Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (468. sayfa)

5 sn
9.729
Cevap
282
Favori
312.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
1. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 466467468469470
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartalkaya19 K kullanıcısına yanıt

    Sıcak fırsatlarda başlık açmak lazım sınırsız yeme-içme diye  

  • Şimdi aradılar servisten.. direk teknisyen şefi arkadaş aradı..

    Değişim İade talebim merkezden zaten reddedilmiş.. imkansıza yakındı bu talep farkındaydım ama denedim.

    Telefona yazılım atınca açılmış.. bugün müsaade edin testlere devam edeyim dedi.. şu an sorun görünmüyormuş.. adaptör/pil gibi bir hata kaydı varmış sistemde ilk incelediğinde.. Farklı orjinal olmayan adaptör kullanıyor muydunuz diye sordu en önce..

    1 - 1,5 aydır farklı bir 5A kablo kullanıyordum orjinal kablom bozulunca. Spigen adaptör kablo set olarak almıştım sadece kablosunu kullanıyordum ara ara.. aman dedi sakın orjinalden başka birşey kullanma, iyi marka diye birşey yoktur dedi. Samsung kullan mutlaka dedi..

    Şimdi inceleme sonrası durum netleşecek.. bence geçici bir durumdu.. anakartta vs bişi olsa bize görünür yazılımsal testlerde mutlaka aklınızda soru işareti olmasın dedi.. ama yine de tedbiren parlaklık artışı full şarj bekleme arama vs kapsamlı test yapmak istedi içim rahat olsun diye.. ama şu an zaten bir sorun yok dedi..

    Bakalım yarın öğlen inşallah sorunsuz teslim alacağım...

    Cihazın açılmaması ve tamir görmemesi iyi birşey.. bi de sorunsuz cihaz olduğu servis tarafından tescillenmiş olacak.. bu durumda heyecanla S25 Ultra siparişimi beklemeye devam edeceğim inşallah :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ali Koç İstifa A kullanıcısına yanıt

    Bu arada gerçekten öyle. Geçen sene Swiss otelde en üst kat mı neydi. İnanılmaz bir manzarası olan oda, bir sürü atıştırmalık, kahve, içecek. Manzara enfes ama ben tek başıma böyle fazla iyi yerlerde daralırım, anında telefonu alıp uzadım 

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • ugurtunc U kullanıcısına yanıt

    Çok sevindim abi. Sadece bu yalnızca orjinal adaptör kullanın olayı bana mantıklı gelmiyor. Anker, Spigen, Baseus, Ugreen bunlar iyi markalar. Servis tam sebebi bulamayınca sanki en kolay suçlayacak şey buymuş gibi geliyor bana.


    Telefona yazılım attılar dedin. Telefonu nasıl açtılar acaba? sen de tüm kombinasyonları denedin.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Vardır onların yazılımsal yöntemleri özel programları demek ki.. ama adam doğrudan ilgili hatayı gördüğünü söylediği ve farklı bir adaptör kablo kullandınız mı diye sorduğu için bana makul geldi.. mesele sadece kalite değil bence.. olay şarj protoklleridir..

    Çok teşekkür ederim bu arada herkese :) derdimizde dertlendi herkes.. sağolun var olun :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cihaza baktım ama bana hiç premium algısı vermedi basit bir tel gibi geldi gün içinde tekrar inceleyeceğim ekran da samsungun simgelerdnemi nedir bir türlü iphone gibi görüntü kalitesini göremiyorum 16 pro max in ekranı çok daha canlı net geliyor gözüme

  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Hocam ürünü sen de üretsen sadece benim ürettiğim şarj aletini kullan dersin emin ol. Hassas cihazlar bunlar.

  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Hocam siz cihazı incelediniz mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DreamSs kullanıcısına yanıt

    Doğru, olabilir hocam.


    Prizde dalgalanmadan da olabilir bir de. Ben Anker ve Ugreen kullanıyorum kullanıyorum iki senedir ama evdeki her prizde akım koruyucu priz var ben de.

  • caneryendi C kullanıcısına yanıt

    Ekran eski panel serisi ondan , iPhone 16 serisinde Samsung üretimi yeni M14 paneller var, s24-25 M13 panel eski panel ki ,forumda bazı arkadaşlar ekranda kumlanma probleminin s24 de ki gibi devam ettiğini yazmışlar, buda M13 un komple kusurlu bir panel olduğunu düşündürüyor ve Samsung bunu ısrarla kullanmaya devam ediyor 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caneryendi C kullanıcısına yanıt
    Bu durum bende de oluşuyor ama özellikle mağazalarda ip ekranı hep daha iyi ama evde ise ip15pr max ve s23u ekranlarına baktığımda ise s23u daha iyi geliyor. Çok garip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saitates -- 31 Ocak 2025; 10:59:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Hemfikirim. Kalite standartı belli bir noktaya gelmiş markalar gayet kullanılabilir diye düşünüyorum. Bunun için youtubede testler mevcut zaten cihaza zarar vereceği bir durum çok zor.


    Yıllardır hangi telefon markasını şarj ettiğime bakmaksızın Baseus, Xiaomi, Spigen, Lenovo marka cihazlar kullandım zerre sıkıntı olmadı.

  • Siparişler hala hazırlanıyor aşamasına bile gelmedi.

  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    11 şubat öncesi göndermeyecekler, adamlar takıntılı, inat😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • saitates kullanıcısına yanıt

    Cihaz çıkana kadar sıkıntı yok da şu sipariş sonrası bekleme olayı insanı bitiriyor di mi hocam ?  

  • kartalkaya19 K kullanıcısına yanıt

    Bence kaç kişiye alınacaksa tek tek ayrı rezerve edilsin ama birden fazla alım aynı kişiye var mıdır bilmiyorum. Dediğim gibi online da alacaklar ( kurumsal indirim yapmamışlar için mantıklı olabilir ) beklemeden anında hepsini almak ve değişim de yapılması açısından cazibesi vardır.

  • Anker'in hiç bir ürününü kullanmadım yorum yapamam. Baseus'u pek beğenmedim, Ugreen ürünlerini araçta kullanıyorum sıkıntı yaşamadım. Spigen ürünlerini hiç sevemedim, bu marka çok fazla abartılyor bana göre.


    @ugurtunc bak gördün mü ayağın kaymadı   ilanı bu akşamdan aç sen, yolcu yolunda gerek  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Koç İstifa -- 31 Ocak 2025; 11:2:29 >
  • T Square kullanıcısına yanıt
    Valla öyle oluyor, fiziki mağaza o yüzden güzel gidiyorsun alıyorsun, heyecanı iyi..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ali Koç İstifa A kullanıcısına yanıt

    Anker bence çok iyi. Baseus ben de Priz adaptör garip bir modeli var masamda kullanıyorum bir buçuk yıldır. Ugreen 100w adaptör kullanıyorum bir de ama hepsi akım koruyuculu prizlere takılı.


    Spigen adaptörüm yok onu bilmiyorum.

  • PHI kullanıcısına yanıt
    50 55 arası

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 466467468469470
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.