< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU] (708. sayfa)



-
-
S20+ Haziran kuran var mı?
Mayıs tam oturdu. Her şey stabilize ve batarya daha sağlıklı kullanılıyor. Açıkçası geçmeye korkuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba iyi günler s20 plus telefomu 9 aydır kullanıyorum ve fhd 120 hz kullanıyorum ve en fazla 3 4 saat ekran süresi alıyorum fhd 60 hz de ise en fazla 5 5.30 saat ekran açık süresi alıyorum sizce normal mi garantiye göndermeli miyim ? Pilden memnun değilim ne yapmalıyım ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal gibi geldi hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
normalin çok üstünde 60 hz de 5 .5.30 saat alıyorsan sakın kipirdama
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yetkili servis s20 orijinal pil değişimi için 450 lira dedi. Üzerinde gelen pilden daha iyi olma ihtimali yok ama yine de sorayım, daha önce değiştiren ve memnun olan var mı?
-
Garantisi doldu mu, neden değişiyorsunuz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Garanti doldu, telefon aşırı ısınıyor. Yavaşlama yok ama ısınma feci boyutta. Bir de Antalya'da bulunmam işi zorlaştırıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Isınma var genelde acaba sonradan fazlalaştı mı?
Keşke garanti sürecinde yapsaydınız, yetkili serviste değişen varsa yorum yapar umarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yani pil süresi harikalar yaratmıyor ama aşırı kötü de olmadığı için pili değiştirme gereği duymadım. Ancak son aylarda hava sıcaklığı artmasıyla da pil ısısı çok aşırı artmaya başladı. Pilin ömrünü yiyip bitirmiş olabilir diye düşünmeye başladım.
-
Hocam samsung serviste çalışıyorsunuz diye size birşey sorayım, batarya değişiminde takılan batarya orjinal midir, batarya değişimi faydalı mıdır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Değişen batarya orijinal tabii ki de. Batarya değişimi, eğer bataryada şişkinlik varsa, şarj yüzdesi 1 1 değil de fazla fazla düşüyorsa, belli bir seviyeye düşüncec cihaz kapanıyorsa çözüm olacaktır.
Bataryanın çabuk tükenmesinin nedeni her zaman bataryadan kaynaklı olmuyor.
Pil sayacınız çok yüksekse örnek veriyorum 1000 kere şarj edim / boşaltım olmuş. Cihaz bunu bataryanın %15'i ölü olarak algılıyor ve bataryanın %15'ini kullanmıyor bile. Sayacı sıfırlatabilirsiniz.
Pil değişiminde en etkili sonucu görmek için Yazılım atılması ve Pil sayacının sıfırlanması lazım. Bunlar yapıldığı halde memnun değilseniz maalesef batarya hızlı tükenmesi uygulama kaynaklıdır.
Bir de son ihtimal anakartta kısa devre yüzünden cihazın akım çekme durumu var ama S20 gibi premium cihazlarda hiç rastlanan bir şey değildir.
-
-
Pil sayacını nasıl görebiliriz, önereceğiniz bir uygulama var mı?
-
Phone Info Samsung adlı bir uygulamada gösteriyor ama sıfırlamak için servise gitmeniz lazım.
-
Hocam teşekkürler bilgilendirmeniz için, batarya yüzde 80in altına düştüyse, (accubattery gibi uygulamarla) 2 yıl dolmadan değişim talep edebiliyoruz diye biliyorum, bu doğru mudur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Düşmesine gerek yok. Batarya %5'lerdeyken telefon kapanıyor de, şarjı çabuk bitiyor de zaten değişiyorlar. Apple gibi 1400 lira istemiyorlar :)
-
Ücretsiz ilk 2 yıl değil mi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba ilgilenen olursa elimde S20 için iyi durumda orjinal deri kılıf, orjinal standlı koruyucu kılıf, bouletta marka deri kılıf ve uag marka kılıf mevcuttur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X