Şimdi Ara

Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU] (1606. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
46.514
Cevap
327
Favori
1.701.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16041605160616071608
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozdan O kullanıcısına yanıt
    Bende hepsiburada üzerinden almıştım geçen sene. Açık kutu gelmişti, hatta şarj kablosu bile eski nesil kabloydu type-c değildi :) iade ettim problem olmadı. Paranın hesabıma geçmesi biraz vakit almıştı yanlış hatırlamıyosam.

    Sonra yine yılmadım hepsiburadadan aldım ve bu sefer sıfır kapalı kutu geldi :)
  • Kulspruta kullanıcısına yanıt

    Ayni sorun bende var,sadece whatssapp da degil,letgo,mail,banka uygulamalari hepsi cok gec geliyor,sim karttayken aninda geliyor.Aradim servise birakmam gerekiyormus bugun goturcem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba herkese,


    S10e kullanıcısıyım, Whatsapp'da yapamadığım birşey var. Sizlere sorayım belki bir çözümünüz vardır.


    Telefonda aldığım herhangi bir ekran görüntüsünü, bir web sitesinde, twitter'da gördüğüm bir resmi resmi kopyala deyip, panodan ya da basılı tutup yapıştır dediğimde Whatsapp'da dosya biçimi desteklenmiyor şeklinde hata alıyorum. Iphone'da bu işlemi Whatsapp'da yapabiliyordum. Whatsapp'da bu işi yapmam için istediğim resmi mutlaka galeriye eklemem ya da dahili depolama alanına kaydetmem gerekiyor. Bunu yaparsam whatsapp'dan dosya ekleme seçeneği ile işlemi gerçekleştirebiliyorum. Kısa yoldan resmi kopyala-yapıştır yapmama izin vermiyor sistem.


    Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi, böyle bir hata alıyor musunuz?

  • İade ettiğiniz telefonu sim takıp kullandınız mı, hiç açmadan mı iade ettiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozdan O kullanıcısına yanıt
    Yok simkart takmadım kutusu bariz açıktı ve kurcalanmış bir telefon olduğu ortadaydı bende aldım açtım telefonu inceledim biraz, sonra kutusuna koyup iade ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noneed1982

    Bugun 11 e teknosada baktım hocam ekran olarak pek hissedilir bisey görmedim.Kamerayi on arka birsuru farklı açıdan ve farklı objelerin fotosunu iki telefonlada çekerek kiyasladim ve bariz 11 daha ustun.Zaten kamerayı açtığınız anda gördüğünüz ekran bizimki soluk gölgede cekiyor gibi oluyor.Ustelik ekran ışıgimida sonuna kadar açtım ama malesef,birde anlamadığım genel olarak bildirimler gec geliyor sanki telefon kapalıyken.Dun ve bugün 4 defa oldu yine,okunmamış degil.iletilmemis tek tik gorunuyormus mesaj atanların dediği.Baktim uyku modunda degil,herhangi bir kısıtlama yok ve güç tasarrufunda bile kullan açık WhatsApp sizde de varmi boyle bisey,maillerde de oluyor dikkatimi ceken,uyku modundakiler letgo mesela mesaji girip okumuşum 20 dakika sora falan uyarı geliyor mesaj geldi diye

    S10 plus ı biraz kullandıktan sonra 11 le arasındaki ekran farkını çok daha iyi farkedersiniz.. her iki cihazı kullanmış biri olarak söylüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Az önce hepsiburada’yı aradım. İadede sorun olmadığını 14 gün içinde kullanılmış telefona bile iade talebi oluşturulabileceğini söylediler. Aslı var mıdır sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duktil

    S10+ ile note10 lite arasında kaldım.tek kafama takılan s pen için note 10 lite alinirmi?
    S10 + daha ağır basıyor varmı fikri olan? Farklı bı r model önerisi olan varmı

    Bir telefonu 5 yıl kullanabilen birisi imkanı dahilinde en iyisini kullanmayı haketmiştir kanımca. Günümüz şartlarında en iyi cihazların arasına s10 u dahil edebiliriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozdan O kullanıcısına yanıt

    Doğru bu bilgi. Ben de daha önce kullandığım bir cihazı iade etmiştim. Online alışverişlerde yasal olarak 14 gün koşulsuz şartsız iade hakkınız bulunuyor zaten hat taksanız dahi. Amazon kendi insiyatifini kullanarak 30 gün olarak sunuyor bu hakkı.

  • Hepsiburada’ya mı iade etmiştiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozdan O kullanıcısına yanıt

    Evet. 2 yıl önce note fan edition (eski tabirle note 7) almıştım, kasa çok toz topluyor diye iade etmiştim, sorunsuz iade alınmıştı.

  • Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozdan O kullanıcısına yanıt

    Rica ederim.

  • S10e kullanıyorum, yaklaşık 1 yıldır. Son güncelleme ile pilde %50 performans kaybı var. Wi-fi ile 3 saate zor ulaşıyor. Ne yapmak lazım. Samsung da iphone gibi eskitme politikası mı yürütmeye başladı?

  • ozdan O kullanıcısına yanıt

    Evet doğru kullanıp beğenmedim deyip iade etme hakkınız o süre içerisinde saklı. İstediğiniz sebeple iade yapabilirisiniz. Çünkü geçen senelerde 1-2 gün kullanıp iade yapmıştık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sagropa kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Ben en son güncellemeden sonra, bazı kullanılmayan uygulamaları da disable edince pil performansının arttığını düşünüyorum. Yine de yeterli değil ama S10e için bayağı iyi süreler alabiliyorum, özellikle Wi-Fi'da 5,5 saatleri ortalamada görebiliyorum. Sizin Wi-Fi'da 3 saat sanki biraz az gibi geldi bana da. Sizin pilde sorun olup-olmadığına baktırabilirsiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyukcamia

    Merhaba,


    Ben en son güncellemeden sonra, bazı kullanılmayan uygulamaları da disable edince pil performansının arttığını düşünüyorum. Yine de yeterli değil ama S10e için bayağı iyi süreler alabiliyorum, özellikle Wi-Fi'da 5,5 saatleri ortalamada görebiliyorum. Sizin Wi-Fi'da 3 saat sanki biraz az gibi geldi bana da. Sizin pilde sorun olup-olmadığına baktırabilirsiniz.

    Batarya değişimi ücretsiz mi? Bir de hemen yapılıyor mu Samsung ekibi tarafından?

  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Almaktan şimdilik vazgeçtim. Zaten hep evdeyiz şu karantina sürecinden dolayı. Öğretmenim, evde sabahtan akşama laptoptan ders anlatınca zaten telefona bakmak dahi istiyorum.


    Süreçte uzun süreceği için hiç cepten 5000e yakın para gitmesin. Seneye veya 2 sene sonra artık düşüneceğim şöyle amiral gemisi bir telefon.


    Yorumlarınız için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sagropa kullanıcısına yanıt

    Garanti süresinde ücretsizdir diye tahmin ediyorum kullanıcı hatasından değil derlerse ama süresini bilemedim. Eğer yetkili servisin elinde pil varsa hızlıca montajını yapabilirler diye düşünüyorum. Samsung canlı destek'e sorulabilir, oradan belki inceleme ve değişim için randevu oluşturma işlemini Apple gibi yapabilirler.

  • S10 plus S20 plus Kıyasladığımızda
    3.5 jak var yok
    8 MP, f / 2.2, 22mm (geniş), 1/4", 1.12µm, derinlik sensörü ön kamerada var gerisi aynı
    eis yok arka kamera aynı,
    2 x optik yakınlaştırma, ----- 1.1 x optik yakınlaştırma, 3x hibrit yakınlaştırma

    ve diğer basit farklar az

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9535&idPhone2=10080

    Open Camera ile kapalı alanda ışıklı ışıksız 30 FSP de daha iyi görüntü ve harici mikrofon takma ses kaydı var
    aynı proğramla mi max 2 de görüntü kalitesi düşüktü

    Gündüz Dış mekan veya yoğun ışıkda kendi kamerası ile 4k 60 1080p 60 240 fsp arka ve önde 1080p 30 fsp ön kamerada vermektedir çekimde tercih gündüz kendi gece open kamera kullanacağız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 25 Kasım 2020; 16:51:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 16041605160616071608
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.