Şimdi Ara

Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU] (1534. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
46.514
Cevap
327
Favori
1.701.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15321533153415351536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Valla hocam sim kartta taktım bir kaç kere formatta attım gönderdim hatta 10. gün dü sanırım hiç zorluk çıkartmadan hemen iade aldılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dJ_bLoW kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bende bunu çok merak ediyorum açıkçası. Iade edilen cihazlara ne oluyor? Dediğiniz gibi fabrikaya gönderip yeniden kutulayip satıyorlar mi? Beni, benim kullanımımla batarya performansını hiç begenmemistim. Uzun gitmesi için bir cok şeyi kısıtlamak durumunda kalıyordum ama sarjindan memnun olan arkadaşlarda çok tamamen kişisel bir durum sanırım. Ama eğer iade edilen ürünler yenilenip tekrar kapalı kutu olarak satılıyorsa üzücü bir durum bi yandan da iade edilen ürünlerin firmayı zarara uğratması da üzücü bir durum. Bunun nasıl olduğunu sanırım bilemeyeceğiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde görmeden aldığımız için iade daha kolay, bunu yokuşa sürseler bile thh den müşteri lehine sonuçlanıyor durum. Magazadan aldıklarımızi sim kart taktıysak iadesi imkansız gibi birsey. Ama her ihtimalde sıfır diye düşündüğümüz cihazların daha önce iade edilmiş olma ihtimali var sanırım. Dün Note 10+ siparişi verdim açıkçası gelecek cihazın daha önce iade edilip edilmediğini hiç bir zaman ogrenemeyecegiz sanırım. Hadi servisi aradik daha önce aktiflestirmidir diye, belki anlaşmaları vardır onuda sıfırliyorlardir bilemeyiz. Iki ucu b. değnek :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiç yoktan milletin aklına , buna bende dahilim şüphe soktunuz :).1 ay kullanılıp iade ise bir sorun değil benim için, önemli olan şu an çizik ,arıza olmaması ve memnun olmam. Ayrıca bu durum sadece s10+ değil apple,huawei veya telefon dışında laptoplar içinde geçerli. Bu mantıkla hiç bir zaman bir şey alamayız ki.Sonuçta şans işi. Sadece iade edilmiş bozuk ayıplı ürünü tekrar geri satmasın yeter bence.Öbür türlü hiç bir zaman anlayamazsınız sonuçta bende iade edilenlerin imha edildiğini düşünmüyorum. Bir testten geçtikten sonra tekrar satılıyordur. Ben bir ara hepsiburadadan laptop almıştım geçen sene.Açtım windows kurdum baktım ses çıkarıyor, format atıp iade ettim 1 2 gün sonra.Normalde iade edemem gerekiyordu muhtemelen bana da iade edilmiş ürün gelmişti içinde yırtık ambalaj çıkmıştı.Benim iade ettiğimde başkasına satıldı muhtemelen :).





  • Lukas31 L kullanıcısına yanıt
    Pazar günü de var :) prime ile cumartesi akşam 10 da aldığın ürünü pazar günü sabah 9 da teslim etmişlerdi benim 😅

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dJ_bLoW kullanıcısına yanıt

    benim baska bir cihazdı sarji iyi gitmiyordu geri vermistim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya cok arastirmican aslinda, bak bi telefon aldim sevincle ama simdi ya iade urun yollarlarsa diyorum, ya bataryasi iade eden arkadasin dedigi gibi cok az gidiyorsa diyorum, belki de urun daha elime gelmeden iptal edip bende note 10 alacam:) haftasonuna gelmesi bu yonden iyi daha pzt kargolayacaklar o zamana kadar note10 ucuzlarsa bunu iptal ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F4A3289BF

    Valla hocam sim kartta taktım bir kaç kere formatta attım gönderdim hatta 10. gün dü sanırım hiç zorluk çıkartmadan hemen iade aldılar.

    hocam 10 gun boyunca hep kötü müydü batarya performansı?

    kullanim seklinizden bahsedebilir misiniz, günlük kullanımda neler yapiyordunuz? geceden sabaha beklemede cok sarj yiyor muydu?

    birde guncellemeleri falan yuklenidiz mi yinede değişmedi mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xulsa X kullanıcısına yanıt
    Dostum ben de mart ayında s10 almıştım aynı sorundan ben de muzdariptim 3400 mAh yetmiyor bu işlemciye, ekran kapalıyken bile geceden sabaha %10 şarj gidiyordu :D O yüzden gittim s10Plus aldım şu an çok memmunum gece bıraktım %1 şarj gitti sadece. En azından batarya tarafında söyleyebileceklerim bu kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b3aheron

    Dostum ben de mart ayında s10 almıştım aynı sorundan ben de muzdariptim 3400 mAh yetmiyor bu işlemciye, ekran kapalıyken bile geceden sabaha %10 şarj gidiyordu :D O yüzden gittim s10Plus aldım şu an çok memmunum gece bıraktım %1 şarj gitti sadece. En azından batarya tarafında söyleyebileceklerim bu kadar.

    ne zamandır kullanıyorsunuz?

    kac saat ekran suresi aliyorsunuz vs daha fazla detay verebilirseniz cpk sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklımı çok fena karıştırdınız. Oysa ki birkaç saat önce s10+ alacağım için ne kadar mutluydum, resmen mutluluğuma darbe yaptınız sevgili forumdaşlar :D


    Şaka bir yana, fiyatın bu kadar düşmesinden dolayı bende bir ara endişe etmiştim, ama sonrasında yenilenmiş ürünlerin ayrı bir başlık altında satıldığını bildiğimden ve üstüne basa basa yenilenmiş cihaz olarak belirttiklerini gördüğümden ötürü endişem geçmişti.


    Ama bazı arkadaşlarımızın yaşadığı durumları gördükçe ve buradaki kişilerden birkaçının cihazları aheste aheste kullanıp keyfi olarak iade etmesini okudukça bu anormal fiyat değişikliğinin, kullanılmış cihazlardan bir an önce kurtulma taktiği olabileceği kafamı acayip kurcalamaya başladı.


    Bir yandan koskoca hepsiburada.com ve Samsung'un böyle üç kağıtçılık yapacaklarına ihtimal vermek istemiyorum, bir yandan şu ahir zamanda insanların her türlü düzenbazlığı yapabileceklerini ihtimali aklıma geliyor.


    Yani 'aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık' modundayım Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU] 


    Edit: Fiyatı tekrar eski seviyesine gelmiş





  • Telefon 2 gündür bende, arkasına dün güncelleme yapınca pil kullanımı sıfırlandı bu sabahtan başlıyor :)
    Ama gerçekten S10 ile arasında batarya konusunda dağlar kadar fark var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rıdvan.ank R kullanıcısına yanıt
    Sabah kalktığımda %66 pil vardı hâlen daha ekranı kapatmadım boşta durmadı telefon. Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • S10 Plus'da hissettiğim tek sorunun adam akıllı bass vermiyor. Kendi ekolayzeri çok az fark yaratıyor. Poweramp uygulamasını denedim ve gayet güzel sonuçlar alabiliyorum ama sonuçta harici bir uygulama ve spotify- samsung music uygulamalarına göre daha fazla pil tüketiyor, arayüz ise sade değil.Kullandığım kulaklık Sony mdr xb50ap.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar pubg de en düşük grafik ayarlarında (akıcı) , fps yüksek ayarda (aşırı) takılma olmadan oynanabiliyor mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: b3aheron

    Sabah kalktığımda %66 pil vardı hâlen daha ekranı kapatmadım boşta durmadı telefon.

    bupg falan oynamışsınız iyi gibi sanki performans


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖZGÜNBEY kullanıcısına yanıt

    ben keyfi iade etmedim, batarya sorunu vardı. aynı cihazi kullanan arkadasimla denedik bariz fark vardı bende iade ettim.

    servisle raporla ugrasmamak icin ise begenmedim dedim yolladım bukadar.


    bende aynen sevincle verdim siparisi simdi note10 mu alsam diye bakip duruyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demek ki amazondan dolayı vs artık hb de yasal sürede iade de sıkıntı çıkarmıyorlar.

  • İyade edilen ürünler yenilenip tekrardan kutulanıp sıfır mış gibi satılması Teknik olarak mümkün görünmüyor. Diyelim ki bir telefon aldınız hat taktınız ve sunucu bağlantısını gerçekleştirdiğiniz an sistem tarafından telefon tanımlanmış olurki daha sonraki servis aşamalarında bu tarih geçerlidir. Şimdi gelelim iyade edilen telefonlara ; 1. Cisi Adam telefon almış kutuyu açmadan iyade etmiş firma bunu tekrardan sıfır diye satar zaten telefon sıfırdır. 2.si Adam telefon almış 14 gün iyade etme hakkı var hat takmış veya sonucu bağlantısını gerçekleştirmiş telefonda bir hata görmüş iyade etmiş 3.sü Adam telefon almış ilk 1.ci ay dolmadan arıza vermiş ve iyade hakkı olmadığı içün yetkili servise gitmiş Telefonun kapalı kutu isteme hakkınız var (Normalinda ilk 6ay arıza yapan telefona yetkili serviste kapalı kutu isteme hakkınız var ama süreç biraz uzun) Şimdi gelelim sorularınızın cevabına hat takılmış veyahut sunucu bağlantısı gerçekleşmiş bir telefonu tekrardan sıfır gibi satmak teknik olarak mümkün değil. Ama X Firma bu tip telefonları sıfır diye satabilirmi evet satabilir ama bu illegal bir satıştır. Firmaya bundan dolayı yasal işlem bile yapılabilir. Zaten iyade edilmiş telefonlar defolu adı altında toplu halde defolu diğer ürünlerle beraber ihale ile satılıyor diye biliyorum. Bazı spotcular zaten bu ürünleri satıyor. İstanbul un Bazı semtlerinde böyle firmalar var bu ürünlerin garanti durumları olmadığından satıcı firma tarafından hizmet veriliyor. Burada dikkat edilmesi gereken husus, Bir telefon alacaksanız satıcı firmanın güvenilir bir yer olduğuna dikkat edilmesidir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercu1111 -- 7 Kasım 2020; 13:19:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • S10plus kullanıpta one ui 2.5 i kuran varmı memnunmusunuz acaba geceden sabaha % kaç şarj tüketiyor bilgi için şimdiden teşekkürler herkese sağlıklı günler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15321533153415351536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.