Şimdi Ara

Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU] (1535. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
46.514
Cevap
327
Favori
1.701.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15331534153515361537
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ÖZGÜNBEY kullanıcısına yanıt

    Yazdıklarınıza katılıyorum. Bilindik firmalardan yapacağınız alışverişlerde bir sıkıntı çıkma ihtimali zayıf. Millet bilip bilmeden yazıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • matea3535 kullanıcısına yanıt
    Dün kurdum one ui 2.5 ve %1 şarj gitti geceden sabaha.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merak ettiğim için soruyorum konusu olunca.
    Ben değişim kampanyasından S20 FE almıştım S10 u mu vererek.


    S10 cihazım hakikatten sıfır gibi temizdi ve 5000 TL fiyat verdiler. İyi fiyatta da verdiler daha düşük verseler hani üzerine biraz koyup ikinci el satarlar vs vs. E bu telefon ne olacak ikinci el olarak mı satacaklar ki pert telefon değil parçaları kullanılsın vs. Cidden merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yekzan Y kullanıcısına yanıt
    PGT+ Uygulaması ile 4K-dengeli çözünürlükte açtım oyunu, kasma donma yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • b3aheron kullanıcısına yanıt

    Merhaba genel anlamda bi sıkıntısı varmı acaba yazılım konusunda biraz gözlemeyebilirmisiniz acaba bende 2.1 kurulu telefonu yaklaşık 11 aydır kullanıyorum Allaha şükür memnunum bendede gecen sabaha %3 gidiyor eğer 2.5 de %1 gidiyorsa ısınma donma yoksa bende geçmek istiyorum one u.i 2.5 kamera konusunda sizce 2.1 ile 2.5 arasında fark varmıdır şimdiden teşekkürler

  • matea3535 kullanıcısına yanıt
    Telefonu alalı 2 gün oldu.Şu kısa sürede diyebileceğim bi sorun da olmadı kasma,donma,çökme gibi. Memmunum şuanlık :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SercanBaydar09 S kullanıcısına yanıt

    Hocam lensun çiziliyor sizden duyduğum kadarıyla ama, darbelere karşı dayanıklı mı onu merak ediyorum. Yani cam mı kısaca ve kenarlardan kalkma yapmıyorsa sanırım en iyi cam bu şimdilik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZGÜNBEY

    S10+ düşünüyordum ama snapdragon olmaması beni üzdü. Zaten batarya yüksek kapasiteli değil, niye batarya dostu bi işlemci kullanmazsın ki?

    Şimdi üstündeki işlemciyi övenler olacaktır, ama o lanet işlemci tam bir batarya düşmanı.

    İşlemciyi övmicem ama gömmicem de. Arada uçurum farklar yok exynos muhabbeti iyice abartılmaya yerden yere vurulmaya başladı. S20 de doğru arada baya fark var ama, diğer modellerde arada öyle dağlar fark yok ki ayriyeten bir artısını söyleyeyim, samsungun kendi işlemcisi olduğundan yine samsungun kendi arayüz ve programlarında daha stabil ve optimize çalışıyor. Üçüncü parti uygulamalarda tabiki snapdragon öncelik veriliyor ama böyle güçlü işlemcilerde bu farkları hissetmek zor. S20 de batırdı biraz snapdragona karşı exynos olay bu. Şu işlemciyi yerden yere vurmayın, ayrıca garanti bittiği zaman da snapdragon versiyona göre bir çok rom kernel imkanı oluyor, sırf bu yüzden yine exynos alırdım. Çok abarttınız bu konuyu moda oldu artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkan 197 kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum. Exynos s20 ve note 20 modellerinde baya geri kaldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iade edilmiş ürünlerin tekrar satılması ile ilgili ihtimali söylemişti bunun üzerine saçma da olsa samsung türkiye yi aradım sanki aksini söyleyeceklermiş gibi imei numarasına göre garanti başlangıç ilk benim aldığım tarih görünüyor. Niye sorgulama yaptığımı anlattım adama merak etmeyin 0 cihaz dedi. Kullanılıp daha sonra iade edilmiş telefonların bize denk gelmemiş olma ihtimalini öğrenme şansımız başka türlü yok gibi sanki. Ben yeterki batarya ömründen yemiş bir telefon gelmemiş olsun kafasındayım.Yani çiziksiz 1 hafta temiz telefon denk gelmiş ve arızalı değilse(ki memnunum) hadi kabulum diyelim :D

  • b3aheron kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvan.ank

    hocam 10 gun boyunca hep kötü müydü batarya performansı?

    kullanim seklinizden bahsedebilir misiniz, günlük kullanımda neler yapiyordunuz? geceden sabaha beklemede cok sarj yiyor muydu?

    birde guncellemeleri falan yuklenidiz mi yinede değişmedi mi?



    Alıntıları Göster

    Yok hocam 10 gün boyunca kötüydü diyemem ve cihazı karanlık modda ve güç tasarrufu modunda kullanınca çok iyi gidiyor ama bende astigmat var karanlık mod gözlerimi çok yordu o yüzden normal modda kullandım çoğu zaman. Evdeyken vs sorun yok ama gündüz dışarıda haliyle ekran parlaklığı arttığı için şarjı daha hızlı tükendi bende.


    Şarj işi aslında kişisel kullanıma bağlı, bütün gün GPS, bluetooth açık, ekran parlaklığı yüksek ve gereksiz uygulamar kısıtlanmazsa tabiki şarjın bitmesi kaçınılmaz.


    Benim kullanım şeklim genel olarak:

    -Açık Tema

    -Fotoğraf çekimi

    -Whatsapp

    -Mail

    -Video editleme

    -Sosyal medya uygulamaları

    -Haber takibi

    -Bluetooth (Saat bağlı)

    -Müzik, Youtube

    -Konum (Bixby rutinleri ile kullanacağım uygulamaya bağlı otomatik açtırıp kapattırıyordum)

    -Always On Display (Dokununca göster)

    -Günlük ortalama 1-2 saat telefon görüşmesi



    Genel olarak şarjı çok kötü demek bu cihaza haksızlık olur. Zamanla pil daha da oturur.


    Ama açıkçası daha iyi bir pile geçmek istedim ve ilaveten yazılım/raporlama işleri ile de uğraştığım için Note serisi kaçınılmaz oldu benim için.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: SercanBaydar09

    Bu iade edilmiş ürünlerin tekrar satılması ile ilgili ihtimali söylemişti bunun üzerine saçma da olsa samsung türkiye yi aradım sanki aksini söyleyeceklermiş gibi imei numarasına göre garanti başlangıç ilk benim aldığım tarih görünüyor. Niye sorgulama yaptığımı anlattım adama merak etmeyin 0 cihaz dedi. Kullanılıp daha sonra iade edilmiş telefonların bize denk gelmemiş olma ihtimalini öğrenme şansımız başka türlü yok gibi sanki. Ben yeterki batarya ömründen yemiş bir telefon gelmemiş olsun kafasındayım.Yani çiziksiz 1 hafta temiz telefon denk gelmiş ve arızalı değilse(ki memnunum) hadi kabulum diyelim :D

    Hocam hb, amazon gibi bilindik yerlerden değilde daha çok telefoncudan alırken korkmak lazım. 6 aylık cihazları bile sıfırlayıp, jelatinleyip kapalı kutu olarak sattıklarına çok şahit oldum. Hatta letgodan denk geldim 2 sene önce, müşteri faturalı olarak aldığım ve sattığım bir cihazı adama sıfır diye satmışlar adamda haliyle ilana koymuş 2-3 hafta kullandıktan sonra. Adama yazdım hocam bu cihazı sıfır mı aldınız diye, adam demez mi kapalı kutu aldım. Uyardım adamı bu cihazı ben sattım telefoncuya sıfır değil gidin hakkınızı arayın diye ama ne cevap yazdı ne bir şey iyilik yapmaya da gelmiyor.

    Büyük ihtimal ben aldığımda da sıfır değildi.


    Başka bir yerde de yine kapalı kutu olarak açtığım cihaz çizik doluydu. Zaten orada açtım dedim yakışıyor mu size, abi bizde anlamadık niye öyle oldu bilmem ne orada bıraktım çıktım cihazı. Yani uyanık olmak lazım bu tarz konularda, ben servisin aranmasını kesinlikle doğru buluyorum.


    O yüzden sahibindendeki sıfır telefon ilanlarından uzak durun derim hele ki uygun fiyatlılardan :)





  • b3aheron kullanıcısına yanıt

    teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b3aheron kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun güle güle kullanın

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F4A3289BF

    Hocam hb, amazon gibi bilindik yerlerden değilde daha çok telefoncudan alırken korkmak lazım. 6 aylık cihazları bile sıfırlayıp, jelatinleyip kapalı kutu olarak sattıklarına çok şahit oldum. Hatta letgodan denk geldim 2 sene önce, müşteri faturalı olarak aldığım ve sattığım bir cihazı adama sıfır diye satmışlar adamda haliyle ilana koymuş 2-3 hafta kullandıktan sonra. Adama yazdım hocam bu cihazı sıfır mı aldınız diye, adam demez mi kapalı kutu aldım. Uyardım adamı bu cihazı ben sattım telefoncuya sıfır değil gidin hakkınızı arayın diye ama ne cevap yazdı ne bir şey iyilik yapmaya da gelmiyor.

    Büyük ihtimal ben aldığımda da sıfır değildi.


    Başka bir yerde de yine kapalı kutu olarak açtığım cihaz çizik doluydu. Zaten orada açtım dedim yakışıyor mu size, abi bizde anlamadık niye öyle oldu bilmem ne orada bıraktım çıktım cihazı. Yani uyanık olmak lazım bu tarz konularda, ben servisin aranmasını kesinlikle doğru buluyorum.


    O yüzden sahibindendeki sıfır telefon ilanlarından uzak durun derim hele ki uygun fiyatlılardan :)



    Alıntıları Göster

    Kesinlikle katılıyorum ve şunu da yazmak isterim. Büyük mağazalar hariç normal bir telefoncudan sıfır kapalı kutu cihaz alacağıma Evkur' dan alınma (nakite çeviren çok) kontrol amaçlı kutusu açılmış sıfır cihaz alırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cam değil, film gibi açıklamasına göre plastik vb. malzeme değil, farklı malzeme diyor. Ben koruma konusunda açıkçası iyi olduğunu düşünmüyorum, videolarda iyi görünüyor.Bir ceviz kırmalıyız ki yada düşürmeliyiz ki anca öyle görebilelim sağlam olup olmadığını :D. Bence asıl nano, esnek ince cam olanlar(0.15 -0.2 mm kalınlığında ince). Esnek jelatin gibi 2 ye katlanmıyor küçük camlar halinde kıırılmayan cam asıl onlar. Zore nano cam var. bu mesela parmak izi okuyucusunu da engellemez.Hem cam gibi olur,jelatinde parmak lekeleri de kıyafetinize sürttüğünüzde bile zor temizliyorsunuz.Ama cam da kolay temizleniyor. Amacım buna benzer bir şey bulabilmek .

    "zore Galaxy S10 Plus Zore 3D Short Curve Nano Ekran Koruyucu" bu model var fakat bu benim aradığımdan mı parmak izi okuma çalışırmı bilemedim.Pahalı olduğu içinde alıyım hemen deneyeyim riskine de giremiyorum :)

    Son olarak lensun darbe kısımlarını bilmem ama benim kenarlarda açılma olmadı hala.O yüzden işimi görüyor nano cam isteğine girmemin sebebi şu.Lensun kaplama olan telefonumla,hiç koruması olmayan telefonun ekranına baktığınızda(2 telefonda da ayarlar bölümüne girdiğimizi düşünürsek) beyaz tonlarında farklılık var. Filmsiz daha net canlı gözüküyor. Ben bunu hiç fark etmemiştim daha öncesinde. Nano cam da da aynı durum olur mu bilemiyorum.





  • Ben hepsiburadadan almıştım satıcıda hepsiburada ama sonuçta buraya da iadeler yapılıyor. O yüzden aklıma takılmıştı aslında :).

  • berkan 197 kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum. Dediğiniz gibi S10 serisindeki fark çok az ama S20 serisinde daha fazla. Sürekli dillendirmemek lazım genede.


    Umarım ileride çıkan seride düzeltilir.


    Bu arada S10 Plus şuan ki fiyatı ile kaçırılmayacak bir cihaz. Tabi bazı arkadaşların dediği gibi yenilenmiş veya iade edilen ürünler değilse..


    Ben olsam HB yerine 300-400 TL fazla verip Amazon'dan alırdım o da ayrı mevzu. Sıkıntı çıkarsa sorunsuz bir şekilde iade ederdim vs. En azından kafam rahat olurdu. Ki bence o fiyatları da hak eden bir cihaz S10 Plus. Alacaklara nacizane önerim.


    (Ben 1.5 yıl önce 6500'e almıştım. Severek kullanıyorum.)

  • matea3535 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15331534153515361537
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.