Şimdi Ara

★★ SAMSUNG GALAXY A8 (SM-A800F) [ANA KONU] ★★ (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.790
Cevap
18
Favori
75.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung SideSync ile Kablosuz Veri Aktarımı Resimli Anlatım

    BİLGİSAYAR TELEFON KABLOSUZ VERİ AKTARIM YÖNTEMLERİ | RESİMLİ ANLATIM | %100 Sorunsuz | Güncel 2017


    konusuna eklenmiştir, diğer yöntemlerde eklenecektir, bütün telefonlarda bu işi size en kolay gelen yöntem ile halledeceksiniz.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrtCnqq

    Telefonum hiçbir darbe almamasına rağmen ekranın sol üst köşesinden mor bi sıvı akmaya başladı bu 2 saat sonra ekranı tamamen kapladı fakat daha önceden ekrandakı sol üst köşesine bastırdığımda içe göçüyordu garantiye gönderdim kullanıcı hatası dediler darbe almadığınıda kabul ettiler ama ısrar etmeme rağmen 450 tl karşılığında yaptırmak zorunda kaldım(telefon dün elime geçti). Fakat ufak bi araştırmayla anladım ki bu hata bütün A8 modellerinde varmış paramı nasıl geri alabilirim? Şuan fark ettim telefonun sol ust köşesi yine içe göçüyor. @MexeSs

    O sorunu ben hiç yaşamadım hocam. 2 tane vardı bende ikisinde de ekran sorunu yaşamadım. Eğer ki tamirat serviste yapıldıysa tekrar gönderin. Yine sonuç çıkmazsa tüketici heyetine başvurun. Onun dışında bildiğim paranızı alabileceğiniz bir yol yok.




  • arkadaşlar yaklaşık 1 buçuk yıldır a8 kullanıyorum ve yukarıda arkadaşların bahsettiği gibi pil sorunu bendede başladı. aniden kapanmalar vs gibi. telefonun garantisi hala devam ediyor bu sorundan garantiye yollayan olumu yada nasıl bi yol izlemeliyim. ben garantide uzun süre bekletirler diye bataryayı ücreti karşılığı değiştirtmek istedim fakat telefoncular a8 batarya değişimine yanaşmıyor sizlerden batarya değişimi yaptıran oldumu lütfen paylaşırsanız sevinirim
  • Bizim 2015 A8 ler Android 7 sürümüne güncellenmeyecek sanırım :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 28 Temmuz da. Buna da şükür. Tşk ederim bilgi için. 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MexeSs kullanıcısına yanıt
    Sn. Admin'imiz; yardımlarınızı gördükçe sizi takdir etmemek mümkün değil. Sağ olunuz, elinize, yüreğinize sağlık. Ben gittigidiyor.com üzerinden Teknomarketonline firmasından Samsung Galaxy Tab 3 Lite SMT 113 Navigasyon ve Yol bilgisayarı aldım. Samsung sitesinde bu cihazın Türkçe detaylı kullanım kılavuzu olmadığı gibi, ne şekilde güncelleme yapılacağına ilişkin bir bilgi de verilmemiş. Durumu Naviextras yetkililerine yazdım (zira cihazım onların listesinde görülmüyor.) Bu arada satan firmaya da maille durumu iletip, yardım istedim. Firma bana cihazın güncel olduğunu IGO kurulumu olduğu için, otomatik olarak kendiliğinden ücretsiz güncellemelerin cihaza yükleneceğini belirtti. Bu arada Naviextras firma yetkilisi de bugün (02.05.2017) gönderdiği mail de, cihazın (kendisine gönderdiğim rar dosyasını incelemişler) lisansının sahte olduğunu, satıcı firmayı kendilerine bildirmemi istediler. Ben de zaten kendilerine bildirmiş olmama rağmen, tekrar bildirdim. Firmanın beyanı mı doğrudur yoksa Naviextras teknik desteğin maili mi? Bu konuda aydınlatabilirseniz, minnettar olurum. Esenlikler ve saygılarımı iletiyorum. Ali Cenan AKPINAR
    cenan-akpinar@hotmail.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Cenan Akpınar

    Sn. Admin'imiz; yardımlarınızı gördükçe sizi takdir etmemek mümkün değil. Sağ olunuz, elinize, yüreğinize sağlık. Ben gittigidiyor.com üzerinden Teknomarketonline firmasından Samsung Galaxy Tab 3 Lite SMT 113 Navigasyon ve Yol bilgisayarı aldım. Samsung sitesinde bu cihazın Türkçe detaylı kullanım kılavuzu olmadığı gibi, ne şekilde güncelleme yapılacağına ilişkin bir bilgi de verilmemiş. Durumu Naviextras yetkililerine yazdım (zira cihazım onların listesinde görülmüyor.) Bu arada satan firmaya da maille durumu iletip, yardım istedim. Firma bana cihazın güncel olduğunu IGO kurulumu olduğu için, otomatik olarak kendiliğinden ücretsiz güncellemelerin cihaza yükleneceğini belirtti. Bu arada Naviextras firma yetkilisi de bugün (02.05.2017) gönderdiği mail de, cihazın (kendisine gönderdiğim rar dosyasını incelemişler) lisansının sahte olduğunu, satıcı firmayı kendilerine bildirmemi istediler. Ben de zaten kendilerine bildirmiş olmama rağmen, tekrar bildirdim. Firmanın beyanı mı doğrudur yoksa Naviextras teknik desteğin maili mi? Bu konuda aydınlatabilirseniz, minnettar olurum. Esenlikler ve saygılarımı iletiyorum. Ali Cenan AKPINAR
    cenan-akpinar@hotmail.com


    Hocam öncelikle güzel ifadeleriniz için teşekkürler. Bu arada şunu da belirteyim sitede admin ya da yönetici sıfatlı bir kullanıcı değilim. Bende sizler gibi forum sever üyelerden biriyim. Sorununuza gelince de ilk muhattap alacağınız firma ürünü aldığınız ''Teknomarketonline'' firmasıdır. Öncelikle durumu onlara izah edin ve yaşadığınız sorunu bildirin. Eğer ki sorunu çözmezlerse gittigidiyor müşteri hizmetleri aracılığı ile firma hakkında şikayet oluşturun. Onda da sonuç alamazsanız tüketici heyetlerine başvurun. Bu arada bilginiz var mı bilmiyorum ama yine de hatırlatayım; gittigidiyor havuz sistemi ile çalışır. Yani siz ödemeyi yapınca ürün ücreti satıcıya direk aktarılmaz 3 - 4 gün kadar sistemde sizin onay vermeniz beklenir. Ürünü alın 2 gün kullanın ve gerekli sorgulamalarını yapın. Ürün her ne olursa olsun pc telefon kozmetik farketmez anında ödeme onayı vermeyin. Eğer ki ürün sorunlu ise iptal çekin gittigidiyor sorunu satıcıya bildirir satıcı sorunu giderirse sizle irtibat kurulur ve alıp almayacağınız size sorulur alırsanız ödeme yaparsınız yok güvenmiyorsanız iptal edersiniz. Ben çok ürün iptali çektim sorun yaşamadım şükür. Size de tavsiyem hemen ürün elinize geçince sağlam diyerek ücret ödemesini onaylamayın.

    Diğer husus ise konu forumda varsa navigasyon bölümünden daha iyi yardımlar alabilirsiniz diye düşünüyorum.
    En baştada dediğim gibi aynen şu sıralamayı izleyin ;
    1 - Satıcıya sorunu bildirin
    2 - Satıcı sorunu çözmezse gittigidiyor a sorunu bildirin
    3 - Onlarda çözüm sunmazsa üretici firmaya sorunu bildirin
    4 - Üretici de sorunu çözemezse tüketici heyetine başvurun

    Bunlar dışında da sanırım pek yapılabilecek birşey yok ancak diğer arkadaşlarda yardımcı olacaklardır. Özellikle forumların aynı marka ve modelin olduğu konularından yardım almaya çalışın onlar daha detaylı yardımda bulunacaklardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superspeeed

    arkadaşlar yaklaşık 1 buçuk yıldır a8 kullanıyorum ve yukarıda arkadaşların bahsettiği gibi pil sorunu bendede başladı. aniden kapanmalar vs gibi. telefonun garantisi hala devam ediyor bu sorundan garantiye yollayan olumu yada nasıl bi yol izlemeliyim. ben garantide uzun süre bekletirler diye bataryayı ücreti karşılığı değiştirtmek istedim fakat telefoncular a8 batarya değişimine yanaşmıyor sizlerden batarya değişimi yaptıran oldumu lütfen paylaşırsanız sevinirim

    Telefonu garantiye yollamanı önermem çünkü garantide olmayan sorunlara para çıkarıyorlar
    Örnek: Benim A8 imin üstünde hiç çizik olmamasına rağmen orta kasa+ekran+kamera+pil şeklinde fiyat çıkarıyorlar.(1150tl)
    garanti yerine tamircide yaptırabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhuntucson -- 27 Mayıs 2017; 12:16:41 >
  • Arkadaşlar a8 de arama bekletme özelliği nasıl aktif ediliyor. Bir türlü yapamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntucson


    quote:

    Orijinalden alıntı: superspeeed

    arkadaşlar yaklaşık 1 buçuk yıldır a8 kullanıyorum ve yukarıda arkadaşların bahsettiği gibi pil sorunu bendede başladı. aniden kapanmalar vs gibi. telefonun garantisi hala devam ediyor bu sorundan garantiye yollayan olumu yada nasıl bi yol izlemeliyim. ben garantide uzun süre bekletirler diye bataryayı ücreti karşılığı değiştirtmek istedim fakat telefoncular a8 batarya değişimine yanaşmıyor sizlerden batarya değişimi yaptıran oldumu lütfen paylaşırsanız sevinirim

    Telefonu garantiye yollamanı önermem çünkü garantide olmayan sorunlara para çıkarıyorlar
    Örnek: Benim A8 imin üstünde hiç çizik olmamasına rağmen orta kasa+ekran+kamera+pil şeklinde fiyat çıkarıyorlar.(1150tl)
    garanti yerine tamircide yaptırabilirsin

    telefonun bataryasını değiştirttim. 180 tl ye maloldu pil ve değişim ücreti. 3 saatte halletti telefoncu




  • superspeeed S kullanıcısına yanıt
    bende yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. pil sorunu bende de başladı ve garantiye yolladım. aynı yazılımı güncelleyip test ettmişler geri göndermişler. şarj aletini kontrol edin diyip not düşmüşler. orijinal şarj aleti kullanıyorum.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Merhaba arkadaşlar, şu an meizu m3s modelini kullanıyorum. Esasında bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor,
    ancak vodafon'un kullandığı 800(20) bandında çalışmadığı için, 4.5g çalışmıyor ve hatta arandığında
    ulaşılamama problemleri yaşıyorum.(hattımı değiştiremem taahhüt var)
    c7, mi5, xa ultra gibi 1100-1200tl lik bir telefon bakıyorum.
    Fakat maalesef bu telefonların hiçbiri 800(20) bandını desteklemiyor. Ben de en ufak bir çekme sorunu yaşamak istemiyorum.
    Ve A8 (2015) modelinde bu frekansın olduğunu gördüm. Güncelleme konusunda geri kalabilecek olması,2gb olması benim için hiç önemli değil. Ekranının büyük olması ve inceliği de cazip geliyor.
    Zenfone 3 laser 800 (18 ve 19)'u destekliyor, vodafone kendi 4.5g uyumlu cihazlarında bu telefonu listeliyor ama, yine de forumlarda sorun yaşayanlar olmuş.
    İki telefon arasında kaldım çekim konusundan emin olamadığım için a8 ön planda gibi. Sizce nasıl bir tercih olur ?
    A8 vodafone ile LTE 4.5g çekiyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahozdemir81 -- 22 Haziran 2017; 20:39:41 >




  • a5 2017 mi a8 2016 mı. ve neden ?
  • SAmsung güncelleme listesinden a8 leri kaldırmış mı bana mı öyle geldi?http://www.samsung.com/tr/support/newsalert/100061
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali980

    SAmsung güncelleme listesinden a8 leri kaldırmış mı bana mı öyle geldi?http://www.samsung.com/tr/support/newsalert/100061

    Evet A8 2015 android 7.0 listesinden çıkarıldı. A 2017 ve J 2016 serisinden sonra bi ihtimal gelebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali980

    SAmsung güncelleme listesinden a8 leri kaldırmış mı bana mı öyle geldi?http://www.samsung.com/tr/support/newsalert/100061

    Evet A8 2015 android 7.0 listesinden çıkarıldı. A 2017 ve J 2016 serisinden sonra bi ihtimal gelebilir.

    Böyle bi saçmalık oalbilir mi ya tüm şartlara uyuyor ama almıyor. Bir daha Samsung'a yanaşmam. Muhteşeme telefonlarını bile bir çırpıda silip atıyor.




  • Arkadaşlar kamera da yakınlaştırma yapamıyorum aynı şekilde kameranın ayarlar menüsü de yok nasıl çözebiliriz acaba teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestzedDH

    Arkadaşlar kamera da yakınlaştırma yapamıyorum aynı şekilde kameranın ayarlar menüsü de yok nasıl çözebiliriz acaba teşekkürler

    Ayalar yuakrıdaki oka tıklayınca çıakr yakınlşatımak için de iki parmağınla büyültme küçültme hareketi yapman alzım. Eğer bunları yapıyorsan ve olmuyorsa telefonu sıfırla.
  • asabi kullanıcısına yanıt
    vallahi yazık
    40 yılda adamakıllı bir telefon yaptılar ona da üvey evlat muamelesi çekiyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.