Şimdi Ara

Samsung Galaxy A51 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.125
Cevap
46
Favori
93.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 237
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 46
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Alpha Centauri (64 mesaj) oktayakgoz (57 mesaj) -KuTLuBeY- (53 mesaj) FlightClub (36 mesaj) cordelio91 (33 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (434 mesaj) Mobil (522 mesaj) Mini (29 mesaj) Uygulama (140 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Samsung Galaxy A51 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    122 Mesaj

    umarım dediğiniz gibidir.Bir teşhir ürününü bluetooth hoparlöre bağladık o cihazda da aynı sorun yaşandı.
    |
    |
    chnyldz03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1087 Mesaj
    arkadaşlar ben galaxy m20 kullanıyorum sizce değer mi bu telefona geçmeye tasarımı ve kamerası bayağı hoşuma gitti
    |
    |
    _____________________________
    CPU:AMD FX X4 4320 8 MB Quad Core @ 4.1 GHz | GPU, AMD Radeon R7 250 GDDR3 2 GB, | Anakart: M5A78L-M LX3 DDR3 1866 MHz | Ram: 4 GB 2x2 1333 MHz CL9 DDR3 Kingston Ram,| HDD: Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB 7200 RPM 3,5" | PSU: 400W PSU, | Kasa: Cooler Master Centriuon 5 Kasa,| Kulaklık: Philips SHP1900 Kulaklık | Telefon: Samsung Galaxy Grand Duos I9082
  • Onbaşı
    24 Mesaj

    Pardon yeterince takip edememişim doğrudur



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Unknownuser87442 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1750 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    Bluetooth kesintisi için Samsung servise gittim. İlk önce yazılım attılar, 15dk sonra aldım. Test edin, düzelecektir dediler. Sorun devam ediyordu, ertesi gün tekrar gittim. Cihazı servise aldılar. Birkaç saat sonra ''cihaz hazırdır'' diye mesaj geldi, gittim. Teknisyen cihazda sorun görememiş. Cihazı teslim aldım;

    Servis çalışanını oturttum yanıma Huawei Freebuds 3 kulaklığı bağladım cihaza müzik açtım. Ses kesintilerine bizzat şahit oldu.
    (kendisi de A51 kullanıyormuş ve bluetooth kulaklık ile) ve cihazı tekrar servise aldılar. O sırada bir vatandaş geldi yanıma (konuşmalara kulak misafiri olmuş) kendisinde de A51 olduğunu ve bluetooth kesintileri yaşadığı için gelmiş, iyi tesadüf oldu.

    Netice;

    Benim fikrim yazılımsal bir sorun. Ben gün boyu çok aktif kullanıyorum bluetooth u ve güncelleme ne zaman gelir Allah bilir. Kaldı ki düzelip düzelmeyeceği de meçhul, bundan dolayı iade istedim. Bakalım neticesi ne olacak.. Sonucunu paylaşırım.
    Dostlar; bugün servisten aradılar ve Samsung Türkiye nin de A51 in bluetooth sorunundan haberdar olduğunu ve çok yakında, (10) güne kadar güncelleme geleceğini belirtmişler. Yani sorun donanımsal değil, yazılımsal bir "bug" imiş. Dolayısı ile cihazımı geri teslim aldım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    Dostlar; bugün servisten aradılar ve Samsung Türkiye nin de A51 in bluetooth sorunundan haberdar olduğunu ve çok yakında, (10) güne kadar güncelleme geleceğini belirtmişler. Yani sorun donanımsal değil, yazılımsal bir "bug" imiş. Dolayısı ile cihazımı geri teslim aldım.

    Alıntıları Göster
    Sizin tercihiniz 10 gün beklemek zorunda değilsiniz bence. Ben paramı alacam. 10 gün sonra güncelleme gelmezse ne olacak bir 10 gün dahamı bekleyeceksiniz. Servisin görevi beklemeye yönlendirmek değil ya çözecek ya cihazı değiştirecek yada paranızı verecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 1 Şubat 2020; 11:37:37 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1750 Mesaj

    İade alabiliyorsanız ne mutlu size hocam. Donanımsal sorun olmadığı için THH kapısına yönlendiriyorlar direk. Oysa ki Apple iphone7 almıştım ilk çıktığında, yazılım problemi yüzünden bile 3 defa cihaz değiştirmişlerdi. Tipik samsung işte... Ben sizinde iade alabileceğinizi sanmıyorum. Keza servisler farklı olsa da karar merkezden çıkıyor. Düşünsenize "bluetooth" sorunu yüzünden sizin cihazı iade alsalar ve bu duyulsa herkes iade eder. Firma da bu topa girmez.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cemsaglam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3972 Mesaj
    selamlar, a50 almayı düşünüyordum ama şimdi aklım buna kaydı
    HB de yorumlar okuyunca, bataryanın oyun oynamadan bile bir günü zor çıkardığını, konuşurken aşırı ısındığını falan yazmışlar.
    sizlerin yorumu nedir? uzun kullanım değerlendirmeniz nedir?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    İade alabiliyorsanız ne mutlu size hocam. Donanımsal sorun olmadığı için THH kapısına yönlendiriyorlar direk. Oysa ki Apple iphone7 almıştım ilk çıktığında, yazılım problemi yüzünden bile 3 defa cihaz değiştirmişlerdi. Tipik samsung işte... Ben sizinde iade alabileceğinizi sanmıyorum. Keza servisler farklı olsa da karar merkezden çıkıyor. Düşünsenize "bluetooth" sorunu yüzünden sizin cihazı iade alsalar ve bu duyulsa herkes iade eder. Firma da bu topa girmez.
    Sorunun ne olduğu tüketiciyi ilgilendirmez önemli olan tek nokta çözülüp/çözülemediği çözemiyorsa paranı alırsın. Yazılımsa yükle sorunu çözen yazılımı öyle ver cihazımı. Yükleyemiyorsan neyi bekleyecem. Bu yazılım ne zaman çıkacak 10 gün, 1 ay 1 sene sonra? ne garantisi var. Bence sizin yaptığınız samsung a kıyak geçmek olmuş. Genel merkez bilmem ne beni ilgilendirmez. Tüketici olarak sizde firmaya paramı verin yazılım çıktığında tekrar alırım diyin o zaman.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1511 Mesaj
    Dostlar ana ekranda yukarida pil yuzde olarak nasil gosterebilecegiz, bulamadim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Siyah
  • Binbaşı
    1750 Mesaj

    Olayı saptırmayın isterseniz?

    Neler yaşadığımı ve olayın detaylarını foruma yazdım zaten. 3 defa cihazı servise verdim, para iadesi ya da değişim için. O kadar git gel vs. iş güç sahibi biri için oldukça zaman kaybı herşeyden önce. Ben Samsung a neden kıyak geçeyim? Babamın şirketi değil! Ben para iadesini geçtim, cihazı değiştirtemedim bile. Kuyruğu sıkışan direk THH gidin diyor. Bende 2-3 ay uğraşmak istemedim. He, şunuda belirteyim, bana taahhüt edilen güncellleme gelmezse 10 güne gelmezse bu sefer direk para iadesi almak kaydıyla servise vereceğim.

    Bu zaman zarfında, sizin cihazınız zaten serviste. Buyrun, siz iade alabiliyorsanız alın bizde sizi ''EMSAL'' olarak gösterelim cihazları değiştirelim.
    |
    |
    cemsaglam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1750 Mesaj

    Ayarlar/Bildirimler/Durum çubuğu/Pil yüzdesini göster.
    |
    |
    Tube Screamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1511 Mesaj

    Oldu, cok tskrler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    -KuTLuBeY- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Siyah
  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    M40 ikinci el note 8 ve a51 arasında hangisini tercih edersiniz hepsi de hemen hemen aynı fiyat.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1750 Mesaj
    Bluetooth sorunu medyaya taşınmış durumda. Ayrıca yabancı siteler de bu sorunu haber olarak paylaştılar. Böyle olması güzel. En azından çözümü hızlandırır.

    https://www.webtekno.com/samsung-galaxy-a51-bluetooth-problemi-h84844.html



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    212 Mesaj
    aksam ya mi9t veya a51 alacağım? ekran kaliteleri nasıl sizce? hangisini tercih ederdiniz
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    801 Mesaj

    mi9t daha iyi tabikide ama iş donanımla bitmiyor miui kanser eder söyliyim xiaomi kullanıcısı olarak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    opaksu91 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    ya öyle suan oppo kullanıyorum.o bile kanser..xiomide zaten en kanseri bildirimleri..aslında kameradır oyundur oynamam çekmem cok..o yüzden acaba A51 mi alsam...günlük sosyal medya vs baska yok:) bide netflix
    |
    |
    chnyldz03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    801 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak_5866

    M40 ikinci el note 8 ve a51 arasında hangisini tercih edersiniz hepsi de hemen hemen aynı fiyat.
    m40 pek tutulan bir model değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11477 Mesaj

    Neden?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    chnyldz03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Fanatiği olunabilecek şey, fikirlerdir; partiler değildir.
  • Binbaşı
    1750 Mesaj

    Güzel yorum için teşekkür ederim hocam. Zaten sizin düşüncenize gelmiş oldu vaziyet :) Tabi ki yeni cihazlar da yazılımsal bug ya da sorunlar olabilir. Burada ki sorun, aktif kullandığım bir özelliği stabil kullanamamamdı. Umarız tez vakit de çözerler. Keza, birçok kişi de benim gibi aktif kullanıyordur bluetooth.
    |
    |
    Cutrera kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Ekonomi
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.