Şimdi Ara

Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
2
Favori
6.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 gün
  • Cevaplayan Üyeler 64
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 58
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • berkbozkus (58 mesaj) Schumii (10 mesaj) DRAGUT (6 mesaj) sniper23 (6 mesaj) cenkakay08 (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (134 mesaj) Mobil (32 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (12 mesaj)
  • @
128 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Olumsuz senaryo ihtimalini göz önünde bulundurarak konuyu öne çıkarmanızı rica ediyorum.


    Selamlar. Az önce samsung internet mağazası üzerinden aldığım G9 Odyssey monitörüm elime ulaştı. Kutuyu açıp kurulumu yaptım, jelatinleri son ana kadar sökmedim. Monitörü kutudan çıkardığımda ekranda bazı çizgiler farkettim fakat bunun jelatin olduğunu düşündüm ve kurulumu tammaladıktan sonra sökerim diye düşündüm. Çervçevelerden başlayarak jelatinleri sökmeye başladım. Ekranda leke olmaması adına üzerinde jelatin olduğunu düşündüğüm ekranı sona bıraktım. Nihayet ekran üzerindeki jelatini sökmeye sıra geldiğinde o da nesi? Ekranda jelatin felan yok. Monitöre güç verdiğimde ta taaaaaam sürpriz. Sonuç fotoğraflardaki gibi. Samsung çağrı merkezini arayarak kayıt oluşturdum. Gelişmeleri ilk mesajı editleyerek paylaşacağım. @Samsung


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/6d/91/5f/6d915f2af2d92732c7d51440b60ca77d.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/43/93/4c/43934c8a498b8eaea1ba150391466688.jpeg&t=0&width=480&text=1


    Edit: Samsung çağrı merkezini aradığımda yetkili bana ürünün muhtemelen kargo sırasında kırıldığını, bu monitörü iade edip tarafıma yenisinin yollanacağını söyledi ancak bu arkadaş yalnızca kayıt oluşturdu. Herhangi bir geri gönderim/iade kodu yollanmadı. Mutemelen kesin sonucu beni arayacak ilgili departman verecektir.


    Edit 2: Samsung çağrı merkezinin yönlendirdiği servis monitörle ilgilenmediğini söyledi. Tekrar çağrı merkezini aradım servis kaydı açtılar.


    Edit 3: 08.11.2020 tarihinde tarafıma teslim edilen ve paneli kutusundan kırık çıkan monitörü güç bela servise teslim ettim. Servislerin genel tutumu çok amatörce ve gerçekten deneyimsizler. Öncelikle Samsung Çağrı Merkezi'nden beni yönlendirdikleri servise götürdüm cihazı. İlgili servis kendilerinin monitörlere bakmadıklarını yalnızca mobil ürünlere servis hizmeti verdiklerini söyledi ve monitörü teslim almadı. Hatta Samsun'da monitörle ilgilenecek servis bulunmadığını ve monitörün İstanbul'a gitmesi gerektiğini söyledi. Kendi çabalarımla aynı servisin başka bir ilçede şubesinin daha bulunduğunu ve bu şubenin monitör ve televizyon servisi sağladığını öğrendim. Adamlara bakar mısınız? Kendi çalıştığı firmayla ilgili hiçbir detay bilmiyor. Akabinde ilgili servis şubesine doğru yola koyuldum. Önce bir servis çalışanı bunu gelip servisin kurması gerektiğini, bu şekilde kullanıcı hatası olarak kabul edileceğini söyledi. Daha sonra itirazlarım üzerine başka bir çalışan monitörlerde kurulum hizmeti/zorunluluğu bulunmadığını isteğe bağlı parayla kurulum talep edebileceğimi belirtti. Daha sonra faturayı ibraz ettim ve servis çalışanı bana faturadaki ticari ünvanı göstererek bunu samsungdan almamışsın. DRK Aksesuar ve İletişim Hizmetleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi nden almışsın dedi. Ona bunun Samsung Türkiye'nin ticari ünvanı olduğunu anlatabilene kadar göbeğim çatladı. Nihayet ikna edebildim. Neyse ilgilendiler, form doldurduk ve genel merkeze sunacaklarını ilettiler. Kabul etmeleri halinde değişim veya ücretsiz tamirat olabileceğini, kötü senaryoda ise ücretli panel değişimi yapılabileceğini ve bunun da ücretinin 5.600,-TL olduğunu söyledi. Ücretli/ücretsiz tamirat kabul etmediğimi, ücretsiz dahi olsa sıfır aldığım bir ürünün panelinin değişip geri verilmesini reddeceğimi belirttim. Şimdilik bekliyorum. Şu ana kadarki süreçte şunu anladım. Aslında en büyük sorun iletişimsizlik yetersiz vasıftaki personel istihdamı. Hakikaten gerek serviste gerek çağrı merkezinde derdinizi anlatana kadar göbeğiniz çatlıyor. Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.


    Edit 4: 17.11.2020 tarihinde servisle yaptığım görüşmede iade/değişim talebimin onaylandığı, Samsung tarafından aranacığım belirtildi. Bekliyorum.


    Edit 5: Samsung Genel Merkez stoklarında aynı üründen olmadığı için para iadesi yapılacağı belirtildi ve 19.11.2020 tarihi itibariyle iadem gerçekleşti. Geçmiş olsun dileğinde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim :)


    Edit 6: Amazon TR üzerinden vermiş olduğum sipariş elime ulaştı. Monitörde 1 adet beyaz renklerde beliren kırmızı renkli takılı pixel var ancak dert etmiyorum onu. Eskiden kullandığım bir monitörde daha vardı ve kendiliğinden düzelmiştir. Onun dışında internet ortamında bahsedilen sorunların çoğu son firmware güncellemesiyle çözülmüş durumda. 5120 x 1440 çözünürlükte, 240 HZ de kullanabiliyorum. 2.monitörümle birlikte sorunsuz çalışıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkbozkus -- 21 Kasım 2020; 15:0:0 >



    Bahsedilenler: Samsung




  • Video çekmeye iyi olur ama ona bile gerek yok. Öncelikle arkadaşlar üründe kusur olması durumunda bunu sizin bildirme zorunluluğunuz yok. Yani ürün çıktığı an iade işlemi başlatacaksınız. İade nedeni keyfi iade olacak. Siz iadeyi kargoladığınız an mesuliyet sizden kalkıyor. Artık sorun kargo firması ve satıcı firma arasında kalıyor. Sizin monitörü kırdığınızı ispatlayamazlar.

    geçmiş olsun benzer durumu bende hb'den aldığım xg35vq ile yaşadım, kutusu kasası vs. hasarsız çiziksiz olmasına rağmen panel bu şekil kırıktı. durumu izah etmem iade edin demeleri farklı temsilcilerle yapılan defalarca görüşme 3 defa iade istenen her seferinden kabul edilmeyen , taşıyıcı firmada tarafından tutulan tarafıma verilemeyen hasar tutanağı vs derken 2.5 ay uğraştım. baktım ki bu şekilde derdimi anlatamayacağım. THH başvurdum 90 gün civarı süren bir süreç akabinde lehime çıkan kararla seve seve sıfır ürünü tarafıma ulaştırdılar. muhtemelen olumlu bir dönüş olmayacak zaman kaybetmeden thh ye iletin durumu.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d5/18/a3/d518a3ce8d1d17bf137bd5cabe9fb4c6.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/dd/54/56/dd5456622348273e8da40c17be06f891.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/88/06/52/8806521b664f10303e7bd20c83b7703d.jpeg&t=0&width=480&text=1

    Geçmiş olsun, Samsung'un onu değiştirmesi lazım aslında koskoca Samsung nasıl ekranı garanti kapsamına koymamış. O kadar para veriyor üstüne rezil oluyorsun.

  • Kurmay Yarbay
    20740 Mesaj
    Kötü bir güne başlamışsın. Geçmiş olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    539 Mesaj

    Geçmiş olsun, Samsung'un onu değiştirmesi lazım aslında koskoca Samsung nasıl ekranı garanti kapsamına koymamış. O kadar para veriyor üstüne rezil oluyorsun.

    |
    |
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Muten Baba

    Kötü bir güne başlamışsın. Geçmiş olsun.

    Teşekkür ederim. Hakikaten şaka gibi.

  • Yüzbaşı
    326 Mesaj
    İnsallah kullanici hatasi demez samsung. Adamlar ne sikinti olsa kullanici hatasi diyip magdur ediyorlarlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: turkishairboy

    İnsallah kullanici hatasi demez samsung. Adamlar ne sikinti olsa kullanici hatasi diyip magdur ediyorlarlar.

    Umarım demez. THH ile felan aylarca uğraşmak istemiyorum.

    |
    |
  • Yarbay
    3486 Mesaj

    geçmiş olsun benzer durumu bende hb'den aldığım xg35vq ile yaşadım, kutusu kasası vs. hasarsız çiziksiz olmasına rağmen panel bu şekil kırıktı. durumu izah etmem iade edin demeleri farklı temsilcilerle yapılan defalarca görüşme 3 defa iade istenen her seferinden kabul edilmeyen , taşıyıcı firmada tarafından tutulan tarafıma verilemeyen hasar tutanağı vs derken 2.5 ay uğraştım. baktım ki bu şekilde derdimi anlatamayacağım. THH başvurdum 90 gün civarı süren bir süreç akabinde lehime çıkan kararla seve seve sıfır ürünü tarafıma ulaştırdılar. muhtemelen olumlu bir dönüş olmayacak zaman kaybetmeden thh ye iletin durumu.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d5/18/a3/d518a3ce8d1d17bf137bd5cabe9fb4c6.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/dd/54/56/dd5456622348273e8da40c17be06f891.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/88/06/52/8806521b664f10303e7bd20c83b7703d.jpeg&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 8 Kasım 2020; 15:22:21 >




  • Yarbay
    2057 Mesaj

    Ürünleri açarken biri tarafından videoya çeksek nasıl olur bu bizi bu tarz durumlarda kurtarır mı arkadaşlar?

  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: s1Lv3r

    geçmiş olsun benzer durumu bende hb'den aldığım xg35vq ile yaşadım, kutusu kasası vs. hasarsız çiziksiz olmasına rağmen panel bu şekil kırıktı. durumu izah etmem iade edin demeleri farklı temsilcilerle yapılan defalarca görüşme 3 defa iade istenen her seferinden kabul edilmeyen , taşıyıcı firmada tarafından tutulan tarafıma verilemeyen hasar tutanağı vs derken 2.5 ay uğraştım. baktım ki bu şekilde derdimi anlatamayacağım. THH başvurdum 90 gün civarı süren bir süreç akabinde lehime çıkan kararla seve seve sıfır ürünü tarafıma ulaştırdılar. muhtemelen olumlu bir dönüş olmayacak zaman kaybetmeden thh ye iletin durumu.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d5/18/a3/d518a3ce8d1d17bf137bd5cabe9fb4c6.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/dd/54/56/dd5456622348273e8da40c17be06f891.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/88/06/52/8806521b664f10303e7bd20c83b7703d.jpeg&t=0&width=480&text=1

    Teşekkürler hocam. İlgili birimin tarafıma ulaşmasını bekliyorum. Akabinde bende gerekli aksiyonu alacağım. Tek umudum HB v.b. aracı satıcılardan değil de, SAmsung'un kendi mağazası üzerinden almış olmam ürünü.

    |
    |




  • Yarbay
    3486 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkbozkus

    Teşekkürler hocam. İlgili birimin tarafıma ulaşmasını bekliyorum. Akabinde bende gerekli aksiyonu alacağım. Tek umudum HB v.b. aracı satıcılardan değil de, SAmsung'un kendi mağazası üzerinden almış olmam ürünü.



    Alıntıları Göster

    eğer ki tutanak yoksa samsung'un güzel bir dönüş sağlayacağını sanmıyorum. Geçmiş olsun tekrar.

  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: s1Lv3r

    eğer ki tutanak yoksa samsung'un güzel bir dönüş sağlayacağını sanmıyorum. Geçmiş olsun tekrar.



    Alıntıları Göster

    Bilemiyorum hocam. Müşteri hizmetlerinden ilk konuştuğum arkadaş ürünün muhtemelen taşıma esnasında hasar gördüğünü, tarafıma yenisinin yollanacağını, tarafıma 48 saat içinde dönüş yapılacağını söyledi. Arayacak ekip ne der, ne yapar bilemiyorum.

  • Yarbay
    3750 Mesaj
    Gcmis olsun inşallah halledilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3486 Mesaj

    inşallah olumlu olur, zira benimde görüştüğüm temsilcilerin hepsi aynısını söylediler, defalarca özür dilediler kusura bakmayın şu kodla bize yollayın diye 3 defa gitti geldi monitör :). bu tip durumlarda tek gerçek kullanıcı dostu Amazon kesinlikle.

    |
    |
    berkbozkus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: PanikAtak

    Gcmis olsun inşallah halledilir.

    Teşekkürler. Eksik olmayın.

    |
    |
  • Yarbay
    3650 Mesaj
    Tv grubunda ürünü servis açtığı için kırık vs durumda rapor tutuyor. Ambalaj sağlam ürün hasarlı ise değişim oluyor ambalaj da ürün de hasarlı ise topu satana ve nakliye ye atıyor. Siz ürünü direk samsung dan aldığınız için nakliye sorunları da onlara aittir. Servis gelsin kutuyu cihazı kontrol etsin rapor tutsun kutuda hasar olsa dahi nakliyesi onlarda olduğu için değişim yapmalı yaparlar da bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3650 Mesaj

    Geçmiş olsun yazmayı unutmuşum inşallah tez zaman da sorun çözülür




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Geçmiş olsun yazmayı unutmuşum inşallah tez zaman da sorun çözülür

    Çok teşekkürler hocam. Ben de zaten ürünün yüksek fiyatından dolayı herhangi bir sorun çıkması durumunda daha kolay iletişim kurabilmem adına samsung'un kendi sitesinden almıştım ürünü. Malum mu oldu ne :) Umarım faydasını görürüm.

    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    11104 Mesaj

    Geçmiş olsun.


    Maalesef ki (genellikle) ortalamadan büyük monitörlerin (taşıma şirketine göre) kaderi bu şekilde. Fakat bir konuya da değinmek isterim ki; ODYSSEY Serisi'ndeki sorunlar bir türlü Samsung'un peşini bırakmıyor. Önceki serilerinde de büyük curved modellerinde sıkıntıları vardı, bu seride de (kronik sıkıntılı ürünlerin toplanması da dahil) sıkıntılar devam etti. Kendim de bizzat C32HG70 modelini deneyimlediğim ve iade ettiğim için bunları rahatlıkla dile getirebiliyorum. Curved olayına oldukça hevesliydim ancak özellikle bahsettiğim üzere ekran boyutu büyüdükçe sıkıntılar başlıyor ve halen oturmuş bir teknoloji değil. TV'lerde çok sıkıntı görülmüyor malum ama özellikle gaming monitörlerin kullanım amacı çok çok farklı...

  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: REDSTONE

    Geçmiş olsun.


    Maalesef ki (genellikle) ortalamadan büyük monitörlerin (taşıma şirketine göre) kaderi bu şekilde. Fakat bir konuya da değinmek isterim ki; ODYSSEY Serisi'ndeki sorunlar bir türlü Samsung'un peşini bırakmıyor. Önceki serilerinde de büyük curved modellerinde sıkıntıları vardı, bu seride de (kronik sıkıntılı ürünlerin toplanması da dahil) sıkıntılar devam etti. Kendim de bizzat C32HG70 modelini deneyimlediğim ve iade ettiğim için bunları rahatlıkla dile getirebiliyorum. Curved olayına oldukça hevesliydim ancak özellikle bahsettiğim üzere ekran boyutu büyüdükçe sıkıntılar başlıyor ve halen oturmuş bir teknoloji değil. TV'lerde çok sıkıntı görülmüyor malum ama özellikle gaming monitörlerin kullanım amacı çok çok farklı...

    Evet hocam, ben se satın almadan önce yaptığım araştırmalarda ilgili sorunları okudum ve tüm bu sorunlara rağmen garantili ürün aldığım için sorun oluşması durumunda iade/değişim hakkıma güvenerek almaya karar verdim ancak böylesi bir durum beklemiyordum açıkcası. Normalde monitör vb ürünleri mağazadan kontrol ederek alırım ancak şu andan ikame ettiğim ildeki mağazalarda bu ürün bulunmadığı için direk samsungun kendi internet sitesinden yaptım alışverişi.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2202 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    e d d a i


    Geçmiş olsun,daha bir iki gün önce alım konusunda şakalaşmıştık.İnşallah çözülür,demek ki böyle durumlarda video kayıt yapmak lazım kutuyu açarken.


    Edit : Şimdi 3000 serisi konudan okudum da ,kargocu da Horoz Lojistikmiş.Herşey beklenir onlardan,tüh..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRAGUT -- 8 Kasım 2020; 16:56:31 >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Masal Oku
Radyo Dinle
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,859
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.