Çok efsane oluyor gerçekten çalışınca. Bu monitör de 1000R olayı var. Baya eğimli o yüzden kafa çevirmeye gerek kalmıyor. |
Video çekmeye iyi olur ama ona bile gerek yok. Öncelikle arkadaşlar üründe kusur olması durumunda bunu sizin bildirme zorunluluğunuz yok. Yani ürün çıktığı an iade işlemi başlatacaksınız. İade nedeni keyfi iade olacak. Siz iadeyi kargoladığınız an mesuliyet sizden kalkıyor. Artık sorun kargo firması ve satıcı firma arasında kalıyor. Sizin monitörü kırdığınızı ispatlayamazlar. |
Bu arada amazon dan alsaydınız hiç böyle dertleriniz olmayacaktı. 3/5 fazla verin amazon dan alın. Kafanız rahat etsin. |
Risk falan yok aslında hatta internet alışverişleri daha güvenli. Çünkü koşulsuz şartsız 15 gün içinde iade hakkın var. Tabi kanunlara uymayan firmalar için Thh ye gitmek gerekiyor. |
Maalesef Samsung garanti konusunda en kötü firmalardan birisi. BEnim telefonumun ekranı kendiliğinden ksrardı. Kasada çizik var diye garanti dışı tuttular. 15 Nisanda THH ye verdim bekliyorum. Yoğunluk varmış 9 ayı buluyormuş sonuçlanması. Adamlara 65 ekran tv nin lcd si arızalansa kasada çizik olsa garanti dışımı diyeceksiniz dedim evet dedi utanmadan adam bana. |
O nasıl saçma bi şeymiş hocam? Götürdüğünüz servisin işgüzarlığı olmasın bu? Size söylenen akıl alır gibi değil çünkü. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hocam işin ucunda haklıyken haksız duruma düşmekte var. Ben dürüst davranıp olan biteni olduğu gibi aktarmanın daha doğru olacağı düşüncesindeyim. Uğraştırırlarsa ben de huskuki yollarda ararıp hakkımı. Yapacak bir şey yok. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwert7610 -- 10 Kasım 2020; 23:29:11 > |
Vay arkadaş ülkede monitöre 15 milyar verebilenler varmış. İnşallah Samsung Türkiye sıvamaz da sorununu hallederler... |
Geçmiş olsun. Aldığınız ürün gerçekten hassas ve pahalı bir ürün Keşke mağaza teslim alsaydınız. Geldiğinde açar bakar sorun varsa iade değişim işleri çok kolay olurdu. Ülkenin kargo durumu malum Vatandan o şekilde alısveriş yaparım uygun a ürün varsa sitesinde. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Teşekkürler hocam. |
Samsungun servisi leş. Monitörün ortası morardı, adamlar değiştirmedi bile. Servis elemanı geldi baktı birisini aradı foto attı. Abi bu normal değişmez dedi gitti. THH ile 3 ay sonunda seve seve değiştirmişlerdi. |
Haklısınız. Vatan stoklarında yoktu ama mediamarkttan yapabilirdim bu şekilde alışveriş. keşke de öyle yapsaydım. Pandemi süresince mümkün olduğunca dışarıyla teması azaltma amacıyla dışarı çıkmayı tercih etmiyorum mümkün olduğunca. Hoş mecbur şimdi geziyoruz servis servis :) |
Hepsinin servisi leş hocam. Neticede zihniyet meselesi. Bugün Samsung'ta çalışan adam yarın işten çıkıp LG de çalışabilir. Maalesef böyle ülkemizde. Bugüne kadar tek sornusuz servis hizmetini şu an adını hatırlamadığım, bir dönem Corsair ürünlerine bakan bir firmadan almıştırm. |
İş başa gelince ah diyoruz.. Umarım sizi dahada gezdirmezler fakat firmalar genelde bıktırana kadar uğraştırarak bezdirme politikasi uyguluyor. İnşallah 6 7 ay uğraşmaz sınız. Para iadesi çıkarsa paranız pul olabilir. Değişim çıkarsa 6 ay monitörsüz kalacaksınız. Zor durum... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Arçelik mağzasında calıstıgım için soyluyorum bizim de basımıza geliyor kargoda bi yerde depoda illla kıırılıyor ekran sonuçta. Yetkili Servisi Arayın ürün bozuk gelin alın yada kod verin yollucam mırın kırın ediyorlarsa. Verin tüketici mahkemesine e 14Gün içinde markanın tüketici heyetemine savunmasını vermesi gerekiyor 15.gün verirse müşteri hatası müşterihaksız bile olsa sonuc tüketiciden yana oluyor lütfen böle konularda taviz vermeyin. Bilinçlenin. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
hahahaha vallahi derler. |
Farkındayım hocam sürecin. Eğer yokuş yaparlarsa aynen bu şekilde ilerleyeceğim. |