Şimdi Ara

Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
2
Favori
6.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 64
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 58
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • berkbozkus (58 mesaj) Schumii (10 mesaj) DRAGUT (6 mesaj) sniper23 (6 mesaj) cenkakay08 (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (135 mesaj) Mobil (34 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (12 mesaj)
  • @
128 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    999 Mesaj

    Kavisli ekranın derdi biter mi

    |
    |
  • Yarbay
    6416 Mesaj

    benzer durumu vatan bilgisayarda yaşadım sitesinden almıştım mağazasına götürüp iade ettim direkt aldılar ücret iadesi yapmışlardı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daniel Faraday -- 8 Kasım 2020; 16:57:15 >
    |
    |
  • Yarbay
    11118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkbozkus

    Evet hocam, ben se satın almadan önce yaptığım araştırmalarda ilgili sorunları okudum ve tüm bu sorunlara rağmen garantili ürün aldığım için sorun oluşması durumunda iade/değişim hakkıma güvenerek almaya karar verdim ancak böylesi bir durum beklemiyordum açıkcası. Normalde monitör vb ürünleri mağazadan kontrol ederek alırım ancak şu andan ikame ettiğim ildeki mağazalarda bu ürün bulunmadığı için direk samsungun kendi internet sitesinden yaptım alışverişi.



    Alıntıları Göster

     


    Umarım lehinize sonuçlanır.





  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C8633B5F6

     


    Umarım lehinize sonuçlanır.



    Alıntıları Göster

    Teşekkürler hocam eksik olmayın




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: DRAGUT

    Geçmiş olsun,daha bir iki gün önce alım konusunda şakalaşmıştık.İnşallah çözülür,demek ki böyle durumlarda video kayıt yapmak lazım kutuyu açarken.


    Edit : Şimdi 3000 serisi konudan okudum da ,kargocu da Horoz Lojistikmiş.Herşey beklenir onlardan,tüh..

    Teşekkürler hocam. Bakalım, yaptım değişim talebini bekliyorum.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    11118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkbozkus

    Teşekkürler hocam eksik olmayın



    Alıntıları Göster

    Rica ederim. Konuyu da öne çıkardım, diğer arkadaşlar da öne çıkarabilir. En azından olumsuz senaryo ihtimali için ön planda olan bir konu olsun.

  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C8633B5F6

    Rica ederim. Konuyu da öne çıkardım, diğer arkadaşlar da öne çıkarabilir. En azından olumsuz senaryo ihtimali için ön planda olan bir konu olsun.



    Alıntıları Göster

    Çok teşekkürler, ben de bunu belirterek editledim ilk mesajımı




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7861 Mesaj

    özellikle monitör alımlarında her zaman tavsiye ettiğim bir durumdur gidip görerek al, belki o an e-ticaret satış fiyatı çok uygun olabilir ama çok büyük risk olduğunu da kabullenmek gerek o da kargo süreci her ne kadar üretim aşamasında sağlam paketlenmişse de kargoda envai çeşit sıkıntı ile karşılaşmak mümkün özellikle ülkemizdeeeeeeeee


    şimdiye kadar aldığım tüm monitörleri vatan'dan görerek test ettirerek aldım hiç sıkıntı ile karşılaşmadım belki biraz pahalıya aldım o an ama en azından kafam rahat eve geldiğimde sürprizle karşılaşmadım


    geçmiş olsun öncelikle en büyük hatayı internetten alarak yapmışsınız bunun dışında keşke kargo tesliminde bekletseydiniz çünkü değerli bir ürün böyle bir durumda kontrol etmeden imza atmamak gerek, eğer kargocu beklemiyorum falan derse de iade et direk o riske girmez


    inş. bir an önce değişim yaparlar ama kargo tutanağı falan isterlerse o iş uzar artık kimse sorumluluk almak istemez tek çözüm thh olur.


    bunun dışında aslında samsung bu ürünün kurulumu için bir ekip göndermesi lazım sonuçta pahalı bir ürün böyle bir hizmeti olsa en azından bu durumda servis raporu anında verilirdi.





  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    özellikle monitör alımlarında her zaman tavsiye ettiğim bir durumdur gidip görerek al, belki o an e-ticaret satış fiyatı çok uygun olabilir ama çok büyük risk olduğunu da kabullenmek gerek o da kargo süreci her ne kadar üretim aşamasında sağlam paketlenmişse de kargoda envai çeşit sıkıntı ile karşılaşmak mümkün özellikle ülkemizdeeeeeeeee


    şimdiye kadar aldığım tüm monitörleri vatan'dan görerek test ettirerek aldım hiç sıkıntı ile karşılaşmadım belki biraz pahalıya aldım o an ama en azından kafam rahat eve geldiğimde sürprizle karşılaşmadım


    geçmiş olsun öncelikle en büyük hatayı internetten alarak yapmışsınız bunun dışında keşke kargo tesliminde bekletseydiniz çünkü değerli bir ürün böyle bir durumda kontrol etmeden imza atmamak gerek, eğer kargocu beklemiyorum falan derse de iade et direk o riske girmez


    inş. bir an önce değişim yaparlar ama kargo tutanağı falan isterlerse o iş uzar artık kimse sorumluluk almak istemez tek çözüm thh olur.


    bunun dışında aslında samsung bu ürünün kurulumu için bir ekip göndermesi lazım sonuçta pahalı bir ürün böyle bir hizmeti olsa en azından bu durumda servis raporu anında verilirdi.

    Aynen öyle hocam. Ucuzada almadım. Mağaza fiyatıyla aynı fiyata aldım. İnternetten alma sebebim bulunduğum ildeki mağazalarda bu ürünün olmamasıydı. Ürünün fiyatı sebebiyle THH değil direkt tüketici mahkemesi bakıyormuş sanırım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3734 Mesaj

    Ülke içi bu tarz kutu açılımı anında video kayıt şart aldığınız ürün en pahalı monitörlerden biri.


    Geçmiş olsun umarım yenisini yollayıp bu sıkıntıdan sizi kurtarırlar.

  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: # Ace #

    Ülke içi bu tarz kutu açılımı anında video kayıt şart aldığınız ürün en pahalı monitörlerden biri.


    Geçmiş olsun umarım yenisini yollayıp bu sıkıntıdan sizi kurtarırlar.

    Teşekkürler hocam, umarım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2507 Mesaj

    Kutudan çıkartırken yönergelere uydunuz mu? Videoda kutudan çıkartırken kırdığını söylüyor. Garantiye girmemesi normal.

  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kotaless

    Kutudan çıkartırken yönergelere uydunuz mu? Videoda kutudan çıkartırken kırdığını söylüyor. Garantiye girmemesi normal.

    Ben de onun bahsettiği gibi bir durum olmadı. Hasar şekil olarak benziyor. Tüm yönergelere uydum, ekrana kesinlikle temasım olmadı ve kutu açılırıen 2 kişiydik.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    Umarım sorununuz çözülür öne çıkardım. Geçmis olsun



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkürler hocam.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    androidmakaleniz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3934 Mesaj

    ekranda zaten jelatin olmaz sadece çercevelerde olur. geçmiş olsun, değiştirirler olur biter diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 8 Kasım 2020; 19:55:53 >
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: waltran

    ekranda zaten jelatin olmaz sadece çercevelerde olur. geçmiş olsun, değiştirirler olur biter diye düşünüyorum.

    Teşekkürler. Bana telefonla dönüş yapılmayınca canlı destekten yazdım, ürünü servise götürmem gerektiğini belirtip adres verdiler. Yarın götüreceğim bakalım ne diyecekler.

    |
    |
  • Yarbay
    3934 Mesaj

    pazar günü dönüş yapmamaları normal, gerçi telefonda dönüş yapacak kişide canlı destekle aynı şeyi söyleyecektir büyük ihtimalle. umarım kısa sürede çözerler ama servise gönderme işi vs. can sıkıcı. bozuk olanı beklemeden doğrudan yeni bir tane göndermelerini beklerdim açıkcası. ucuz bir ürün değil ki bu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 8 Kasım 2020; 21:0:52 >
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: DarknessIsOurNewKingdom

    Bu mesaj silindi.

    Teşekkürler hocam.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
kripto para haberleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.