Şimdi Ara

Samsung 40A656 ve Ölü Pixel Sorunu ..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • {PeGaSuS} (4 mesaj) ridvan1903 (3 mesaj) MajestiC (1 mesaj) oralet82 (1 mesaj) hell line (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Samsung 40A656 ve Ölü Pixel Sorunu ..
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6196 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    2 hafta önce Teknosadan 2900 fiyat ile bir adet samsung 40A656 Tv almış bulunmaktayım..Ancak tvde 2 adet ölü pixel olması nedeniyle teknosaya başvurdum,onlarda yüzde 15 kesinti ile tvyi geri alabileceklerini söylediler..2500 civarı bir hediye çeki verecekler böyle bir geri alımda da..

    Tvden çok ama çok memnunum açıkcası..Ancak o 2 pixel bazen gözüne batıyor insanın ister istemez..Gerçi çoğu kişi takma ne olucak desede insanı huylandırıyor ister istemez..

    Sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu tür bir alışveriş olayında ? 400tl 2 pixele verilirmi diye çok sordum kendime bir yanıt alamadım henüz

    Bir arkadaş daha vardı forumda o da aynı tvde yine ölü pixel sorunu nedeniyle iade etmiş tvyi ve hediye çeki almıştı..Bu arkadaşında fikrini aldım ne yapmam gerektiği konusunda,o da kasım ayında iade etmiş tvsini ve halen bir tv almak için bekliyor..

    47LH5000 modeli gözüme güzel gözüktü hem boyut hemde 200hz vs olması dolayısıyla..Sizce samsungu iade edip bu tvyi almalımıyım?

    1 2 gün sürem var yardımcı olabilcek arkadaşlara çok teşekkürler şimdiden..



    |
    |




  • Yüzbaşı
    877 Mesaj
    Gerçekten talihsizlik olmuş. Ben de LCDmi Teknosa'dan aldım. Daha gelmedi ama gelince önce mağazada ölü piksel var mı bakarım diye pazarlık yaptım. Tamam dediler (umarım sözlerinden dönmezler).

    LH serisi iyi bir seriye benziyor ancak daha yeni olduğundan çok falza yorum yok. Gerçi ben aldım ama hem kağıt üzerinde iyi olduğu için hem fiyaıt uygun olduğu için hem de LG markasına güvendiğim için.

    Süren azmış ama bekleme şansın varsa bekle, benim TV gelince yorumlarımı aktaracağım (benimki 47LH4000 ama, 5000 değil). Belki bu arada başka yerlerde de yorumlar çıkar.

    Piksel olayı benim de canımı sıkardı ve gözüm hep oraya kayardı kesin. O nedenle seni anlıyorum. Ama %15 az bir kesinti değil. Aldıktan sonra uzun süre kullanırım dersen iade edip LH serisi alabilirsin. Ama 2-3 senede değiştireceğim zaten diyorsan bence şimdiki LCDinle devam et. Tabi son karar senin...
    |
    |




  • Binbaşı
    1423 Mesaj
    hocam öncelikle geçmiş olsun (hayırlı da olsun yeni tv almışsınız :) ) ... geçen arkadaşıma samsung monitör aldık... bir sorun olduğu zaman sorunu teknosa , bimeks gibi vs. mağazalara değilde direct samsung u arayarak garanti işini çözebilirsiniz dendi.. (kendi mağaza garantsi dışında) ... bu bilgi nekadar doğrudur bilemiyorum ama sorunsuz değişim yapılabiliyormuş diye biliyorum...

    daha bilgili ve tecrübe edinmiş arkadaşlar yardımcı olucaktır size eminim ki ama samsung distribütörünü arayıp durumunuzu bi anlatabilirseniz belki bir çözüm yolu bulurlar...

    Bu arada 400tl kesinti hiç adil değil bence... teknosanın yaptığı tüketici hakkları içindemi bilemiyorum ama az buz bir rakam değil sonuçta... 2 pixel demişsiniz ama ürünün içinize sinmesi daha iyi olur diye düşünüyorum..

    Birde tv yi alırken kontrol etmişmiydiniz herhangi bir sorun hata vs. için ... yoksa netten mi almıştınız...
    47LH5000 bu model boyut olarak daha iyi özellik olarakta fena değil alınabilir... üstüne fark vermeden mi alabiliyorsunuz bu modeli ...

    sorununuz inşallah hallolur hocam arkadaşların yardımları ile sorunlarını çözünce buradan haberdar edersiniz bizleride :)




  • Emekli Yönetici
    6053 Mesaj
    Teknosa bu kesimi yapıyor banada yaparız demişlerdi bende almadan çıktım ! Daha sonraki araştırmamda tüketici hakları gereği memnuniyetsizlik durumunda 1 haftada ürün değişimini öğrendim ! Gerçi arkadaşınki bu süreyi geçmiş , Hayırlısı olsun adınıza...
  • Yarbay
    6196 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Ben ürünü İzmit carefour teknosadan almıştım..Samsunga mail yoluyla ulaştık teknık servis ile ancak bu pixellerin normal olduğunu ve değişim olmayacağını söylediler ve canımı sıktılar çok..

    İstanbulbilisim gibi spot satan bir firma bile ölü pixelde 1e1 değişim yaparken teknosadan alınan lcdnin direk elimizde patlaması ne kadar sorumluluk içeren bir davranıştır orasıda size kalmış artık..

    Alet içime sindi özellik ve performans olarak ancak ölü pixel yüzünden soğudum aletten ister istemez..

    Tvyi büyük ihtimal geri vereceğim ben teknosaya ve 1 ay falan beklemeyi düşünüyorum yeni lcd almak içinde..Sinirimi bozdu faslasıyla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi {PeGaSuS} -- 7 Nisan 2009; 13:44:04 >
    |
    |
  • Yarbay
    5097 Mesaj
    Geçmiş olsun arkadaşım ...

    2 pikselin nerde olduğunun önemi bence çok büyük , eğerki ortalara doğru ise rahatsızlık verir yani her zaman göz önüne gelince huzursuz eder ama köşelerdeyse bence önemi yok...

    Senin amacın tv nin boyutunu yükseltmekse ben değiştir derim , şunuda söyliyim 2 ölü pikselin için 400 ytl vermek bence yanlış olur ...

    200 hz konusu forumda çok konuşuldu artısının büyük olmadığını her kez söylüyor ve bence sony 40Z serisini hızlı sahnelerde inceledim bence sorum bile var denilecek kadar hızlı sahne geçişleri var ... ( samsung daki mavie plus : yüksek yaptığın zaman olan sorunlar ile aynı sanki)

    {PeGaSuS} Arkadaşımız genelde blue ray film izlediğinden tv nin kalitesi gerçekten önem kazanıyor . 10 Gb lık mkv ile blue ray arasında bence çook fark var ..
  • Yarbay
    6196 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:


    {PeGaSuS} Arkadaşımız genelde blue ray film izlediğinden tv nin kalitesi gerçekten önem kazanıyor . 10 Gb lık mkv ile blue ray arasında bence çook fark var ..


    Evet çok farkediyor..Elimde 80den fazla orjinal bluray film var netten çekilmiş olarak bulunan,40' de bile oldukça başarılı olan bu filmler için 46 yada 47 inch bir ekrana geçebilirim belki bu pixel hatası münasebetiyle..

    Pixeller tvnin ortasına çok yakın değil ancak çok uzakda değil..2 taneside yanyana işin kötüsü
  • Yarbay
    5097 Mesaj
    Senin aklına iyice takılmış anlaşılan, sen en iyisi iyice bir model arayışına gir, vede tv yi değiştir yoksa izlediğin her mükemmel kalitedeki blue ray filmmi sana acı verecektir ( bana öyle olurdu) o mükemmeliğin arasında 2 tana nokta miğde bulandırakcaktır .. (bence).
  • Teğmen
    142 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun. Ölü piksel çok can sıkıcı bir durum malesef benimde telefonumda başıma gelmişti. O zamanlar üzüldüm ancak şimdi iyikide olmuş diyorum çünkü bu sayede haklarımı öğrenmiş oldum.

    Telefonumu ertesi gün satıcıya götürdüğümde bir sürü bahane duydum. Aramızdaki enteresan konuşmayı aktarıyorum.
    - Usta telefonda 3 tane ölü piksel var. Kapanıp açılınca ortaya çıktı.
    - Yok abi bazen öyle oluyo sonra geçiyo!!!
    - Ben değiştirmenizi istiyorum böyle bir hakkım var
    - Biz yapamıyoruz, kutuyu açmadan getirseniz olurdu
    - Ama tüketici haklarını koruma ...
    - Abi o kanun cep telefonu için geçerli değil
    - Nerede yazıyo
    - Biz hiç uygulamadık ordan biliyorum....

    Neticede güzel ülkemde bilişim bu şekilde pazarlanıyor arkadaşlar. Ben yaklaşık 2 ay uğraştıktan sonra tüketici sorunları hakem heyeti kararıyla paramı geri aldım hemde kuruşu kuruşuna.

    4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'un Ayıplı Mal başlıklı 4. maddesinde şöyle yazıyor;

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    Eğer teknosa sizden %15 kesinti talep etmişse malın değerinin azaldığını kabul etmiş demektir. Kaldıki bu kesinti yasal değildir. Siz otuz günlük süre içerisinde satıcıya maldaki ayıbı bildirerek gerekeni yapmışsınız. Eğer talebiniz karşılanmamışsa otuz günlük süre geçmeden tüketici mahkemesine başvurmanız gerekli. Bu tip olaylarda kararlar daha çabuk çıkar. Ayrıca bedel iadesi talep etme hakkınzda var. Yani hediye çekiyle falan uğraşmazsınız.

    Malesef biz haklarımızın peşine düşmediğimiz için belli kesimleri zengin ediyoruz. Kesinlikle haklarınızı aramaktan kaçınmayın. Sadece bir dilekçe verip kararın çıkmasını bekleyeceksiniz.




  • Yarbay
    3631 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ridvan1903

    Geçmiş olsun arkadaşım ...

    2 pikselin nerde olduğunun önemi bence çok büyük , eğerki ortalara doğru ise rahatsızlık verir yani her zaman göz önüne gelince huzursuz eder ama köşelerdeyse bence önemi yok...

    Senin amacın tv nin boyutunu yükseltmekse ben değiştir derim , şunuda söyliyim 2 ölü pikselin için 400 ytl vermek bence yanlış olur ...

    200 hz konusu forumda çok konuşuldu artısının büyük olmadığını her kez söylüyor ve bence sony 40Z serisini hızlı sahnelerde inceledim bence sorum bile var denilecek kadar hızlı sahne geçişleri var ... ( samsung daki mavie plus : yüksek yaptığın zaman olan sorunlar ile aynı sanki)

    {PeGaSuS} Arkadaşımız genelde blue ray film izlediğinden tv nin kalitesi gerçekten önem kazanıyor . 10 Gb lık mkv ile blue ray arasında bence çook fark var ..

    Sony 40Z tam bir canavar. 200Hz uçurmuş aleti. Okadar model inceledim fakat doğallık konusunda yanına bile yaklaşamaz bu boyuttaki diğer paneller. Fakat fiyatı çok yüksek.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Sanırım 0 (sıfır) ölü pixel garantisi hala bizde var. Satın aldğınız TV yi ister biz burada sizin gözünüzün önünde test edelim isterseniz siz evinizde 1 hafta boyunca test edin. Ölü pixel çıkarsa bire bir değiştiriyoruz. Buna karşılık hiç bir kesinti uygulamıyoruz. Yeterki insanlarımız memnun kalsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstanbul Bilişim -- 7 Nisan 2009; 21:19:27 >
  • Yarbay
    6196 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Sanırım 0 (sıfır) ölü pixel garantisi hala bizde var. Satın aldğınız TV yi ister biz burada sizin gözünüzün önünde test edelim isterseniz siz evinizde 1 hafta boyunca test edin. Ölü pixel çıkarsa bire bir değiştiriyoruz. Buna karşılık hiç bir kesinti uygulamıyoruz. Yeterki insanlarımız memnun kalsın

    Teknosa çekinide kabul edin gelip alayım ordan (:
    |
    |
  • Yüzbaşı
    363 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Sanırım 0 (sıfır) ölü pixel garantisi hala bizde var. Satın aldğınız TV yi ister biz burada sizin gözünüzün önünde test edelim isterseniz siz evinizde 1 hafta boyunca test edin. Ölü pixel çıkarsa bire bir değiştiriyoruz. Buna karşılık hiç bir kesinti uygulamıyoruz. Yeterki insanlarımız memnun kalsın

    Mesela benim lcd mi İstanbul Bilişim baya bi test etmişti ölü pixel konusunda . o kadar test ettilerki gelen cihaz hurda haldeydi . sonra bende test ettim . daha sonra aynı ürünü başka arkadaş daha test etmişti
    |
    |




  • Yarbay
    5097 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MajestiC


    quote:

    Orjinalden alıntı: ridvan1903

    Geçmiş olsun arkadaşım ...

    2 pikselin nerde olduğunun önemi bence çok büyük , eğerki ortalara doğru ise rahatsızlık verir yani her zaman göz önüne gelince huzursuz eder ama köşelerdeyse bence önemi yok...

    Senin amacın tv nin boyutunu yükseltmekse ben değiştir derim , şunuda söyliyim 2 ölü pikselin için 400 ytl vermek bence yanlış olur ...

    200 hz konusu forumda çok konuşuldu artısının büyük olmadığını her kez söylüyor ve bence sony 40Z serisini hızlı sahnelerde inceledim bence sorum bile var denilecek kadar hızlı sahne geçişleri var ... ( samsung daki mavie plus : yüksek yaptığın zaman olan sorunlar ile aynı sanki)

    {PeGaSuS} Arkadaşımız genelde blue ray film izlediğinden tv nin kalitesi gerçekten önem kazanıyor . 10 Gb lık mkv ile blue ray arasında bence çook fark var ..

    Sony 40Z tam bir canavar. 200Hz uçurmuş aleti. Okadar model inceledim fakat doğallık konusunda yanına bile yaklaşamaz bu boyuttaki diğer paneller. Fakat fiyatı çok yüksek.


    Benim izlediğim 40Z ve 46Z serisinde blue ray batman dark knight vardı hızlı hareket eden bir cisimde özellikle uc kısımlarında bululaşma oluyordur ( Samsung kullanlar bilirler movie plus etkisinin eksilerini aynen öyle )

    Bence o fiyatı kesinlikle hak eden bir tv değil ....
    |
    |




  • Yüzbaşı
    703 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: oralet82

    Öncelikle geçmiş olsun. Ölü piksel çok can sıkıcı bir durum malesef benimde telefonumda başıma gelmişti. O zamanlar üzüldüm ancak şimdi iyikide olmuş diyorum çünkü bu sayede haklarımı öğrenmiş oldum.

    Telefonumu ertesi gün satıcıya götürdüğümde bir sürü bahane duydum. Aramızdaki enteresan konuşmayı aktarıyorum.
    - Usta telefonda 3 tane ölü piksel var. Kapanıp açılınca ortaya çıktı.
    - Yok abi bazen öyle oluyo sonra geçiyo!!!
    - Ben değiştirmenizi istiyorum böyle bir hakkım var
    - Biz yapamıyoruz, kutuyu açmadan getirseniz olurdu
    - Ama tüketici haklarını koruma ...
    - Abi o kanun cep telefonu için geçerli değil
    - Nerede yazıyo
    - Biz hiç uygulamadık ordan biliyorum....

    Neticede güzel ülkemde bilişim bu şekilde pazarlanıyor arkadaşlar. Ben yaklaşık 2 ay uğraştıktan sonra tüketici sorunları hakem heyeti kararıyla paramı geri aldım hemde kuruşu kuruşuna.

    4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'un Ayıplı Mal başlıklı 4. maddesinde şöyle yazıyor;

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    Eğer teknosa sizden %15 kesinti talep etmişse malın değerinin azaldığını kabul etmiş demektir. Kaldıki bu kesinti yasal değildir. Siz otuz günlük süre içerisinde satıcıya maldaki ayıbı bildirerek gerekeni yapmışsınız. Eğer talebiniz karşılanmamışsa otuz günlük süre geçmeden tüketici mahkemesine başvurmanız gerekli. Bu tip olaylarda kararlar daha çabuk çıkar. Ayrıca bedel iadesi talep etme hakkınzda var. Yani hediye çekiyle falan uğraşmazsınız.

    Malesef biz haklarımızın peşine düşmediğimiz için belli kesimleri zengin ediyoruz. Kesinlikle haklarınızı aramaktan kaçınmayın. Sadece bir dilekçe verip kararın çıkmasını bekleyeceksiniz.


    bak arkadasımız ne güzel açıklama yapmış bilgilendirme için saol arkadasım.
    pegasus kardeş bence vakit hala varsa ver bi dilekçe bekle derim. ama vaktin yoksa, bide şöyle bi durum var. O ölü pikseller gün geçtikçe iyice seni rahatsız edicek. Forumlarda okuduğum bilgilere göre 5 ölü piksele kadar değişim olmuyomuş bi çok üründe. seninki 2 ölü piksel. değişim olcağını sanmıyom yane. ha teknosa bu kazıkcı firma nerden çalarsam o kardır hesabıyla çalışıyolar. Yaptıkları çok ayıp. hem ayıplı mal satıyolar hem bide fiyatını baya bi düşürüp geri alıyo varmı öyle ya. nerde yasıyoz. sattığın malda sorun varsa ya geri al yada çöz öyle ver dimi. ALLAh var yukarda ya. öbür tarafta bunun hesabını sorulur.
    Kardeş iyice rahatsız olduysan eğer 1 ay dolmadıysa ver dilekçeyi dilekçe verdiğin yerlede konus böyle bi durumda nasıl gelişmeler olur diye ordanda bi bilgi al. ona göre hareket et. ama çok geç kaldıysan da valla 400 milyonu sadakam olsun de al hediye çekini. Yine teknosadan alacaksın belliki. ama bu seferde alırken alacağın ürünün kutusunu aç, yarım saat izle gör. sonra al evine götür.
    Gelmiş geçmiş olsun kardeşim.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
1,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.