Şimdi Ara

Samsung Smart TVdeki ölü piksel sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yakın zamanda internetten samsung marka smart tv aldım. Elektronik eşyalara pek önem veren birisi olmadığım için bugüne kadar televizyonda hata var mı yok mu hiç incelemedim. Bugün siyah arkaplanda televizyona epey yakından baktığım zaman sağ kısmında 1 tanesi belirgin halde olmak üzere 4 tane stuck pixel diye tabir edilen piksel sorununun olduğunu farkettim. Yeşil ve mavi renkteler. Bunu görünce televizyona çok daha yakından dikkatli baktığımda sol kısımda da çok çok küçük tanecikler halinde birkaç tane daha piksel sorunu olduğunu gördüm yanlız bu küçük piksel hatalarını görmek için farklı açılardan çok dikkatli bakmak gerekiyor. Bu hatalar seyir keyfini bozmuyor çok yakından bakıldığında farkediliyor. Sizce servisi çağırmalı mıyım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webze -- 3 Ocak 2014; 21:14:30 >



  • Ben Phılıps için çağırdım, 6 taneyi geçmezse garantiye girmez dediler.
  • Öyle bir yok arkadaşlar,
    Ölü piksel konusu firmaların uyanıklığı sayesinde devam ediyormuş gibi gösteriyorlar.
    Oysa bu hususun 2010 yılında kaldırıldığına dair yazı aşağıda.
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23622410.asp
    Bence servise bu yazıyı gösterin bakalım ne diyecekler. Servise müracaat ederek hakkınızı arayın.
  • webze W kullanıcısına yanıt
    Öyle bir yok arkadaşlar,
    Ölü piksel konusu firmaların uyanıklığı sayesinde devam ediyormuş gibi gösteriyorlar.
    Oysa bu hususun 2010 yılında kaldırıldığına dair yazı aşağıda.
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23622410.asp
    Bence servise bu yazıyı gösterin bakalım ne diyecekler. Servise müracaat ederek hakkınızı arayın.
  • hemen servisi arayın hakkınız olan değişim dahil her yolu deneyin böyle baştan kaderci olmayalım 6 ölü piksel değişim için yeterli kesinlikle yılmayın iradeli olduğunuzu hissettirin servislere boyun eğmeyin yasal tüm haklarınız kullanın parayı ağaçtan toplamıyoruz bir ürün aldık ve ideal standartlarda olduğu iddiasıyla satıyorlar bu ürünleri servisi hemen arayın bahse konu yasa da sizden yana unutmayın
  • Bu sıralar işlerimden dolayı televizyona ayıracak vaktim pek yok. Yakın zamanda arayıp servisi çağıracağım gelişmeleri buradan anlatırım.
  • Bugün servis geldi bozuk pikselleri gösterdim aldılar televizyonu gittiler.
  • Bugün servis tarafından arandım bana klasik olarak 1 tanesi belirgin diğerleri belirgin değil pikseller artarsa değişim yapılacak cevabını verdiler. Bende bilinçli tüketici olduğumu belirttim ve bu sorunun üretim hatası olduğunu, garanti kapsamı çerçevesinde değiştirilmesi gerektiğini belirttim. Sonuç olarak televizyonum hiçbir işlem yapılmadan geldi takıldı. Tüketici haklarına gitsem olumlu sonuç alır mıyım ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.