Şimdi Ara

SALCANO ANTALYA ELEKTRİKLİ BİSİKLET HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
3
Favori
17.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 64 gün 16 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • marmarisso (4 mesaj) safranbalikesir (4 mesaj) albertoknox (2 mesaj) havazin (2 mesaj) İlker KORKMAZ 39 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (8 mesaj) Tablet (4 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Bisikletler >> SALCANO ANTALYA ELEKTRİKLİ BİSİKLET HAKKINDA
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kadro :6061 Alüminyum Kadro
    Motor Gücü :249 Watt DC Nominal Motor Gücü
    Akü 36V 10a lithium ion batary
    Maşa :Suntour NEX4610 Amortisörlü Maşa
    Vites :Shimano Nexus Göbekten
    Vites Sayısı :7 Vites
    Fren :Promax Alüminyum V-Fren
    Gidon Boğazı :Promax Alüminyum Dereceli Gidon Boğazı

    verilen özellikleri bu.. bisikleti alalı iki hafta oldu yaklaşık 35km yol kat ettim. bisikleti spor amaçlı aldım. yorulduğum zaman da elektirkle devam ederim düşüncesiyle bu bisikleti aldım. İlk izlenimler şunlar.. bisiklet düz yolda gidişi hiç fena sayılmaz. az inişli yollarda tekerlerinin inceliğinden hızı çok fazla yükselebiliyor. petal atımı gayet rahat ve insanı çok yormuyor. yokuş yukarı denememde başarılıydı yinede.. ama motor tek başına 12-15 derecelik yokuşları çıkamaz. mutlaka pedal desteği gerekiyor. ama pedal desteğiyle her türlü yokuşu çıkmanız mümkün.. Koltuğu hiç rahat değil. ilk işim koltuğunu değiştirmek oldu. yaylı rahat bir koltuk aldım. onunla beraber sürüş keyfi daha da arttı. Şuanda bisiklette gördüğüm en büyük eksiklik motorun sadece 25km/s hıza kadar ulaşması. ana yollarda bu hız ciddi anlamda çok düşük kalıyor. benim pedal gücüm 30-40km/s hıza ulaştırabiliyorken bu hızlarda motor tamamen devre dışı kalıyor. yani çekiş gücü yok sadece inleme sesi geliyor. motorun hızı diğer çin malı elektirkli bisikletlerde sadece koruma soketini çıkarmakla hız sabitleyiciyi devre dışı bırakmanız mümkünken bunda maalesef öyle bir jakı yok. Elektronikçilerede sordum 25 hıza ulaşınca beyin motor elektirğini kesiyor diyo bunu halladebilirmisiniz diye soruşturdum ama maalesef hiçbir yerden olumlu yanıt alamadım.. Bu site takipçilerinden bilgisi olan varsa ve bizimle paylaşırsa çok sevinirim.. aşağıda bisikletime ait çıktığım bir tepedeki fotoğrafı mevcut..



    |
    |




  • Teğmen
    213 Mesaj
    Hocam gidonu falan ayrıntılı fotoğraflayabilir misiniz ? Salcanonun bu bisikletini hep merak etmişimdir
    |
    |
  • Yarbay
    2605 Mesaj
    quote:

    bisikleti spor amaçlı aldım.
    ,




  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hocam kusuruma bakmayın epeydir internete girmemiştim. sorularınızı hemen cevaplayayım. gidonu yakından çekmedim ama üsten bir görünümü var. şuanda gidonun üstüne dijital wireless km saati koydum gayette uyguna aldım 15tl gibi bir rakam. 12 fonksiyonlu gayette hesaplamaları başarılı.. resimler aşağıda.. bu arada bisikletin tek sorunu düşük hız olduğunu söylemiştim. acaba beyinde bir hız freni var mı diye beyni söktüm. ama maalesef beyinde bişey görmedim. hız freni motorun kendisi yapıyor sanıırm. içinde boşta duran bir jak vardı onun ne olduğunu bilen varsa yorumunu esirgemesin bizden




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ankara-dikmende oturuyorum, adı üzerinde yokuşları bol bir yer. ev-iş arası 2,5 km. arabayı çalıştırdığıma değmiyo fakat yürümekte yoruyo açıkcası. acaba diyorum pedallayarak da olsa dik yokuşları cıkabilirmi bu bisiklet?
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    mesela 17 derecelik bir rampamız var. 17 dereceyi cıkabilir mi?
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj
    arkadaslar ben salcano power2000 aldım siz sakın almayın servise 7 kere götürdüm 1 aydır motorun sıkıntısı devam ediyor salcanonun yanından bile gecmeyin motor sarj oluyor ancak sarj adaptörü kırmızıdan yesile dönmüyor.salcanodanda hiç biisey almayın servisine ana bayisine sakın güvenmeyin telefonda eger altı kere gelirsen iade degisim dediler ben 7 kere gittim.adama tüketici haklarına gidiyorum diyiyorum git diyiyo bunlar böle iş yapıyorlar.
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj
    arkadaslar ben salcano power2000 aldım siz sakın almayın servise 7 kere götürdüm 1 aydır motorun sıkıntısı devam ediyor salcanonun yanından bile gecmeyin motor sarj oluyor ancak sarj adaptörü kırmızıdan yesile dönmüyor.salcanodanda hiç biisey almayın servisine ana bayisine sakın güvenmeyin telefonda eger altı kere gelirsen iade degisim dediler ben 7 kere gittim.adama tüketici haklarına gidiyorum diyiyorum git diyiyo bunlar böle iş yapıyorlar.
    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    iyi günler yardımcı olmak için ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim.
    salcona antalya elektrikli layd modelini aldım.layd modelini neden derseniz iniş ve binişi çok rahat tercih meselesi.
    ilk iki saatlik sürüşteki performans beni şaşırttı.izmiri bilen varsa ikiçeşmelik yokuşunu (bayağı dik bir yokuştur) 1 vites ve high power da rahat bir şekilde çıkabildim.bu arada yaş 58 belirteyim.sadece hobi amaçlı almıştım.
    yaklaşık 20 km ye yakın bir sürüş yaptım.aldığım yerde şarj tam denilmişti ancak bekleyen bisiklet olduğundan şarj kaybı olmuş gibi geldi ancak bu mesafede şarj tam olarak yetti hala iki çizgide gösteriyordu. vitesleri arabadaki gibi 1 . vitesi kalkışta kullandığında hızlı bir kalkış yapabiliyorsun.hızlandıkca vitesi yukseltmek hızı artırıyor.motoru yolun durumuna göre 1 kademe ile 3 kademe arasında kullanmak daha verimli bir sürüş sağlıyor.düz bir yolda motor 1 kademede bayağı fayda sağlıyor.yolun eğimine göre motor ve vites konbizasyonu ile rahat bir kullanım sağlanıyor. yaklaşık 25 km hızı yorulmadan yapabiliyorsun.istersen artırmak mümkün ancak trafikte ve yolların durumuna göre yeterli bir hız oluyor.yokuş aşagı inişte motor devre dışı kalıyor.ve normal bisiklet gibi hılanıyor.40 km yakın hız yaptım.motor kesinlikle bir pedal cevirmeyle devreye giriyor. zaten bunu hemen hssediyorsun.pedalı cevirmediğinde de motor devreden çıkıp bisiklet kendi akışında gidiyor. bence devamlı pedal cevirme mümkün olmadığını varsayarsak akünün şarzının belirtilen 50 km mesafeden fazla gideceği kanısındayım.ümit ederim bu bisikleti düşünen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimht -- 1 Ekim 2014; 18:28:02 >




  • Er
    1 Mesaj

    öncelikle bilgiler için tşkler. ben de bu bisikletten almak istiyorum ama karar veremedim.
    ben öğrtmenlik yapıyorum ve okulum uzak ayrıca arabam da yok :) zaten normalde de elektriksiz bisiklet kullanıyorum şehir içinde. ancak okula giderken ki yokuşlar beni bitiriyor
    sorularım şunlar: bu bisikletle isterseniz aküsüyle isterseniz de normal bisiklet gibi pedal çevirerek devam edebiliyor musunz?
    aküsünün çeşidi nedir? lityum iyon batarya mı ?
    akü ömrü ne kadar?
    aküsü çıkartılıp evde şarj edilebiliyor mu?
    internette bunlarla ilgili bilgiler bulamadım yaşadığım şehirde de satan bir yer bulamadım. cevap verirseniz çok mutlu olurrum iyi günler.
    |
    |
    mimht kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Ben de bugun itibariyle Salcano Antalya elektrikli bisikletimi almis bulunuyorum. (M erkek modeli)

    Her yerde 2350 TL fiyat var, happy.com.tr kampanya yapmis, oradan 1999 TL ya aldim kargo dahil.

    Selesi genis ve rahat, degistirmeye gerek kalmadi. Rengi de siyah degil beyaz, nette hic bir yerde fotografi yok bu gelen rengin.

    Netteki butun fotograflarda arka fren gozuktugu halde gelen bisiklette kontrapedal var. Yani arka fren elden degil ve pedali geri basmak gerekiyor. Hic kullanmadigim ve alismakta cok zolanacagim bir tur fren. Ayni sekilde pedal geri donmedigi icin kalkarken de pedali ayak basma seviyesine getirmesi imkansiz. Kalkislar problem olacak gibi. Acaba kontrapedal iptal olunup normal elden fren taktirma imkanimiz var mi sorup ogrenecegim.

    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: albertoknox

    Kadro :6061 Alüminyum Kadro
    Motor Gücü :249 Watt DC Nominal Motor Gücü
    Akü 36V 10a lithium ion batary
    Maşa :Suntour NEX4610 Amortisörlü Maşa
    Vites :Shimano Nexus Göbekten
    Vites Sayısı :7 Vites
    Fren :Promax Alüminyum V-Fren
    Gidon Boğazı :Promax Alüminyum Dereceli Gidon Boğazı

    verilen özellikleri bu.. bisikleti alalı iki hafta oldu yaklaşık 35km yol kat ettim. bisikleti spor amaçlı aldım. yorulduğum zaman da elektirkle devam ederim düşüncesiyle bu bisikleti aldım. İlk izlenimler şunlar.. bisiklet düz yolda gidişi hiç fena sayılmaz. az inişli yollarda tekerlerinin inceliğinden hızı çok fazla yükselebiliyor. petal atımı gayet rahat ve insanı çok yormuyor. yokuş yukarı denememde başarılıydı yinede.. ama motor tek başına 12-15 derecelik yokuşları çıkamaz. mutlaka pedal desteği gerekiyor. ama pedal desteğiyle her türlü yokuşu çıkmanız mümkün.. Koltuğu hiç rahat değil. ilk işim koltuğunu değiştirmek oldu. yaylı rahat bir koltuk aldım. onunla beraber sürüş keyfi daha da arttı. Şuanda bisiklette gördüğüm en büyük eksiklik motorun sadece 25km/s hıza kadar ulaşması. ana yollarda bu hız ciddi anlamda çok düşük kalıyor. benim pedal gücüm 30-40km/s hıza ulaştırabiliyorken bu hızlarda motor tamamen devre dışı kalıyor. yani çekiş gücü yok sadece inleme sesi geliyor. motorun hızı diğer çin malı elektirkli bisikletlerde sadece koruma soketini çıkarmakla hız sabitleyiciyi devre dışı bırakmanız mümkünken bunda maalesef öyle bir jakı yok. Elektronikçilerede sordum 25 hıza ulaşınca beyin motor elektirğini kesiyor diyo bunu halladebilirmisiniz diye soruşturdum ama maalesef hiçbir yerden olumlu yanıt alamadım.. Bu site takipçilerinden bilgisi olan varsa ve bizimle paylaşırsa çok sevinirim.. aşağıda bisikletime ait çıktığım bir tepedeki fotoğrafı mevcut..


    anamur bozyazı mı ora
    |
    |




  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Arkadaslar merhaba .almayi dusunuyorum..hic canlisini gormedim.istanbul anadolu yakasinda canlisini nerde inceleyebilirim.Bu bisikletin amortisoru kilitlenebilen amortisorlerdenmi.birde gidonu aci ayarlimi.en ustteki arkadasin ekledigi koyu renkli bisiklette aci ayarli degil gibi.alttaki arkadasin ekledigi beyaz bisiklet aci ayarli gibi.oturus pozisyonu olarak one egilmek gerekiyomu.yoksa dik oturus pozisyonuda saglanabiliniyomu.kontrapedal diye okumustum dogrumu.motoru kapatilip normal bisiklet gibi kullanilabiliniyomu.yukaridaki resimleri tekrar inceledim beyaz bisiklet kontra pedal koyu renklisinde arkada fren pabucu var .yani hepsi ayni degil bunlarin anladigim kadariyla.cevap verme zahmetinde bulunan arkadaslara teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgaaaaa -- 21 Haziran 2015; 15:20:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bu bisikleti almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak. Önden çekiş mi, pedalı birakinca motor duruyorum? Hiz sınırı olması gerçekten büyük problemmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: albertoknox

    hocam kusuruma bakmayın epeydir internete girmemiştim. sorularınızı hemen cevaplayayım. gidonu yakından çekmedim ama üsten bir görünümü var. şuanda gidonun üstüne dijital wireless km saati koydum gayette uyguna aldım 15tl gibi bir rakam. 12 fonksiyonlu gayette hesaplamaları başarılı.. resimler aşağıda.. bu arada bisikletin tek sorunu düşük hız olduğunu söylemiştim. acaba beyinde bir hız freni var mı diye beyni söktüm. ama maalesef beyinde bişey görmedim. hız freni motorun kendisi yapıyor sanıırm. içinde boşta duran bir jak vardı onun ne olduğunu bilen varsa yorumunu esirgemesin bizden


    Azami sürekli gücü 0,25 KW’ı geçmeyen, hızlandıkça gücü düşen ve hızı en fazla 25 km/saate ulaştığında pedal çevrilmediği takdirde gücü tamamen kesilen elektrikli bisikletler
    Bu tanıma göre bu olay tamamen beyinin kendisiyle alakalı. Tek çözüm beyni değiştirmek. ( Yada beyni bilgisayara bağlayıp farklı bir program yüklemek) olacaktır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    151 Mesaj
    Arkadaşlar bende bu bisikletten almayı düşünüyorum.

    Kullananlar tavsiye ediyor mu? Verdiğin paranın hakkını veriyor mu? Yoksa başka birşey tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    arkadaslar cevaplarsaniz sevinirim. bu bisiklet nasildir. arka freni pedalla mi calisiyor yoksa normal fren mi? birde salcano uskup modemde basima gelmisti; ddireksiyonu cevirince ve pedalida ayni anda cevirince ayagin tekerlege deyiyo mu onu ogrenmek istiorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2591 Mesaj
    Alanlar lütfen yorumlarını eksik etmesin.
    |
    |
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Bu forumu yeni gördüm 2 senedir bu bisikleti kullanıyorum sorulan olana yardımcı olabilirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    En baştaki siyah renk olan modelde arka fren var kontra fren yok Ancak 28 inç bisiklet çok yüksek benim boyum 180 olduğu halde bisiklete binerken zorlanıyorum almayı düşünenler göz ardı etmesinhele yavaşlayıp denge için ayağını yere koyacağın Zaman sadece parmak uçların yere değiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.