Şimdi Ara

Sahibinden.com için iş görüşmesine çağırıldım. Bilgisi olan var mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
7.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Müşteri memnuniyet uzmanı olarak başvuru yapmıştım. Daha önce benzer işte çalışmadım ama görüşmeye çağırıldım. Tam olarak call center hizmeti midir? Farklı bir birim mi?

    Tam şartlar telefon da söylemediler ama, şu şekilde;

    2 gün izin biri haftasonu
    Vardiya sistemi, 1.5 ay da bir olmak üzere 1 hafta gece
    Spor salonu var.
    Asgari ücretin üzerinde dediler ama fiyat net rakam görüşme de verilecek.


    Şuan çalıştığım iş, bir markanın Saha sorumlusu, araç yok, kışın zor oluyor. Bilgisi olan var mı
     Sahibinden.com için iş görüşmesine çağırıldım. Bilgisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biryeregitmiyoruz2 -- 16 Ekim 2016; 14:31:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Sahibinden.com İş Görüşmesine Hazırlık

    Sahibinden.com'dan bir iş görüşmesine çağırıldıysan, şirketin geçmişi, kültürü ve pozisyonun gerektirdiği nitelikleri araştırman çok önemlidir.

    Sahibinden.com Hakkında

    Sahibinden.com, Türkiye'nin önde gelen çevrimiçi sınıflandırılmış ilan platformudur. 2000 yılında kurulan şirket, otomotiv, emlak, iş ilanları ve daha fazlası da dahil olmak üzere çok çeşitli kategorilerde ilanlar sunmaktadır.

    Çalışan Yorumları

    Sahibinden.com çalışan yorumları genel olarak olumludur. Çalışanlar, şirketin dinamik ve yenilikçi çalışma ortamını, rekabetçi maaşlarını ve yan haklarını takdir etmektedirler. Ancak, bazı yorumlar uzun çalışma saatleri ve yüksek iş yükünden bahsetmiştir.

    Maaşlar

    Sahibinden.com maaşları, pozisyon, kıdem ve deneyime göre değişmektedir. Ancak, genel olarak şirketin maaşlarının sektör ortalamasının üstünde olduğu bildirilmektedir.

    Call Center

    Sahibinden.com, Syrox Call Center ile ortaklık kurarak müşteri hizmetleri desteği sağlamaktadır. Bu departmandaki çalışanlar, müşterilerden gelen soruları yanıtlamak ve sorunları çözmek için çalışırlar.

    Pozisyon Gereklilikleri

    Sahibinden.com'da çalışmak için genellikle aşağıdaki niteliklere sahip olmak gerekir:

    • Müşteri hizmetleri deneyimi
    • Mükemmel iletişim ve kişilerarası beceriler
    • Problem çözme yetenekleri
    • Microsoft Office ve CRM sistemlerinde yetkinlik

    Görüşme İpuçları

    Görüşme sırasında, şirketin kültürüne uyum sağladığını ve pozisyonun gerektirdiği niteliklere sahip olduğunu göstermen önemlidir. Araştırmanı iyi yaptığından, sorular sormaya hazır olduğundan ve olumlu ve profesyonel bir tavır sergilediğinden emin ol.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ofisleri çok fena güzel dişiler var
  • evet hocam çağrı merkezi. eğer seviyorsan konuşmayı iyidir. özellikle satış yapan kısımları var ise onlar sattıkları üzerinden prim alır, senden benden çok kazanır yani. Ama şahsen ben çağrı merkezinde çalışmayı sevmem. git bi gör neymiş öğren.


  • Müşteri memnuniyeti uzmanı ne lan

    Konudan tamamen bağımsız, çok komiğime gitti ünvan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepydragon

    evet hocam çağrı merkezi. eğer seviyorsan konuşmayı iyidir. özellikle satış yapan kısımları var ise onlar sattıkları üzerinden prim alır, senden benden çok kazanır yani. Ama şahsen ben çağrı merkezinde çalışmayı sevmem. git bi gör neymiş öğren.

    Satış olayı yokmuş, acaba maaşı nedir? İyi ise katlanılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    zannetmem ki 2000 alabilesin hocam. yine de sahibinden olunca belki değişir işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepydragon

    zannetmem ki 2000 alabilesin hocam. yine de sahibinden olunca belki değişir işler.

    Gidip bir görüşmek lazım tabi, ama maaşı daha da düşürmenin manası yok, eğer iyi avantajları olmazsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bir doktor yakınım call centerlardan çok sayıda psikolojik rahatsızlıkdan muzdarip vatandaşın kendilerine geldiğinden bahsetmişti. Bu konuda kendine güvenmiyorsan tedbirli ol derim . Belliki biraz kafa siyırtan bi meslek doğası gereği.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lordinarius

    Bir doktor yakınım call centerlardan çok sayıda psikolojik rahatsızlıkdan muzdarip vatandaşın kendilerine geldiğinden bahsetmişti. Bu konuda kendine güvenmiyorsan tedbirli ol derim . Belliki biraz kafa siyırtan bi meslek doğası gereği.

    En iyi iş veren ödülü almışlar. Bir banka ya da internet sağlayıcı müşteri hizmetleri olmadıktan sonra gerisi kolaydır. Bir de operatör müşteri hizmetleri sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.