Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (232. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
14.433
Cevap
217
Favori
960.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 230231232233234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Electro-Man

    Biz ortalama 8 senede anlaşalım, teknoloji bu hızla gelişirken 15 sene fazla iddialı olur. 8K'nın da çok uzun süre son teknoloji olarak kalacağını sanmıyorum. Son teknoloji olarak 1080p kadar uzun tutunamaz. Çözünürlük arttıkça "dev ekran" denilen şeyin de standartları değişiyor. SD yayın döneminde dev ekran 30"'den başlıyordu, şu an 40"'i kimse beğenmiyor. Çözünürlükte son noktaya gelindiğinde bizleri söğüşlemek için ne bulacaklar bakalım.

    Alıntıları Göster
    Bir bakıma haklısınız ama şu da var. Bizim ev çok büyük değil, salon duvarıma maksimum 75 inç TV girebiliyor ve ben de 75 inç aldım. İzleme mesafem 3.5 metre ve bu mesafeden piksel seçemiyorum. Artık 8k ve üstü beni gerçekten ilgilendirmiyor. Boyut ve çözünürlük dışında büyük bir yenilik yapmaları lazım TV mi değiştirmem için. Akıllı TV özellikleri geride kalırsa harici cihazlar TV ye bağlanarak TV monitör olarak kullanılmaya devam eder. Bir çoğumuz için de aynıdır durum sanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buyukbang -- 15 Eylül 2019; 9:55:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnynr

    Ritings sitesinde Dolby vision ayarları var ben yaptım memnunum
    Link varmı üstad?

    Birde başka çözüm bulan yokmu? Yeni yazılımla düzelir umarım. Dolby vision içerik seyredemiyorum. Dolby vision içeriklerde Ps4’ü açıyorum mecburen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • divisive D kullanıcısına yanıt
    Siparişinizi ne zaman vermiştiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hsnynr kullanıcısına yanıt
    Rtings ayarlarında görüntü kasııyor gibi geliyor hocam akıcılıkta fps de düşüş oluyor gibi siz de akıcı mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burak KOÇHAN B kullanıcısına yanıt
    1 hafta oldu. Teslim zamanı olarak 7-10 iş günü yazıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: divisive

    65xf9005 10 bin TL lik bir tv değil bunlar artık dip fiyatlar. Kıyaslamak için 65xg9505 in fiyatına bakınız.
    Almanya'da

    55XF9005 1000 euro = 6350 TL
    65XF9005 1400 euro = 8900 TL (%40 daha pahalı)

    Türkiye'de MM indiriminde:

    55XF9005 6100 TL
    65XF9005 9800 TL (%60 daha pahalı) (%40 daha pahalı olsaydı 8600 TL'ye alabilirdik.)

    65 inch olanı oransal olarak çok daha pahalı Türkiye'de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barış26 -- 15 Eylül 2019; 15:13:5 >
  • divisive D kullanıcısına yanıt
    Hocam siz Türkiyede yaşamıyormuydunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • divisive D kullanıcısına yanıt
    Bir de garanti ile ilgili bir bilgiye rastlamadım sitede. Sony Eurasia garanti var değil mi?
  • Arkadaşlar selamlar
    65xf9005 tv aldım duvara asmayı düşüyorum
    Askı aparatının sadece serviste olduğunu söyledi ilgilenen arkadaş
    Doğrumudur acaba fiyat hakkında bilgisi olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ataeray A kullanıcısına yanıt
    Sonorus marka ürünler kullanıyorlar, belki biraz daha pahalıya verirler ama ben sorun etmezdim. Kötü askı TV bozuyor diyorlar, dışarıdan alınan bir askı TV'de soruna neden olsa suçlu siz olursunuz. 50-100 fazla verin servisten alın.

    (Askı kalitesiz olursa panel dışa doğru göbek veriyormuş, bu da ekranda bulutlanma tarzı şeyler yapıyor diyenler var.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ataeray A kullanıcısına yanıt
    Yalan söylemiş. Bana da servis istersen kendin al istersen bizden al dedi. Ücretsiz takarız dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dadas-25 D kullanıcısına yanıt
    Media Markt da garanti konusunda sıkıntı olmaz. Sony garantilidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    sony 55fx9005 modelini internetten aldım. Servis geldiğinde kontrol ettirmem gereken şeyler nelerdir?
    Ölü piksel testini servsi yapıyor mu? yoksa başka bir uygulama ile kendim mi kontrol etmeliyim?
    Teşhir ürünü gönderip göndermediklerini nasıl anlayabilirim
    Bu televizyon ile ilgili yapmam gereken testler nelerdir?
    Teşekkürler
  • Barış26 kullanıcısına yanıt
    Avrupa indirimleri tabi ki çok daha iyi alın size ülkemiz adına sizi üzecek bir örnek. Bunu gördükten sonra artık ülkemizdeki fiyatlara fazla vergi mi yüksek kar marjı mı dersiniz bilmiyorum.

    https://edigital.de/led-fernseher/sony-kd55xg9505baep-uhd-hdr-android-smart-led-fernseher-p624853

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radko kullanıcısına yanıt
    Türkiye' deyim 😀 ama bu kadarını beklemiyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Electro-Man kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler haklısınız 3e 5 e bakmaya değmez bu risk karşısında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _BLooDLiNe_ kullanıcısına yanıt
    Evet şu an tavana tutsam bile algılıyor. Sağa sola tutmayı denedim algıladi.
    Yalnız benim izleme mesafem kısa. 2.5-3 metre civarı. Bununla ilgisi olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • divisive D kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cvp için
    Bakalım servis ne fiyat çekicek ona göre hareket edicem artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ataeray A kullanıcısına yanıt
    Para alma gibi bir hakkı var mı bilmiyorum. Onlar gelmeden bilgi için Sony müşteri hizmetleri ni arayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Televizyon geldi. Kapalı kutu. Televizyonu alan kişiler mutlaka internet üzerinden kutu açılım videolarına baksınlar.

    Televizyonunun kutusunda deforme vardı ama daha önce yazdığım gibi insan eliyle yapılmış bir deformasyon değil. Üst taraftaki bant biraz şişkindi onun nedeni de sıcaklık. Öyle birşey olursa ona da takılmayın. Asıl önemli olan kutu deformasyonu değil. Kutunun üstündeki bant ve açıldığında televizyonun mavi bantlarının üzerinde durması.
    Mesela bende ürünün kumandası hemen kutuyu açınca üzerindeydi. Bazı kutu açılış videolarında daha farklı. O yüzden sadece tek videoya bakmayın.
    Zaten açıldığı zaman sıfır olup olmadığı anlaşılıyor.

    Servis teşhir malı ise rapor yazmıyor ancak öyle bir durum olursa önce ısrarla rapor tutmasını söyleyin o itiraz edecektir. Siz de o vakit tutanak tutmasını söylersiniz. ( Benim başıma gelseydi bu şekilde yapacaktım) ve mutlaka kutuyu açarken video kaydı alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 230231232233234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.