Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (736. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.859
Cevap
96
Favori
743.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 734735736737738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 2007-2008 model 1.8 ishift hb civic araç almayı düşünüyorum bu araç yokuşlarda kaçırma yapar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karabe1a

    Merhabalar 2007-2008 model 1.8 ishift hb civic araç almayı düşünüyorum bu araç yokuşlarda kaçırma yapar mı?

    Yapar evet.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba daha önce aracım için burfa mesaj armıştım aracı tamire verdim debriajın değiştiğini ve kalinrasyonun yapıldığını söyledi tamirci aracı aldım ileri doğru giderken gaza çok hafif bastığımda araba sanki stop edicekmiş gibi oluo ışıklar azalıo devir düşüo geri vitese taktığımdada yine aynı sorun meydana gelio geri viteste bi değişiklik olmamış araç yine geç yiyor gazı basıyorum hafiften almıo yavaş yavaş yüklenince devir oynamaya araç haraketlenmeye başlıyor aracım civic hatcback 2008 1.4 bu gün aracımı test etmesi için bi arkadaşıma verdim araç çok pıstırıo dedi normalde bu kdr yapmaması lazım dedi aynı modelde başka aracı test etme şansım olsa bende sıkıntı varmı yokmu anlama fırsatım olucak servisçi normal bunlar dedi aynı modelde aracı olan arkadaşlar yazdıklarıma göre kendi araçlarındada bu problemler olup olmadığını cevaplayabilrse çok memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • te5ir1903 T kullanıcısına yanıt
    merhaba, aynı aracın 1.8 i bende mevcut bendede bu sorun vardı, bostancı ikiler honda da çözüldü, aktüatör denilen parça var fazlasıyla maliyetli bir parça bende tamir oldu kol kırılmıştı umarım sizinkide tamir olur. Bu parça şanzımanın ilk hareketini vermeye yarar dediğiniz şey sadece ilk harekette oluyor sanırım bendeki gibi. Bu parçanın yetkili servis fiyatı 9bin TL çıkmacılar ise 2-2,5 civarı istiyor, tamiri ise durumuna göre değişiyor eğer istanbuldaysa aracınız uğrayın derim.
  • arkadaşlar geri giderken ve yokuşlarda kalkışlarda frenden destek alındığında sorun olmuyor. Yani frene basarken hafif gaz verdiğinde ve araç kavramaya geçtiğinde iş tamam. bir nevi manuel yokuş kalkış desteği gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the employer

    arkadaşlar geri giderken ve yokuşlarda kalkışlarda frenden destek alındığında sorun olmuyor. Yani frene basarken hafif gaz verdiğinde ve araç kavramaya geçtiğinde iş tamam. bir nevi manuel yokuş kalkış desteği gibi.

    Yani anladiğim kadarıyla alışmak zor değil ve alışınca problem olmuyor değil mi? Teşekkürler bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karabe1a K kullanıcısına yanıt
    anlattığım gibi yapıldığında herhangi bir sıkıntı olmuyor. Ama alışmayan için çok sıkıntı. Bu arabanın da huyu i-shift işte :) yakıt tüketimi olarak çok iyi ancak alışmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8 type-s düşündüm şu ara ama biraz araştırdım ve kullanan bir arkadaşımla da görüştüm otomatik vites geçişlerini çok hissettirdiğini öğrendim. Keza youtube da video incelemesini izlediğimde de farkettim. Vites geçişlerini hissettiriyordu araç ve bunun sebebi kullanılan şanzuman modelinin çok iyi olmamasından kaynaklıymış. Keşke daha iyi bir şanzuman kullansalarmış bu araca harika olurdu..
  • Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 3 ay önce civic 2009 1.8 hatchback tam otomatik şanzıman almış bulunmaktayım. Araç yaklaşık 40 bin km şu anda. 40 bin bakımını özel servite yaptırmayı düşünüyorum. İnternette biraz araştırdım ancak filtreler için net bir bilgi bulamadım. Orjinal yada eşdeğer kalitede filtreyi nasıl temin edebilirm acaba? bir de hangi motor yağını kullanıyorsunuz?
  • salgara S kullanıcısına yanıt
    Facebookta Civic HB type-s and tayyarlar grubuna yazarsanız daha hızlı cevap alırsınız düşüncesindeyim. Bizim araç 200.000KM de olduğu için sanayide götürdüğümüz bir ustamız var, aracı bırakıyoruz kendisi hallediyor o yüzden sorunuza cevap veremeyeceğim.
  • Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katılıyorum. Bende 2008 1.8 i-shift araç var. Aracı 2 ay önce aldık ve bir kaç sorum olacak bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Aracı geri vitese atınca hareket etmiyor gaza basıyorsunuz ve birden atlıyor eğer kısa bir alanda park etmeye çalışırsanız kesinlikle vurursunuz o atlama anında veya bunu engellemek istersem gazı pompalayarak vermem gerekiyor ancak o şekilde hareket ediyor.

    2.Geçen gün akü bitti ve yeni akü takıldı vites yazılımı sıfırlanmış olabilr mi ?

    3.yeni çıkan sorunlardan biride aracı bir süre kullanıp park ettiğimde veya kullanım esnasında depo tarafından arka lastiğin iç kısmından yere benzin akıtıyor bu sorunu şu şekilde çözebiliyorum eğer depo kapağını tam kapatmazsam depo hava basıncı yapmıyor ve akıtmıyor. Eğer depo kapağını tam kapatırsam bu şekilde kullanımda benzin atıyor tahliye yerinden ve depo kapağını açtığımda da aşırı şekilde hava boşaltıyor.

    Bolu'da yaşadığım için burada honda servisi yok bir ustaya baktırdım anlamadı bu konularda bana yardımcı olabilrseniz sevinirim




  • Vadocz kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim
  • murat2580 M kullanıcısına yanıt
    Hocam geri vites sorunu hemen herkeste var. Bizde de aynı şekilde. Alan düz ise kendi kendine geri geliyor ama yokuş aşağı durumda gaza basmak gerekiyor onuda hemen algılamıyor. Bunu genelde el freni veya normal fren kullanarak hallediyorlar. Bir de bu soru facebook grubunda çok soruldu, orda tavsiye veriyorlar sizinde oraya yazmanızı tavsiye ederim sorularınızı.
  • salgara S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sorduğunuz soruya kısaca cevap vermeye çalışayım. Öncelikle hangi ildesiniz servis önerisi için bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim. Bunun dışında yağ , filteler vs değişimi oldukça kolay.
    Şu ürün orijinal filtrelerine birebirdir. Sürekli kullanıyorum ve satıcı da çok ilgilidir.
    https://urun.n11.com/filtre-setleri/honda-civic-18-bosch-filtre-set-yaghava-ve-polen-2006-2011-P153773353
    Bu ürünleri almanızı öneririm. Yağ içinse eğerki aracınızda LPG varsa bizim araçlar yağ eksiltir bir miktar. Yağ olarak normalde benzinde kullanım için 0-20 Motul uygundur ancak ben birçok yağ içinde aşağıdaki ürünü kullanıyorum.
    http://www.hepsiburada.com/mobil-1-new-life-0w-40-4lt-benzinli-dizel-lpg-motor-yagi-p-OTM652071
    Eksiltmelere karşı da ayrıca bu motor yağının 1 litre olanını alıyorum.
    http://www.hepsiburada.com/mobil-1-new-life-0w-40-1lt-benzinli-dizel-lpg-motor-yagi-p-OTDG151767

    Kolay gelsin.




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bizim aracın orijinal silecek ölçüsünü bilen arkadaşımız var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emreogretmen

    Merhaba Arkadaşlar,

    Bizim aracın orijinal silecek ölçüsünü bilen arkadaşımız var mı ?


    bizim araçların orjinal ölçüsü 70cm/58cm, bazı arkadaşlar rbw marka 70cm/60cm muz silecek kullandıklarını daha önceki mesajlarda belirtmişlerdi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No_DeaL -- 1 Kasım 2017; 1:17:31 >
  • İşten güçten,okuldan, hayat gailesinden fırsat bulup da paylaşım yapamadım. Özlemişim valla.

    Hayırlı olsun diyelim öncelikle. Eğer halen yaptırmadıysanız filtre konusunda şöyle tavsiyelerim olacak.

    Filtre grubunda birçok önemli üretici varlık göstermekle birlikte ürün kaliteleri ciddi farklılıklar gösterebiliyor. Ben hem kendi aracım hem de ailem ve yakın çevremdeki birçok aracın tamir ve bakım süreçlerinin içinde olurum. Bizim honda'lar için söyleyeceğim şu ki hava ve yağ filtresinde orjinal parçadan şaşmamak gerekiyor.

    Hava filtresinin orjinali toyo roki üretimi olup Tayland'da üretiliyor(17220-RNA-A00). Yağ filtresi purflux üretimi olup Fransa'da üretiliyor(15400-RBA-F01). Polen filtresi micron air üretimi olup, Almanya'da üretiliyor(80292-SMG-E01). Kişisel tecrübelerim ışığında bizim araçlar için orjinal hava filtresi Türk piyasasında bulunabilecek en kaliteli ürün. Yağ filtresinde eşdeğer ürünler bulmak mümkün; ancak herhangi bir fiyat avantajı sağlamıyor. Zaten ucuz bir parça. Polen filtresine gelecek olursak malesef honda'nın bu araçlar için karbonlu ya da aktif karbonlu herhangi bir orjinal yedeği bulunmuyor. Orjinal filtre kaliteli olmakla birlikte yüksek fiyatlı bir parça ve kesinlikle parasının hakkını veremiyor. Piyasa'daki filtreler de rahatlıkla tercih edilebilir. Polen filtresi gibi araç sağlığı değil de insan sağlığı için önemli olan parçada da diğerleri gibi en iyisini kullanmaktan yanayım. Ülkemiz gibi tozu , inşaatı , partikülü bol yerlerde mutlaka karbonlu filtre kullanmak gerekiyor.

    Filtre konusunda en iyi üreticilerden olan mann markasının aracımız için ürettiği karbonlu polen filtresi ülkemize ne yazık ki gelmiyor. Mann ile irtibata geçtim, en az 10 tane sipariş edersem getirebileceklerini belirttiler. Amazon'dan hızlı şekilde temin edilebilir.

    Emre hocamın tavsiyesine katılamayacağım. Bosch genel olarak iyi bir üretici olmasına rağmen tavsiye ettiği seti meraktan sipariş ettim, orjinallerle karşılaştırdım sonra da geri gönderdim. Hava filtresinin ağırlığı bile oldukça farkediyor, kullanılan malzemesi olsun, geçirgenliğe ilişkin önlemleri olsun orjinal çok daha iyi. Yağ filtresinin içini sökmediğim için bir şey diyemeyeceğim; ancak yine orjinal olan filtre daha ağır, zaten maliyet avantajı da yok. Polen filtresi de orjinalden kötü ama kullanılabilecek düzeyde. Aracı uzun dönem kullanmayı düşünüyorsanız -ki km'niz gayet düşük- ITG ya da K&N gibi kendini kanıtlamış markaların kutu içi filtrelerini kullanabilirsiniz. Hem araç daha rahat hava alır hem de uzun dönemde daha düşük maliyetli olur. Ben aracımı önümüzdeki yıl değiştirmeyi planlamama rağmen ilk bakımda ITG marka kutu içi filtreye geçeceğim. Yağ konusunda km'niz -maşallah- çok düşük 0w-20'den devam edebilirsiniz.

    Emre hocam, silecek boyutumuz sürücü tarafı 675mm, yolcu tarafı ise 575 mm. Bizim araçlara piyasadaki aero twinler uymakla birlikte görünüm olarak malesef ince kaliyor. Hazır servis indirimi varken servisten temin etmeyi düşünebilirsiniz, orjinali oldukça kaliteli ve uzun ömürlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akılfikir -- 5 Kasım 2017; 2:27:3 >




  • 2008 civic hb aracıma ses sistemi yapmayı düşünüyorumda orjinal teybinde amfi çıkışı olup olmadığını bilen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım.

    2007 2008 model honda 1.8 type s almayı düşünüyorum. Bütçem 41 42 bin lira civarı. Satan ya da satan birilerini tanıyan var ise yardımcı olursa sevinirim.

    İstanbul kartaldayım. Numaram 05397626300, type s olmaz ise 1.8 sport modeli de olabilir . Boya takıntım yok, aracın değişeni olmaması ve iç kısmının temiz olması yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firidin61 -- 8 Kasım 2017; 8:58:21 >
  • Çok teşekkür ederim. Harika bir yazı olmuş. Okudukça bilgilendim. Ben gerek yağ gerekse filtreler konusunda hep bu markayı kullanıyordum. Bundan sonra belirttiğiniz merkaları tercih edeceğim. Benim en büyük sıkıntım ismini belirttiğiniz markaları bulamamam. Eğer direk alabileceğim internet adresi de verebilirseniz şahane olur. Silecek konusunda geçen sene kış sonu orijinal Boshc marka taktırdım. Fakat merak ettim, tatil için bir arkadaşımın yanına gittiğim süreçte Kocaeli'de Honda Haldız'da servise sordum. Benden önceki sahibi maalesef silecekleri komple değiştirmiş. Yani sadece lastiği değil kol kısmı da orijinal değil. Orijinali için epey bir fiyat çıkmıştı bu yüzden. O sebeble taktırmadım. Fakat bu hafta sanırım taktıracağım. Madem yazdım tam yazıp sorayım bilen birini de bulmuşken :) Aracım şu an 179.500 kmde. Ben aldığımda 132.000 kmdeydi. En son 105 de baskı balata değişimi olmuş. 20 bin km önce bilgisayardan baktırdığımda baskı balata değeri 420lerde dediler. Anlamı şuymuş: sıfır baskı balata takıldığında bu değer 700 den aşağı doğru inermiş kullanıma bağlı olarak. Benimkinin değeri de hoyrat kullanmadığım için ortalarda dediler. Fakat emin olamıyorum. Otomatik şanzuman yağı ve yazılımı, fren diskleri ve balataları, klasik 10 bin yağ ve filtre bakımları dışında araca şu an ağır bir bakım yapmadım. Herhangi bir uyarı lambası da yanmıyor. Motorda kömür varmış değişimi gerekiyormuş, zincir sistemine bakılması gerekiyormuş gibi şeyler söylediler bu yakınlarda. Fakat bana masraf çıkarmak için mi yoksa gerçekten olması gereken zorunlu bir bakım olduğundan mı bilemedim. Malum, Türkiye'de özellikle bu işlerde dürüst insan zor bulunuyor. Aracıma bakımları yapamamamın, parça tedarik edememin bir diğer sebebi de Kastamonu gibi servis ve işçilikten uzak bir şehirde yaşamamdı. Fakat Temmuz ayından itibaren Eskişehir'de yaşıyorum. Umarım sizden alacağım bilgiler ve yönlendirmeler doğrultusunda bakım konusunda gerekeni doğru şekilde yapabilirim. Şimdiden teşekkür ediyorum.




  • 
Sayfa: önceki 734735736737738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.