Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (733. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 731732733734735
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mert1980 M kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz olay gerçekten herkesin yapabileceği bir işlemdir. Benim araçta xenon olduğundan her muayaneden önce xenonları çıkartıp orjinal ampülleri taktığımdan sonra da sistemi tekrar eski haline getirdiğimden iyi biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No_DeaL -- 17 Mayıs 2017; 20:34:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No_DeaL

    Bahsettiğiniz olay gerçekten herkesin yapabileceği bir işlemdir. Benim araçta xenon olduğundan her muayaneden önce xenonları çıkartıp orjinal ampülleri taktığımdan sonra da sistemi tekrar eski haline getirdiğimden iyi biliyorum

    evet öyleymiş harbiden :D
    internetteki o davlumbazı kanırtıp ampul takmalar falan bizim araçlar için geçerli değilmiş demekki




  •  SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Arkadaşlar aracımın işaretlediğim yerleri çok soyuldu, sizdede böyle birşey oldumu acaba. Bunları nerede kaplatabilirim çok çirkin görünmeye başladılar :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkokul92

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Arkadaşlar aracımın işaretlediğim yerleri çok soyuldu, sizdede böyle birşey oldumu acaba. Bunları nerede kaplatabilirim çok çirkin görünmeye başladılar :(

    Araç kaç model? El freni için aşağıdaki linkten güncelleme sorgulaması yapın. Çoğumuz bu kampanya sayesinde el frenini sıfırladık.

    honda.com.tr
    Ürün Güncelleme Kampanyası | Honda
    https://honda.com.tr/urun-guncelleme-kampanyasi




  • Merhabalar 2011 hb aracımı aldıktan sonra bendeki ilk bakımı olan 140bin bakimini yetkili servisinde yaptirdim. Bugun merak ederek baskı balayısının ne Zaman değiştiğini sorguladım ancak servis kayıtlarında değişimiyle ilgili bir bilgi olmadığını gordum. Bakım yaptırırken bunu kontrol etmişler midir? Açaba Balata değişimi ne Zamandır ? Onun harici okuduğum yazılardan anladığım bu i shift sanzimani belli bi sureden sonra, bi gun değiştirmek zorunda mı kalacağız? Bu sorular aklımı cok bulandırdı yardımci olursanız cok makbule gececek. Tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avci061

    Merhabalar 2011 hb aracımı aldıktan sonra bendeki ilk bakımı olan 140bin bakimini yetkili servisinde yaptirdim. Bugun merak ederek baskı balayısının ne Zaman değiştiğini sorguladım ancak servis kayıtlarında değişimiyle ilgili bir bilgi olmadığını gordum. Bakım yaptırırken bunu kontrol etmişler midir? Açaba Balata değişimi ne Zamandır ? Onun harici okuduğum yazılardan anladığım bu i shift sanzimani belli bi sureden sonra, bi gun değiştirmek zorunda mı kalacağız? Bu sorular aklımı cok bulandırdı yardımci olursanız cok makbule gececek. Tesekkur ederim

    Serviste baskı balatanın durumuna bilgisayarla bakıyorlar. Bir değer çıkıyor, o değer 700 lere geldiğinde değişmesi gerekiyor.
  • berkokul92 B kullanıcısına yanıt
    ankaradaysan soft kaplama var orjinal haline geri çevirir işçilikleri kalitelidir. istanbul kartalada yakında şube açacaklarmış
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Tamam da belli bi km de buna bakmıyorlar mı ben sıkıntı yasayınca mı bunu kontrol ettirecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avci061

    Tamam da belli bi km de buna bakmıyorlar mı ben sıkıntı yasayınca mı bunu kontrol ettirecem

    Ortalama 70 binde bir değişiyor. Sizinkini kontrol ettiler mi emin değilim, isterseniz telefon açıp sorun debriyaja baktınız mı diye.
  • Araç bu sıralar boşta 700 devirlerde seyrediyor ve bir kaç kere yolda stop etme durumları oldu aküden mi kaynaklanıyordur acaba? Yoksa yine gaz ayarı ile alakalı olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bynoun -- 7 Haziran 2017; 23:55:24 >
  • Merhabalar...Yaklaşık 2 ay gibi bir sürede konunun ilk sayfasından başlayarak nihayet bugün 733. sayfaya ulaştım... Honda ile tanışmam 2005 yılında 1.6 iLS euro civic otomatik vites ile başladı. 2010 yılında honda jazz es modeli ile devam etti ve 2006 model 1.8 sport arabamla 1,5 yıldır memnuniyetle devam etmekte. Kısacası 12 yıllık bir bağımlılık. Bağımlılık nedenini burada hondacılara anlatmak komik olur diye düşünüyorum Konuda emeği geçen ve fedakarca paylaşımlarda bulunup her türlü sorunda yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim..
  • bynoun kullanıcısına yanıt
    Boğaz kelebeği temizliği yaptırdınız mı hiç? Akünüzün durumunu ölçtürerek aküden kaynaklı olup olmadığını öğrenebilirsiniz.
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Faturalarda bunla ilgili hic bilgi yok servisi hic begenmedim. Neyse biz kullanmaya devam edelim Bi gun sıkıntı yasarsam artık bundan mı kaynaklı diye sorarız . Tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xanthium999 X kullanıcısına yanıt
    Tamam dostum sanıyorum ki boğaz kelebeğinin yol açtığı birkaç sorun var önce ona baktırayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bynoun

    Araç bu sıralar boşta 700 devirlerde seyrediyor ve bir kaç kere yolda stop etme durumları oldu aküden mi kaynaklanıyordur acaba? Yoksa yine gaz ayarı ile alakalı olabilir mi?

    dün mesajı okuyup allah allah acaba neden diye kendi kendime sordum, bu sabah devir neredeyse 600'e düştü, stop etti edecek bir halde, acemi birinin arabayı kaldırışı gibi ileri geri salınım yaparak kalkış yaptım. Motor ısınınca sorun gitti ama.. enteresan valla, akşam eve dönerken tekrarlayacakmı merak ediyorum.

    bu olay öncesinde gaz yememe mevzusu ufak ufak oluyordu ama ilk defa bu kadar ciddi gerçekleşti.
  • gaz yememe ve tekleme gibi sorunlar aracı lpg de kullanırken oluşuyor ise boğaz kelebeği temizliği yanında lpg ayarı da gerektirebilir. lpg istasyonları yaz ve kış dönemine göre bütan-propan oranlarını değiştiriyor diye okumuştum.. uzun zamandır lpg ile kullanıyorsanız ve bahsettiğiniz sorunlar yanında çekişte düşme var ise sübap ayarı yapılması gerekiyor olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980


    quote:

    Orijinalden alıntı: bynoun

    Araç bu sıralar boşta 700 devirlerde seyrediyor ve bir kaç kere yolda stop etme durumları oldu aküden mi kaynaklanıyordur acaba? Yoksa yine gaz ayarı ile alakalı olabilir mi?

    dün mesajı okuyup allah allah acaba neden diye kendi kendime sordum, bu sabah devir neredeyse 600'e düştü, stop etti edecek bir halde, acemi birinin arabayı kaldırışı gibi ileri geri salınım yaparak kalkış yaptım. Motor ısınınca sorun gitti ama.. enteresan valla, akşam eve dönerken tekrarlayacakmı merak ediyorum.

    bu olay öncesinde gaz yememe mevzusu ufak ufak oluyordu ama ilk defa bu kadar ciddi gerçekleşti.

    Birebir aynı sorunları yaşayan biri olarak çözümü söylüyorum;
    Friksiyon değerini ölçtürün ve mutlaka statik-dinamik ayarını yaptırın.1-2 saatlik bir işlem.Bu ayardan sonra friksiyon değerinizde 400 civarlarına gelirse
    Bende de aynı şekilde gelişen bu sorunların hepsi tamamen ortadan kalktı.Arabanın şanzımanı sanki tam otomatik oldu




  • koraytok kullanıcısına yanıt
    ilk servis bakımında kontrol ettireyim

    allahtan bir defa oldu stop edercesine tekleme durumu, inşallah bakıma kadar tekrarlamaz
  • Arkadaşlar merhaba,

    Merak ettiğim bir konu var yardımcı olabilir misiniz.
    Civic Hb 2011 den sonra makyajlandı diye biliyorum. 2012 model olanlarda ön panjur dışında ne gibi donanım ve makyaj farklılıkları var yazabilir misiniz.

    Teşekkürler.
  • gamerkan kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla makyajı 2009 yılında yedi. Farklarında bildiğim kadarıyla söyleyim. Sadece 2006 modellerde kalkıştan sonra 10 km hıza ulaşınca kapılar otomatik kilitleniyor. Tam otomatik vites sadece 2009 ya da 2010 model 1.8 lerde bulunuyor. Makyajlı kasalarda Kolçak içinde usb aut girişi hazır şekilde geliyor. 1.4 lerde jantlar 16 inç 1.8 lerde 17 inç .
  • 
Sayfa: önceki 731732733734735
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.