Bugün aracı yetkili servise götürdüm teyp sorununa ilişkin bir çözümleri var mı diye sormak için. Destek görevlisi ve servis görevlisi de ilk defa bu durumla karşılaştıklarını belirterek fikir yürütmeye çalıştılar. Sorunun muhtemelen ekrandan kaynaklandığını, yapılacak 150 tl lik tespit işleminin ardından da muhtemelen ekran değişimiyle sonuçlanacağını söylediler. Ekranın fiyatını sorduğumdaysa en son 3000 gibi bi fiyata sipariş geçtiklerini söylediler. Ağzım açık kaldı tabi ve aracı tahmin edeceğiniz üzere serviste de bırakmadım. İnternet üzerindeki yabancı sitelerdeki araştırmalarımı yoğunlaştırdım ve şu şekilde çok mantıklı ve sorunun çözümünü kesin olarak sağlayacak bilgiye ulaştım. Sizlerle de paylaşmak isterim. http://www.civinfo.com/forum/how/313690-radio-screen-segments-problem-pop-sound.html
Şimdi burada bahsedilen işlemleri yaptırmak kaldı... Yapılacak iş ise bir adet direnç ve zener diyotunu değiştirmek. Hepsi bu :) Diğer bilgilerin ise yapılması öneriliyor ancak yapmasak da olur yani :) sadece destek amaçlı diğer işlemler. Saygılar...
quote:
Orijinalden alıntı: mertkansimsek
Merhaba, bende de ayni sorun var. Uzun yolculuklarda bazen 2 bazen 4 5 saat aralıksız sürüş yaptigimda karşılaşıyorum. Teyb kendi kendine surekli acilip kapanmaya başlıyor, bir aux bir cd gecisi vs yapiyor ve o gecislerde de hoparlorlerden acilista ilk voltajin gelmesiyle ortaya cikan rahatsiz edici ses geliyor. Tamamen isinmadan kaynakli oldugunu dusunuyorum cunku kışın sicak hava uflettigimde oluyor, yazin klima acik oldugundan hic karsilasmadim. Daha once bir arkadasin 2006 model araciyla da trabzona 8 saatlik bir yolcukla gitmistim ve o aracta da ayni sorunla karsilasmistim. Bu basligi 2 senedir takip ediyorum, daha once bu sikayetten bahsedene denk gelmedim. Çözüm onerisini bekliyoruz.
Tekrardan merhaba,
Bugün aracı yetkili servise götürdüm teyp sorununa ilişkin bir çözümleri var mı diye sormak için. Destek görevlisi ve servis görevlisi de ilk defa bu durumla karşılaştıklarını belirterek fikir yürütmeye çalıştılar. Sorunun muhtemelen ekrandan kaynaklandığını, yapılacak 150 tl lik tespit işleminin ardından da muhtemelen ekran değişimiyle sonuçlanacağını söylediler. Ekranın fiyatını sorduğumdaysa en son 3000 gibi bi fiyata sipariş geçtiklerini söylediler. Ağzım açık kaldı tabi ve aracı tahmin edeceğiniz üzere serviste de bırakmadım. İnternet üzerindeki yabancı sitelerdeki araştırmalarımı yoğunlaştırdım ve şu şekilde çok mantıklı ve sorunun çözümünü kesin olarak sağlayacak bilgiye ulaştım. Sizlerle de paylaşmak isterim. http://www.civinfo.com/forum/how/313690-radio-screen-segments-problem-pop-sound.html
Şimdi burada bahsedilen işlemleri yaptırmak kaldı... Yapılacak iş ise bir adet direnç ve zener diyotunu değiştirmek. Hepsi bu :) Diğer bilgilerin ise yapılması öneriliyor ancak yapmasak da olur yani :) sadece destek amaçlı diğer işlemler. Saygılar...
quote:
Orijinalden alıntı: ugurcan04
quote:
Orijinalden alıntı: mertkansimsek
Merhaba, bende de ayni sorun var. Uzun yolculuklarda bazen 2 bazen 4 5 saat aralıksız sürüş yaptigimda karşılaşıyorum. Teyb kendi kendine surekli acilip kapanmaya başlıyor, bir aux bir cd gecisi vs yapiyor ve o gecislerde de hoparlorlerden acilista ilk voltajin gelmesiyle ortaya cikan rahatsiz edici ses geliyor. Tamamen isinmadan kaynakli oldugunu dusunuyorum cunku kışın sicak hava uflettigimde oluyor, yazin klima acik oldugundan hic karsilasmadim. Daha once bir arkadasin 2006 model araciyla da trabzona 8 saatlik bir yolcukla gitmistim ve o aracta da ayni sorunla karsilasmistim. Bu basligi 2 senedir takip ediyorum, daha once bu sikayetten bahsedene denk gelmedim. Çözüm onerisini bekliyoruz.
Tekrardan merhaba,
Bugün aracı yetkili servise götürdüm teyp sorununa ilişkin bir çözümleri var mı diye sormak için. Destek görevlisi ve servis görevlisi de ilk defa bu durumla karşılaştıklarını belirterek fikir yürütmeye çalıştılar. Sorunun muhtemelen ekrandan kaynaklandığını, yapılacak 150 tl lik tespit işleminin ardından da muhtemelen ekran değişimiyle sonuçlanacağını söylediler. Ekranın fiyatını sorduğumdaysa en son 3000 gibi bi fiyata sipariş geçtiklerini söylediler. Ağzım açık kaldı tabi ve aracı tahmin edeceğiniz üzere serviste de bırakmadım. İnternet üzerindeki yabancı sitelerdeki araştırmalarımı yoğunlaştırdım ve şu şekilde çok mantıklı ve sorunun çözümünü kesin olarak sağlayacak bilgiye ulaştım. Sizlerle de paylaşmak isterim. http://www.civinfo.com/forum/how/313690-radio-screen-segments-problem-pop-sound.html
Şimdi burada bahsedilen işlemleri yaptırmak kaldı... Yapılacak iş ise bir adet direnç ve zener diyotunu değiştirmek. Hepsi bu :) Diğer bilgilerin ise yapılması öneriliyor ancak yapmasak da olur yani :) sadece destek amaçlı diğer işlemler. Saygılar...
Merhabalar, teyp işine ilişkin eski sayfalarda da yazılmıştı. Aynı durum benim aracta da olmuştu. Yoğun uğraşlar sonucu bu işi güzel işçilikle yapan bir yer buldum ve paylaşmıştım. Sıkıntı teybin beslemesinden kaynaklandığını ve daha once de 5 6 kere tamirini yaptıklarını söylemişlerdi. Bende yaptırdıktan sonra herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Yer ankara demetevler tarafındaydı ancak dükkanın tam adıni hatırlamam lazım:)
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: ugurcan04
quote:
Orijinalden alıntı: mertkansimsek
Merhaba, bende de ayni sorun var. Uzun yolculuklarda bazen 2 bazen 4 5 saat aralıksız sürüş yaptigimda karşılaşıyorum. Teyb kendi kendine surekli acilip kapanmaya başlıyor, bir aux bir cd gecisi vs yapiyor ve o gecislerde de hoparlorlerden acilista ilk voltajin gelmesiyle ortaya cikan rahatsiz edici ses geliyor. Tamamen isinmadan kaynakli oldugunu dusunuyorum cunku kışın sicak hava uflettigimde oluyor, yazin klima acik oldugundan hic karsilasmadim. Daha once bir arkadasin 2006 model araciyla da trabzona 8 saatlik bir yolcukla gitmistim ve o aracta da ayni sorunla karsilasmistim. Bu basligi 2 senedir takip ediyorum, daha once bu sikayetten bahsedene denk gelmedim. Çözüm onerisini bekliyoruz.
Tekrardan merhaba,
Bugün aracı yetkili servise götürdüm teyp sorununa ilişkin bir çözümleri var mı diye sormak için. Destek görevlisi ve servis görevlisi de ilk defa bu durumla karşılaştıklarını belirterek fikir yürütmeye çalıştılar. Sorunun muhtemelen ekrandan kaynaklandığını, yapılacak 150 tl lik tespit işleminin ardından da muhtemelen ekran değişimiyle sonuçlanacağını söylediler. Ekranın fiyatını sorduğumdaysa en son 3000 gibi bi fiyata sipariş geçtiklerini söylediler. Ağzım açık kaldı tabi ve aracı tahmin edeceğiniz üzere serviste de bırakmadım. İnternet üzerindeki yabancı sitelerdeki araştırmalarımı yoğunlaştırdım ve şu şekilde çok mantıklı ve sorunun çözümünü kesin olarak sağlayacak bilgiye ulaştım. Sizlerle de paylaşmak isterim. http://www.civinfo.com/forum/how/313690-radio-screen-segments-problem-pop-sound.html
Şimdi burada bahsedilen işlemleri yaptırmak kaldı... Yapılacak iş ise bir adet direnç ve zener diyotunu değiştirmek. Hepsi bu :) Diğer bilgilerin ise yapılması öneriliyor ancak yapmasak da olur yani :) sadece destek amaçlı diğer işlemler. Saygılar...
Evet, zaten ilk aklıma gelen sizin çözümünüz olmuştu araştırmalardan sonuçla fakat bendeki durum farklı...
zizu06Z
kullanıcısına yanıt
Besleme derken, diyot ve dirençlerden farklı bir şey değişti mi?
ugurcan04U
kullanıcısına yanıt
Hocam maalesef o kadar teknik detay bilmiyorum. Benim ekranda silik gözükme olayı yoktu. Fondaki simgeler belli oluyordu ve teyp kapanıp açılıyordu ancak teybi sökmüşken eleman sıkıntı çıkaran lehim yerlerini sağlamlaştır.
quote:
Orijinalden alıntı: zizu06
Merhabalar, teyp işine ilişkin eski sayfalarda da yazılmıştı. Aynı durum benim aracta da olmuştu. Yoğun uğraşlar sonucu bu işi güzel işçilikle yapan bir yer buldum ve paylaşmıştım. Sıkıntı teybin beslemesinden kaynaklandığını ve daha once de 5 6 kere tamirini yaptıklarını söylemişlerdi. Bende yaptırdıktan sonra herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Yer ankara demetevler tarafındaydı ancak dükkanın tam adıni hatırlamam lazım:)
Oldukça benzer sorunu ben de yaşıyorum. Bende müzik çalmayı kesip (telefon işaret+AUX) yazısı çıktıktan sonra teyp aç-kapa yapılmıyor, öylece kalıyor, canı isterse geri geliyor, ya da bir sonraki arabayı çalıştırmada geri geliyor. sonra bir ara da canı isteyince bir bakmışsın kontağı çeviriyorsun müzik çalar gibi yapıyor ardından bir ses "küt" ve (telefon işaret+AUX) yazısı geri geliyor. Ben de lehim işine giriştim, beceremeyince işin ehline verdim ve sonrasında lehim yalnızca ekrandaki görüntünün düzelmesine katkı sağladı (silik, bulanık görüntü gitti) ama müzikçalar düzelmedi.Bir seneyi aştı hala böyle kullanıyorum.
Ankarada Demetevlerdeki elektronikçi Ersin Elektronik (Adres: Demetevler, 406. Cad. No:38 - Telefon: (0312) 335 37 24), Ankaraya bir işim için gittiğimde sabahtan dükkana gitmiştim ancak yetiştirmeleri gereken başka bir iş olduğundan ilgilenememişlerdi. Sonrasında da bir daha fırsatım olmadı Ankaraya gitmeye. Telefondan arayıp randevu alıp giderseniz iyi olur.
Merhabalar, 2006 model FK2 1,8 ishift civic HB sahibiyim aracımı alalı 1 sene oldu. Bir yıldır da okuyucu olarak da olsa forumu takip ediyorum. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Araçla ilgili bazı problemlerim oldu bir kısmını çözdüm. Yaşadığım yerden dolayı iyi usta bulmakta ve yedek parça bulmakta zorluk çekiyorum açıkçası. sizden yardım isteyeceğim konu:
sağ ön kapı kolu dış tutamağı ve kilidine(şoför kapısı değil diğer ön kapı:) ) ihtiyacım var kendi imkanlarım ile bulamadım nerden temin edebilirim ve fiyatı nedir(çıkma ya da yan sanayi de olabilir), yardımcı olabilirseniz memnun olurum. Şu anki halinin fotolarını atıyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
Beyler merhaba.
Sizden bizim araçlar için yaz lastiği tavsiyesi alabilir miyim? Lastik sesi olmasın ve performasnı iyi olsun istiyorum. Genelde kötü olan yollarda kullanıyorum. Brigston T001 kullanıyordum. Biraz sert geldi bana ve çok fazla ses alıyor. Millet fiyatı bakımından petlas diyor ama adam gibi bir kere alayım düzgün bir şey olsun diyorum. Olabilecek en ekonomik olanı tabiki tercihim. Şimdiden fikirleriniz için teşekkür ediyorum.
Good year asymetric 2 kullanıyorum yol tutuşu yakıt tüketimi sessizlik ve darbe emişi açısından iyidir. Adac lastik testlerinede bakabilirsin.
quote:
Orijinalden alıntı: vins
Merhabalar, 2006 model FK2 1,8 ishift civic HB sahibiyim aracımı alalı 1 sene oldu. Bir yıldır da okuyucu olarak da olsa forumu takip ediyorum. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Araçla ilgili bazı problemlerim oldu bir kısmını çözdüm. Yaşadığım yerden dolayı iyi usta bulmakta ve yedek parça bulmakta zorluk çekiyorum açıkçası. sizden yardım isteyeceğim konu:
sağ ön kapı kolu dış tutamağı ve kilidine(şoför kapısı değil diğer ön kapı:) ) ihtiyacım var kendi imkanlarım ile bulamadım nerden temin edebilirim ve fiyatı nedir(çıkma ya da yan sanayi de olabilir), yardımcı olabilirseniz memnun olurum. Şu anki halinin fotolarını atıyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar,
Aşağıdaki linkte var sanırım. Ama güncel midir değil midir arayıp sormak lazım.
Bu arada genel bir sorum olacak bilen var mı acaba, akü uyarı lambası uyarısı oldu mu hiç daha önce? bugün hareket halindeyken motor soğukken düşük devirlerde teyp, klima ve farlar açıktı sonra bir saniyeliğine akü uyarı ışığı yandı ama hemen geri gitti. Bu ikaz ışığı normalde yanık mı kalıyor (lastik uyarı ışığı gibi) yoksa bendeki gibi bir anlığına mı oluyor bilen var mı?
mert1980M
kullanıcısına yanıt
Konuyla ilgili şöyle bir bilgiye ulaştım, sizinle de paylaşayım.
Akü-Alternator Uyarı Işığı
Bu ışık alternatörün çıkış voltajını gösteren bilgisayar sistemiyle bağlantılıdır. Eğer alternatörün çıkışı belirlenen limitlerin dışında aşağı veya yukarı çıkıyorsa ışık yanmaktadır. Voltaj limitler içerisindeyse ışık yanmayacaktır. Alternatörle ilgili problemin ilk safhalarında ışık arada bir yanıp yanıp sönebilir veya sadece araçtaki aksesuarları çalıştırdığınızda yanabilir. Örnek olarak gece yolculuğu yapıyorsunuz ışıklarınız açık ve herşey yolunda gözüküyor. Ansızın yağmur yağmaya başlıyor ve sileceklerinizi çalıştırıyorsunuz ve uyarı ışığının yandığını görüyorsunuz. Silecekleri kapattığınızda ise ışığın söndüğünü farkediyorsunuz. Bu zorlanmayla ilgili bir probleme benziyor ayrıca bu vesileyle de uyarı ışığının da doğru olarak çalıştığını da anlamış oluyoruz.
Çoğu alternatör 13 ve 14,5 volt aralığında çalışmaktadır. Farların açılması, sileceklerin, radyonun, ısıtmalı koltukların ve arka cam buz çözücünün çalıştırılması gibi daha fazla güç gerektiren durumlarda alternatör yüksek kapasitede çalışarak gerekli olan voltajı sağlar. Alternatör tam kapasitede çalışmıyorsa veya sistemlerin ihtiyaçlarını karşılayamıyorsa, voltaj belirlenen üst veya alt limitin dışına çıkacaktır. Bu değişim uyarı ışığının yanmasına sebep olacaktır.
Teşekkür ederim link için ancak görüştüm, malesef yok ellerinde:( Bu parça konusu gerçekten zorluyor beni arabamdan çok memnunum ama bu yüzden soğuyorum yavaş yavaş:/
selamlar civic hb almayı düşünüyorum otomatik vites olması önemli. civic hb lerde kaç çeşit şanzıman var yarı otom. / otom hangileri neyi tavsiye edersiniz.
1.8 çok fazla ilan yok genelde 1.4 1.8 neden tercih edilmiyor ya da çok iyi alan bir daha satmıyor mu :)
2010-2012 model arası bakıyorum bu modellerde önerileriniz olursa sevinirim. bulunduğum yerde tümsekler çok arabanın altı çok mu alçak ? mevcut arabam colt sıkıntı olmuyor yüksek araç.
alemdar22A
kullanıcısına yanıt
Bende kafaya takıyordum bu ibre niye böyle yapıyor diye :)
Emreogretmen
kullanıcısına yanıt
Merhabalar Hocam Benzer sorunu bende yaşadım ve bir çözümle karşılaştım. Çok geç bir cevap ama Ashampoo Burning Studio programı ile mp3 cd yaparsanız gayet güzel okuyor.
Merhaba arkadaşlar Yaklaşık 6 aydan beri forumu ve fk2 piyasasını takip eden birisi olarak nihayetinde 2001 eski kasa civic'imi satıp 2007 model siyah renkte bir fk2 alabildim. Forumuda baştan beri yaklaşık 300. sayfalara kadar okumuştum öncesinden. Şimdi ise geriden başlayarak 687'ye kadar gelebildim. Tabi forumda mesaj kalabalığı olmasın diye Ankara'da yaşadığını, sorunlarını çözdürdüğünü farkettiğim kişilere naçizane sorularımı sordum ve cevapladılar. Burada da birkaç öneri almak istiyorum ve forumda okuyarak netleştiremediğim sorularımı sormak istiyorum.
1-)Öncelikle eski aracım lacivertti ve tavan yanığı vardı. Şimdi bu araçta da böyle bir durumla karşılaşmak istemediğim için tavanı siyah(piano black) kaplatmak istiyorum nitekim yaz geliyor ve haftaiçi açık otoparkta yatıyor aracım. Bu işlem boyaya zarar verir mi?
2-)Kapıyı açmak için dış kol mandalını çektiğimde 2 ön kapıda gıcırdama var. Würth'ün sıvı gresini almayı planlıyorum işe yarar mı? Farklı bir tavsiyeniz var mı?
3-)Bagajda sol amortisörün orada bir kapak varmış muhtemelen (sağda aynısı mevcut) o kapak yok. Acaba temin edilebilir mi?Nerelere bakmak lazım.
4-)41'lik simit lpg var haliyle simitin üstündeki kapak biraz yukarıda duruyor. Bagaj havuzu alasım var o yüzden belki arka kısımlarını alttan yükselterek seviyeyi düzlerim diye düşünüyorum. Bagaj havuzu kullanan ve tavsiye eden var mı?
5-)Birde Ankara'da parçaları sizin temin edip gittiğiniz bir Honda ustası var mı? Yoksa herşeyi ustaya mı emanet ediyorsunuz?
6-)Hava ve klima filtre değişimlerini kendiniz yapıyor musunuz? Tavsiye ettiğiniz bir marka var mı? Mümkünse link :)
7-)Son olarak aracın yazılım bilgilerini görebiliyor muyuz? i-shift ve motor yazılımı için mesela.
Şimdiden okuyandan da cevap verenden de Allah razı olsun :) Birde Ankara FK2 toplantısı-organizasyonu yapılamaz mı? Elimden geldiğince Ankara'dan yazdığını tespit ettiğim arkadaşları ekliyorum.