Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
96
Favori
743.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlhan-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: İlhan-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    z

    y

    x

    facebook sayfasındaki civic boom part 1 albümüne bakarsanız açıklama bölümünde araca yapılan bütün extralar yazar.

    arka kısımdaki bahsettiğiniz yer aracın gövde rengine boyandı folya değildir.

    sormak istediğiniz başka bir konu olursa yardımcı olurum.

    Teşekkür ederim. O an itibarıyla detaylı inceleme şansım olmadı. Dergi görüntülerinden okumaya çalıştım ama okunmayacak kadar bulanık çıkmış. Uygulama güzel bir kaç yerde araçtırdım karartma folyo ilke yaptıranlar var. Bazıları boya yapıldığında bir süre sonra boyanın çıkmaya başladığından bahsetmiş. Tam doğru yolun ne olduğuna karar veremedim açıkçası.
    Siyahı güzel ama beyaz renk ayrı güzel durmuş bu araçta.




  • Koyun o zaman resmi açıklamayı görelim.

    Honda nın 2.2 lt. dizel motoru ülkemizde de satılıyor. 1.6 dizel hangi ülkede satılıyor bilmiyorum. Var mı onu da bilmiyorum?
  • Mercedes'ten Bmw'ye, Porsche'den Audi'ye kadar bir çok markanın dizel araçları ülkemiz yollarında dolaşıp yakıtlarını buradaki istasyonlardan alıyorlar. Bu kadar marka sakınca görmedikten sonra Honda ciddi anlamda sakınca görseydi en azından 2.2 litrelik dizel Accord'lar ülkemizde olmazdı diye düşünüyorum. Honda dizel motor konusunda işleri biraz hafif tuttu. Dışarıyı bilmiyorum ama en azından ülkemiz için düşük hacimli dizel bir motoru olmadığı içinde doğal olarak gelemedi. Şu sıralar 1.6 litrelik bir dizel motordan bahsediliyor. Sadece benzinli motorlu araçlarına rağmen iyi satışlar yakalayan Honda bu motorla çok iş yapar. Hatta Accord gibi bir araç 1.6 dizel bir motorla gelirse 2.0 motorundan dolayı olan yüksek ÖTV hafifler yıllık vergi ve yakıt tüketimi gibi gider kalemleride hafiflediğinden 1.6 TDI Passat, 1.6TDCI Mondeo, 1.6HDI 508, 1.6 HDI C5 karşısında elini kuvvetlendirir. 1.6 dizel Civic her türlü gider.


    Bu arada Civic HB far ampülleri tipi hakkında bilgi verebilecek var mı? H4,H7 vs...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • yeni astra 1.4 turbo 140 hp active select aracım var
    yeni civic hb in beyaz halini gördükten sonra 1.8 2009-2010 tam otomatik olanını sizce arabamı satıp alayım mı
    benim için en büyük dert direksiyon sertliği 1.8 olanında
    en büyük artısı 2015 e kadar garantisinin olması
    sizler ne dersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: İlhan-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: İlhan-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    z

    y

    x

    facebook sayfasındaki civic boom part 1 albümüne bakarsanız açıklama bölümünde araca yapılan bütün extralar yazar.

    arka kısımdaki bahsettiğiniz yer aracın gövde rengine boyandı folya değildir.

    sormak istediğiniz başka bir konu olursa yardımcı olurum.

    Teşekkür ederim. O an itibarıyla detaylı inceleme şansım olmadı. Dergi görüntülerinden okumaya çalıştım ama okunmayacak kadar bulanık çıkmış. Uygulama güzel bir kaç yerde araçtırdım karartma folyo ilke yaptıranlar var. Bazıları boya yapıldığında bir süre sonra boyanın çıkmaya başladığından bahsetmiş. Tam doğru yolun ne olduğuna karar veremedim açıkçası.
    Siyahı güzel ama beyaz renk ayrı güzel durmuş bu araçta.

    araç benim değil kuzenimin aracı ama yapılırken çok şey öğrendim bende:)

    yaklaşık altı ay önce boyandı arka stop kısmı şu ana kadar boyada bir sıkıntı olmadı ama bende olsam parlak yada mat siyah folyo ile kaplarım.araç sahibi ibrahim abi biraz deli olduğu için bu konularda kimseyi dinlemez:)daha önceki yaptığı arabalara bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız:)




  • Biraz deli olmasa piyasada adı bu kadar duyulmuş araçlara imza atamazdı herhalde. Farklı, dikkat çeken ve aynı zamanda genelin beğenisine uyan işler çıkarmak çok zordur. Folyo veya karartmalı cam filmi üzerinde düşünüyorum bakalım duruma göre birini yapabilirim.
    Bu arada bir kaç fotoğrafta arka stopların tamamı karartılmış ama sonra tekrar eski haline döndürülmüş. Siyah renkte tamamı karartılmış stoplar iyiymiş ama beyaz renk olunca son hali en iyisi.




    Bu arada Civic HB direksiyonu gerçekten sert ama sadece piyasadaki bazı araçlara göre sert. Şöyle bir avuç içi ile çevireyim şeklinde bir direksiyon değil. Ancak çok mu sert diye sorulursa sadece çok yumuşak direksiyondan bu araca geçenler ilk zamanlar zorluk çekebilir. Zaten direksiyon tam kırıldığında sadece 1 tur kadar yapıyor. Sağ sol tam manevra için direksiyon sadece 2 tur dönüyor. Aracın sürüş esnasındaki direksiyon hissiyatı ve tepkileri çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    yeni astra 1.4 turbo 140 hp active select aracım var
    yeni civic hb in beyaz halini gördükten sonra 1.8 2009-2010 tam otomatik olanını sizce arabamı satıp alayım mı
    benim için en büyük dert direksiyon sertliği 1.8 olanında
    en büyük artısı 2015 e kadar garantisinin olması
    sizler ne dersiniz

    Aracınız bence güzel bir araç. Boşuna maceraya girmeyin. Ama zevk için herşey mubah:)

    Güncel hb. bence fütüristik tasarımıyla gelecekten fırlamış bir araç. Zaten seri üretime konsept modelde çok az değişiklik yapılarak girdi. En az 10 yıl daha güncelliğini korur. 1.8 tam otomatik hb.te tadından yenmez. Aracın en önemli iki handikapı da yok üstelik; 1.4 güçsüz motor, i-shift konforsuz ve yavaş şanzıman.




  • 500 küsür km oldu I-shift kullanıyorum niye bu kadar eleştirildiğini tam olarak anlayabilmiş değilim.
    Vites geçişlerinde kendini en çok hissettiren 1'den 2'ye geçiş. Onun dışında ciddi anlamda konfor eksikliği hissettiren bir geçiş yok. Bununla birlikte manuel kullanımı son derece keyifli. Vites geçişlerinin kararsızlık yaşamaması için sürücününde gaz pedalına kararsız basmaması gerekiyor. Hızlanmak isteniyorsa tereddütsüz basılan gaz pedalı uygun bir sürede vites değişimi ile aracı öne atıyor. Hızlanayım mı hızlanmayayım mı tarzında basıp bi an kararsızlıkla basılması duraksanan veya geri çekilen gaz pedalı durumlarında araç ne yapacağını şaşırıyor sadece. Net olursanız net tepkiler almak mümkün. Ben oldukça sevdim diyebilirim.
    Yakıt tüketimide tam otomatik viteslere göre düşük. 350 küsür km full İstanbul içi ortalamam 9.8 litre ki 350km'deki ortalama hızın 21km/h olduğunu söylersem bu değerin anlamı ortaya çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    500 küsür km oldu I-shift kullanıyorum niye bu kadar eleştirildiğini tam olarak anlayabilmiş değilim.
    Vites geçişlerinde kendini en çok hissettiren 1'den 2'ye geçiş. Onun dışında ciddi anlamda konfor eksikliği hissettiren bir geçiş yok. Bununla birlikte manuel kullanımı son derece keyifli. Vites geçişlerinin kararsızlık yaşamaması için sürücününde gaz pedalına kararsız basmaması gerekiyor. Hızlanmak isteniyorsa tereddütsüz basılan gaz pedalı uygun bir sürede vites değişimi ile aracı öne atıyor. Hızlanayım mı hızlanmayayım mı tarzında basıp bi an kararsızlıkla basılması duraksanan veya geri çekilen gaz pedalı durumlarında araç ne yapacağını şaşırıyor sadece. Net olursanız net tepkiler almak mümkün. Ben oldukça sevdim diyebilirim.
    Yakıt tüketimide tam otomatik viteslere göre düşük. 350 küsür km full İstanbul içi ortalamam 9.8 litre ki 350km'deki ortalama hızın 21km/h olduğunu söylersem bu değerin anlamı ortaya çıkar.

    Honda, jazz larda ve civic hb.lerde CVT şanzımana geçiş yapıyor. İ-shiftten memnuniyetsizliğimi müşteri temsilcisine ilettiğimde bizzat honda mutluhan servis müşteri temsilcisinden öğrendiğim bilgidir. Bir sorun var ki bu vitesi terk ettiler.

    Aslında yakıt ekonomisi ile otomatik konforunu bir arada sunmak isteyen firmalar robotize şanzımanlara yöneldiler. yakıt ekonomisi tork konvertörlü otomatiklere göre bariz şekilde artsa da aynı oranda konfor eksildi. Aslında bunun ilacı çift kavramalı otomatikler. Hem yakıt ekonomisi hemde konfor bir arada.

    Daha önce tam otomatik kullandınız mı bilmiyorum ama ben tam otomatikten i-shift e geçince ciddi anlamda konforsuzluğu hissettim. Eğer gaz pedalına yumuşak basarsanız geçişlerde yumuşak oluyor hatta 1 den 2 ye geçişi bile hissetmiyorsunuz. Ama o zaman da çok yavaş hızlanmanız, ilerlemeniz lazım. Bıu durumda gaza hafif dokunuca da hızlanma yerine bir üst vitese atıyor araç, manuel müdahale etmek yada gazı köklemek zorunda kalıyor insan. Seri kullanımda ise vites geçişleri arasında yığılma oluyor. Özellikle motor daha güçlü olduğu için 1.8 i-shiftlerde insan kafa sallıyor resmen. Ayrıca bu 1.8 ler yokuşlarda da geri kaydırır. 1.4 lerde yokuş kalkış desteği ile bunu çözmüşler.

    Ben i-shift i 27.000 km kullandım. Aracı satma sebeplerimden birisidir kendisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    500 küsür km oldu I-shift kullanıyorum niye bu kadar eleştirildiğini tam olarak anlayabilmiş değilim.
    Vites geçişlerinde kendini en çok hissettiren 1'den 2'ye geçiş. Onun dışında ciddi anlamda konfor eksikliği hissettiren bir geçiş yok. Bununla birlikte manuel kullanımı son derece keyifli. Vites geçişlerinin kararsızlık yaşamaması için sürücününde gaz pedalına kararsız basmaması gerekiyor. Hızlanmak isteniyorsa tereddütsüz basılan gaz pedalı uygun bir sürede vites değişimi ile aracı öne atıyor. Hızlanayım mı hızlanmayayım mı tarzında basıp bi an kararsızlıkla basılması duraksanan veya geri çekilen gaz pedalı durumlarında araç ne yapacağını şaşırıyor sadece. Net olursanız net tepkiler almak mümkün. Ben oldukça sevdim diyebilirim.
    Yakıt tüketimide tam otomatik viteslere göre düşük. 350 küsür km full İstanbul içi ortalamam 9.8 litre ki 350km'deki ortalama hızın 21km/h olduğunu söylersem bu değerin anlamı ortaya çıkar.

    Honda, jazz larda ve civic hb.lerde CVT şanzımana geçiş yapıyor. İ-shiftten memnuniyetsizliğimi müşteri temsilcisine ilettiğimde bizzat honda mutluhan servis müşteri temsilcisinden öğrendiğim bilgidir. Bir sorun var ki bu vitesi terk ettiler.

    Aslında yakıt ekonomisi ile otomatik konforunu bir arada sunmak isteyen firmalar robotize şanzımanlara yöneldiler. yakıt ekonomisi tork konvertörlü otomatiklere göre bariz şekilde artsa da aynı oranda konfor eksildi. Aslında bunun ilacı çift kavramalı otomatikler. Hem yakıt ekonomisi hemde konfor bir arada.

    Daha önce tam otomatik kullandınız mı bilmiyorum ama ben tam otomatikten i-shift e geçince ciddi anlamda konforsuzluğu hissettim. Eğer gaz pedalına yumuşak basarsanız geçişlerde yumuşak oluyor hatta 1 den 2 ye geçişi bile hissetmiyorsunuz. Ama o zaman da çok yavaş hızlanmanız, ilerlemeniz lazım. Bıu durumda gaza hafif dokunuca da hızlanma yerine bir üst vitese atıyor araç, manuel müdahale etmek yada gazı köklemek zorunda kalıyor insan. Seri kullanımda ise vites geçişleri arasında yığılma oluyor. Özellikle motor daha güçlü olduğu için 1.8 i-shiftlerde insan kafa sallıyor resmen. Ayrıca bu 1.8 ler yokuşlarda da geri kaydırır. 1.4 lerde yokuş kalkış desteği ile bunu çözmüşler.

    Ben i-shift i 27.000 km kullandım. Aracı satma sebeplerimden birisidir kendisi.

    Siz benden çok çok fazla kullanmışsınız size I-Shifti anlatmam saçma olur. Ancak servisterki elemanların cahilliğide ayrı bir durum. I-Shift güncellemesi için gittiğim yetkili serviste benimle ilgilenen servis yetkilisi ısrarla bana güncelleme gibi bir olayın olmadığını tüm I-shiftlerin aynı olduğunu değişmediğini anlattı.

    Aslında ne yapacağına Honda bile karar verememiş görünüyor. 2009 ile birlikte HB modellerde tam otomatik vitese geçerken 1.4 motorla birlikte yeniden I-shifte döndüler. Jazz'da ise 2012 modeller itibarı ile I-Shiftten vazgeçtiler gelecek yıl durum ne olur belirsiz.

    Daha önce tam otomatikte kullandım, DSG ve Stronic viteste kullandım. Hepsi I-Shiftten kesinlikle konforlu bunun tersini söylemek mümkün değil ancak önceki aracım manuel olduğundan otomatik vitesin sağlayacağı rahatlık bir tarafa üstün bir konfor zaten beklemiyordum. Bu konunun tamamı dahil Honda forumlarında da I-shift hakkında o kadar çok şey okudum ki belkide konfor adına beklentilerim daha da düştüğünden bana kötü gelmedi. Zaten an itibarıyla daha çok manuel kullanıyorum. Hepsi bir tarafa Civic HB sert süspansiyonu, standart 17 jantları ve ince lastik yanakları ve sert direksiyonu ile konforuna düşkün kişiler için pek mantıklı bir karar değil.




  • Merhabalar,aranıza yeni katıldım.2009 civic hb tam otomatik aldım.Daha önce hep düz vites kullandım.Az çok anlaşılıyor ancak vites üzerinde ki 1,2,D3 tam olarak ne işe
    yarıyor acaba,kullanım durumları nedir?Otomatik kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  • Arkadaşlar bugün sabah tekrar aküm bitti. Marş basmadı. İki haftada öncede aynı şey oldu. Servistekiler akünün taş gibi olduğunu iddia ediyor. Ben ise kaçak olduğunu düşünüyorum. Sizce ne yapmalı?
  • Aracımı değiştirmeyi düşünüyorum şimdiye kadar hep Mazda 3 olsun diye düşünürken dün bir Civic HB ye göz attım çok hoş göründü gözüme Acaba hangisinde karar kılsam diye düşünüyorum? Çok yakışıklı olmuş Hb Civic yakıtı nasıl acaba kullananlar biraz bilgilendirse diyorum.
    Bir de Mazda 3 le Honda Civic kapışması var youtube da Mazda her alanda daha iyi görünüyor manevralarda virajlarda kalkışta her konuda aşıyor hondayı o da ayrıca takılıyor kafama.
    Ha aldığım araçla ralli yapacak değilim ama yine de hangisi daha iyi diye bir karar verebilmiş de değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmusti2528

    Merhabalar,aranıza yeni katıldım.2009 civic hb tam otomatik aldım.Daha önce hep düz vites kullandım.Az çok anlaşılıyor ancak vites üzerinde ki 1,2,D3 tam olarak ne işe
    yarıyor acaba,kullanım durumları nedir?Otomatik kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



    1 - 1.vites
    2 - 2.Vites
    D3 - 1,2,3. vites
    D - 1,2,3,4,5 vites
    N - Boş
    R - Geri

    D den D3 e geçerken düğmesiz
    D3 den 2 ye ve 1 e geçerken düğmeli.
    R ve D den N ye geçiş düğmesiz
    N den R ye geçiş düğmeli.

    her vitesin bir hız limiti var. o limitler içinde olmaz isen vitesi değiştirmiş olsan bile gerçekleşmez...
    Örn 3. ten 4 e geçiş max 160 da olur. 170 de D den D3 e geçirseniz bile vites hala 4. vitesde olur.
    her vites için geçerli bu. diğerlerinin limitleri aklımda değil. dikkat etmemişim =D

    bu şu açıdan önemli... yanlışlıkla hareket halinde iken D den N ve R ye geçirmeniz halinde herhangibir zarar ve ziyan oluşmuyor...
    araba kendini koruyor böyle bir durumda... olurmu demeyin. oluyoo..




  • Bilgiler için teşekkür ederim.ben D3'Ü 3.vites olarak düşünmüştüm
  • Bilgiler için teşekkür ederim.ben D3'Ü 3.vites olarak düşünmüştüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrimir

    Arkadaşlar bugün sabah tekrar aküm bitti. Marş basmadı. İki haftada öncede aynı şey oldu. Servistekiler akünün taş gibi olduğunu iddia ediyor. Ben ise kaçak olduğunu düşünüyorum. Sizce ne yapmalı?

    Aynı durum benim başıma da geldi,3 gün önce ayışığına gittim aküyü garantiden değiştiler.Akülerin 3 yıl servis garantisi varmış,akünüz sağlansa dinamo şarj etmiyor olabilir,bence başka servise gösterin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmusti2528

    quote:

    Orijinalden alıntı: cagrimir

    Arkadaşlar bugün sabah tekrar aküm bitti. Marş basmadı. İki haftada öncede aynı şey oldu. Servistekiler akünün taş gibi olduğunu iddia ediyor. Ben ise kaçak olduğunu düşünüyorum. Sizce ne yapmalı?

    Aynı durum benim başıma da geldi,3 gün önce ayışığına gittim aküyü garantiden değiştiler.Akülerin 3 yıl servis garantisi varmış,akünüz sağlansa dinamo şarj etmiyor olabilir,bence başka servise gösterin.

    e bu servis dinamoya bakmıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    Bu arada bende yaklaşık 10 günlük 1.8 Civic HB I-Shift kullanıcısıyım. Aracı almadan önce konunun tamamını okumuştum.
    Son zamanlarda aktiflik biraz kaybolmuş. Kullanıcılar buralardaysa paylaşımlara devam edebiliriz.
    Kullanım klavuzum yok mesela pdf olarak elinde olan biri paylaşırsa çok memnun olurum.
    Şimdilik hiç bir sorunum yok araçtan son derece memnunum. Sadece pazartesi günü farların arasında kalan ön panjuru Cem Honda'da orjinal aksesuar olarak satılan panjur ile değiştirdim.



    Arkadaşım hoşgeldin, aracın hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız, cezasız günlerde kullanmanızı dilerim.
    Evet haklısınız, son zamanlarda kendi konumuzu biraz ihmal ettik. Sizlerin sayesinde biraz daha aktifleştirebiliriz.

    Elimde pdf formatında kullanım kılavuzu sadece sedan için var ama birçok konu için işinize yarayabilir. Başka bir Honda forumunda arkadaşlar paylaşmıştı.
    Buyrun linki: http://www.2shared.com/document/ifkmgyBb/Sedan-Kullanm_Klavuzu.html

    Yine de Civic HB için ayrıntılı bilgiye ihtiyacınız olursa buradan ya da PM ile sorun aracın kılavuzuna bakıp cevap yazarım. Tüm kitapçığı taramayı bende isterim ama yaklaşık 600 sayfa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmusti2528

    Merhabalar,aranıza yeni katıldım.2009 civic hb tam otomatik aldım.Daha önce hep düz vites kullandım.Az çok anlaşılıyor ancak vites üzerinde ki 1,2,D3 tam olarak ne işe
    yarıyor acaba,kullanım durumları nedir?Otomatik kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.


    Arkadaşım hoşgeldin, meslektaş mıyız yoksa? (drmusti2528) Nerede görev yapıyorsun?
    Aracın hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız cezasız günlerde kullanman dileğiyle..

    Viteslerle alakalı gerekli açıklamayı koraygokhan arkadaşımız yapmış. Küçük bir şey ekleyeyim, 2. vitesi kış (kar-buz) modu olarak kullanabilirsin. Dilerim lazım olmaz ama mevsim itibariyle aklında bulunması gereken bir bilgi..
    Aşağıdaki SS sedan kullanım kılavuzundan ama 7 konumlu vites bizimki ile aynı.





  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.