Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (579. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alemdar22 A kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaşım otomatik şanzumanlı araçları sabahları biraz daha fazla ısıtmak gerektiğini söyledi , kendisinde magane var edc li onda da aynı sorun oluyormuş ısıtmayınca .. ama bence yine de normal değil
  • org kullanıcısına yanıt
    Aslında şanzımandan olmayabilir de fazla teknik bi bilgim yok ama şöyle bir şey de olabilir.sabah otomatik cikle açık olduğu için araç zengin karışımla çalışıyor,haliyle rölanti devri yüksek oluyor araç kalkışta daha fazla tork üretiyor.Bunun sonucunda motoru şaseye bağlayan ve hareketini sönümleyen parçalar eskidiginden ve soğukta özelliğini yitirdiğinden, kalkıştaki yüksek torkta görevini yapamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemdar22

    Aslında şanzımandan olmayabilir de fazla teknik bi bilgim yok ama şöyle bir şey de olabilir.sabah otomatik cikle açık olduğu için araç zengin karışımla çalışıyor,haliyle rölanti devri yüksek oluyor araç kalkışta daha fazla tork üretiyor.Bunun sonucunda motoru şaseye bağlayan ve hareketini sönümleyen parçalar eskidiginden ve soğukta özelliğini yitirdiğinden, kalkıştaki yüksek torkta görevini yapamıyor.
    Eşim haftasonu sağ marşpiyelin arka kısmını sürtmüş. Marşpiyelde yüzeysel çizikler ve matlaşma vardı. Dış plastik aksamlara 8 ay kadar önce Gyeon Trim isimli nano teknoloji trim koruma ürününden uygulamıştım.
    Sürtme olan bölgeyi alkol ile temizleyip tekrardan Gyeon Trim uygulayıp tüm çizikleri kapattım. Plastik parçaları solmuş ve sorunlu olan arkadaşlara tavsiye ederim.

    Ürün şu:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    Yarı yarıya uygulama yapılmış örnek bir fotoğraf:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    [/link]

    Öncesi:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




    Sonrası:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc pherson -- 29 Aralık 2014; 20:27:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Eşim haftasonu sağ marşpiyelin arka kısmını sürtmüş. Marşpiyelde yüzeysel çizikler ve matlaşma vardı. Dış plastik aksamlara 8 ay kadar önce Gyeon Trim isimli nano teknoloji trim koruma ürününden uygulamıştım.
    Sürtme olan bölgeyi alkol ile temizleyip tekrardan Gyeon Trim uygulayıp tüm çizikleri kapattım. Plastik parçaları solmuş ve sorunlu olan arkadaşlara tavsiye ederim.

    Ürün şu:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    Yarı yarıya uygulama yapılmış örnek bir fotoğraf:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    [/link]

    Öncesi:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




    Sonrası:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar hepinize merhaba, Adım fatih İstanbul Bahçeşehir tarafında Ispartakule de ikamet etmekteyim, manuel vites ten kısmetse otomatik vites bir araca terfi etmek istiyorum, hem eşimde rahatça kullanabilsin, hemde ben trafik de rahat edeyim diye. Kafamdaki iki araç dan biri de 1.8 i-shift civic, kısmetse bu hafta için bir tanesine bakmaya gidicem, eğer zaman ayırırsanız bir kaç şey sormak istiyorum.

    1- aracın yanına gittiğimde nelere dikkat etmeliyim, nerelerine bakmalıyım ?
    2- kronik bir sıkıntısı var mı bu civiclerin ?
    3- karakterinde yağ eksiltme olan bir yapıya mı sahip ? yoksa kesinlikle yağ eksiltmez mi ?
    4- lpg ile uyumlu mu ? uyumluysa hangi kiti önerirsiniz ?
    5- LPG de 100 km de kaç lt yakıyor, ve aynı şekilde bir depo benzinle kaç km yapabiliyoruz ? (benzin deposu kaç lt)
    6- i-shift şanzumanın baskı balata değişim tutarı ne oluyor ? ve ne kadar km de değişim ihtiyacı doğuyor tahmini olarak ?
    7- Elektronik aksamında herhangi bir sıkıntı yaratma ihtimali yüksek bir araç mı ? (önceki aracımdan çok çektim)

    Sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim, herkese keyifli forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihata

    Arkadaşlar hepinize merhaba, Adım fatih İstanbul Bahçeşehir tarafında Ispartakule de ikamet etmekteyim, manuel vites ten kısmetse otomatik vites bir araca terfi etmek istiyorum, hem eşimde rahatça kullanabilsin, hemde ben trafik de rahat edeyim diye. Kafamdaki iki araç dan biri de 1.8 i-shift civic, kısmetse bu hafta için bir tanesine bakmaya gidicem, eğer zaman ayırırsanız bir kaç şey sormak istiyorum.

    1- aracın yanına gittiğimde nelere dikkat etmeliyim, nerelerine bakmalıyım ?
    2- kronik bir sıkıntısı var mı bu civiclerin ?
    3- karakterinde yağ eksiltme olan bir yapıya mı sahip ? yoksa kesinlikle yağ eksiltmez mi ?
    4- lpg ile uyumlu mu ? uyumluysa hangi kiti önerirsiniz ?
    5- LPG de 100 km de kaç lt yakıyor, ve aynı şekilde bir depo benzinle kaç km yapabiliyoruz ? (benzin deposu kaç lt)
    6- i-shift şanzumanın baskı balata değişim tutarı ne oluyor ? ve ne kadar km de değişim ihtiyacı doğuyor tahmini olarak ?
    7- Elektronik aksamında herhangi bir sıkıntı yaratma ihtimali yüksek bir araç mı ? (önceki aracımdan çok çektim)

    Sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim, herkese keyifli forumlar.

    Merhaba,

    Yağ eksiltme sıkıntısı yok.
    Lpg ile uyumludur, forumda birçok kişi lpg ile sorunsuz kullanmakta, oldukça da az yakıyor araba lpg ile. zav oli, Prins kullanan var forumda şikayetleri yok kitlerden.
    Dikkat edilmesi gereken durum dediğin gibi ishift alacaksan baskı balatanın durumu. En son ne zaman değişmiş öğrenmek lazım. Servis bilgisayara bağlayıp bir teste sokuyor, değerin 700 küsürü geçmemesi lazım, geçerse değişim vakti gelmiş demektir. Değişim 1100 tl civarı yanlış hatırlamıyorsam, bilen arkadaşlar düzeltsin.
    Bu balatanın ömrü kullanıma bağlı olarak değişiyor, düz vites ile aynı mantık zaten. Misal benim arabanın 75 binde değişmiş, şuan 90 binde araba.
    Elektronik aksamda sorun yaşayacağını da zannetmiyorum.
    Kronik sıkıntı bildiğim kadarıyla yok. Süspansiyonu serttir arabanın, konfor istiyorsan memnun kalmayabilirsin.
    Yol tutuşu süperdir, gidişi zaten tahmin edebiliyorsundur.

    Başka sorun varsa cevaplarız, yanlışım varsa zaten düzeltir diğer arkadaşlar.
    İyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _conscript_ -- 29 Aralık 2014; 22:52:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihata

    Arkadaşlar hepinize merhaba, Adım fatih İstanbul Bahçeşehir tarafında Ispartakule de ikamet etmekteyim, manuel vites ten kısmetse otomatik vites bir araca terfi etmek istiyorum, hem eşimde rahatça kullanabilsin, hemde ben trafik de rahat edeyim diye. Kafamdaki iki araç dan biri de 1.8 i-shift civic, kısmetse bu hafta için bir tanesine bakmaya gidicem, eğer zaman ayırırsanız bir kaç şey sormak istiyorum.

    1- aracın yanına gittiğimde nelere dikkat etmeliyim, nerelerine bakmalıyım ?
    2- kronik bir sıkıntısı var mı bu civiclerin ?
    3- karakterinde yağ eksiltme olan bir yapıya mı sahip ? yoksa kesinlikle yağ eksiltmez mi ?
    4- lpg ile uyumlu mu ? uyumluysa hangi kiti önerirsiniz ?
    5- LPG de 100 km de kaç lt yakıyor, ve aynı şekilde bir depo benzinle kaç km yapabiliyoruz ? (benzin deposu kaç lt)
    6- i-shift şanzumanın baskı balata değişim tutarı ne oluyor ? ve ne kadar km de değişim ihtiyacı doğuyor tahmini olarak ?
    7- Elektronik aksamında herhangi bir sıkıntı yaratma ihtimali yüksek bir araç mı ? (önceki aracımdan çok çektim)

    Sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim, herkese keyifli forumlar.

    Merhaba,

    Yağ eksiltme sıkıntısı yok.
    Lpg ile uyumludur, forumda birçok kişi lpg ile sorunsuz kullanmakta, oldukça da az yakıyor araba lpg ile. zav oli, Prins kullanan var forumda şikayetleri yok kitlerden.
    Dikkat edilmesi gereken durum dediğin gibi ishift alacaksan baskı balatanın durumu. En son ne zaman değişmiş öğrenmek lazım. Servis bilgisayara bağlayıp bir teste sokuyor, değerin 700 küsürü geçmemesi lazım, geçerse değişim vakti gelmiş demektir. Değişim 1100 tl civarı yanlış hatırlamıyorsam, bilen arkadaşlar düzeltsin.
    Bu balatanın ömrü kullanıma bağlı olarak değişiyor, düz vites ile aynı mantık zaten. Misal benim arabanın 75 binde değişmiş, şuan 90 binde araba.
    Elektronik aksamda sorun yaşayacağını da zannetmiyorum.
    Kronik sıkıntı bildiğim kadarıyla yok. Süspansiyonu serttir arabanın, konfor istiyorsan memnun kalmayabilirsin.
    Yol tutuşu süperdir, gidişi zaten tahmin edebiliyorsundur.

    Başka sorun varsa cevaplarız, yanlışım varsa zaten düzeltir diğer arkadaşlar.
    İyi günler

    Alıntıları Göster
    Cevap için teşekkürler, yağ eksiltmiyor dediniz bir oh çektim, önceki aracımın motor durumu iyi olmasına rağmen yağ eksiltmesinden bıkmıştım. LPG ustam Lavato önerdi ama, prins aklımı karıştırıyor.

    Aracı alır almaz, lpg takmak sanırım mümkün olmayacak, bu sebeple benzinle kullanmak durumunda kalıcam, bir depo benzin kaç km yapabilir acaba istanbul şehir içi.

    Almayı düşündüğüm aracın baskısı 85.000 km de değişmiş şu an 110.000 km de diye söyledi satıcı, birde aracı expertiz servisine mi yoksa yetkili servise mi götürmek gerekir ? Yetkili servise götürürsek expertiz yapmak için ne kadar ücret isterler acaba, servislerden hep korkmuşumdur :(

    Bu arada grafik tasarımcıyım, aracı sahip olursam faydalı işler yapacağımı düşünüyorum.




  • Hayırlı olsun . Diyeceğim tek şey sorunsuz olduğudur. . alırken dikkatli olun sadece. Daha önceki aracınız neydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatihata kullanıcısına yanıt
    Hayirlisiyla bu araca sahip olursun insallah.benim aracda lavato lpg takili sikintisiz kullanmaktayim.lpgde usta ve enjektor kalitesi cok onemli bilgine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatihata kullanıcısına yanıt
    Bir depo benzin ile yaklaşık 550 km yapıyorum ben 3 ayda 2 depo harcıyorum . Aracı alırken yetkili servise gitmiştim özel servislerin daha iyi bakacağını düşündürdü buradaki görevliler. Rapor verecekler kaşe imza atmam diye tutturdular değişen parçası olursa bilemem ilerde sorun olduğunda bizi sorumlu tutuyorlar diyerek sıyırmıştı . Yinede olmuşken yetkili servis olsun deyip yaptırmıştım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Bir depo benzin ile yaklaşık 550 km yapıyorum ben 3 ayda 2 depo harcıyorum . Aracı alırken yetkili servise gitmiştim özel servislerin daha iyi bakacağını düşündürdü buradaki görevliler. Rapor verecekler kaşe imza atmam diye tutturdular değişen parçası olursa bilemem ilerde sorun olduğunda bizi sorumlu tutuyorlar diyerek sıyırmıştı . Yinede olmuşken yetkili servis olsun deyip yaptırmıştım .
    Günaydın arkadaşlar,

    Önceki aracım fiat stilo idi, arabamı 5 yıl severek kullandım (tek kapı sarı ve sky windowlu) lakin son zamanlarda hem sıkıldığımdan hemde arada çıkardığı sorunlar yüzünden sıkılmıştım, üzerine birde ailemize yeni biri daha katılacak diye tek kapıdan 4 kapıya geçme vakti gelmişti, bu sebeple sattım aracımı. Önceliklli amacım 2007 ve üzeri mazda 3 almaktı, fakat 2009 a kadar olan modellere bütçem yetiyor ve 3 nesil önceki kasaya 30 bin üzerinde para vermek pek mantıklı gelmedi, üstüne üstlük tam otomatik şanzumanı da 4 ileri vites olunca yakıt ekonomisinden biraz korktum. Bu sebeple civic hb modeline doğru kaydım, doğru karar verdim mi emin değilim, iki aracın da kendine göre artıları var, fakat türkiye şartarında piyasa olarak HOnda her zaman bir kaç adım önde oluyor.

    Servis expertiz hizmeti için ne kadar talep eder acaba ?




  • Fatihata kullanıcısına yanıt
    200 Tl Verdim bu yaz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    200 Tl Verdim bu yaz .
    Teşekkürler...
  • Fatihata kullanıcısına yanıt
    Bosch car servislerde yapıyor bilginiz olsun en son 120 civarındaydı
  • Bosch car servislerinde bizim araclarin bakimi yapilabiliyormu daha acik olursak yazilimsal guncelleme buralarda yaptirilabiliniyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: picea22

    Bosch car servislerinde bizim araclarin bakimi yapilabiliyormu daha acik olursak yazilimsal guncelleme buralarda yaptirilabiliniyor mu


    yağ, filtre değişir ama mümkünse istanbulda iseniz ikiler hondaya bi gidin, güncellemeyi bosch yapamaz.
  • Ankara'nın pis tozlu havasından dolayı filtre değiştirmekten bıktım. Bu nedenle temizlenebilir kutu içi K&N filtre sipariş ettim bugün. Eski aracım Jazz'da kutu içi Green marka filtre kullanıyordum ve memnundum. Tek sorun MAF'ın yağlanması ve erken kirlenmesi. Bakalım onu da arada söküp temizleriz artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Anadolu yakası sıkı durun sayı üstünlüğü bize geçecek yakında
    Yoksa geçti mi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: picea22

    Bosch car servislerinde bizim araclarin bakimi yapilabiliyormu daha acik olursak yazilimsal guncelleme buralarda yaptirilabiliniyor mu


    yağ, filtre değişir ama mümkünse istanbulda iseniz ikiler hondaya bi gidin, güncellemeyi bosch yapamaz.

    Alıntıları Göster
    Yok ben sadece expertiz hizmeti için dedim , ben yetkili servisten başka bir yere gitmem , zaten garanti devam ediyor aracımda ..




  • farukakgun kullanıcısına yanıt
    Malesef taaa sinoptayim brda birtek goturebilecegim bosch servisi.var.gerci bakimi ankara ya da izmitte yaptiririm.bosch servislerde boyle bir islem yaptirilabiliyormu onu merak ettiydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca geri görüş kamerası taktırmayı dünüyorum tavsiyeniz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.