Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (318. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
96
Favori
745.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mustafa abeeey bu 1.8'ler çok az yakıyor
    Birisi şu arabaya type-r değil type-s olduğunu söylesin lütfen
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    üstüne kar yağınca sütlü gayfe paketi olmuş

    Bu iyiydi heee sütlü kahve heee öyle diyosun hee 1.4 cü seniiii....
    Sen kar gördün mü kar kar da sütlüsünden bahsediyon bakeem

    İzmir'de kar ne arar?
    Connect'ler chiple 140hp oluyomuş Hakkı. Ne dersin Civic kovalar mı?

    Hee valla 120 beygir yaptırsak bu yolda tutmaya bi sistem ekletmek yay falan takmak lazım zaten müftelası oldum protesto amaçlı ona da binmiyorum neticede peder beyin aşkı sakın yakıttan bahsetmeyin kralını imzamdaki araba yakıyo bugün baktım 250km lerde 11.9 lt yazıyodu
    Bu arada civic hb e binipte yakıt hesaplamayın yahuu var mı başka tatlı motor sesii... Heeeeyt be ne pazardı Kadir, makascı Kadir manuele çak 7000 e yatır gazı heeeeyyy... Olsada 15 litre yaksaydı kerata
    Konum açık Buminhan hocam, tekliflere açığım buyrun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba bir kaç zamandır bu aracı takip ediyorum forum ilanlar falan.Sormak istediğim bir kaç soru var bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim.

    1-2006-2009 arası üretilen 1.8 İ-Vtec İ-Shift'lerde yokuş kalkış desteği var mıdır, yoksa bu donanım 2009 ve sonrası 1.4 İ-Vtec İ-Shiftlere mi konmuştur ?

    2-2009 1.8 İ-Vtec İ-Shift modellerde makyajlı kasa denilen model hangisidir nasıl ayırt ederiz ve 2009 1.8 makyajlı kasa olanların ön panel malzemesi parlak değil tırtıklı olan mıdır ?

    3-2008-2009 model 34.000-37.000 arası fiyata 70-80.000 km olmuş bu aracı alsam kötü bir tercih mi olur 2014 yılına göre (araç çok hoşuma gidiyor) ?

    İlgili arkadaşlar yanıtlarsa memnun olurum,malum siteden bakıyorum her ilanda farklı bilgiler herhalde insanlar sattığı arabayı bilmiyor Type-S te bile 5 kapı Hb ilanı var.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Son günlerde gösterge panelinin yanından sinir bozucu bir cızırdama geliyor..Böyle bir sorun yaşayan varmı daha önceden? Nasıl çözebiliriz?

    Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelocremini

    Arkadaşlar merhaba,

    Son günlerde gösterge panelinin yanından sinir bozucu bir cızırdama geliyor..Böyle bir sorun yaşayan varmı daha önceden? Nasıl çözebiliriz?

    Teşekkürler..

    Hocam geçen hafta bende duydum böyle bir catirti cizirti. Disarda hava çok soguktu ve kalorifer çalışıyordu ben sesin ön paneldeki havalandırma bölümünden geldiğini sıcaktan olduğunu düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    aslında benim ilk başta yazıp ta sonra silip editlediğim bir tahmin vardı.
    1. vites şanzıman dişlisinin hasar görmüş olma ihtimali..
    bu durumda sıyırma yapıp kaydırabilir.

    Ki eski hondamda başıma gelmişti benzeri.. tam otomatikti ve sık sık boşa attığım için bilmeden, (yıl 2002) şanzımanın 1-2-3 dişlileri gitmişti komple..
    ve kaydırıyordu.
    caaarrrrrr diye bir ses..
    bazen tutuyordu ve gidiyordu ama genelde sorunluydu.

    eğer şanzıman sorunu varsa yüksek bir ücret..

    bu durumda ben olsam dışarda özele yaptırırdım.
    ve kodlama için çekici ile orj servise getirir, orda sadece kodlama ücreti verirdim.
    dışardaki servisler kodlama yapamaz.

    şanzımanı sökülen i-shift araç kodlama gerektirir.

    Arkadaşlar Merhaba Tekrar;

    Belki hatırlarsınız bundan 3 hafta önce aracımın boştan 1. vitese geçemediği ve garrrççç diye bir sesle silkelenip yakalayana kadar kalkamadığı, bu nedenle ya bir kez kavratıp arabayı evin önüne getirene kadar oto modda kullandığım yada ikinci viteste kalkabildiğim ile ilgili bir konu açmış ve sizlerden yardım istemiştim. Öncelikle cevaplarınız için sağolun.
    Bu konu için servis dahil birçok yere gittim. Serviste bir saat uğraştım ve hiç yapmadı bu nedenle yetkili servis şansıma kırgınım ki sorunu göremedi ve tahminen baskı balata ile volant değişmesi gerek bunlardan sonrada durum gözlenerek yine gereken varsa değişmesi gerekir dedi 3750 tl ekledi tabi. Bende sonunda honda yetkili servisinden ayrılma olup kendine sanayide honda servisi açan bir yere götürdüm aracı.
    Kendisi bakımları yapıp baskı balatayı değiştirdiğini belirtip malesef 2000 TL aldı. Baskı balatamın zaten vahim durumda olduğunu belirtip değişmesi gerektiği için değiştirdiğini ve bu şekilde de çok uzun kullanıldığı için şanzımanın birinci vites dişlisi-manşon ve senkromeçinin de bittiğini, ilk defa böyle birşey gördüğünü ve bunu şu an kendisinin yapamayacağını ancak araştıracağını belirtti. Bu parçalar parça halinde japonyadan geliyormuş ve bedeli bu üç parçanın 2500 tl yi buluyormuş. Kendisi bu şekilde otomatikte kullanmaya devam et illa boşa alacaksanda çok yapmamaya çalışıp 2. viteste kalk dedi. Araç 6 bitesli ve 1.8 olduğu için 2. vitesi bayır yukarı bile kalkar dedi.
    Sonuç şu arkadaşlar 2000 tl bakımlar ile baskı balataya gitti. Dahada bir 2500 tl görünüyor yolda. 2500 TL ye çıkma şanzımanda bulunabilir ama gidilip görülüp alınması gerekir öyle kargo ile alınırsa sorunlu olduğunda ben sana sağlam yolladım deyip arkasında durmazlar dedi.
    Bu nedenlerle baskı balatasının değiştiğine bile şüphe duyduğum çünkü değişip değişmediğini hissedemediğim bir baskı balata durumu mevcut. Bunun dışında bu birinci vites dişlisi manşonu ve senkromeçi bulma konusunda ne yapacağıma yorum veren olur mu? Çıkma bu parçalar yada çıkma sorunsuz şanzıman konusunda yardım ve yorumlarınızı dinlemem çok önemli.
    Birde bu adam benim baskı balatamı gerçekten değiştirmiş mi bunda şüpheliyim çünkü bir hissiyattır içimde baskı balatam iyiydi ama değiştirmeden değiştirdim diyor gibi geliyor bunu anlamanın bir yolu varmıdır. Bunu niye düşünüyorsun derseniz çıkan parçaları istedim kem küm yapıp attım arkada bulursam veririm falan dedi. Yine ne varsa bu forumda var. Bu arada sorunu tahmin eden herkes epey yaklaştı ama en çok fotbes nickli arkadaşın yorumu benziyor şu an yapılan tespite.
    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joecordell

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    aslında benim ilk başta yazıp ta sonra silip editlediğim bir tahmin vardı.
    1. vites şanzıman dişlisinin hasar görmüş olma ihtimali..
    bu durumda sıyırma yapıp kaydırabilir.

    Ki eski hondamda başıma gelmişti benzeri.. tam otomatikti ve sık sık boşa attığım için bilmeden, (yıl 2002) şanzımanın 1-2-3 dişlileri gitmişti komple..
    ve kaydırıyordu.
    caaarrrrrr diye bir ses..
    bazen tutuyordu ve gidiyordu ama genelde sorunluydu.

    eğer şanzıman sorunu varsa yüksek bir ücret..

    bu durumda ben olsam dışarda özele yaptırırdım.
    ve kodlama için çekici ile orj servise getirir, orda sadece kodlama ücreti verirdim.
    dışardaki servisler kodlama yapamaz.

    şanzımanı sökülen i-shift araç kodlama gerektirir.

    Arkadaşlar Merhaba Tekrar;

    Belki hatırlarsınız bundan 3 hafta önce aracımın boştan 1. vitese geçemediği ve garrrççç diye bir sesle silkelenip yakalayana kadar kalkamadığı, bu nedenle ya bir kez kavratıp arabayı evin önüne getirene kadar oto modda kullandığım yada ikinci viteste kalkabildiğim ile ilgili bir konu açmış ve sizlerden yardım istemiştim. Öncelikle cevaplarınız için sağolun.
    Bu konu için servis dahil birçok yere gittim. Serviste bir saat uğraştım ve hiç yapmadı bu nedenle yetkili servis şansıma kırgınım ki sorunu göremedi ve tahminen baskı balata ile volant değişmesi gerek bunlardan sonrada durum gözlenerek yine gereken varsa değişmesi gerekir dedi 3750 tl ekledi tabi. Bende sonunda honda yetkili servisinden ayrılma olup kendine sanayide honda servisi açan bir yere götürdüm aracı.
    Kendisi bakımları yapıp baskı balatayı değiştirdiğini belirtip malesef 2000 TL aldı. Baskı balatamın zaten vahim durumda olduğunu belirtip değişmesi gerektiği için değiştirdiğini ve bu şekilde de çok uzun kullanıldığı için şanzımanın birinci vites dişlisi-manşon ve senkromeçinin de bittiğini, ilk defa böyle birşey gördüğünü ve bunu şu an kendisinin yapamayacağını ancak araştıracağını belirtti. Bu parçalar parça halinde japonyadan geliyormuş ve bedeli bu üç parçanın 2500 tl yi buluyormuş. Kendisi bu şekilde otomatikte kullanmaya devam et illa boşa alacaksanda çok yapmamaya çalışıp 2. viteste kalk dedi. Araç 6 bitesli ve 1.8 olduğu için 2. vitesi bayır yukarı bile kalkar dedi.
    Sonuç şu arkadaşlar 2000 tl bakımlar ile baskı balataya gitti. Dahada bir 2500 tl görünüyor yolda. 2500 TL ye çıkma şanzımanda bulunabilir ama gidilip görülüp alınması gerekir öyle kargo ile alınırsa sorunlu olduğunda ben sana sağlam yolladım deyip arkasında durmazlar dedi.
    Bu nedenlerle baskı balatasının değiştiğine bile şüphe duyduğum çünkü değişip değişmediğini hissedemediğim bir baskı balata durumu mevcut. Bunun dışında bu birinci vites dişlisi manşonu ve senkromeçi bulma konusunda ne yapacağıma yorum veren olur mu? Çıkma bu parçalar yada çıkma sorunsuz şanzıman konusunda yardım ve yorumlarınızı dinlemem çok önemli.
    Birde bu adam benim baskı balatamı gerçekten değiştirmiş mi bunda şüpheliyim çünkü bir hissiyattır içimde baskı balatam iyiydi ama değiştirmeden değiştirdim diyor gibi geliyor bunu anlamanın bir yolu varmıdır. Bunu niye düşünüyorsun derseniz çıkan parçaları istedim kem küm yapıp attım arkada bulursam veririm falan dedi. Yine ne varsa bu forumda var. Bu arada sorunu tahmin eden herkes epey yaklaştı ama en çok fotbes nickli arkadaşın yorumu benziyor şu an yapılan tespite.
    Teşekkürler.

    Bu ozel servis neredeki servis?
    Yetkili serviste ucreti 1200 lira olan bir sey icin nasil 2000lira alir. Madem sorununu cozmeyecek niye baskibalata degistirir ve araci ayni problemle teslim eder?
    Baski balata degisimi icin gerekli olan ozel aparati nereden nasil temin etmis? Sizden onay almadan nasil bu kadar yuksek meblali bir ise girisir?
    Yetkili servis anlar baskinin degisip degismedigini ama iki arada kaldiniz isiniz zor olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • joecordell J kullanıcısına yanıt
    wayyy ne yaptın kardeş... orj servis baskı balatayı zaten 1200-1300e yapıyor. üstelik garantili..
    bu durumda ekstra masrafla servisin verdiği fiyatın çok üzerine çıkacaksın.

    bunu yapan kişi nasıl 2000 tl alabilir ki??
    keşke yaptırmadan önce tamir onayı yapsaydınız.


    Bu arada şanzıman konusundaki tahminim tuttu maalesef..
    1. vites dişlisinin bozulduğunu söylemiştim, öyle çıktı.

    üzüldüm ya, inşallah en asgari fiyata çözülür. geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forever6789

    Mustafa abeeey bu 1.8'ler çok az yakıyor
    Birisi şu arabaya type-r değil type-s olduğunu söylesin lütfen
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    MAŞŞALLLAAAHHH bu ne yawww

    Ben en kötü şartlarda, soğuk motorla hergün kısa mesafede, 20km altında ortalama hızla 8 küsur yakıyorum.
    11.3..
    bayaa sağlammış soğuklarda bu 1.8 keratası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    üstüne kar yağınca sütlü gayfe paketi olmuş

    Bu iyiydi heee sütlü kahve heee öyle diyosun hee 1.4 cü seniiii....
    Sen kar gördün mü kar kar da sütlüsünden bahsediyon bakeem

    İzmir'de kar ne arar?
    Connect'ler chiple 140hp oluyomuş Hakkı. Ne dersin Civic kovalar mı?

    en son askerden önce toyluk çağlarımda yağdıydı kar İzmire

    Ama şu aralar gece eksilere düşüyoruz. gündüz de 3-5 derece..
    kış lastiklerini taktırsam iyi olacak sanırım

    Hakkı, 11.9 yakması normal.. e sonuçta sütlü gayfe paketi var araçta..
    beleşe mi içecen gayfeyi

    bizim 1.4lerde beygir gücü artmaz mı yaw kadir




  • Buyrun gözünüz yakıt tüketimi görsün, hem 1.8 hem de tam otomatik

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Kırkağaç-Aliağa arasında ~90-95 km/s hızla 64 km.lik mesafe; düm düz bir yol değil malesef, yer yer tek şerit gidiş geliş, yol çalışmaları, bozuk yollar vs. Ayrıca Bergama'dan geçerken 7-8 tane ışık var ve neredeyse hepsinde kırmızıya yakalandım.

    ***Bildiğiniz üzere arabam LPG'li, ama yol bilgisayarı kendini benzinde gidiyor sanıyor.

    @joecordell, çok geçmiş olsun. 2000 TL çok gibi ama olan olmuş, bu saatten sonra yapacak çok bir şey yok. Hangi şehirde yaşıyorsun? Belki tavsiye edebileceğimiz iyi bir usta-servis olabilir.

    Ben de yarın İzmir Ata Sanayide Performans Honda adlı özel bir serviste fren balatalarının ve hidroliğinin değişimi için gideceğim. Forumdaki arkadaşların tavsiyeleri üzerine buldum burayı.




  • Arkadaslar bursa kucuk sanayi simdilik gunah almayayim diye adini yazmiyorum ama sadece honda bakan sinirli bir iki yerden biri diyeyim. Bu konunun ustune gidecegim ve eger aklima gelen basima gelmisse emin olun heryerde yazacagim zsten bu servisin adini. Ben servistende yani inallardanda fiyat aldim ve bana volant ile baski balata dediler ve iscilik haric 2750 cikardilar ve disli olayini goremedikleri icin bilmiyorlardi. Bende disli ve dahasi cikacak inaniyordum bu nedenle burayi buldum. Bana ilk basta baski balata ile duzelecek volantvhemen zarar gormez dedi bakimla 2000 tutacak dedi bende sercisten daha ucuz olacak ve duzelecek diye kabul ettim verdim. Bir hafta ugrasti ve baski balata ile duzelmeyince bana disli ve senkromec getirtecegim dedi arabada elinde daginik haldeydi cozde getirt ne yap yap artik dedim. Bir hafta daha elinde kaldi sonra dislide yemedi senkromec ve mansonda gerekiyor bunlarda 2700 tl ve 1 ay parca gelmesi deyince umudumu yitirdim zaten. Sen boyle kullan ben arastirayim sana haber vericem dedi. Arkadaslar bilmiyorum ama sanirim panikle hareket ettim. Servis dediginiz gibi 1200 1300 deseydi zaten servisteydim kesin ama demediler iste. Valla gercekten deistirdiginden bile supheleniyorum ve cok pimanlikta gibi hissediyorum kendimi. Eger egerki bana dedigi gibi 5-6 defa sanziman indirmek zorunda kaldi (ki kendi sorunu) diye olmadi ama bendw okadar ugrastim parasini alirim gibi dusunup baski balatada degistirmeden 2000 lirami aldiysa gercekten Allahima havale ediyorum. Yok gercekten okadar ugrastida olmadi ama baski balatayi servistende kat kat pahali bu fiyatada olsa gercekten degistirdiysede okadar gunlerce sanzimanla ugrasti en azindan diye helal olsun diyecegim. Yanliz arkadaskar gercekten bir hissiyatta vermiyor araba sanki debriyaj degismis gibi yaa. Sonucta ben bilemiyorsamda Allah biliyor artik. Ama araba ayni birsey degismedi sorunumda bu nedenle icim cok tuhaf ve baski balata degismeyince zaten bu paraya bu sorun halledilirdi diye dusunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joecordell -- 14 Aralık 2013; 0:01:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hayırdır kadir kardeş sende mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 07saltan -- 14 Aralık 2013; 10:12:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joecordell

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    aslında benim ilk başta yazıp ta sonra silip editlediğim bir tahmin vardı.
    1. vites şanzıman dişlisinin hasar görmüş olma ihtimali..
    bu durumda sıyırma yapıp kaydırabilir.

    Ki eski hondamda başıma gelmişti benzeri.. tam otomatikti ve sık sık boşa attığım için bilmeden, (yıl 2002) şanzımanın 1-2-3 dişlileri gitmişti komple..
    ve kaydırıyordu.
    caaarrrrrr diye bir ses..
    bazen tutuyordu ve gidiyordu ama genelde sorunluydu.

    eğer şanzıman sorunu varsa yüksek bir ücret..

    bu durumda ben olsam dışarda özele yaptırırdım.
    ve kodlama için çekici ile orj servise getirir, orda sadece kodlama ücreti verirdim.
    dışardaki servisler kodlama yapamaz.

    şanzımanı sökülen i-shift araç kodlama gerektirir.

    Arkadaşlar Merhaba Tekrar;

    Belki hatırlarsınız bundan 3 hafta önce aracımın boştan 1. vitese geçemediği ve garrrççç diye bir sesle silkelenip yakalayana kadar kalkamadığı, bu nedenle ya bir kez kavratıp arabayı evin önüne getirene kadar oto modda kullandığım yada ikinci viteste kalkabildiğim ile ilgili bir konu açmış ve sizlerden yardım istemiştim. Öncelikle cevaplarınız için sağolun.
    Bu konu için servis dahil birçok yere gittim. Serviste bir saat uğraştım ve hiç yapmadı bu nedenle yetkili servis şansıma kırgınım ki sorunu göremedi ve tahminen baskı balata ile volant değişmesi gerek bunlardan sonrada durum gözlenerek yine gereken varsa değişmesi gerekir dedi 3750 tl ekledi tabi. Bende sonunda honda yetkili servisinden ayrılma olup kendine sanayide honda servisi açan bir yere götürdüm aracı.
    Kendisi bakımları yapıp baskı balatayı değiştirdiğini belirtip malesef 2000 TL aldı. Baskı balatamın zaten vahim durumda olduğunu belirtip değişmesi gerektiği için değiştirdiğini ve bu şekilde de çok uzun kullanıldığı için şanzımanın birinci vites dişlisi-manşon ve senkromeçinin de bittiğini, ilk defa böyle birşey gördüğünü ve bunu şu an kendisinin yapamayacağını ancak araştıracağını belirtti. Bu parçalar parça halinde japonyadan geliyormuş ve bedeli bu üç parçanın 2500 tl yi buluyormuş. Kendisi bu şekilde otomatikte kullanmaya devam et illa boşa alacaksanda çok yapmamaya çalışıp 2. viteste kalk dedi. Araç 6 bitesli ve 1.8 olduğu için 2. vitesi bayır yukarı bile kalkar dedi.
    Sonuç şu arkadaşlar 2000 tl bakımlar ile baskı balataya gitti. Dahada bir 2500 tl görünüyor yolda. 2500 TL ye çıkma şanzımanda bulunabilir ama gidilip görülüp alınması gerekir öyle kargo ile alınırsa sorunlu olduğunda ben sana sağlam yolladım deyip arkasında durmazlar dedi.
    Bu nedenlerle baskı balatasının değiştiğine bile şüphe duyduğum çünkü değişip değişmediğini hissedemediğim bir baskı balata durumu mevcut. Bunun dışında bu birinci vites dişlisi manşonu ve senkromeçi bulma konusunda ne yapacağıma yorum veren olur mu? Çıkma bu parçalar yada çıkma sorunsuz şanzıman konusunda yardım ve yorumlarınızı dinlemem çok önemli.
    Birde bu adam benim baskı balatamı gerçekten değiştirmiş mi bunda şüpheliyim çünkü bir hissiyattır içimde baskı balatam iyiydi ama değiştirmeden değiştirdim diyor gibi geliyor bunu anlamanın bir yolu varmıdır. Bunu niye düşünüyorsun derseniz çıkan parçaları istedim kem küm yapıp attım arkada bulursam veririm falan dedi. Yine ne varsa bu forumda var. Bu arada sorunu tahmin eden herkes epey yaklaştı ama en çok fotbes nickli arkadaşın yorumu benziyor şu an yapılan tespite.
    Teşekkürler.

    çok geçmiş olsun, umarım asgari maliyete durum düzelir..




  • arkadaşlar 22sindeki buluşmaya bir aksilik olmazsa ben de katılabilirim artık. şehirdışındaki işim iptal oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelocremini

    Arkadaşlar merhaba,

    Son günlerde gösterge panelinin yanından sinir bozucu bir cızırdama geliyor..Böyle bir sorun yaşayan varmı daha önceden? Nasıl çözebiliriz?

    Teşekkürler..

    aynı yerde bendede cizirti vardi. bu tip sesler beni deli eder. sonunda farkettimki teyp ustundeki havalandirma cikislarinda sagdaki cikisin yonu belirlemek icin tuttugumuz yeri gevsemis. onu yerine oturtunca ses kesildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joecordell J kullanıcısına yanıt
    Bursa'daysan keşke Kocaeli'ye gelseydin burdaki yetkili servisle konuşurduk.1200-1300 kusura yaparlardı :/ Şanzıman aşağı inmeden değişip değişmediğini anlayamazsın.Umarım verdiğin paranın karşılığını alırsın ama mantıklı bişey yapmamışın hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türker_

    arkadaşlar 22sindeki buluşmaya bir aksilik olmazsa ben de katılabilirim artık. şehirdışındaki işim iptal oldu


    çok iyi ;)

    quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    aynı yerde bendede cizirti vardi. bu tip sesler beni deli eder. sonunda farkettimki teyp ustundeki havalandirma cikislarinda sagdaki cikisin yonu belirlemek icin tuttugumuz yeri gevsemis. onu yerine oturtunca ses kesildi


    Aynen arada bendede geliyor bunu söylediğin iyi oldu.Onu nasıl sıkıştırabilirim vida gibi bişey yok ki orada ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cree20

    quote:

    Orijinalden alıntı: Türker_

    arkadaşlar 22sindeki buluşmaya bir aksilik olmazsa ben de katılabilirim artık. şehirdışındaki işim iptal oldu


    çok iyi ;)

    quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    aynı yerde bendede cizirti vardi. bu tip sesler beni deli eder. sonunda farkettimki teyp ustundeki havalandirma cikislarinda sagdaki cikisin yonu belirlemek icin tuttugumuz yeri gevsemis. onu yerine oturtunca ses kesildi


    Aynen arada bendede geliyor bunu söylediğin iyi oldu.Onu nasıl sıkıştırabilirim vida gibi bişey yok ki orada ?


    sıkıştırmadım sadece yerine oturttum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar size güzel bir haberim var.

    Sonunda muradıma eriyorum, forumdan nrglife nickli Doğan abimizin aracını takasa alıyorum.

    Karşılığında da ona Yeni Megane Coupe 1.6 dci 130hp veriyoruz.

    İki tarafa da hayırlısı olması dileğiyle ilk fotoğrafları da koyuyorum


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.