Şimdi Ara

Sabancı Temsa'yı satıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
2.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2013/02/08/sabanci-otodan-cekiliyor
    Linkte sabancının temsayı satma kararı aldığı yazıyor, umarım daha iyi bir distribütore gecer mitsubishi de



    _____________________________
    2016 Exe Civic
  • sonunda
    _____________________________
    EVET
  • mitsubishi ticarileri iyi satıyordu halbuki.
    _____________________________
  • İnşallah gelen gideni aratmaz.Mitsubishi'de hakettiği değeri bulur.
    _____________________________
    '12 Kia Rio CRDI Fancy İncelemesi
    '09 Fiat Grande Punto T-jet Dynamic+Skydome
    '16 Fiat 500L 1.6 Mjet2 Stage 1 Rockstar+Bicolor+Hifi+Skydome
    Sonsuza kadar Del Sol...

    BalıkesirSpor
  • yabancı sermayeye geçmediği sürece sorun sıkıntı yok
    _____________________________
    Karavana bakırdandır kışla yolu çamurdandır zengini bedel öder askerimiz fakirdendir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2013/02/08/sabanci-otodan-cekiliyor
    Linkte sabancının temsayı satma kararı aldığı yazıyor, umarım daha iyi bir distribütore gecer mitsubishi de

    BU japonlar koca SABANCI'yı bitirdi
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2013/02/08/sabanci-otodan-cekiliyor
    Linkte sabancının temsayı satma kararı aldığı yazıyor, umarım daha iyi bir distribütore gecer mitsubishi de

    BU japonlar koca SABANCI'yı bitirdi

    Malesef TEMSA'yı bitiren holdingin kendisidir.
    _____________________________
    HP Pavillion DV6-6001ST




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mitbubishinin pazarda tutunmak için fiyat politikasını ciddi manada gözden geçirmesi lazım(otomobil).
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Daha öncede satacaklardı vazgeçmişlerdi, nihayet satılıyor adam gibi distribütöre geçerse binek modelleri ivme alır.
    _____________________________
  • Bu kafa ile yürümeyeceği belliydi.

    Bana göre geç kalınmış bir karar.
    _____________________________
  • Düzgün birine geçer umarım sabancı ticari dışında ki araçları pek satamıyordu ve fiyatlar çok uçuktu. Lancer, Asx çok güzel araçlar ama fiyatlarından dolayı insanlar tercih etmiyor daha rekabetçi olmaları lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Colt, Lancer, Asx gibi guzelim araclar sacma politikalar yuzunden sacma fiyatlarla satildi senelerdir eli ayagi duzgun bir distrubitor gelse de Mitsubishi'yi kurtarsa hatta el atmisken Mazda'ya da bi ayar cekse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cupra Formentor 1.5 TSI MHEV Supreme 2025
  • Dogus almasin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sabanci neden bu kadar pasif kaldi ilginc.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Japon Yeni'nin fiyatı son 5 yılda 2 katına çıktığı için japon araçlar da o şekilde pahallandı sanırım. Ayrıca Temsa da mitsubishi otomobilleri satayım diye çok uğraşmadı diye düşünüyorum, bence müşteri beğendi aldı olmuştur herzaman. Ayrıca Temsa'nın yedek parça politikası da hep ithal parça alma yönünde, çok değişen ve Türkiye'de üretilebilir parçaları yerlileştirip de ucuzlatmadı malesef.
    _____________________________
    HP Pavillion DV6-6001ST
  • Mısır'da otobüs üretiyorlardı galiba.

    Onu da mı elden çıkartacaklar

    İyi kötü bi üretimdi.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.