Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (57. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.361
Cevap
75
Favori
554.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Hocam sen T4 hastalığına yakalanmışa benziyorsun baksana gözünü karartmışsınDaha arabamın boyası kazası varmı diye sormadan takasa giriyosun büyük cesaret valla takdir ettimMantıklı geldi ama ben bekleyeceğim hocam turbo için para biriktirecem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Hocam sen T4 hastalığına yakalanmışa benziyorsun baksana gözünü karartmışsınDaha arabamın boyası kazası varmı diye sormadan takasa giriyosun büyük cesaret valla takdir ettimMantıklı geldi ama ben bekleyeceğim hocam turbo için para biriktirecem

    Hocam benim arabanın kazası boyası yok. Tek değişen ön cam Gerisi full orijinal.
    Eğer seninkinin de böyle bir kazası belası yoksa girerim takasa. T4 öyle bir cezbediyor ki...
    Gel sen he de Şaka bir yana ben de yeni aldım hocam, daha 1 ay oldu ama 1-2 sene sonra belki T4 ile takasa gireblirim.

    Yakıtın nedir hocam senin?




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Allah kaza bela vermesin güle kullanın aracınızı.Temiz S40 larında tadından yenmez onu söyleyim.

    Hocam benim araçta Prins LPG var ayrıca yazılım var 1,2 bar peak basınca ayarlı şöyleki LPG de 1,4 bar gördüğümü biliyorum.Boost saatini iyiki takdırmışım Sanırım bu yüksek basınç ve LPG turboyu bitirdi.200.000 km de aracım.170.000 de LPG takdırmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Allah kaza bela vermesin güle kullanın aracınızı.Temiz S40 larında tadından yenmez onu söyleyim.

    Hocam benim araçta Prins LPG var ayrıca yazılım var 1,2 bar peak basınca ayarlı şöyleki LPG de 1,4 bar gördüğümü biliyorum.Boost saatini iyiki takdırmışım Sanırım bu yüksek basınç ve LPG turboyu bitirdi.200.000 km de aracım.170.000 de LPG takdırmıştım.



    Bir de orijinal turbosu ise 200.000 km gayet güzel bir rakam. Yorulan bir araç için güzel değer. Çok sorun değil. İcabında Turbo değiştirilir mis gibi binilir.
    Ama şu var, bir gün misafiriniz olup T4'ün tadına bakmak isterim izin verirseniz. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Allah kaza bela vermesin güle kullanın aracınızı.Temiz S40 larında tadından yenmez onu söyleyim.

    Hocam benim araçta Prins LPG var ayrıca yazılım var 1,2 bar peak basınca ayarlı şöyleki LPG de 1,4 bar gördüğümü biliyorum.Boost saatini iyiki takdırmışım Sanırım bu yüksek basınç ve LPG turboyu bitirdi.200.000 km de aracım.170.000 de LPG takdırmıştım.



    Bir de orijinal turbosu ise 200.000 km gayet güzel bir rakam. Yorulan bir araç için güzel değer. Çok sorun değil. İcabında Turbo değiştirilir mis gibi binilir.
    Ama şu var, bir gün misafiriniz olup T4'ün tadına bakmak isterim izin verirseniz. :)

    Ne demek başımın üstünde yeriniz var. Ankarada ikamet ediyorum.Her zaman beklerim. Dediğiniz gibi motor gayet iyi durumda zaten aracı aldığımdan beri turbosu üflüyordu son demlerini yaşıyormuş zaten.Hayırlısı diyelim.

    Dediğim gibi ankaradayım ne zaman isterseniz gelebilirsiniz.Saygılar.




  • Ankara'daysanız 1,5 saat mesafedeyiz.
    Volvo'nun parçaları kolay kolay bozulmaz ki bir Turbo için, T4 gibi bir arabada 200.000 güzel rakam hocam. :)
    Sonuçta T4 kullanan adam Turbo'yu zorlamadan duramaz. :) Benim de öyle bir kaygım yok işte, basıyorum korkmadan. Tek korkum radarlar.
    Aslında sınırları pek aşmam ama bazen araba bas diyor.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Aslında turbo üreticileri sınırlı belli başlı markalar var.Volvonun turbolarını da Mitsubishi üretiyor.Kaldıki turbolar direk egzos gazıyla çalışıyorlar dolayısıyla çok yüksek sıcaklıklar altında çalışan parçalar.Devirleri öyle böyle değil turbolar 100.000-150.000 rpm arası devir çeviriyor.

    Tabiri caizse arabayı aldığımdan beri motoru sıkıştırıyorumAra hızlanmaları,kalkışları insanı heyecanlandırıyor her bindiğimde güzel duygular yaşatan bir makine Allahtan motor elimizde kalmadıBenim ilk aracım 2001 1,4 Polo idi araba işkence makinesi gibiydi 2 ay binebildim sonra dedimki benim en az 1,6 bir araba almam gerek nasip işte karşıma T4 çıktı fiyatı da malum gözümü kararttım aldım iyiki de almışım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Aslında turbo üreticileri sınırlı belli başlı markalar var.Volvonun turbolarını da Mitsubishi üretiyor.Kaldıki turbolar direk egzos gazıyla çalışıyorlar dolayısıyla çok yüksek sıcaklıklar altında çalışan parçalar.Devirleri öyle böyle değil turbolar 100.000-150.000 rpm arası devir çeviriyor.

    Tabiri caizse arabayı aldığımdan beri motoru sıkıştırıyorumAra hızlanmaları,kalkışları insanı heyecanlandırıyor her bindiğimde güzel duygular yaşatan bir makine Allahtan motor elimizde kalmadıBenim ilk aracım 2001 1,4 Polo idi araba işkence makinesi gibiydi 2 ay binebildim sonra dedimki benim en az 1,6 bir araba almam gerek nasip işte karşıma T4 çıktı fiyatı da malum gözümü kararttım aldım iyiki de almışım

    Hocam bu kadar benzerlik olurdu ya. Benim de ilk aracım aynı kasa 2000 model 1.4 Polo idi.
    Ben senden hep bir tık alttan geliyorum hocam.

    Aracımdan memnunum. Hızlanması falan yeterli, güzel, hızı da iyi ama, T4 içimde ukte kaldı.
    Bu arada aracım gümüş gri deyin de kafayı yiyeyim.





  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Evet aracım gümüş griBenim eski Polo da bu kasadan hatta rengide sizinkinin bir koyusu.Tesadüfe bak iyiymiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Evet aracım gümüş griBenim eski Polo da bu kasadan hatta rengide sizinkinin bir koyusu.Tesadüfe bak iyiymiş


    Haydaaa... Benimkinin rengi komple boyalı olduğu için açılmış yoksa Polo'ların orijinal rengi koyu biraz daha.


    Bu da benimki hocam.
    Allah kazasını belasını göstermesin. Bi Turbo ile canavar eski günlerine dönecektir.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam Allah razı olsun.Sizinki de aynen kazasız belasız inşallah, oldukça diri duruyor maşallah.Ben S40 ı hiç araştırmadan almıştım aklımda 1,6 Honda civic ile Ford focus vardı.2000-2002 model arası, volvo yu bir galeride ford focus bakmaya gittiğimde görmüştüm fiyatını sordum 22.000 demişti galerici, ben de dedim ki o zaman bu fiyata ben Volvo alayım adı yeter volvo nun, ondan sonra başladım S40 ilanlarına bakmaya nasip işte temiz bir T4 buldum ve aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Sağolun hocam Allah razı olsun.Sizinki de aynen kazasız belasız inşallah, oldukça diri duruyor maşallah.Ben S40 ı hiç araştırmadan almıştım aklımda 1,6 Honda civic ile Ford focus vardı.2000-2002 model arası, volvo yu bir galeride ford focus bakmaya gittiğimde görmüştüm fiyatını sordum 22.000 demişti galerici, ben de dedim ki o zaman bu fiyata ben Volvo alayım adı yeter volvo nun, ondan sonra başladım S40 ilanlarına bakmaya nasip işte temiz bir T4 buldum ve aldım.

    Benimki de benzer bir hikaye be hocam. Aklımda 2000 civarı 1.6 Bora, Focus ya da işte 2.0 BMW 520, S40 falan vardı. Sonra baktım hocam her köşe başında bi BMW var, amma eski amma yeni, Focus falan da çok alışılageldik geldi gözüme. Bora'lara da çok yüksek fiyatlar çekilince S40 kaldı geride. Başladım S40 aramaya, ama şimdi ilk kriter aracın "temiz" ve "diri" olması olduğu için motor seçeneklerine pek dikkat etmedim. Yani temiz olduktan sonra 1.6 sı da olabilirdi. 2.0 denk geldi diri duran, geçmişi de temiz olunca değerlendirmeye değer dedim, o ara da başka hiç bir içime sinen S40 olmayınca ben de gittim aldım. 2.0 hiç yoktan 1.6 dan iyidir diyorum şimdi. Belki biraz fakir avuntusu ama 2.0 T ya da T4 da içimde ukte kaldı.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Benim ki de bayağı bir şans oldu aslında piyasa da temiz T4 bulmak neredeyse imkansız. Hayırlısı hocam zira bu araçların temiz olmayanını aldığımız zaman masraf bedeli aracın fiyatı kadar nerdeyse oldukça riskli.Ben aldığımda LPG yok tu.Bir müddet benzinle kullandım sonra baş edemedim LPG takdırdım. Ancak takdırdığım yer tam bir fiyasko çıktı.LPG ile bayağı sorun yaşadım tabii düzeltene kadar da bir sürü masraf.Belli bir kilometreden sonra bu araçlara LPG takmakta sıkıntılı onu da öğrendim. Yaşadıkça öğreniyoruz çoğu şeyi.LPG masrafları tam kendini amorti edecek derken turbo gittiHayırlısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Benim ki de bayağı bir şans oldu aslında piyasa da temiz T4 bulmak neredeyse imkansız. Hayırlısı hocam zira bu araçların temiz olmayanını aldığımız zaman masraf bedeli aracın fiyatı kadar nerdeyse oldukça riskli.Ben aldığımda LPG yok tu.Bir müddet benzinle kullandım sonra baş edemedim LPG takdırdım. Ancak takdırdığım yer tam bir fiyasko çıktı.LPG ile bayağı sorun yaşadım tabii düzeltene kadar da bir sürü masraf.Belli bir kilometreden sonra bu araçlara LPG takmakta sıkıntılı onu da öğrendim. Yaşadıkça öğreniyoruz çoğu şeyi.LPG masrafları tam kendini amorti edecek derken turbo gittiHayırlısı.

    Hocam ben de rektefiye zamanı gelince ya da tüpün ömrü dolunca LPG yi söktürsem mi diye düşünüyorum. Sonuçta aslan besliyoruz, aslanı otla beslersek ölür.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Suudi Arabistana yada Venezualaya gidersek olurda Türkiyede mecbur LPG ile devam Biraz hevesimizi alalım sonra sakin kullanırız herhalde ya da kullanmayız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Suudi Arabistana yada Venezualaya gidersek olurda Türkiyede mecbur LPG ile devam Biraz hevesimizi alalım sonra sakin kullanırız herhalde ya da kullanmayız

    Hocam arada bir basıyorum sonra içime dert oluyor. O benzinle kaç gün gezerdim ben diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Suudi Arabistana yada Venezualaya gidersek olurda Türkiyede mecbur LPG ile devam Biraz hevesimizi alalım sonra sakin kullanırız herhalde ya da kullanmayız

    Hocam arada bir basıyorum sonra içime dert oluyor. O benzinle kaç gün gezerdim ben diye.

    Atın ölümü arpadan olsun hocamVolvo rahatlığını kolay kolay bulamayız.Her binişimde ayrı bir zevk alıyorum.Uzun yola çıktınız mı bilmiyorum ama uzun yolda ayrı bir tadı var.




  • İzmir'den Eskişehir'e getirdim hocam. Valla bir yandan da arabayı hor kullanıp bir an önce rektefiye zamanını getirmek sonra da ömürlük binmek istiyorum.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Arabanız temiz uzun ömürlü binilebilir, aracınıza dyno test yaptırdınızmı hocam güç değerleri nasıl?Ya da kompresyon testi
    zira motor iyiyse kolay kolay bitiremezsiniz kaya gibi volvo motorunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Arabanız temiz uzun ömürlü binilebilir, aracınıza dyno test yaptırdınızmı hocam güç değerleri nasıl?Ya da kompresyon testi
    zira motor iyiyse kolay kolay bitiremezsiniz kaya gibi volvo motorunu

    Hocam test yaptırmadım da araçta bir arkadaşımla beraber 2 kişi, artı LPG sisteminin ağırlığı ile 0-100 süresini yaklaşık 11 saniye olarak ölçtük. Bir de tam düzlük değildi. Fabrika verisi 9.7 ki benim araçta fazladan 160-170 kiloluk bir ağırlık var, bana iyi geldi.
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.