Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (55. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.361
Cevap
75
Favori
554.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volvo'm.
  • Ben şimdi bu konuyu okurken içime bazı kurtlar düştü.
    Şimdi mesela bu araba her yıl mutlaka 1000 TL masraf açar mı? Arıza olarak diyorum tabii ki.
    Ya da ne bileyim vakti zamanı gelince motor yaptırsak sonra sorunsuz binebilir miyiz?
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Merhabalar; S40 ların bakımları dışında arıza çıkarma ihtimalleri çok düşüktür.Ancak 5 ileri otomatik AW 55-50 otomatik şanzımanlarda kronik selenoid arızası vardır. Ayrıca VVT li bir S40 a sahipseniz onunda arıza çıkarma ihtimali yüksek. VVT kasnağı 700 TL civarı.Onun dışında mekanik olarak arıza çıkaracak bir tarafı yok S40 ların.

    Bakımlı bir S40 ın motor ömrü diğer araçlara kıyasla daha uzundur bundan emin olun. Alüminyum alaşımlı motor bloğu kolay kolay yıpranmaz. Ayrıca motor içerisinde kullanılan kaliteli malzemeler motorun kilometrelerce sorunsuz çalışmasını sağlamaktadır.

    Kendimden örnek vermek gerekirse rutin bakımları dışında 2 yıldır mekanik bir arıza sebebiyle servise gittiğimi hatırlamıyorum.Sadece bir kaç sensörün ömrünü tamamlamış olması sebebiyle arıza lambam yandı onlarda hak verirsiniz ki elektronik parçalar.Volvoların mekanik olarak bir eksisini görmedim bu süre zarfında beni yolda bırakmadı.Saygılar;




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar; S40 ların bakımları dışında arıza çıkarma ihtimalleri çok düşüktür.Ancak 5 ileri otomatik AW 55-50 otomatik şanzımanlarda kronik selenoid arızası vardır. Ayrıca VVT li bir S40 a sahipseniz onunda arıza çıkarma ihtimali yüksek. VVT kasnağı 700 TL civarı.Onun dışında mekanik olarak arıza çıkaracak bir tarafı yok S40 ların.

    Bakımlı bir S40 ın motor ömrü diğer araçlara kıyasla daha uzundur bundan emin olun. Alüminyum alaşımlı motor bloğu kolay kolay yıpranmaz. Ayrıca motor içerisinde kullanılan kaliteli malzemeler motorun kilometrelerce sorunsuz çalışmasını sağlamaktadır.

    Kendimden örnek vermek gerekirse rutin bakımları dışında 2 yıldır mekanik bir arıza sebebiyle servise gittiğimi hatırlamıyorum.Sadece bir kaç sensörün ömrünü tamamlamış olması sebebiyle arıza lambam yandı onlarda hak verirsiniz ki elektronik parçalar.Volvoların mekanik olarak bir eksisini görmedim bu süre zarfında beni yolda bırakmadı.Saygılar;

    Bu yorumunuz beni rahatlattı. Bu VVT dediğiniz nedir? Ben 2.0 136 Bg'lik motora sahibim ama?




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    VVT kasnağı ; üst devirlerde yanmadan daha fazla verim alınması için ayarlanabilir subap zamanlaması anlamına gelir. Ancak hangi motorlarda kullanılıyor onu tam olarak bilemiyorum.Ancak 2001 model yılı ve sonrası tüm motorlar VVT li. Alttaki videoda daha net olarak görülüyor.Saygılar;

    Lázár Róbertyoutube
    Volvo S40 1.6 how to check VVT pulley fault. VVT tárcsa hiba
    http://www.youtube.com/watch?v=amxQBBZr91c




  • Benimki 2000 model hocam, rahatlayabiliyor muyum yani? Yoksa 2000'de gelen makyajdan önceki motorlar 140 Bg imiş, benimki makyajlı kasa olup 136 Bg'lik sanırım.

    Bir de hocam bizim araçların sileceklerinin sağı solu var mı? Ön cam değiştikten sonra (O ara silecek lastiklerini değiştirdim) silecek orta bölümü silmez oldu. Acaba lastikten mi yoksa silecekleri mi ters taktılar? Bakınca aynı görünüyorlar ama?
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Geç dönüş için kusura bakmayın. Aracınızda VVT olup olmadığını öğrenmenin en iyi yolu, motor üst plastik muhafazayı açıp bakmak. VVT kasnağının önünde yukarıda videoda gösterilen selenoid vardır. Dediğim gibi hangi motorlarda VVT var yok tam olarak bilmiyorum.

    Silecek konusuna gelince, üreticiler değişik ölçüleri kullanıyorlar. Örneğin Bosch sürücü ve yolcu tarafı için 20 inç (500 mm) öneriyor. Çoğu markalarda ise sürücü tarafı 22 inç yolcu tarafı ise 21 inç. Saygılar;
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Geç dönüş için kusura bakmayın. Aracınızda VVT olup olmadığını öğrenmenin en iyi yolu, motor üst plastik muhafazayı açıp bakmak. VVT kasnağının önünde yukarıda videoda gösterilen selenoid vardır. Dediğim gibi hangi motorlarda VVT var yok tam olarak bilmiyorum.

    Silecek konusuna gelince, üreticiler değişik ölçüleri kullanıyorlar. Örneğin Bosch sürücü ve yolcu tarafı için 20 inç (500 mm) öneriyor. Çoğu markalarda ise sürücü tarafı 22 inç yolcu tarafı ise 21 inç. Saygılar;

    Teşekkür ederim hocam, silecek lastiği değil de, silecek kolları için sormuştum.
  • İlan No: 158383763

    selamlar 2001 1.6 lpg li bu volvo nasıldır acaba.komple boyalı ancak güneş yanığı fotolarını da koymuş arkadaş kozmetik için yaptım kaza yok diyor.hasar kaydı plakada tok ayrıca.

    bu haricinde 15 bin üstü 20 e kafar volvo bakıyoeum ankarada yardımcı olabilecek var mıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımın enjektör kütüğü üzerindeki regülatör değişti, canavar gibi oldu. Sesi de yürüyüşü de değişti. Hepinize teşekkürler.
  • Herkese selam...2001 s40 emniyet kemerini cikartirken elimden kaydi nasil olduysa sol on cama sertce vurdu...en ilgincide sol on cam motoru bozuldu...

    cam acilip kapanmiyor... gulermisin aglarmisin...

    cikma cam motoru yada komple takim bulabilecegim bir yer adres tel verebilecek arkadaslar.. yardimlarinizi bekliyorum.. herkese saygilar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akyazi54 -- 3 Nisan 2014; 16:27:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akyazi54 A kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun motor yada açma kapama düğmesinde sorun olabilir

    çıkma parça için sorabilirisniz

    deniz ticaret
    İkitelli Organize San. Bölgesi,
    Atatürk Oto San. Sit., 17. Sok, No: 480,
    Tel: 0212 4863335
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    hocam güle güle kullanın fiyatı ne kadar parçanın aynı sorun bendede varda :)
  • 350 lira tuttu parça. Hiç bir sıkıntı kalmadı şu anda.
  • 2.0 2001 2002 civarı s40lar 100 kmde kaç litre lpg yakar?
  • merhaba arkadaşlar
    2004 s40 classıc aracımda klima kumanda panelinin lambaları arızalandığı için söktüm lambaları değiştirdim sonra taktığımda aırbag ikaz lambası yanmaya başladı
    sebep ne olabilir fikri olan var mı söndürmek için ne yapılabilir
  • ustam60 U kullanıcısına yanıt
    merhaba airbag ikaz lambası genelde koltuk altı soket temazsızlığından meydana gelmektedir sebebini anlamak için mecburen bilgisayara bağlanıp bakılması gerekiyor yoksa hiçbir şekilde söndüremezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayvan arkadas

    2.0 2001 2002 civarı s40lar 100 kmde kaç litre lpg yakar?

    Hocam henüz şehir içinde tüp bitirme şansım olmadı ama şu iki veri işine yarar umarım.

    90 TL gaz alıyorum
    İzmir'den Kütahya'ya gelirken 350 KM yol sonrasında gaz bitiyor.
    87 TL gaz alıyorum.
    120 KM daha uzun yol gidiyorum. Şehir içinde 160 KM daha geziyorum ve gaz bitiyor.
    Bu kullanım genelde sakin kullanım olsa da bir kaç kez arabayı denemek için sıkıştırdım.
    Şehir içi kullanımım ise genelde kısa mesafeler için. Park yeri sıkıntı olduğu için işe gidiş geliş harici pek çıkarmıyorum arabayı.

    Aracım 2000 model 2.0 Atmosferik Manuel vites.
  • akrep.84 A kullanıcısına yanıt
    ilginiz için teşekkür ederim servis yolu gözüktü anlaşılan
  • herkese merhaba,

    arkadaşlar S40 1.8 araç almayı düşünüyorum. 1 tane buldum. detaylar aşağıdadır.
    bu araç fiyat durumları nedir. bana biraz pahalı geldi. ayrıca nelere dikkat etmem gerekir.
    şimdiden teşekkürler.

    2001 model
    S40 1.8 / LPG var
    değişen boya yok orjinal
    118.000 orjinal km de
    yetkili servis bakımlı
    22.750 TL istiyor 22.000 e bırakacak en son.

    arkadaşlar bu araç bu kadar eder mi?
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.