Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (56. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.361
Cevap
75
Favori
554.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlanı görsek bir yorum yaparız da, o fiyata temizleri oluyor genelde.
  • hgezgin H kullanıcısına yanıt
    Bence normal eğer kilometre orijinal ise; Triger setini değiştirmiş mi diye bir sorun derim çünkü 120.000 km de triger değişmesi gerekir.Ayrıca araç otomatik ise şanzımanı göstermelisiniz 5 ileri otomatiklerde selenoid arızası kronik sorun. Tavsiyem triger set değişimini maliyet olarak gösterip 22k nin altına düşürmeye çalışın. Saygılar
  • Arkadaşlar birkaç sorum olacak 2004 s40'larda;
    1-Far sensörü var mı?
    2-Kaç haparlör var ? Varsa nerededir benim baktığımda 4 tane vardı ön kapı altında ve konsolun üstünde.
    3-Kliması nasıl yani arkadaşlar dijital klimaların daha iyi soğuttuğunu söyledi bana ama resimlerde klima analog gibi suruyor dijitalse soğutma nasıldır
    4-Klima açıkken yokuşta araba tam bir eziyetmiş doğrumu?
    5-Neden bu kadar ucuzlar?Sonuçta 2004 3.20d'ler bile 30-40 bin lira ediyor.
    Yanıtlarsanız çok memnun olurum teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbocharger41 -- 16 Nisan 2014; 17:20:46 >
  • Ustadim ucuz olmasinin nedeni..insanlarin cekinmesi...2.eli yok. yedek parca pahali vs... halbuki yedek parcasi toyotadan pahali degil....ikinci elide 1000 lira dusuk veririm satarim gider ...

    bende 2001 s40 var ov gecen sene 19.5 a aldim..155.000 km. o paraya anca 2003 corsa..2004 accentvar..
    onlar volvo yaninda 4 teker takilmis peynir tenekesi...
    ama volvo ayri..insanlarin arabaya bakisi bir baska..bmw olsa bu kadar havasi olmazdi..

    tabiki cani verende alan da Allah..ama arabada kendimi guvende hissediyorum..ailemi gezdiriyorum..cok asiri buyuk bir kaza olmazsa darmadagin olmayacak bir araba...bu ozellik zaten tekbasina bile yeter...


    2005_2006 s60 lar bile 30 35 arasi bulunuyorsa ..aman ses etmeyin boyle devam etsin seneye alicam isallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuratAkkurt

    Arkadaşlar birkaç sorum olacak 2004 s40'larda;
    1-Far sensörü var mı?
    2-Kaç haparlör var ? Varsa nerededir benim baktığımda 4 tane vardı ön kapı altında ve konsolun üstünde.
    3-Kliması nasıl yani arkadaşlar dijital klimaların daha iyi soğuttuğunu söyledi bana ama resimlerde klima analog gibi suruyor dijitalse soğutma nasıldır
    4-Klima açıkken yokuşta araba tam bir eziyetmiş doğrumu?
    5-Neden bu kadar ucuzlar?Sonuçta 2004 3.20d'ler bile 30-40 bin lira ediyor.
    Yanıtlarsanız çok memnun olurum teşekkürler

    Hocam bendeki makyajsız kasa. O yüzden ilk 3 sorunuza pek cevap veremeyeceğim.
    Ama klimasına şöyle değineyim, analog ama otomatik bir kliması var ve gayet yeterli.
    Ama benimki 2000 motor olduğu için, 5 kişi varken dahi 2. vites 1500 devirde çok rahat dik yokuşları alabiliyorum. Klima bu kadar etkilese bile hissedilir bir değişim değil. 1.6'da nasıldır bilemem. Sonuçta kasası ağır bir araba.
    Ucuz olması ise, birincisi, BMW'nin adı var. İkincisi, tutuluyor "BMW olsun BMW alalım BMW binelim BMW ile hava atalım v.b" Bir de her yerde anlayanı, ustası, servisi var. Volvo bu yönden biraz geri planda.
    Dolayısı ile alacağınız şehirde ustası var mı yok mu bir araştırın. Yoksa 2000 motor Volvo, 2000 motor BMW yi döver.




  • Hocam;Bildiğim kadarıyla sorularınıza cevap vermeye çalışayım.

    1)Far sensörü benim araçta yok 2004 leri bilmiyorum muhtemelen yok.
    2)Ön kapıda iki adet, konsolda iki adet tweeter ve arkada iki adet hoparlör(kapıda değil pandizotta) mevcut
    3)Klimaları tek yönlü analog soğutması gayet iyi(benim araçta öyle)
    4)Klima ve çekiş problemi motor ile alakalı 2004 2.0 yada 2.0t alırsanız problem olmaz.
    5)Yedek parça ve bakım maliyetleri yüzünden piyasaları bu şekilde sanırım.Ama bana göre öyle aman aman pahalı değil hatta parçalarını yurtdışından getirtirseniz oldukça ekonomik.

    Saygılar;
  • selamlar aracım 2004 1.6 classic

    far sensörü yok, toplamda 6 adet hoparlör mevcut yazdıklarınza ek olarak en arkada 2 adet daha var, kliması gayet yeterli digital değil ama otomatik klima mevcut, klima açıkken öyle aman aman performansı etkilemiyor sizin beklentinize bağlı daha önce 2.0 bir araç kullandıysanız bu araç size hantal gelebilir alırsanız 2.0 almanızı öneririm ,fiyatına gelince arkadaşların dedği gibi ikinci eli çok hareketli olan araçlar değil insanların gözünde ooo volvo parçası çok pahalı hemen bunu söylerler s40 araçlar rahatlık konfor ve güvenlik için kendi seviyesindeki araçalr içinde en iyilerindendir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep.84

    selamlar aracım 2004 1.6 classic

    far sensörü yok, toplamda 6 adet hoparlör mevcut yazdıklarınza ek olarak en arkada 2 adet daha var, kliması gayet yeterli digital değil ama otomatik klima mevcut, klima açıkken öyle aman aman performansı etkilemiyor sizin beklentinize bağlı daha önce 2.0 bir araç kullandıysanız bu araç size hantal gelebilir alırsanız 2.0 almanızı öneririm ,fiyatına gelince arkadaşların dedği gibi ikinci eli çok hareketli olan araçlar değil insanların gözünde ooo volvo parçası çok pahalı hemen bunu söylerler s40 araçlar rahatlık konfor ve güvenlik için kendi seviyesindeki araçalr içinde en iyilerindendir.

    Hocam bizim ülkeye 1.6 motor bile çok o yüzden 2.0'ı eledim.Sonuçta benzin nerden baksanız 5 lira zaten alırsakta lpg'li alacağız.Birde genelde s40'lar 180.000-200.000 km'de oluyorlar biz bulabilirsek 100.000-150.000 arasında alacağız bulamazsakta dediğim gibi o civarlarda bir araba alacağız s40 kullanan biri olarak bu arabanın kilometresinin yüksek olması aracı çok etkiliyor mu ?Performans,gıcırdayan konsol falan olur mu ? Yanıtlarsanız memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuratAkkurt

    Arkadaşlar birkaç sorum olacak 2004 s40'larda;
    1-Far sensörü var mı?
    2-Kaç haparlör var ? Varsa nerededir benim baktığımda 4 tane vardı ön kapı altında ve konsolun üstünde.
    3-Kliması nasıl yani arkadaşlar dijital klimaların daha iyi soğuttuğunu söyledi bana ama resimlerde klima analog gibi suruyor dijitalse soğutma nasıldır
    4-Klima açıkken yokuşta araba tam bir eziyetmiş doğrumu?
    5-Neden bu kadar ucuzlar?Sonuçta 2004 3.20d'ler bile 30-40 bin lira ediyor.
    Yanıtlarsanız çok memnun olurum teşekkürler

    Hocam bendeki makyajsız kasa. O yüzden ilk 3 sorunuza pek cevap veremeyeceğim.
    Ama klimasına şöyle değineyim, analog ama otomatik bir kliması var ve gayet yeterli.
    Ama benimki 2000 motor olduğu için, 5 kişi varken dahi 2. vites 1500 devirde çok rahat dik yokuşları alabiliyorum. Klima bu kadar etkilese bile hissedilir bir değişim değil. 1.6'da nasıldır bilemem. Sonuçta kasası ağır bir araba.
    Ucuz olması ise, birincisi, BMW'nin adı var. İkincisi, tutuluyor "BMW olsun BMW alalım BMW binelim BMW ile hava atalım v.b" Bir de her yerde anlayanı, ustası, servisi var. Volvo bu yönden biraz geri planda.
    Dolayısı ile alacağınız şehirde ustası var mı yok mu bir araştırın. Yoksa 2000 motor Volvo, 2000 motor BMW yi döver.



    Hocam klima benim için kilit noktadır yani yazın binince o dışarıdaki sıcağı hissetmeyeceksin bizim ilk araba 97' broadwaydı klimayı açınca ki buna klima deniliyorsa dışardaki hava,koku,pislik ne varsa arabanın içine doluyordu o yüzden bütün araçlarda klimaya dikkat ederim.Yani s40'ta klima performansı nasıl hiç bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyazi54

    Ustadim ucuz olmasinin nedeni..insanlarin cekinmesi...2.eli yok. yedek parca pahali vs... halbuki yedek parcasi toyotadan pahali degil....ikinci elide 1000 lira dusuk veririm satarim gider ...

    bende 2001 s40 var ov gecen sene 19.5 a aldim..155.000 km. o paraya anca 2003 corsa..2004 accentvar..
    onlar volvo yaninda 4 teker takilmis peynir tenekesi...
    ama volvo ayri..insanlarin arabaya bakisi bir baska..bmw olsa bu kadar havasi olmazdi..

    tabiki cani verende alan da Allah..ama arabada kendimi guvende hissediyorum..ailemi gezdiriyorum..cok asiri buyuk bir kaza olmazsa darmadagin olmayacak bir araba...bu ozellik zaten tekbasina bile yeter...


    2005_2006 s60 lar bile 30 35 arasi bulunuyorsa ..aman ses etmeyin boyle devam etsin seneye alicam isallah...

    Ne bileyim hocam bende 1-2 haftadır araştırıyorum fiyatları düşük olunca tedirgin oldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuratAkkurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuratAkkurt

    Arkadaşlar birkaç sorum olacak 2004 s40'larda;
    1-Far sensörü var mı?
    2-Kaç haparlör var ? Varsa nerededir benim baktığımda 4 tane vardı ön kapı altında ve konsolun üstünde.
    3-Kliması nasıl yani arkadaşlar dijital klimaların daha iyi soğuttuğunu söyledi bana ama resimlerde klima analog gibi suruyor dijitalse soğutma nasıldır
    4-Klima açıkken yokuşta araba tam bir eziyetmiş doğrumu?
    5-Neden bu kadar ucuzlar?Sonuçta 2004 3.20d'ler bile 30-40 bin lira ediyor.
    Yanıtlarsanız çok memnun olurum teşekkürler

    Hocam bendeki makyajsız kasa. O yüzden ilk 3 sorunuza pek cevap veremeyeceğim.
    Ama klimasına şöyle değineyim, analog ama otomatik bir kliması var ve gayet yeterli.
    Ama benimki 2000 motor olduğu için, 5 kişi varken dahi 2. vites 1500 devirde çok rahat dik yokuşları alabiliyorum. Klima bu kadar etkilese bile hissedilir bir değişim değil. 1.6'da nasıldır bilemem. Sonuçta kasası ağır bir araba.
    Ucuz olması ise, birincisi, BMW'nin adı var. İkincisi, tutuluyor "BMW olsun BMW alalım BMW binelim BMW ile hava atalım v.b" Bir de her yerde anlayanı, ustası, servisi var. Volvo bu yönden biraz geri planda.
    Dolayısı ile alacağınız şehirde ustası var mı yok mu bir araştırın. Yoksa 2000 motor Volvo, 2000 motor BMW yi döver.



    Hocam klima benim için kilit noktadır yani yazın binince o dışarıdaki sıcağı hissetmeyeceksin bizim ilk araba 97' broadwaydı klimayı açınca ki buna klima deniliyorsa dışardaki hava,koku,pislik ne varsa arabanın içine doluyordu o yüzden bütün araçlarda klimaya dikkat ederim.Yani s40'ta klima performansı nasıl hiç bilmiyorum

    Kliması gayet güzel. İyi serinletiyor. Aracın yalıtımı da güzel olduğu için dışarısı sıcakmış, soğukmuş pek fark etmiyor. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuratAkkurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuratAkkurt

    Arkadaşlar birkaç sorum olacak 2004 s40'larda;
    1-Far sensörü var mı?
    2-Kaç haparlör var ? Varsa nerededir benim baktığımda 4 tane vardı ön kapı altında ve konsolun üstünde.
    3-Kliması nasıl yani arkadaşlar dijital klimaların daha iyi soğuttuğunu söyledi bana ama resimlerde klima analog gibi suruyor dijitalse soğutma nasıldır
    4-Klima açıkken yokuşta araba tam bir eziyetmiş doğrumu?
    5-Neden bu kadar ucuzlar?Sonuçta 2004 3.20d'ler bile 30-40 bin lira ediyor.
    Yanıtlarsanız çok memnun olurum teşekkürler

    Hocam bendeki makyajsız kasa. O yüzden ilk 3 sorunuza pek cevap veremeyeceğim.
    Ama klimasına şöyle değineyim, analog ama otomatik bir kliması var ve gayet yeterli.
    Ama benimki 2000 motor olduğu için, 5 kişi varken dahi 2. vites 1500 devirde çok rahat dik yokuşları alabiliyorum. Klima bu kadar etkilese bile hissedilir bir değişim değil. 1.6'da nasıldır bilemem. Sonuçta kasası ağır bir araba.
    Ucuz olması ise, birincisi, BMW'nin adı var. İkincisi, tutuluyor "BMW olsun BMW alalım BMW binelim BMW ile hava atalım v.b" Bir de her yerde anlayanı, ustası, servisi var. Volvo bu yönden biraz geri planda.
    Dolayısı ile alacağınız şehirde ustası var mı yok mu bir araştırın. Yoksa 2000 motor Volvo, 2000 motor BMW yi döver.



    Hocam klima benim için kilit noktadır yani yazın binince o dışarıdaki sıcağı hissetmeyeceksin bizim ilk araba 97' broadwaydı klimayı açınca ki buna klima deniliyorsa dışardaki hava,koku,pislik ne varsa arabanın içine doluyordu o yüzden bütün araçlarda klimaya dikkat ederim.Yani s40'ta klima performansı nasıl hiç bilmiyorum

    Kliması gayet güzel. İyi serinletiyor. Aracın yalıtımı da güzel olduğu için dışarısı sıcakmış, soğukmuş pek fark etmiyor. :)

    İyi ya valla yazın cam açıp arabanın içine kum dolacağına klima açar serinlerim.




  • Hocam izin verin de 2000 model bir Volvo'nun kliması 97 model bir Broadway'dan iyi olsun.
  • Bana gore kilometre volvo da en son dusunulecek bir etken.motor ve mekanik aksamda kullanilan malzemeler oldukca kalitelidir. Motor,sanzuman aliminyum alasimlidir korozyona ugramazlar.kaporta saglam,ic plastikleri kaliteli benim arac 15 yillik plastik aksamda cizik yok.

    Herzaman soylerim bu fiyat araliginda alinabilecek en iyi arabalardir s40 lar.

    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt olarak 1.6 motorla 2.0 arasında dağlar kadar fark yok ama vergisi fazla derseniz o yönden bir şey diyemem, kilometre bakımından 250.000 kilometredeki bir araç yeri gelir 130.000 kilometrelik aractan daha iyi olabilir kişinin aracı nasıl baktığı nasıl kullandığı önemlidir temiz araç bulmak zor yüksek kilometreli araç kullanmadım o yüzden performans için birşey diyemem benim aracım 74.000 km daha performansı benim için yeterli seviyede o yüzden şikayetim yok :)
  • Volvo'ya olan hayranlığım iyice artıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir sorunum var. Geçen gün turbo basıncımın düşük olduğunu farkettim.Normalde 1-1,2 bar arası peak değere ulaşırken bu aralar 0,6 barın üstüne çıkmıyor.Servise gittim hortumlar ve TCV kontrol edildi.Ayrıca pc ye bağlandı bir sıkıntı görülmedi.Yarın sabah aracı servise bırakacam inşallah turboya bir şey olmamıştırDaha önce böyle bir sorun yaşayan veya fikri olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Bu arada aracım LPG li ve 201.000 km de.Saygılar.
  • Valla hocam istersen benim atmosferik 2000 S40 2.0'la takasa girelim benimki 161.000'de, Turbo masrafıın ben üstellinyorum üstüne ne istiyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 25 Nisan 2014; 20:46:38 >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Hocam teklifin gayet makul bi düşüneyimAtmosferik makinada bir tatlı gider şimdi ama bırakamıyom makineyi şöyle düşünüyorum bu arabadan sonra neye binilir diye fiyatlar uçuyor valla.
    Bu arada benim turbo ölmüş can çekişiyor kompresör çatlamışNapalım şimdilik düşük basınçla idare edeceğiz ilerde param olursa turbo alırız inşallah revizyon olayınada girmek istemiyorum pek fazla randıman alan yok gibi.Benim LPG li turbo 200.000 km dayandı hayırlısı diyelim.Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Hocam teklifin gayet makul bi düşüneyimAtmosferik makinada bir tatlı gider şimdi ama bırakamıyom makineyi şöyle düşünüyorum bu arabadan sonra neye binilir diye fiyatlar uçuyor valla.
    Bu arada benim turbo ölmüş can çekişiyor kompresör çatlamışNapalım şimdilik düşük basınçla idare edeceğiz ilerde param olursa turbo alırız inşallah revizyon olayınada girmek istemiyorum pek fazla randıman alan yok gibi.Benim LPG li turbo 200.000 km dayandı hayırlısı diyelim.Saygılar.


    Hocam benim aracımın sorunu yok. Yalnız ilk marşı biraz geç alıyor, onu çözüp veririm verirsem. Onun haricinde motorun gücü kuvveti yerinde. zavoli LPG var, atmosferik, gidişi tatlı bir araba. Gel sen he de şu işe. Ben Turbo, Kompresör masrafına girerim.




  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.