Şimdi Ara

S.T.A.L.K.E.R Call Of Pripyat Misery Modu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
4
Favori
10.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Call of pripyat için hazırlanmış en detaylı mod nihayet mod geliştiricileri tarafından sürülmüş durumda. Yüksek dokulu yenilenmiş grafik tasarımları, atmosfer yenilikleri (Atmosfear 3 kullanılıyor ) , yenilenmiş sesler , 40tan fazla yeni silah , yüksek zorluk derecesi .
    3 farklı karkakterden biriyle başlanıyor. Sniper , Recon , Assault
    Bu modu yaklaşık 7 aydan beri beklemekteydim üzerinde çok fazla emek var.STALKER serisi oyuncuların ve türe ilgisi olanların mutlaka beğeneceğinden eminim. Boyutu 1.2 gb

    Moda ait bilgileri ve indirmesini bu adresten yapabilirsiniz..http://www.moddb.com/mods/stalker-misery STALKER 2 karmaşasında ilaç gibi gelicektir ..


     S.T.A.L.K.E.R Call Of Pripyat  Misery Modu







  • bu stalker in ilk oyunumuydu hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shepard

    bu stalker in ilk oyunumuydu hocam?



    Call of Pripyat . üçüncü oyun için..
  • güzel olmuş. grafiklerden ziyade özellikle seslerdeki değişim daha çok etkiledi beni. bu da videosu :

  • yama ingilizce değil mi :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eturkmarmara

    güzel olmuş. grafiklerden ziyade özellikle seslerdeki değişim daha çok etkiledi beni. bu da videosu :




    Özellikle snork sesi beni benden aldı diyebilirim olağanüstü olmuş... Beni en çok heyecanlandıranda emisyon sırasında çevredeki NPC lerin zombiye dönüşmesi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shepard

    yama ingilizce değil mi :(

    ingilizce ve rusça
  • dostum ellerine saglık sagol
  • Oha müthiş olmuş herşeyiyle...
    Acaba Türkçe yama kursak sorun çıkartır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ürüng ayıg toyon -- 15 Ocak 2012; 0:00:56 >
  • Oww Grafiklerde baya iyileştirme yapmışlar.
    Haber için sağol @Anadolu Kartalı
    @01deadman01 ben türkçe yamayı kurdum ana menüye girdi ama oyuna girecekken hata verdi :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghan87 -- 15 Ocak 2012; 20:13:06 >
  • konu bitmis ama diriltelim :)

    Kesinlikle Call of Pripyat icin yapilmis en iyi mod acik arayla. Baska bir mod ile calismiyor bastan belirtmek lazim.

    Inanilmaz zor fakat denge o kadar iyi olmus ki, keyif alabiliyorsunuz. Ac, susuz ve hakikaten yalnizligi yasiyorsunuz. Mermi azligi sizi daha dikkatli olmaya itiyor. Bunun anlami kacmak degil ama; cok daha dikkatli, sessiz, planli ilerliyorsunuz. Durbununuz en iyi arkadasiniz oluyor. Genel olarak %100 health ile hic bir zaman dolanamiyorsunuz. Drug, med-kit, radiation kit vs. hepsi cok pahali. Anomalilere kolayca girip cikamiyorsunuz. Bazilarinin yanina bile yaklasamiyorsunuz.

    Oyunda kimseyle dusman olmadan bitirmek mumkundu. Veya yolda catismaya girmeden ilerlemek kolaydi. Artik esya yetersizliginden, "su banditten iyi bisiy cikar mi?" dusuncesiyle saldirmayi goze aliyorsunuz. Ya da bandit gruplarina liderlik edip 3-4 kisi "exploration" yapabiliyorsunuz: daha dogrusu yapmak zorunda kaliyorsunuz.

    Emisyon basladiginda hic bir uyari yok; farketmeli, hava degisimini takip etmelisiniz. Siginma yeri haritada belirmiyor. Dusmanlar haritada yer almiyor, oldurdugunuz kisileri takip etmelisiniz. Her seyiyle cok gercekci. Acsaniz cabuk yoruluyorsunuz, cok acsaniz yurumeye mecaliniz kalmiyor. Yaniniza yiyecek almadan uzun yolculuklara cikamiyorsunuz. Toksaniz hemen ise koyulmalisiniz, acikana kadar HQ'ya donebilirsiniz. Yiyecekler cok pahali, neredeyse hic bir bandit ya da stalkerdarn yiyecek, med-kit, radiation kit vs. dusmuyor. Bunu oyun baslarinda "poison gas" icin kopruye yalnizca bir breakfast can ve ekmek ile gittigimde anladim. 1 gunde ancak donus yolunu yariladim. Kalaninda ise 450 rubleye bandit grubuyla geldim. Zone'da 6. gunum. Jupiter'e gecmedim halen. 25 kisi oldurdum yalnizca, quest geregi oldurdugum mutant disinda neredeyse hic yaratik oldurmedim. Mermi sarfiyati olmamasi icin, yollarina cikmiyor ve mecbur kalirsam kaciyorum. Ther, Chem, Rad, Psy... Etkileri katlanmis. Radiationa maruz kalmak iskence; kiti idareli kullanmak adina health durumuna gore "baska isleri de halledeyim" diyorsunuz ki oyle igneyi basip, "daha fazla yarar saglayayim" modunda oluyorsunuz.

    Mutantlar neredeyse tek atiyor ama siz de. Tabi gercekten headshot yapabilirseniz! 3 sinif icin ilk verilen silahlar cok guclu ancak mermileri de neredeyse yok. USS Sniper olarak basladigim oyunda artik Jupiter'e gecebilecek questlar cikmaya basladi fakat halen oyun basinda verilen 30'luk mermiyle devam ediyorum. 3 adet kaldi ve ne satan var ne dusen. Handgun ile devam.

    Onlarca sey yazilabilir. Ilk aklima gelenler bunlar.

    Detayli bilgihttp://www.moddb.com/mods/stalker-misery/features/features48




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    konu bitmis ama diriltelim :)

    Kesinlikle Call of Pripyat icin yapilmis en iyi mod acik arayla. Baska bir mod ile calismiyor bastan belirtmek lazim.

    Inanilmaz zor fakat denge o kadar iyi olmus ki, keyif alabiliyorsunuz. Ac, susuz ve hakikaten yalnizligi yasiyorsunuz. Mermi azligi sizi daha dikkatli olmaya itiyor. Bunun anlami kacmak degil ama; cok daha dikkatli, sessiz, planli ilerliyorsunuz. Durbununuz en iyi arkadasiniz oluyor. Genel olarak %100 health ile hic bir zaman dolanamiyorsunuz. Drug, med-kit, radiation kit vs. hepsi cok pahali. Anomalilere kolayca girip cikamiyorsunuz. Bazilarinin yanina bile yaklasamiyorsunuz.

    Oyunda kimseyle dusman olmadan bitirmek mumkundu. Veya yolda catismaya girmeden ilerlemek kolaydi. Artik esya yetersizliginden, "su banditten iyi bisiy cikar mi?" dusuncesiyle saldirmayi goze aliyorsunuz. Ya da bandit gruplarina liderlik edip 3-4 kisi "exploration" yapabiliyorsunuz: daha dogrusu yapmak zorunda kaliyorsunuz.

    Emisyon basladiginda hic bir uyari yok; farketmeli, hava degisimini takip etmelisiniz. Siginma yeri haritada belirmiyor. Dusmanlar haritada yer almiyor, oldurdugunuz kisileri takip etmelisiniz. Her seyiyle cok gercekci. Acsaniz cabuk yoruluyorsunuz, cok acsaniz yurumeye mecaliniz kalmiyor. Yaniniza yiyecek almadan uzun yolculuklara cikamiyorsunuz. Toksaniz hemen ise koyulmalisiniz, acikana kadar HQ'ya donebilirsiniz. Yiyecekler cok pahali, neredeyse hic bir bandit ya da stalkerdarn yiyecek, med-kit, radiation kit vs. dusmuyor. Bunu oyun baslarinda "poison gas" icin kopruye yalnizca bir breakfast can ve ekmek ile gittigimde anladim. 1 gunde ancak donus yolunu yariladim. Kalaninda ise 450 rubleye bandit grubuyla geldim. Zone'da 6. gunum. Jupiter'e gecmedim halen. 25 kisi oldurdum yalnizca, quest geregi oldurdugum mutant disinda neredeyse hic yaratik oldurmedim. Mermi sarfiyati olmamasi icin, yollarina cikmiyor ve mecbur kalirsam kaciyorum. Ther, Chem, Rad, Psy... Etkileri katlanmis. Radiationa maruz kalmak iskence; kiti idareli kullanmak adina health durumuna gore "baska isleri de halledeyim" diyorsunuz ki oyle igneyi basip, "daha fazla yarar saglayayim" modunda oluyorsunuz.

    Mutantlar neredeyse tek atiyor ama siz de. Tabi gercekten headshot yapabilirseniz! 3 sinif icin ilk verilen silahlar cok guclu ancak mermileri de neredeyse yok. USS Sniper olarak basladigim oyunda artik Jupiter'e gecebilecek questlar cikmaya basladi fakat halen oyun basinda verilen 30'luk mermiyle devam ediyorum. 3 adet kaldi ve ne satan var ne dusen. Handgun ile devam.

    Onlarca sey yazilabilir. Ilk aklima gelenler bunlar.

    Detayli bilgihttp://www.moddb.com/mods/stalker-misery/features/features48




    Öncelikle yaptığın yorumun hepsini okudum ve hayran kaldım hiç kimsede dememiş eline sağlık bu kadar yazmışsın diye neyse gerçekten anlatım süper olmuş bu MISERY 2.0 çıkacak onu bekliyorum videosunu izledim gerçekten süper olacağa benziyor kesinlikle 2.0 daha da bağlıyacak bizi oyuna :)

    VIDEO:

    İzleyin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifbakis1 -- 10 Temmuz 2012; 23:39:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    konu bitmis ama diriltelim :)

    Kesinlikle Call of Pripyat icin yapilmis en iyi mod acik arayla. Baska bir mod ile calismiyor bastan belirtmek lazim.

    Inanilmaz zor fakat denge o kadar iyi olmus ki, keyif alabiliyorsunuz. Ac, susuz ve hakikaten yalnizligi yasiyorsunuz. Mermi azligi sizi daha dikkatli olmaya itiyor. Bunun anlami kacmak degil ama; cok daha dikkatli, sessiz, planli ilerliyorsunuz. Durbununuz en iyi arkadasiniz oluyor. Genel olarak %100 health ile hic bir zaman dolanamiyorsunuz. Drug, med-kit, radiation kit vs. hepsi cok pahali. Anomalilere kolayca girip cikamiyorsunuz. Bazilarinin yanina bile yaklasamiyorsunuz.

    Oyunda kimseyle dusman olmadan bitirmek mumkundu. Veya yolda catismaya girmeden ilerlemek kolaydi. Artik esya yetersizliginden, "su banditten iyi bisiy cikar mi?" dusuncesiyle saldirmayi goze aliyorsunuz. Ya da bandit gruplarina liderlik edip 3-4 kisi "exploration" yapabiliyorsunuz: daha dogrusu yapmak zorunda kaliyorsunuz.

    Emisyon basladiginda hic bir uyari yok; farketmeli, hava degisimini takip etmelisiniz. Siginma yeri haritada belirmiyor. Dusmanlar haritada yer almiyor, oldurdugunuz kisileri takip etmelisiniz. Her seyiyle cok gercekci. Acsaniz cabuk yoruluyorsunuz, cok acsaniz yurumeye mecaliniz kalmiyor. Yaniniza yiyecek almadan uzun yolculuklara cikamiyorsunuz. Toksaniz hemen ise koyulmalisiniz, acikana kadar HQ'ya donebilirsiniz. Yiyecekler cok pahali, neredeyse hic bir bandit ya da stalkerdarn yiyecek, med-kit, radiation kit vs. dusmuyor. Bunu oyun baslarinda "poison gas" icin kopruye yalnizca bir breakfast can ve ekmek ile gittigimde anladim. 1 gunde ancak donus yolunu yariladim. Kalaninda ise 450 rubleye bandit grubuyla geldim. Zone'da 6. gunum. Jupiter'e gecmedim halen. 25 kisi oldurdum yalnizca, quest geregi oldurdugum mutant disinda neredeyse hic yaratik oldurmedim. Mermi sarfiyati olmamasi icin, yollarina cikmiyor ve mecbur kalirsam kaciyorum. Ther, Chem, Rad, Psy... Etkileri katlanmis. Radiationa maruz kalmak iskence; kiti idareli kullanmak adina health durumuna gore "baska isleri de halledeyim" diyorsunuz ki oyle igneyi basip, "daha fazla yarar saglayayim" modunda oluyorsunuz.

    Mutantlar neredeyse tek atiyor ama siz de. Tabi gercekten headshot yapabilirseniz! 3 sinif icin ilk verilen silahlar cok guclu ancak mermileri de neredeyse yok. USS Sniper olarak basladigim oyunda artik Jupiter'e gecebilecek questlar cikmaya basladi fakat halen oyun basinda verilen 30'luk mermiyle devam ediyorum. 3 adet kaldi ve ne satan var ne dusen. Handgun ile devam.

    Onlarca sey yazilabilir. Ilk aklima gelenler bunlar.

    Detayli bilgihttp://www.moddb.com/mods/stalker-misery/features/features48




    Harika bir anlatım, oyunu biliyorum ama böğle bir anlatımla nasıl zorlandığını anlayabiliyorum, yani kimi oyundaki gibi mermiler boşalttığında ölmeyen sacma bir zorluk değil bu anlattığın gerçek bir zorluk olmuş emeğine sağlık




  • süpersin dostum indiriyorum
  • Rica ederim ne demek. :) STALKER 2 büyük ihtimalle gelmeyecek fakat MISERY MOD ciddi anlamda bu görevi üstlenmiş durumda. Efsanevi olmuş, diyecek söz yok.

    Modun tüm özelliklerinin çevirisini de aşağıdaki gibi hazırladım. Alelade bir mod olmadığını STALKER oynayanlar anlayacaktır. Gerçekten bambaşka bir dünyaya adım atıyorsunuz MISERY ile.

    NOT : Bazı kelimeleri ingilizce bıraktım. Artık öyle bilindiği için :)

    OYNANABİLİRLİK GÜNCELLEMELERİ

    NPCs are ripped apart if not safely hidden during emissions. NPC'ler (Oyundaki karakterler) emisyon sırasında güvenli bir yerde saklanmıyorsa parçalanıyorlar.
    Actor belong to "Ukrainian Special Services (USS)" and not "Free Stalkers" Karakterimiz Free Stalker yerine USS bünyesinde.
    Actor feels more alive with various tweaks of sound, movement and general interaction during firefights. Karakterimiz artık çok daha canlı. Yürürken, çatışırken farklı bir çok ses içeriyor.
    New entry (starting) gear based on your choice of USS specialization. Mod kurulumunda seçtiğimiz sınıfa göre oyun başındaki ekipmanımız ona göre şekilleniyor.
    The maximum weigth you can carry is lowered but you run slightly faster now when not over encumbered. Taşıyabileceğimiz maksimum ağırlık miktarı düşürüldü fakat aşırı yükte biraz daha hızlı koşuyoruz.
    Endurance and maximum carrying weight varies and is based on your choice of character. Seçtiğimiz karaktere göre dayanıklılık ve taşıyabileceğimiz maksimum ağırlık miktarı değişiyor.
    Your entry to The Zone is at 6 AM (morning). Zone'a adım attığımız saat sabah 6:00.
    English subtitles during VIP NPC dialogs. NPC diyaloglarında ingilizce altyazı artık mevcut.
    Time scale is scripted to 3:1 (3 times faster than realtime) Zaman gerçekten 3 hat data hızlı akıyor.
    Corpses and dead animals can be dragged ("Shift" + "Use" key) Cesetler ve ölü hayvanlar sürüklenebiliyor. (Shift + F ile)
    Bandages only stops bleeding. Bandaj yalnızca kanamayı durduruyor.
    No weapon restrictions in safe zones Güvenli bölgelerde (Skadovsk, Yanov vs.) silahını çıkartabiliyorsunuz. Fakat girerken ya da çıkarken yine saklamak zorundasınız.
    Option for first person camera and third person camera with a single button. Tek tuşla birinci ya da üçüncü kişi görüşü seçeneğiniz var.
    New cool screen effects when firing a weapon (resembling recoil shock/shake effects). This effect varies depending on the caliber fired. Silahı ateşlerken, şarjör doldururken yeni ekran efektleri mevcut. (Tepki, ekran sallanması vs.) Mermi kalibresine göre değişiyor.
    Your flashlight does not illuminate your weapon any more (only when reloading and sprinting) which makes it easier for your eyes to focus on the environment during darkness. Fenerimiz artık silahımızı aydınlatmıyor. (reload ve hızlı koşu dışında) Bu da karanlıktayken gözümüzün çevredeki olan bitene çok data iyi diktat etmemizi sağlıyor.
    3GB RAM enabled for system engine (prevents crashes on lower end pc's) 3GB RAM düzeltmesi halihazırda aktif.

    ZORLUK GÜNCELLEMELERİ

    Stronger and deadlier anomaly's. Çok daha ölümcül ve güçlü anomaliler.
    Very little food and good drinks found in The Zone making them more valuable. Zone'da oldukça sınırlı sayıda yiyecek ve kaliteli içeçek bulunabiliyor. Bu da onları çok değerli yapıyor.
    Zombified stalkers are mindless wanderers that attack everything and are killed effectively only with headshots. Zombi ve aylaklar artık herşeye saldırıyorlar; headshot ile anında ölüyorlar.
    Fewer weapons to be found in The Zone. Zone'da çok az silah bulunabiliyor.
    Low weapon and ammo ressources. No more "killing zombies to easily find loads of weapons and ammo". Az sayıda silah ve cephane kaynağı var. Artık kolayca cephane ve silah bulmak için zombi öldürmek diye bir şey yok. Çünkü düşmüyor.
    No gifts in your stash after the quest's "friend of stalkers" & "monsterhunter" "Yaratık avı" & "Stalkerların arkadaşı" questlerinden sonra ödül yok.
    Changes to actor health system, item effects, economy and damage system for very high difficulty Karakterimizin sağlığı, item efektleri, economy ve hasar seviyeleri "en yüksek zorluk" seviyesine göre ayarlandı.
    There are no difficulty settings to choose from with this mod. There will be MISERY only and the mod will form a huge challenge for rookie Stalkers. Bu mod lie zorluk seçemiyoruz. Otomatik olarak MASTER seviyede başlıyor ve ayrıca eklemeler var.
    Minimap shows no enemies or dead bodies, only traders and your cooperatives Minimap ceset ya da düşman göstermiyor. Yalnızca güvenli bölgeleri ve işbirliği içinde olduğumuz grupları gösteriyor.
    Universal silencer has been removed: You will need the correct sound suppressor variant for your weapon caliber Evrensel susturucu artık yok. Silahın tipi & kalibresine göre doğru susturucuyu bulmak, satın alma zorundasınız.
    No warnings, task messages or safezone indications on pda during emmisions (only sirens) Emisyon sırasında uyarı, mesaj, güvenli bölge tarifi yok. Yalnızca siren var. O da güvenli bölgelere yakınsanız duyuluyor.
    Seek a more natural day/night rhythm without drugs if you want to avoid a blurred vision caused by headache or the need for recreation and rest. Baş ağrısı sebebiyle oluşan bulanık görüntünün ilaç kullanmadan çözümü, gece/gündüz ritmine uymak ya da dinlenmek.
    Food don't restore your health. Yiyecek, health arttırmıyor.

    SES GÜNCELLEMELERİ

    Many mutant have new sounds including Poltergheist, Snorks, tushkano, flesh, boars, ... Çoğu yaratık yeni seslere sahip.
    New special designed sounds including actor steps on grass and in water, drinking, eating and more Karakterimizin çimde ya da suda yürümesi, yerken, içerken ve bir çok farklı hareketi yeniden tasarlandı.
    New ambient sound effects including flies and other animals. Yeni çevre sesleri eklendi. (Sinek vs.)
    All weapons have new crisp sounds for firing, handling and reload (even including your knife). Tüm silah sesleri yenilendi. Ateş ederken, tutarken, reload ederken... (Bıçakta yenilendi)
    PDA sounds are retouched PDA sesleri güncellendi.
    New original musical score for all areas. Tüm bölgeler için yeni müzikler bulunmakta.
    Combat music changed to silence (music is cut off) Çatışma esnasında müzik çalmıyor.
    All weapon sounds are synchronized to match animations Tüm silah sesleri, hareketlerine göre tam senkronda çalışıyor.
    New interface sounds including ingame inventory Oyun içi ve menü müzikleri yenilendi.
    Russian Dialog and general speech Tüm konuşma diyalogları rusça.
    Each silencer variant has a unique sound (based on the ammo caliber) Her susturucunun, seçilen sınıfa göre özel sesi var.

    GRAFİK GÜNCELLEMELERİ

    Hundreds of new high resolution textures for environment, items and weapons, suits and headgear. NPC's are looking unshaved, scarred and tired. Yüzlerce çevre, silah, eşya, armor, başlık vs. yüksek çözünürlüklü olarak güncellendi. NPC'ler traşsız, yaralı ve yorgun gözüküyor artık.
    Complete redesign of environmental textures to create a dead and miserable atmosphere (many dead textures from AtmosFear used) Tüm çevre dokuları ölü ve sefil bir atmosfer için tamamen yenilendi.
    Better blood and redesign of suit and clothes colour schemes. Armor, başlık renkleri yenilendi, kan dokuları yenilendi.
    Redesign of most weapons (many weapons seem worn and unmaintained) Birçok silah yenilendi. (Çoğu silah bakımsız ve yıpranmış gözüküyor.)
    There is a large variation in the amount of corrosion and dirt on the weapons depending on the background of the weapontype. Silahın çevresine göre silahta oluşan kir ve korozyon etkileri büyük değişiklik gösteriyor.
    New sprint animation for many weapons. Bir çok silah için yeni sprint sırasında animasyon eklendi.
    New look of several mutants including Flesh and Chimera Flesh ve Chimera'yı da içeren bir çok yaratık yenilendi.
    Unique AtmosFear sky textures for most weather types Hava şartları için özel AtmosFear dokuları kullanıldı.

    HAVA GÜNCELLEMELERİ

    Unique version of AtmosFear3 with special designed sky textures, weather behavior, suns and god rays
    (Fallout is not included). The weather has been scripted to be almost a constant dreadful setting where the sky rarely 'opens up and breathes' with direct and clean sunlight.
    AtmosFear 3'ün özel sürümü ile gökyüzü dokuları, hava değişimi, güneş ve güneş ışınları yeniden tasarlandı. Güneş artık çok nadir olarak tamamen ortaya çıkıyor. Direk güneş ışığına çok az rastlıyoruz.

    ARAYÜZ GÜNCELLEMELERİ

    Complete interface redesign including main menu, options, loading screens, inventory, hud, compass, mouse pointer and more Ana menü, ayarlar, yükleme ekranları, inventory, hud, pusula, fare imleci ve bir çok detay yenilendi.
    New minimal health and stamina bars Daha ufak health & stamine barı.
    Added head bobbing based on actor movement for immersion. Sprinting causes much head bobbing. Karakterimizin hareketine göre kafa sallanması eklendi. Hızlı koşuda daha fazla kafa sallanıyor.
    New desaturated PDA map and inventory for wide screen monitor Geniş ekran monitörler için inventory ve PDA haritası desature edildi. Yani ton/doyum değeri sıfırlandı demek sanırım. Daha siyah tonlara çekildi.
    Slightly transparent brown inventory Transparan inventory.
    Minimal HUD with no grenade warnings Daha ufak HUD. El bombası uyarısı artık yok.
    All weapons are presented with their real model names and descriptions are rewritten. All weapon descriptions now include a display of possible attachments. Also it shows if your USS character has expert training in the inspected weapon type. Tüm silahlar gerçek isimleri ve açıklamalarıyla yenilendi. Açıklamalarda aynı zamanda mümkün olan eklentiler de yazıyor. Seçilen sınıf için özel olan silahlar ayrıca belirtiliyor.
    Cleared Stash Mod, places a small treasure icon map spot where you pick up a stash Gizli stashler için ufak mod eklendi. Bulunan stashler artık daha küçük ikonla gösteriliyor. Açılmayanlar ise büyük kalıyor.
    New inventory icons and descriptions Yeni inventory simgeleri ve açıklamaları.
    The Field of View has been widened to fit better with high resolution gaming and expand your view. The FOV is now 75'. Daha geniş açı ve yüksek çözünürlüklü bir oyun için FOV yükseltildi.
    Scopes zoom levels have been tweaked Dürbün zoom seviyeleri yenilendi.
    Your aim is wavering to reflect your breathing when aiming through optic scopes. Your stance influences your aim (dont snipe from standing position). Optik dürbünle nişan alırken sallanma efekti eklendi. Duruşumuza göre değişiklik gösteriyor. Sabit görüntü için çömelmemiz gerekiyor.

    EKONOMİ GÜNCELLEMELERİ

    Low startout economy and much weaker NPC economy Oyuna başlarken düşük para. Çok daha zayıf NPC'ler.
    All upgrades cost 25% more than vanilla Tüm upgrade maliyetleri normalden %25 pahalı.
    50% less reward money for completed missions/quests Tamamlanan questler için verilen para ödülleri %50 azaltıldı.
    Ammo and weapon prizes tweaked according to low availability Az bulunurluk duruma göre cephane ve silah ödülleri ayarlandı.
    You get paid less for artefacts Artifactler için daha az para ödeniyor.
    Traders won't buy weapons in poor condition Traderlar artık zayıf kondisyonlu silahları satın almıyor.
    Scientists are now buying artefact's Bilim adamları (Jüpiter'de ki istasyon) artık artifact satın alıyorlar.
    All traders and Stalkers is paying you less for everything they buy Tüm Stalker ve traderlar daha az para ödüyor herhangi bir şey için.
    The Military and Uncle Yar will charge you for repairing your gear in Pripyat, the Military will give you 50% discount and Uncle Yar 15% discount Pripyat'ta ki Military ve Uncle Yar silah tamiri için artık para alıyor. Military %50, Uncle Yar %15 indirim yapıyor.
    Loot money from corpses Cesetlerden para toplayabiliyorsunuz.
    Less food, medicine, ammo and grenades in loot Çok daha az yiyecek, ilaç, cephane ve el bombası çıkıyor lootlardan.

    KARAKTER GÜNCELLEMESİ

    There are 3 different playable USS characters to choose from. Each with their own unique attributes like endurance, speed, weapon specializations and starting gear. Choose carefully as this will influence your entire playthrough. 3 farklı karakter mevcut. Her karakter, sınıfına göre dayanıklılık, hız, silah özellikleri ve oyun başı inventory konusunda farklılık gösteriyor. Tüm oyun için iyi karar vermeniz gerekiyor. Modu kurarken sınıfınızı seçiyorsunuz ve oyuna başlıyorsunuz. Başka sınıfla oynamak isterseniz modu kaldırıp tekrar kurmanız gerekmekte.

    SİLAH GÜNCELLEMELERİ

    More than 40 new upgradeable weapons added to the game. Including pistols, shotguns, SMG's, carbines, rifles, machine guns and sniper rifles. Some are found in traders stock, some are held by NPC's, some are hidden in the stashes of The Zone. 40'tan fazla upgrade edilebilir silah oyuna eklendi. Bazıları traderlarda bulunurken, bazıları NPC'lerde mevcut. Rastgele olarak stashlardan da çıkabiliyor.
    Most of the weapons are unique, meaning that there is only 1 of them in the game. Çoğu silah benzersiz. Bunun anlamı oyunda yalnızca bir adet olması.
    Attachments are available for the new weapons and vanilla has even more attachments now. Yeni silahlar için eklentiler öevcut. Aynı zamanda normal sürüm için daha fazla eklenti mevcut.
    New ammo and armament ui icons Yeni cephane ve silah ikonları.
    Complete overhaul of all weapon conditions and behavior. Tüm silahların kondisyonları ve farklılıkları elden geçirildi.
    Weapon Rate of Fire, ammo counts, weight and all other attributes are based on real life counterparts Silahların dolum hızı, ateş hızı, şarjör kapasitesi, ağırlığı ve diğer tüm özelikleri gerçek hayata göre güncellendi.
    Weapon handling is based on the size and weight of the model Silahların handling özelliği tipine, ağırlığına ve modeline göre farklılık gösteriyor.
    More frequent weapon jamming Daha sık silah tekliyor.
    There is now a silencer variant for each ammo caliber available Her kalibreye göre farklı susturucular mevcut.
    New silencer and scope icon visuals Yeni susturucu ve dürbün simgeleri.
    Redesign of scope visuals and zooming Dürbün görseli ve seviyesi yenilendi.
    New scripting of recoil (based on ammo caliber) Kalibreye göre geri tepme miktarları güncellendi.
    No shooting from the hip. Recoil of all weapons are now more aggressive so you will need to take proper aim and use the strength of your hands and torso to shoot with low recoil. Crouching improves your aim in the optimal way. If you don't aim properly you will suffer great recoil and weapon sway when shooting in bursts or fully automatic. Kalça seviyesinde ateş etme artık yok (?). Silahların geri tepmeleri artık daha sert, bu nedenle daha düzgün nişan almamız gerekiyor daha düşük geri tepme için. Çömelmek daha iyi nişan almayı sağlıyor. Düzgün nişan almıyorsanız geri tepme çok daha yüksek oluyor ve tam otomatik silahlarda, silah sallanıyor.
    Weapon handling/recoil is influenced by your choice of USS specialization Silah handling ve geri tepmesi, karakter seçimine göre de farklılık gösteriyor.
    All upgrades available for most weapons (still requires tool sets) Çoğu silah için upgrade mevcut (Halen toolset gerekli)
    Thermite grenades added Termit el bombaları eklendi.
    More realistic weapon damage based on ammo caliber Kalibreye göre çok daha gerçekçi silah hasarı.
    The screen does not zoom in when you are aiming with iron sights Normal silah nişangahından nişan alındığında ekran zoomu artık yok.

    EŞYA, EKİPMAN, KAYNAK GÜNCELLEMELERİ

    Low Ammunition Ressources Düşük cephane kaynakları.
    This means that traders have less but more valuable ammo to offer at a raised price. Traderlar artık çok daha az cephane satıyor fakat bunu da yüksek fiyata satıyor.
    By helping the military faction in Pripyat you are still offered free ammo Halen Pripyat'ta Military grubuna yardımlarda ücretsiz cephane alıyorsunuz.
    All stashes edited to raise difficulty and to create a miserable and harsh environment Tüm stashler yüksek zorluk seviyesine göre güncellendi. Daha sefil ve sert çevrede yer alıyorlar.
    Number of weapon in The Zone have been cut down severely. Few Stalkers even have a backup weapon. Some novices only pistols. Making NPC armament more variated and even includes new weapons. Zombies are less well armed. Zone'da ki silah sayısı boydan boya azaldı. Çok az sayıda Stalker ikinci silaha sahip. Genel olarak pistol bulunduruyorlar. NPC silahlandırması çok değişken ve yeni silahları da içeriyor. Zombiler daha zayıf armora sahip.
    New food, drinks and item visuals Yeni yiyecek, içecek ve eşya görselleri.
    New items including joints, cigarettes, protein bars, porn mags and survival book. Esrar, sigara, protein barları, porno dergi ve hayatta kalma kitapları eklendi. (Hepsinin de etkileri ayrı ayrı)
    Military knife, Binoculars, PDA and Identitycard will show up in your inventory, you can't drop or sell them Ordu bıçağı, Dürbün, PDA ve kimlik kartı inventory'de görünür halde. Ne atabiliyor ne de satabiliyorsunuz.
    Sleeping bag & sleeping pills added to the game Çadır ve uyku hapları eklendi.
    There are two sets of knifes in the game now, one that is your standard issue military knife and works just as the vanilla knife. Then there is the hunting knife that the rest of the stalkers uses, it uses a weapon slot and you can sell them. Oyunda artık iki tip bıçak mevcut. Biri standart ordu bıçağı ve normal sürümdeki gibi. Diğeri avcı bıçağı ve diğer stalkerlar kullanıyor. Avcı bıçakları inventoryde yer alıyor ve satılabiliyor.
    Barmen now selling clear water (prolongs your need for sleep) Barmen artık temiz su satıyor. Uyku ihtiyacınızı uzatıyor.
    Item weights tweaked Eşya ağırlıkları güncellendi.
    Barmen and medics have less food, drinks, bandages and medkits to sell making them even more expensive Barmen ve doktorlar çok az sayıda yiyecek, içecek, bandaj ve medkit satıyor. Oldukça pahalı.

    YAPAY ZEKA GÜNCELLEMELERİ

    Alundaio's various AI Mod v1.07 included Alundaio's değişken AI Mod v1.07 içeriyor.
    AI Reworked (stalkers & monsters) Stalker ve yaratıkları için AI yenilendi.
    Reworked monster behavior Yaratık davranışları güncellendi.
    Relations tweaked. Stalkers/Bandits no longer turn neutral to each other İlişkiler güncellendi. Stalker/Banditler artık tarafsız duruma geçmiyorlar.
    Re spawns in freeplay (more alternatives of spawns in zaton and jupiter) Freeplay modda respawn mevcut. Zaton ve Jüpiter de daha fazla yer var spawn noktası olarak.
    You will find that some rookies may only be equipped with a standard pistol and a few rounds in terms of armament. Bazı acemiler bulabiliyorsunuz bir pistol ve az cephaneye sahip.
    Zombied Stalkers reworked...removed their bleeding and tweaked the damage they take when they is shot in different areas on the body, they don't heal as quickly as before but is more resilient against bullets. Zombiler güncellendi. Artık kanamaları olmuyor ve vücutlarının neresini vurduğunuza göre aldıkları hasar değişken. Sağlıkları hemen restore olmasa da kurşunları çok daha fazla dayanıklılar. Kesin çözüm ve tek kurşunla ölmelerinin yolu headshot!
    NPC's might carry stuff like valuable food that they won't sell or trade. NPC'ler değerli yiyecek taşıyabiliyorlar fakat takas yapmıyor ya da satmıyorlar (?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DF3D00E4D -- 11 Temmuz 2012; 11:59:46 >




  • Incelemek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek kötü yanı very high difficult olmasıdır heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XeonExceldus -- 11 Temmuz 2012; 13:09:25 >
  • @XeonExceldus

    Aslında kötü değil çünkü sadece zorluk en zorda seçilip oynanıyor gibi bir durum yok. Yapay Zeka ile birlikte oldukça kompleks bir hale getirmişler. Zorluktan ziyade gerçek hayata en yakın şekle sokmuşlar. Bu da sinir bozmuyor, daha dikkatli olmanızı sağlıyor. Benim görüşüm kötü olan tek detay minimap'te ne taraftan vurulduğunuzu görememenizdi. Bunu daha sonra patch ile yoğun istek üzerine düzelttiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    @XeonExceldus

    Aslında kötü değil çünkü sadece zorluk en zorda seçilip oynanıyor gibi bir durum yok. Yapay Zeka ile birlikte oldukça kompleks bir hale getirmişler. Zorluktan ziyade gerçek hayata en yakın şekle sokmuşlar. Bu da sinir bozmuyor, daha dikkatli olmanızı sağlıyor. Benim görüşüm kötü olan tek detay minimap'te ne taraftan vurulduğunuzu görememenizdi. Bunu daha sonra patch ile yoğun istek üzerine düzelttiler.

    Aslında haklısın gercek hayata daha yakın bu yonden düşünmemiştim ama düşününce daha mantıklı geldi
  • bugün modu yeniden indirdim.Eve geçince bi hasret gidereyim
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.