Binbaşı
27 Haziran 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme
Toplam: 120 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhaba,


Dükkanımda bulunan Lenovo G500 marka ve modelindeki laptop için @wah9n nickli ismini Vahap (Abdulvahap Çimen) olarak tanıtan üye whatsapp aracılıyla 10 kasım tarihinde tarafıma ulaştı, bazı detaylara cevap verdikten sonra kendisine laptopun şuan tarafımda olmadığını ve ihtiyacı olduğu için bir tanıdığıma verdiğimdi cihaz elime ulaştığında kendisine dönüş yapacağımı ilettim. Ardından kendisi farklı tarihlerde 2 defa daha yazdı ve cihazın gelip gelmediği bilgisini sordu ve ekledi ''Bir gelişme varmı hocam yoksa ben başka ürün arayışına gireyim'' cevabından sonra 19 kasımda cihazı isteği üzere tanıdığımdan aldım ve istemiş olduğu cs go oyunu ile testleri 20 kasımda yapıp tarafına dönüş sağladım fiyatta anlaşıldı ve ardından kendisinin nerede olduğunu sorunca Antalya'da bilgisi verince kendisine cihazı kargo ile değil elden satmak isteğimi belirttim. Kargo ile gönderim riskli olduğudan aslında çok sıcak bakmama rağmen kendisinin ısrarları sonucu alıcı ödemeli kargo ile gönderimde karar kıldık, hatta ödemeyi hemen yapabilirim demesine rağmen ben pazartesi günü havale işlemini yapalım dedim. Ardından sözüne istinaden 21 Kasım pazar günü cihazdan backup ımı alıp format işlemlerini gerçekleştirip cihazda yer alan bileşenler ssd ram ve driverların sorunsuz yüklü olduğu görselleri kendisine öğlen saatlerinde whatsapp üzerinden attım (hatta ekranla ilgili farkettiğim 2 detayıda kendisine ilettim) ama kendisi o arada hem profil resmini kaldırmıştı hemde akşama kadar whatsapp girmesine rağmen cevap yazmadı, akşam saatlerinde ben herhangi bir sorun olup olmadığını sordum ve son duruma göre cihazı iş yerine götüreceğimi ilettim ve bana cevabı ''Hocam ben tamamım benlik herhangi bir sorun yok'' cevabını verdi.


Tüm bu konuşmalar sonunda cihazı dün şirkete getirdim ve kendisine iban bilgilerimi ilettim ve paketi hazırladım, sabah 07:53 de tarafımdan yazılan mesaja 12:29'a a kadar bekleyip cevap gelmeyince (bu arada şahıs whatsappa o zaman aralığında giriyor ama benim mesajıma cevap yazmıyor ve bana ilk ulaştığından beri mavi tiki de kapalı) saat 12:29 mesajlarına bakıyormusun yazınca ''Hocam 15:30 gibi bitirmiş olacağız'' yazıp adres bilgilerini paylaştı. Saat 16:17 de tekrar yazdım ve havalenin gelmediğini ve iş çıkışı kargoyu servis güzergahında bırakabileceğimi vs vs, son görülmesi whatsapp da 15:33 ve eve geçerken kendisini saat 19:00 a kadar aradım ama ''ulaşılamıyor'' kaydı çıkmakta, tahminim hem arama ve whatsapp da beni engellemiş durumda. Yazışmaların hepsi elimde mevcut.


Siz forum sakinlerinden ricam @wah9n nickli ismini Vahap olarak tanıtan bu şahısa dikkat edin ve kesinlikle alışveriş yapmayın!


Herkese iyi forumlar.

Arkadaşlar merhaba,

Psone scph-102 kodlu cihazın ekran çıkışında kayma problemi mevcut, uzun bir süre kapalı kaldıktan sonra cihazı açtığımda yaklaşık 40 dakika görüntü aşağı yukarı gidip geliyor ve sonra görüntü oturuyor ama alt kısımda yatay bir titreme devam etmekte. Konsolda modchip mevcut internette modchip ile ilgili olabilir yazılmış fakat modchip i devre dışı bıraktım sonuç aynı. Ayrıca av kablo da yenilendi.

Konuyla ilgili tecrübesi olan varsa bilgi verebilirse sevinirim.

Sorunla ilgili örnek video;

Arkadaşlar Merhaba.

Sony marka telefon alıcaklar için benim yaşamış olduğum sorunlar ışığında dikkat edilmesi gereken bazı hususlar hakkında bazı bilgi paylaşımlarında bulunmak istiyorum. Umarım yararı olur. Amacım burada kesinlikle markayı karalamak değil bunu en başta belitmek isterim.

21 Kasım tarihinde İstanbul Acıbadem Vatan Bilgisayar şubesinden kasım ayındaki odeo bank kampanyası kapsamında vade farksız ihtiyaç kredisiyle 1499TL ye satın almış olduğum Sony Xperia M5 marka ve modelindeki cihazım ilk 20 günlük kullanım içerisinde farketmiş olduğum ekran panelinin sol üst kısmındaki siyah arka planda ışıksız bir ortamda kendini belli eden paneldeki ''ışık sızması'' sorunu ve şarj problemi olduğunu farkettim.
Cihaz ekranındaki ışık sızıntısıyla ilgili kendi çekmiş olduğum örnek görsel;


Vatan Bilgisayar Süreci;
Cihazdaki problemler nedeniyle ilk olarak vatan bilgisayar acıbadem şubesine gittim ve durumdan bahsettim. Görevli emsal bi sorunla şubeye gelen bir telefon olup olmadığını kontrol etti, olmadığını iletti ve cihazı alırken kontrol etmem ve sim kart takılması nedeniyle telefonu iade alamıyacaklarını cihazı problemler nedeniyle teknik servise göndermeleri gerektiğini cihazda teknik bir sorun olup olmadığını saptaması gereken sony firmasının anlaşmalı olduğu teknik servislerin incelemesi gerektiğini belirtti. Şahsım tarafından telefonun teknik servise bırakılması daha hızlı sonuç getireceğini iletti.

Kvk Teknik Servis Süreci;
Sony xperia müşteri hizmetleri arayıp cihazı nereye bırakmam gerektiği bilgisini aldım, bostancıda çalıştığım için kartal kvk servisine bırakabileceğim bilgisi verildi ve 11.12.2014 tarihinde cihazı kvk teknik servisine 1 aylık süre dolmadığı için DOA kapsamnında değişim talebiyle tüm kutu aksesuar fatura garanti belgeleriyle birlikte teslim ettim. Telefonun değişim talebi kvk tarafından Sony deki bilir kişiye iletildi ve 22.12.2015 tarihinde kutulu değişim talebi onaylandı ve ardından üretici firmanın kutulu değişim cihazını kvk servisine iletmesi süreci başladı.
-Kvk Teknik Müş. Hizmetleri: 11820

Sony Xperia müşteri hizmetleri ve Sony Eurasia müşteri hizmetleri süreci;
Değişim onaylandıktan sonra yani 22.12.2015 tarihinden sonra xperia müşteri hizmetlerini tekrar tekrar aradım süreçle ilgili bilgi almak için. Telefondaki müşteri hizmleri yetkilisine durumdan bahsettim ve m5 modelinin sorunlu bir seri olduğundan ve birçok mağdur olduğundan bahsettim ve bana verdiği cevap bu sorunların hiçbirinden haberlerinin olmadığı bilgisini aktardı. Telefonun ne zaman kvk ya ne zaman ileteceğini sorduğumda bilgilerinin olmadığını 20 iş gününü geçmediği sürece herhangi bir müdahalede bulunamadıklarını bilgisini verdi. İlerleyen günlerde tekrar aradım müşteri hizmetleri telefonunu bana kutulu değişim cihazlarının yurtiçi stoklarında olmadığı ve yurtdışından geleceği bilgisi verildi. Bu arada defalarca belki 8-9 a yakın müşteri hizmlerine mail attım verilen cevaplar hepsi kopyala yapıştır cevaplardı. Ayrıca para iadesi talebinden bahsettiğimde bunun için tüketici hakem heyetinden verilmiş olan yasal bi karar olması gerektiğini belittiler. 29 aralık tarihinde altunizade de bulunan Sony Eurasia müşteri hizmetleri telefonunu aradım ve yaşamış olduğum sorunlardan bahsettim ve şikayet kaydımı oluşturdular. Tüm bunlara ek olarak Xperia Türkiye Twitter sayfasına 3 defa mesaj attım ama tenezzür edip cevap bile yazılmadı.
-Xperia Müş. Hizmetleri: 0212 473 77 77
-Sony Eurasia: (0216) 633 9800
-Xperia Twitter: https://twitter.com/SonyXperiaTR

20. iş gününü aştıktan sonraki süreç;
Bu hafta pazartesi günü 21. iş günü oldu ve yasal süre aşıldı bu nedenle kvk nın dakikası 2.99 TL olan 11820 nolu telefonunu aradım ve yasal sürecin aşıldığını belirttim, telefondaki görevli (yasemin hanım) son 1 yıl içerisinde sony marka telefonların çok fazla arıza verdiğini ve piyasaya sürülen özellikle z serisi telefonların çoğunda fabrikasyon hatalar olduğu ve sony tarafından mail ile verilen bilgiye göre kendilerinin para iadesi talebi açabildikleri bilgisini verdiler, bende para iadesi talebi oluşturması için görevliye bilgi verdim 24 saat içinde sonuçlanacağı bilgisini verdiler. Ertesi gün yani salı günü herhangi bir bilgi gelmediğinden kvk müşteri hizmlerini tekrar aradım, görevli sony den bilgi beklediklerini para iadesi için tekrar kayıt açalım sonuç en yarın gelir bilgisini verdi. Çarşamba günü kvk dan mail geldi ''Ücret iadesi talebiniz 0212 473 77 77 Sony Mobile ile görüşerek iletebilir'' ardından hemen kvk yı aradım konuyu sony ile görüşün dediler. Sony yi aradım yine aynı hikayeden bahsettiler para idaesi için hakem heyeti kararı olması gerekiyor. Bu sabah yani 25. iş günü sorularıma cevap almak için tekrar Sony Xperia müşteri hizmetleri ve Sony Eurasia müşteri hizmetlerini aradım ve telefonun ne zaman geleceğine dair bilgi vermediler ve telefonda kendileriyle tartışıp kapattım. Ardından kvk yı aradım bu sefer konuşan görevli tüketici hakem heyetine gitmemi söylmekteydi, anlıyacağınız tam bir yılan hikayesi..

Tüketici hakem heyeti süreci;
Bugün işyerimden izin alıp Ataşehir Kaymakamlığı binasındaki ilçe hakem heyetine gittim, sıra yoktu hemen görevliye yaşadığım sorundan bahsettim dilekçeyi doldurmamı istedi. Dava cihazı satın aldığım firmaya açmam gerektiği belirtti. Dilekçeyi doldurduktan sonra fatura,garanti belgesi ve teknik servis formunu 2 nusha olucak şekilde görevliye teslim ettim. Açılan davanın en geç 4 ay içinde sonuçlandığını belirtti. Bu süreç içerisinde eğer değişim cihazım gelirse alabilirmiyim dediğimde, alabileceğim ve davayı iptal edebileceğim bilgisi verildi. Dosya numarasının yazılı olduğu kağıdı teslim alıp kaymakamlıktan ayrıldım.

Yaşamış olduklarım bunlar, telefon satın alıcaklar arkadaşlar için yaşamış olduğu problemler ve deneyimleri aktarmak istedim. Amacım burada en baştada belirttiğim gibi kessinlikle Sony firmasını karalama kampanyası değil. Sadece deyim yerindeyse forumdaki bazı firma avukatlarına ve fanboylarına bir tepki diyebilirim. Bir firma düşünün cihazı satarken her kuruşuna kadar cihazın parasını tüketiciden çatır çatır almakta yanlız iş satış sonrası desteğe gelince durumu tek kelimeyle özetlemek gerekirse REZALET durumda. Ve bugün halen hakkında change.org sayfasında toplatılmasıyla alakalı imza kampanyası başlatılan hergün servise sorunlarıyla giden m5 modelinin sorumsuzca firma tarafından reklamı yapılmakta. Ben yıllardan beri Sony firmasının birçok ürününü kullandım, halende ps4 kullanmaktayım bugüne kadar hiç servise götürmek durumunda kalmamıştım. Ama bu yaşamış olduğum sorumsuzluk ve ilgisizlik karşısında bir daha akıllı telefon grubu olarak Sony firmasına yaklaşmam vede tavsiyede de bulunmam.

Daha önce sorun yaşamış arkadaşlar ve şuan serviste telefonu olan arkadaşlar yorumlarını yazabilirler.

Herkese iyi forumlar.
1 ay önce lenovo g500 satın aldım, cihazda mevcut intel 4000 hd ve amd 8570 mevcut. Bios da switchlable graphics ve uma graphics modlari mevcut işte burada 1 seçenek daha olsa tamamdır olay Amd oyunlarda gerektiginde devreye giriyor. Driverlar güncel ve sıkıntı yok.

Arkadaşlar biliyorum bazılarınız bana kızacak konu kalabalığı yapıyosun diye ama dün gece 2 ye kadar uğraştım ama bi sonuca varamadım.
Lenovo forumları donanımhaber vs bakmadığım yer kalmadı. Bu sabah lenovo müş. hizmetlerini aradım ama onlarda amd control center dan yüksek perf. al gibi youtube da dolanan videolardaki çözümü işaret etti ama soruna çözüm değil malesef.

Şimdi benim asıl amacım cihazdan 1080p filmlerde dtshd master ses alabilmek. media playera ince ayar çekildi, fakat masaütünde intel 4000 kullandığından, desteklenen ses modlarında dtshd master olmadığından ses devreye girmemekte. media player classic veya vlc player ı amd nin değiştirebilir grafik programına eklediğimde yüksek perf noduna alamıyorum programlarda güc tasarufunda kilit simgesi mevcut.

Önceki topladığım htpc de aynı ayarlar ile ati ekran kartımda sorunsuz dtshd ma açılmakta idi. buradaki sorun intelin bu formatı desteklememesi ve ekran kartındaki 8570 i masaüstü modda kullanamam

Şimdi sorum laptopu sadece hd8570 ile nasıl çalıştırabilirim?
Bios da grafik modlarında amd de olsa bu sorun çözülür gibi duruyor. Burada iş tabi lenovoya düşüyor bekle allah bekle yada yazılım ile yapılabilir mi?


örnek lenovo t400 bios grafik seçenekleri;


Thinkpad W520 bios grafik seçenekleri;


deneyimi olan arkadaşlardan yardım ve yorumlarını bekliyorum.
Yeni oluşturduğum sistemi sizlerle paylaşmak istedim.

Şimdilik laptop+flac arşivi ile devam, ama temiz bi pikap arıyışındayım.

Video ekliyorum.Videodaki bişeşenler kısaca ;

-Amfi: Jvc Ax-1 (Stereo 1980)
-Hoparlör: Sony SS-H12 Twin Duct
-Müzik :Miles Davis & John Coltrane - Bye Bye Blackbird (FLAC 669kbps)
-Laptop & Ses kartı: Lenovo N200 (Realtek Chipset)
-Program: Foobar2000

Resimler ;





Amfiyi sahibinden.com dan 2.el 150TL'ye, kolonlarıda yine aynı siteden 2.el olarak 60 TL'ye satın aldım.

Sisteme uyumlu olucak phono çıkışlı bi pikap önderisi lazım.Hatta bu bölüme konu açmıştım 2 gün önce numark ile ilgili http://forum.donanimhaber.com/m_76313958/f_//tm.htm#76313958

Yorum ve görüşleri alalım
selam,

Numark TTUsb Turntable D&r da %23 indirmle 249tl den satılmakta. .Sahibinden'de cihaz 480-525 arası satılıyor.

http://www.dr.com.tr/Muzik/Numark-Usb-Turntable//Muzik-Aletleri/DJ-Sistemleri/urunno=0000000422852

Elimde Jvc Ax-1 (1980) phono ve aux çıkışlı amfi mevcut. 200-250 arası bi pikap arıyorum.Sahibinden.com'da bu fiyat aralığında kozmetik olarak temiz bişe bulamadım.Nette araştırma yaparken Numark'a denk geldim.Dj pikapıı olarak geçmekte ama bnm için görselden çok ses önemli.

D&r'ı aradım şubede mevcut değil yanlız internetten siparişe göre tedarik edip gönderiyorlarmış.

Tecrübeli ve bu işte deneyimli arkadaşlardan yorum veya öneri bekiyorum.

Herkese iyi günler...



herkese selam,

şimdi elimde mevcut kullandığım linksys x2000 modem mevcut vede dubleks eve taşındık.Modem üst katta benim odada,Alt katta salonda wireless ile bağlanıldığında tek diş çekmekte bazen bağlantı kopmakta.

Şimdi geçen hafta d-smarta geçtim,kampanya dolayısıyla modemde verdiler.

Benim sorum : Linksys x2000 hali hazırda modem olarak kullanırken dsmartın vermiş olduğu D-Link Dsl-2640U modemi yan odada internet access point olarak kullnarak kablosuz internettin mesafesini artırma şansım nedir arkadaşlar.

Tecrübeli kişilerden yardım ve yorum bekliyorum



Yeni topladığım Htpc bilgisayarımda ekran kartı ve güçlü bi güç kaynağı eksik

Sistem özellikleri kabaca;

*Amd Sempron 145
*Asus M5A78L-M LX V2
*Corsair 4gb 1333Mhz CL9 DDR3
*Samsung 250gb

Ekran kartı almam lazım bu nedenle tavsiye lazım.2.el ati 5770 düşünüyorum ama uygun fiyatlı temiz bişe bulamadım şuana kadar.Sıfır almak daha mantıklı gibi.

Bütçem maximum 140TL.


Htpc 'ye alacağım ekran kartının yapabilecekleri şunlar olsa yeterli ;

-Hdmi olmazsa olmaz.Ekran kartı hdmi'dan hem ses ve hem görüntü için sinema amfisine bağlanıcak.
-Xbmc'de takılmadan 1080p video izletmesi.
-Pes 2013'ü 1920x1080 High ayarda takılmadan oynatabilmesi.



Ben ufak bi bakındım sıfır olarak POWERCOLOR HD6670 GDDR3 buldum.vatan bilgisayarda %25 indirimle 126 tl

http://www.vatanbilgisayar.com/Ekran%20Kart%C4%B1/powercolor-ax6670-1gbk3-h-hd6670-gddr3-1gb-128bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=62844

Tavsiyelerinizi esirgemeyin İyi forumlar
Arkadaşlar LENOVO 3000 N200 (Migros'dan alınma) modelindeki cihazım son 4-5 aydan bu yana başlarken 1 defa kapanıyordu son 1 aydan bu yanada 5-6. seferde açılyor, cihaz kendini hata moduna alıyodu vs vs....

Nette ufak çaplı bi araştırma yaptım.Forumda ''fehmigold'' nickli arkadaşın şu yorumunu okudum ;


quote:

Orijinalden alıntı: fehmigold
Uzun çalışmalar sonucu ben sorunu çözdüm.Sorun fabrikasyon harddisc sıcaklık ayarlarında.Bilgisayarınıza "speedfan" adlı programı indirin.Programı çalıştırın ve ordan driverlerin çalışma başlangıç sıcaklığını 15 C yapın.Tehlike sıcaklığına dokunmayın.Sorun ortadan kalkıyor.Bu iyiliğimi unutmayın.


Bugün cihazı windows 8 ile formatladım ve Speedfan programını kurdum.Ve yukarıdaki tarife göre ayar çektim.Şuan cihazdaki kapanma sorunu yokoldu.Sorun yaşayan arkadaşlar için paylaşmak istedim bu yöntemi.

Speedfan için : http://www.almico.com/sfdownload.php

Speedfan'da yaptığım ayarlar;

Readings sekmesinden Configure




Ardından Gpu-Hd0-Core0-Core1 için Desired degeri olarak yukarıda yazıldığı gibi Mevcut değerleri ''15'' olarak değiştiriyoruz.



İşlem tamamdırDeğerli bilgileri için ''fehmigold'' arkadaşa teşekkürler.
2006-2012 arası Tüm çalışmaları bi araya topladım.Son zamanlarda vakit darlığından yeni proje yok malesef Yakın bi zamanda CM Storm Sniper projesiyle geri dönüyor olucam

Herkese iyi forumlar.

Raidmax Smiladon Extreme Black



İnwin Stealth Bomber



Nzxt Beta Evo



Cooler Master Test Bench 1.0





Aopen G326



Cooler Master Rc690



Asus Vento Tm231

Hakkında
Konum: İstanbul, Ataşehir
Forum İmzası:
*Amd Ryzen 5 1600AF(Gelid Tranquillo+Noctua Nf-P12)//Asus TUF GAMING B450M-PRO S//16Gb Corsair Vengeance Ddr4 3200mhz//Adata XPG SX8100 512GB M.2//240GB Sansisk SsdPlus//Palit Gtx760//Raijintek Styx//High Power 600 Watt//Asus Tuf Gaming VG24VQ//Redragon K568R//Corsair Katar Pro

*Qcy T1C//KZ ZS1//Philips She3590//Sennheiser Mm60//Philips Shm1900 Headset

*Huawei P20//Samsung Watch Active 2//Xiaomi Mi Band 2

*Fujifilm X-T30//Fujinon Xf 16-80mm
Forum İkinci El İmzası:
*Alışveriş yaptıklarım ve referanslar;
Apexi - azizcinar - TWiST_oF_FaCe - sedoman34 - köroğlu__ - Edmond_Dantes - Halit61 - easethepain - celalettin53 - gorkemliaslan - ironblood19 - Metin* - kaanblack - captain89 - KorgenaraL - zUbE - lütfü696 - haydarasilioglu - fevzi1428 - barbarian161 - miracdemir - cemre16 - Cango34 - -BUR@K- - b0h3m - boraaktas - nehnini - omerkutay41 - seckinarda - muratkaya - alicankoker - murat3630 - mrn - esex1903 - solti - bukalemuns - apotheke1969 - appalit - NetLuis - Ryzen

*Sözünde durmayan ve dikkat edilmesi gerekenler ;
Jacksel - y3el - priestess - wah9n
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
AMD
Mobil cihaz
huawei
Operatör
turktelekom
ISS
Türk Telekom
Oyun Platformu
pc
Takım
Galatasaray
Steam
Steam
TV
Philips
Ses Sistemi
Creative
Notebook
Lenovo
Fotoğraf Ekipmanları
FujiFilm
Kulaklık - Amfi
Philips
İşlemci
AMD
Anakart
Asus
Sabit Disk
SanDisk
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 6 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 1.275
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.812
İkinci El Bölümü Mesajları: 524
Konularının görüntülenme sayısı: 219.944 (Bu ay: 1.911)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 63 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.