Şimdi Ara

RUHUMU ŞEYTANA SATMAK İSTİYORUM.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
6.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba. Ciddi anlamda soruyorum. Dalga geçecek arkadaşlar varsa konuyu terkederse sevinirim.

    Şimdi gelelim asıl konumuza. Arkadaşlar ben ruhumu şeytana satmak istiyorum. Bu konuda bilgili arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Godness -- 25 Mayıs 2015; 18:28:59 >



  • Hocam dediklerimi uygulamadan önce iyi düsun dunya hayati ahiret hayatinin binde biri olamaz.
    Ahiretini satmakta kararlıysan kimsenin olmadigi acik bir alanda ates yak lucifer seni cagiriyorum sesime kulak ver diyerek 66 defa tur at etrafinda o geldiginde ates sonecek ve yeniden yanacaktir ne istiyorsun diye soracak sana anlamadigin bir lisan ile beyninin icinden konusacak ruhumu sana vermek istiyorum ve senden istegim .... kabul ediyor musun diyeceksin sana ornegin 10 sene san sohret para verecegim ama sonra canini alacagim ruhun benim olacak diyecek sende kabul edersen seni muhurleyecek sunu unutma sana vaad ettigi verdigi seyler gecici 5 10 20 sene sen karsiliginda ruhunu veriyorsun.
    Erken yasta olen cogu unlu rekortmen insanlar seytana ruhunu muhurletmis kisilerdir. Elinde sonunda canini alacak.

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaça satıyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faust u okumuş arkadaş
  • 5e kardeş alıcı mısın? . Şu yazıyı okuyup öyle yorum yapsanız keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200 lira vereyim ruhuna kargo benden
  • Az kullanılmış 500un altına inmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 vereyim kargo senden o zaman özele gel
    sanalpazarda ilan açabilir misiniz?yaşınız kaç?
  • Gitti gidiyor olur mu? Ayrıca hediye paketide yapıyoruz efendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPN'den fırlama gençlik..
  • Bobrekleri sardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Undersis

    Kaça satıyorsun?

  • https://m.youtube.com/watch?v=bTknhX-9wjs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam dediklerimi uygulamadan önce iyi düsun dunya hayati ahiret hayatinin binde biri olamaz.
    Ahiretini satmakta kararlıysan kimsenin olmadigi acik bir alanda ates yak lucifer seni cagiriyorum sesime kulak ver diyerek 66 defa tur at etrafinda o geldiginde ates sonecek ve yeniden yanacaktir ne istiyorsun diye soracak sana anlamadigin bir lisan ile beyninin icinden konusacak ruhumu sana vermek istiyorum ve senden istegim .... kabul ediyor musun diyeceksin sana ornegin 10 sene san sohret para verecegim ama sonra canini alacagim ruhun benim olacak diyecek sende kabul edersen seni muhurleyecek sunu unutma sana vaad ettigi verdigi seyler gecici 5 10 20 sene sen karsiliginda ruhunu veriyorsun.
    Erken yasta olen cogu unlu rekortmen insanlar seytana ruhunu muhurletmis kisilerdir. Elinde sonunda canini alacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuteRobot -- 25 Mayıs 2015; 21:30:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakın sakın öyle bir şey yapayım deme.

    Sana bedavadan istediğini vermiyor sakın amandır dostum uzak dur.

    Meraktan epeyce araştırmıştım bu mevzuyu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıcak fırsatlara yada ikinci ele aç konuyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuteRobot

    Hocam dediklerimi uygulamadan önce iyi düsun dunya hayati ahiret hayatinin binde biri olamaz.
    Ahiretini satmakta kararlıysan kimsenin olmadigi acik bir alanda ates yak lucifer seni cagiriyorum sesime kulak ver diyerek 66 defa tur at etrafinda o geldiginde ates sonecek ve yeniden yanacaktir ne istiyorsun diye soracak sana anlamadigin bir lisan ile beyninin icinden konusacak ruhumu sana vermek istiyorum ve senden istegim .... kabul ediyor musun diyeceksin sana ornegin 10 sene san sohret para verecegim ama sonra canini alacagim ruhun benim olacak diyecek sende kabul edersen seni muhurleyecek sunu unutma sana vaad ettigi verdigi seyler gecici 5 10 20 sene sen karsiliginda ruhunu veriyorsun.
    Erken yasta olen cogu unlu rekortmen insanlar seytana ruhunu muhurletmis kisilerdir. Elinde sonunda canini alacak.
    Hocam bu dediğinizi yaptığımızda kesin oluyor mu? Yapmakta kararlıyımda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Godness -- 25 Mayıs 2015; 22:17:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ---CaspeR---

    Sıcak fırsatlara yada ikinci ele aç konuyu

    İkinci ele açıcaktım sıfır gibi tertemiz hocam vazgeçtim oyuzden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Godness G kullanıcısına yanıt
    Şaka bi yana şuan gençliğinin verdiği bu deliliği doruklarda yaşıyorsun ama cidden biraz Kuranı karıştır oku sadece oku anlamıyla birlikte abdest al namaz kıl allaha dua et rahatlarsın boşbeleş şeylerle uğraşma bak yazık edersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.