Şimdi Ara

Yeter Artık Ben De Sevgili İstiyorum Sevmek Sevilmek İstiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır sevgilim yok beyler yeter bıktım titreme geliyor artık. Hiçbir kız bana bakmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • emin ol tek olmak daha iyi, benim daha önce biri 2 senelik, biri 7 aylık iki ilişkim olmuştu, sonu hep kötü bitiyor baya üzülüyorsun. ondan sonra 5-6 kişiyle de flört türünde durumlarım oldu ama ısınamıyorum artık, konuşup konuşup bırakıp sonra vicdan azabı çekiyordum. artık tamamen çektim kendimi mesela, ne karşı taraf üzülüyor ne ben üzülüyorum.
    _____________________________
  • Burdakiler mi sevsin dostum bi uğraş önce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • verkurtull diye geldim geri gidiyorum
    _____________________________

    Dostunu yakın tut Düşmanını daha yakın

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka bir şey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın.
  • Sevgili yapınca her şey el bebek gül bebek sanıyorsun heralde benimde oldu da kurtulduk yav neydi öyle?


    Aldığımız keyif kum tanesi kadar çektiğimiz acı rezidans kadardı be



    En iyisi böyle... Bir kaç yıl sonra üni biter oturur kendime uygun biriyle evlenirim mutlu mesut yaşarım oh miss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gel pc pc

    Sevgili yapınca her şey el bebek gül bebek sanıyorsun heralde benimde oldu da kurtulduk yav neydi öyle?


    Aldığımız keyif kum tanesi kadar çektiğimiz acı rezidans kadardı be



    En iyisi böyle... Bir kaç yıl sonra üni biter oturur kendime uygun biriyle evlenirim mutlu mesut yaşarım oh miss

    Gerçekten sevdinmide keyif aldın.

    Birde fesat olarak bakalım.

    Keyif almayı bilmiyormuşsun diyenler olur şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hayatı sevişmek sanan bir insanımsı beyanı*
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bazen çok ölmek istiyorum.
    geçen ay açıldı
    Adam gibi yaşamak için
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Pagan Min kullanıcısına yanıt
    Erkeklere mi bakmaya karar verdinde bu foruma yazıyon hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Black guns matter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gel pc pc

    Sevgili yapınca her şey el bebek gül bebek sanıyorsun heralde benimde oldu da kurtulduk yav neydi öyle?


    Aldığımız keyif kum tanesi kadar çektiğimiz acı rezidans kadardı be



    En iyisi böyle... Bir kaç yıl sonra üni biter oturur kendime uygun biriyle evlenirim mutlu mesut yaşarım oh miss

    Tamam belki bu tür şeyler yorucu olabilir ama yaşamadan bilemem. Ben sevgiliyi gönül eğlendirmelik bir şey olarak görmüyorum zaten. Sevgiye gerçekten çok ihtiyacım var, psikolojim alt üst durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -PARS

    verkurtull diye geldim geri gidiyorum

    Onun başlıklarında yazım hatası mutlaka oluyor ve genelde caps lock açık yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.