Bildirim
Yeter Artık Ben De Sevgili İstiyorum Sevmek Sevilmek İstiyorum
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
emin ol tek olmak daha iyi, benim daha önce biri 2 senelik, biri 7 aylık iki ilişkim olmuştu, sonu hep kötü bitiyor baya üzülüyorsun. ondan sonra 5-6 kişiyle de flört türünde durumlarım oldu ama ısınamıyorum artık, konuşup konuşup bırakıp sonra vicdan azabı çekiyordum. artık tamamen çektim kendimi mesela, ne karşı taraf üzülüyor ne ben üzülüyorum. _____________________________ -
Burdakiler mi sevsin dostum bi uğraş önce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
verkurtull diye geldim geri gidiyorum _____________________________ 
Dostunu yakın tut Düşmanını daha yakın
Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka bir şey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. -
Sevgili yapınca her şey el bebek gül bebek sanıyorsun heralde
benimde oldu da kurtulduk yav neydi öyle?
Aldığımız keyif kum tanesi kadar çektiğimiz acı rezidans kadardı be
En iyisi böyle... Bir kaç yıl sonra üni biter oturur kendime uygun biriyle evlenirim mutlu mesut yaşarım oh miss
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: gel pc pc
Sevgili yapınca her şey el bebek gül bebek sanıyorsun heralde
benimde oldu da kurtulduk yav neydi öyle?
Aldığımız keyif kum tanesi kadar çektiğimiz acı rezidans kadardı be
En iyisi böyle... Bir kaç yıl sonra üni biter oturur kendime uygun biriyle evlenirim mutlu mesut yaşarım oh miss
Gerçekten sevdinmide keyif aldın.
Birde fesat olarak bakalım.
Keyif almayı bilmiyormuşsun diyenler olur şimdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
hayatı sevişmek sanan bir insanımsı beyanı* _____________________________ -
Erkeklere mi bakmaya karar verdinde bu foruma yazıyon hocam ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Black guns matter -
quote:
Orijinalden alıntı: gel pc pc
Sevgili yapınca her şey el bebek gül bebek sanıyorsun heralde
benimde oldu da kurtulduk yav neydi öyle?
Aldığımız keyif kum tanesi kadar çektiğimiz acı rezidans kadardı be
En iyisi böyle... Bir kaç yıl sonra üni biter oturur kendime uygun biriyle evlenirim mutlu mesut yaşarım oh miss
Tamam belki bu tür şeyler yorucu olabilir ama yaşamadan bilemem. Ben sevgiliyi gönül eğlendirmelik bir şey olarak görmüyorum zaten. Sevgiye gerçekten çok ihtiyacım var, psikolojim alt üst durumda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt






