Şimdi Ara

RTE: '2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz"

    Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığındaki Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı sona erdi.


    Ahlat Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki toplantı, 1 saat 45 dakika sürdü.


    Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:


    "Merkez Bankası rezervlerimiz 176,5 milyar dolara ulaşarak cumhuriyet tarihimizin rekorunu kırdı"


    Alıntı

    metni:
    İşte en son Merkez Bankası rezervlerimiz 176,5 milyar dolara ulaşarak Cumhuriyet tarihimizin rekorunu kırdı. Borsamızdaki toparlanma son haftalarda hız kazandı. İç ve dış borçlanma maliyetleri düşerken Türk lirasına olan güvende hız da yükseliyor. Enflasyondaki düşüş 14 aydır aralıksız devam ediyor. Enflasyon beklentileri de tüm kesimlerde iyileşiyor. İhracat tarafında 25 milyar dolarla tarihin en yüksek rakamını hamdolsun yakaladık.
    Yıllık bazda, ihracatta 270 milyar dolar sınırını zorluyoruz. Turizm rakamlarını son kabine toplantımızda paylaşmıştım. Orada da ilk 6 ayda 25,8 milyar dolarla rekor kıldık. Sanayi üretim endeksinde de tablo gayet olumlu. Haziran ayında sanayi üretimimiz bir önceki aya göre %0,7 geçen yılın aynı ayına göre ise %8,3 oranında artış kaydetti. İstihdam verilerinde de hamdolsun bir sorun gözükmüyor.


    "Ekonomi programımızın meyvelerini birçok alanda topluyoruz"


    Alıntı

    metni:
    İşsizlik oranımız 26 aydır %8,6 ile tekhanelerde seyrediyor. Yani bölgemizdeki sıcak çatışmalara küresel ekonomideki belirsizliklere ve malum çevrelerin menfi kampanyalarına rağmen ekonomi programımızın meyvelerini birçok alanda topluyoruz. İnşallah çok daha iyi yerlerde olacağız. Türkiye ekonomisi yapısal dönüşümünü tamamlayacaktır. 2026 senesini ekonomide de reform yılı olarak görüyor, hayata geçireceğimiz reformlarla ilgili hazırlıkları hızla tekemmül ettiriyoruz.
    Eylül ayının ilk haftasında üç yıllık vizyonla hazırlanan orta vadeli programı kamuoyumuzla paylaşacağız. Şunu buradan bir kez daha ilan etmek isterim. Fahiş fiyatlar aracılığıyla Milletin lokmasına el uzatan piyasa fırsatçılarına nasıl göz açtırmıyorsak tüm umudunu Türk ekonomisinin tökezlemesine bağlamış siyasi fırsatçılara da evelallah pabuç bırakmıyoruz.


    ekonomim




    _____________________________




  • Reis diyor ki "paranızı Altın yapın, dolar yapın, Euro yapın. TL'de kalmayın. Mümkünse ülkede kalmayın. Zira bir şey deneyeceğiz" :)

    diye anladım ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reform yılı diyorsa bilin ki tersi olacak bu bunalım buhran günler göreceğiz demektir parası altını olan sahip çıksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    GA-X38-DQ6-ZALMAN CNPS 9700 NT-ASUS A-55GA 550 WATT-OCZ REAPER DDR2 800 CL4-SAMSUNG 1 TB+250 GB SEAGATE 410AS -LOGİTECH G15-SPARKLE 512 8800GT 256 BİT-Q6600 QUAD CORE 2.4 GHZ-ASUS 1814 SATA-PHİLİPS HD1500 KABLOSUZ KULAKLIK-LOGİTECH Z2300-LOGİTECH V450 MOUSE
  • Tam tersi olacak mesajını aldım.Bu adamı dinleyin çünkü ne dese hep tam tersi çıkıyor ytd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bize her yıl reform.

    _____________________________
    [link]/https://sites.google.com/view/fontahminlerim/ana-sayfa/[/link]
  • RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz"
    _____________________________
    Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
  • Komedi RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz" 

    _____________________________
    "Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

    "Zekanın gerçek göstergesi bilgi değil hayal gücüdür. İnsanlık umudunu yitirmedikçe ve hayal ettikçe başaramayacağı hiçbir şey yoktur."
    System.out.print("Beşiktaş JK");
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2025-2024-2023-2022-2021 için de benzer açıklamları vardı reis'in sonuç ortada.


    Zaten bu tür açıklamaları bize değil kendi kitlesine yapıyor çok bir önemi yok.

    _____________________________
  • 2024 emekli yılı

    2025 aile yılı

    2026 reform yılı

    2027 kapanış

    _____________________________
  • bu yıl içinde sanırım ekonomiyi muazzam iyi yaptık demişti o zaman neden reform yapıyoruz ki

    _____________________________
  • RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2017 referandumundan beri hep aynı sözler ve vaatler...Tek gerçek 2018'in 2017'den kötü olduğu,2019'un 2018'den kötü olduğu,2020'nin 2019'dan kötü olduğu,2021'in 2020'den kötü olduğu,2022'nin 2021'den kötü olduğu,2023'ün 2022'den kötü olduğu,2024'ün 2023'ten kötü olduğu ve 2025'in 2024'ten kötü olduğudur.


    Bir ülke düşünün ki her sene geçen seneyi mumla aratsın...


    Dövizin hali ortada,

    Demografik yapı ortada,

    Adaletin durumu ortada,

    Enflasyonun hali ortada....


    Ama hala daha 'Gelecek yıl şu reform yılı','Gelecek yıl şöyle süper güç olacağız' gibi söylemler vs...


    Buna artık kendi seçmenleri bile inanmıyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Long Nightt -- 27 Ağustos 2025; 15:10:12 >
    _____________________________
  • Artık inanılacak hiçbir şeyi kalmadı 25 yıldır elinden tutan mı vardı da yapamadı tüm yetkileri elinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    GA-X38-DQ6-ZALMAN CNPS 9700 NT-ASUS A-55GA 550 WATT-OCZ REAPER DDR2 800 CL4-SAMSUNG 1 TB+250 GB SEAGATE 410AS -LOGİTECH G15-SPARKLE 512 8800GT 256 BİT-Q6600 QUAD CORE 2.4 GHZ-ASUS 1814 SATA-PHİLİPS HD1500 KABLOSUZ KULAKLIK-LOGİTECH Z2300-LOGİTECH V450 MOUSE
  • Bu demek oluyorki 2026 da kuru ekmek yicez.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Çoklar Diye Korkmadık, Azız Diye Çekinmedik, Düşmanlarımız Etrafımızda Ocak Gibiydi.
    Bizde Ateş İdik.
  • 2023-2025 ekonomide laylaylom dönemi (birsey denedik ama biz bile ne yapmaya çalıştığımızı anlamadık donemi)

    2026-2027 ekonomide seçimi hazırlık dönemi ( seçim öncesi 6 ayı rahat geçirmek için ekstra kemar sıkma dönemi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tüyo'yu aldım RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz" 

    _____________________________
    [link]/https://sites.google.com/view/fontahminlerim/ana-sayfa/[/link]
  • RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz"
    RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz"ınstagram
    YÜZDEYÜZHABER on Instagram: "Bir Sokak Röportajında Kadın Akademisyen'in Yüksek Kiralar Hakkında Söyledikleri Sosyal Medyada Viral Oldu.#haber #zam #kira #ekonomi #maaş"
    https://www.instagram.com/reel/DN2jsNp5j8A
    _____________________________
  • RTE:  "2026'yı ekonomide 'reform yılı' olarak görüyoruz" 

    _____________________________
    Chi of love
  • Acaba başımıza ne getirecek?

    _____________________________
  • "Reisi yedirmeyiz, gerekirse soğan ekmek yeriz." diyenlere müjde: İşte! Soğan ekmek yesinler zaten. Yıllardır gluten yiye yiye beyinleri işlevlerini kaybetmiş; önden müjdeyi veriyor: Yolumuz Venezuela yolu, hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.