Şimdi Ara

>>Rover Kullanıcıları Kulübü<< (57. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.838
Cevap
71
Favori
358.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynen dediğiniz gibi, aracın farları sonradan değiştirilmiş ve değiştiren arkadaş da muhtemeldir ki ebay'da ucuz olduğu için ingiltereden almış farları. Dolayısıyla farların içindeki kırıcı çizgiler trafiği bize göre ters olan ingiltereye göre sola yönlendiriyor ışığı.

    O farlarla geçemezsiniz muayeneden. Mecburen değiştireceksiniz.

    Yalnız tabii bu arada aklıma başka bir durum geldi. Mesela ülkemizde diplomatik ya da farklı sebeplerle bulunan sağdan direksiyonlu bir çok araç var, bizzat ben Ankara'da gördüm mesela. Acaba onlarda ne yapılıyor? Muayeneye mi girmiyorlar yoksa farklı bir prosedür mü uygulanıyor onlar için? Buyrun bir başka merak konusu daha. Bu sorunun cevabını öğrenebilirsem paylaşırım...


    Ama sizin için maalesef far değişimi şart...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Aynen dediğiniz gibi, aracın farları sonradan değiştirilmiş ve değiştiren arkadaş da muhtemeldir ki ebay'da ucuz olduğu için ingiltereden almış farları. Dolayısıyla farların içindeki kırıcı çizgiler trafiği bize göre ters olan ingiltereye göre sola yönlendiriyor ışığı.

    O farlarla geçemezsiniz muayeneden. Mecburen değiştireceksiniz.

    Yalnız tabii bu arada aklıma başka bir durum geldi. Mesela ülkemizde diplomatik ya da farklı sebeplerle bulunan sağdan direksiyonlu bir çok araç var, bizzat ben Ankara'da gördüm mesela. Acaba onlarda ne yapılıyor? Muayeneye mi girmiyorlar yoksa farklı bir prosedür mü uygulanıyor onlar için? Buyrun bir başka merak konusu daha. Bu sorunun cevabını öğrenebilirsem paylaşırım...


    Ama sizin için maalesef far değişimi şart...

    aya arkadaşım benim aracım 414 si aracımın orjinal sol farıda direk sola bakıyordu ayarlarını bizzat kendim yapıyorum ama ayar bitiyor yinede sola bakıyordu yan sanayi tayvan depo marka sol far aldım oda aynı bir türlü düzelmiyor ayarı sonuna kadar sağa çekmeme rağmen far cama dayanıyor yinede illaki sola bakıyor sizin yazışmalarınızı okuyunca bende yazayım dedim daha ne yapabilirizki başka bilemiyorum haliyle karşıdan gelen rahatsız oluyor bir bilginiz var ise yardımcı olursanız seviniriz şimdiden teşekkürler
    _____________________________




  • Sizinki daha ilginç bir durum. Yani orjinali ayarın sonundayken bile hala sol tarafa fazla ışık veriyordu. Şu durumda farda bir problem var derdim. Ama yenisini de takınca aynı sorunun devam etmesi garip.

    Eski farın bozuk olmasını anlarım ama üstüne yenisinin de bozuk çıkması imkansız olmasa da ona yakın derecede zayıf ihtimal.

    Şu durumda aklıma iki ihtimal gelir. Birincisi orjinal farınız bozuktu, aldığınız diğer Tayvan malını da sağ direksiyonlu araçlara göre olanlardan aldınız (Tayvan'da trafik nasıl bilmiyorum ama bölgede Japonya gibi trafiğin sağdan aktığı ülkeler var), ikincisi de aracınızın geçmişinde geçirdiği bir kazadan dolayı far yuvasının geometrisinin bozulmuş ve sonradan düzeltilememiş olması. Ama bu ikincisinde de araca karşıdan baktığınızda gözünüze batan bir simetri hatası yoksa karşıdan geleni rahatsız edecek kadar sola kayıyor olmamalı.

    Ben yine de ilk ihtimali daha kuvvetli buluyorum. Aslında bunu anlamanın bir kolay yolu var. Netten "far ayarı" diye aratıp görsellere bakarsanız, sol farın sağa doğru nasıl kavisli aydınlatma yapması gerektiğini göreceksiniz. Sağ farın ise soldakine göre daha yuvarlak ve ortalı aydınlattığını da göreceksiniz. Aynı şekilde aracınızı gece karanlık bir yere çekip farlarınızın aydınlatma geometrisine bakın. Hatta sağ farı devre dışı bırakıp sadece solun olması gerektiği gibi sağa doğru daralan bir aydınlatma paterni olması gerekir. Eğer sol far gibi sağa doğru daralan değil, sağ far gibi yuvarlak ve genel aydınlatıyorsa o zaman sol farınız maalesef ters trafiğe göre olan farlardan demektir.

    Far paterniniz şu şekilde olmalı normalde;

     >>Rover Kullanıcıları Kulübü<<

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirekare

    Ben de 1999 model 216'ımı sattım. Hem orijinal far ve stopları hem de angel far ve led stopları üzerinde verdim. Bir de sony usb mp3, Pioneer hoparlör, Pioneer woofer üzerinde verdim. Keşke onları vermeseydim de satsaydım yaw... :)
    Neyse şu an elimde fazladan FAR-SİNYAL KOLU var. 100 liraya verebilirim. İyi günler hepinize, bu arada 2012 Fiesta almama rağmen Rover'ımı özlüyorum hani. :)

    Alıntıları Göster
    Merhaba;

    Ben Rover'ın elektronik sistemlerini inceledim. Mükemmel diyeyim. Kasa güven veriyor.

    Ancak o kadar araştırmama rağmen yakıt tüketimi hakkında kesin bir bilgi bulamadım. Sitelerde fabrika tüketimleri yazıyor. Ancak fabrika tüketimleri gerçek olmadığını biliyorum. Adamlar test sırasında klima açmıyor, Camı 2cm açıyor (hava alması için)... yavaş ve düşük devir kullanıyorlar.. ortalama 18 km sehir içi 7km şehir dışı toplamda 25km yol yapıyorlar tüketimi 4 ile çarpıp tüketim değerlerini yazıyorlar.

    Burada Rover kullanan veya kullanmış olan arkadaşlardan;

    Rover'ın yakıt tüketimlerini Modellerine göre yazmalarını rica ediyorum. (Benzin ve LPG olarak Şehir İçi ve Dışı)

    Kafamda Volvo S40 2003 model civarı bir arabada düşünüyorum.

    Bu konuda cevaplarınızı bekliyorum.

    NOT: Rover modellerinden Performans / Yakıt tüketimi şeklinde yapılırsa iyi olur. Bana yakıt tüketimi ve tatminkar performans önemli...
    _____________________________
    Forum.donanimhaber yönetici ve adminlerine kızdığım için, artık paylaşımlarımı kendi web sitemden yapacağım.

    Yönetim sorunu çözmeden paylaşımlarımı durdurma kararı aldım.

    Hepinizden kendi adıma özür dilerim

    Duyurulur.




  • Benim aracım 218vvc coupe. Ben anlara şehir içinde 7,5-8 litre civarı yakıyorum benzinle ki bu tüketim sabah akşam sıkışık şehir içi trafiği ve Konya yolu, İstanbul yolu gibi ana arterlerde yeri geldiğinde 140-150'lerin anlık görüldüğü durumlar için geçerli. Yine trafiğin uygun olduğu yer ve zamanlarda da aracımı pek devirsiz kullanmam.

    Şehir dışında ise 120 km sabit hız, sollamalarda 150'lere kadar çıkan hızlardaki kullanımımda ise 6,3 litreyi görmüştüm.

    Klima kullanmam (çarptığı için sevmem, camdan ve yarım açık T-top'tan yararlanırım). LPG'de ne yakar bilmiyorum, hiç LPG'li rover kullanmadım.

    2.0t motorlu coupelerin şehir içinde 10-11 litreleri görebildiğini söylüyor kullanıcı arkadaşlar. 1,6 ve 1,4 motorlar da benimkine yakın yakacaktır, bir sıkıntıları yoksa eğer...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Benim aracım 218vvc coupe. Ben anlara şehir içinde 7,5-8 litre civarı yakıyorum benzinle ki bu tüketim sabah akşam sıkışık şehir içi trafiği ve Konya yolu, İstanbul yolu gibi ana arterlerde yeri geldiğinde 140-150'lerin anlık görüldüğü durumlar için geçerli. Yine trafiğin uygun olduğu yer ve zamanlarda da aracımı pek devirsiz kullanmam.

    Şehir dışında ise 120 km sabit hız, sollamalarda 150'lere kadar çıkan hızlardaki kullanımımda ise 6,3 litreyi görmüştüm.

    Klima kullanmam (çarptığı için sevmem, camdan ve yarım açık T-top'tan yararlanırım). LPG'de ne yakar bilmiyorum, hiç LPG'li rover kullanmadım.

    2.0t motorlu coupelerin şehir içinde 10-11 litreleri görebildiğini söylüyor kullanıcı arkadaşlar. 1,6 ve 1,4 motorlar da benimkine yakın yakacaktır, bir sıkıntıları yoksa eğer...
    Merhabalar;

    1.)Rover 416 modellerinde 416, 416 Si, 416 SLi modellerinin birbirinden farkı nedir?
    2.)Rover 25 1.4 clup modelerininde 416 gibi değişik versiyonları var mıdır?
    3.)Rover 416 ile Rover 25 1.4 clup yakıt tüketim değerleri nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 3 Kasım 2013; 21:54:50 >
    _____________________________
    Forum.donanimhaber yönetici ve adminlerine kızdığım için, artık paylaşımlarımı kendi web sitemden yapacağım.

    Yönetim sorunu çözmeden paylaşımlarımı durdurma kararı aldım.

    Hepinizden kendi adıma özür dilerim

    Duyurulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Sizinki daha ilginç bir durum. Yani orjinali ayarın sonundayken bile hala sol tarafa fazla ışık veriyordu. Şu durumda farda bir problem var derdim. Ama yenisini de takınca aynı sorunun devam etmesi garip.

    Eski farın bozuk olmasını anlarım ama üstüne yenisinin de bozuk çıkması imkansız olmasa da ona yakın derecede zayıf ihtimal.

    Şu durumda aklıma iki ihtimal gelir. Birincisi orjinal farınız bozuktu, aldığınız diğer Tayvan malını da sağ direksiyonlu araçlara göre olanlardan aldınız (Tayvan'da trafik nasıl bilmiyorum ama bölgede Japonya gibi trafiğin sağdan aktığı ülkeler var), ikincisi de aracınızın geçmişinde geçirdiği bir kazadan dolayı far yuvasının geometrisinin bozulmuş ve sonradan düzeltilememiş olması. Ama bu ikincisinde de araca karşıdan baktığınızda gözünüze batan bir simetri hatası yoksa karşıdan geleni rahatsız edecek kadar sola kayıyor olmamalı.

    Ben yine de ilk ihtimali daha kuvvetli buluyorum. Aslında bunu anlamanın bir kolay yolu var. Netten "far ayarı" diye aratıp görsellere bakarsanız, sol farın sağa doğru nasıl kavisli aydınlatma yapması gerektiğini göreceksiniz. Sağ farın ise soldakine göre daha yuvarlak ve ortalı aydınlattığını da göreceksiniz. Aynı şekilde aracınızı gece karanlık bir yere çekip farlarınızın aydınlatma geometrisine bakın. Hatta sağ farı devre dışı bırakıp sadece solun olması gerektiği gibi sağa doğru daralan bir aydınlatma paterni olması gerekir. Eğer sol far gibi sağa doğru daralan değil, sağ far gibi yuvarlak ve genel aydınlatıyorsa o zaman sol farınız maalesef ters trafiğe göre olan farlardan demektir.

    Far paterniniz şu şekilde olmalı normalde;

     >>Rover Kullanıcıları Kulübü<<

    (AYA)arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkürler inanın aracımın hemen hemen herşeyinden memnunum ama bu far olayının hakkından gelemedim ve sonunda olduğu kadar deyip bıraktım ayrıca benim farlarım birde az ışık veriyor kaç çeşit ampul denedim olmadı en sonunda OSRAM nik brake %90 fazlaışık diye onları taktım ama yinede eeehh işte ta sonunda böyle kullanmaya karar verdim bayadırda böyle kullanıyorum far rolesi falan denedik olmadı neyse herşey için teşekkürler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    Merhabalar;

    1.)Rover 416 modellerinde 416, 416 Si, 416 SLi modellerinin birbirinden farkı nedir?
    2.)Rover 25 1.4 clup modelerininde 416 gibi değişik versiyonları var mıdır?
    3.)Rover 416 ile Rover 25 1.4 clup yakıt tüketim değerleri nedir?



    1) sondaki harfler donanım seviyelerini temsil ediyor güya ama arada çok ciddi farklar yok ve açıkçası hangisinde ne var, hangisinde ne yok, çoğunlukla kimse bilmez ve pek ayırt edilmez. çünkü; örneğin si'de sun-roof opsiyonel, SLi'de standat olabilir ama si alan bir kullanıcı opsiyonel olan sun-roof'u da almıştır, böylece arkasında si yazar ama SLi donanımına sahip olmuş olur gibi düşünün. o nedenle arkasında yazan harfler yerine, donanımda neler var ona bakabilirsiniz, seçeceğiniz araçta...

    2) rover 25 model, "club" diye geçen de versiyon oluyor bildiğim kadarıyla. tıpkı Si, SLi'de olduğu gibi...

    3) rover'ın 2.0 motorları haricindeki 1.4, 1.6 ve 1.8 motorları üç aşağı beş yukarı aynı yakar. aralarında 0,1-0,2 litre filan oynar aynı şartlar altında... ancak genel itibarıyla hacmi (dolayısıyla gücü) yüksek olanın hacmi düşük olandan daha az yakabileceği gibi bir durum var. çünkü hacmi düşük olan, bazı durumlarda, hacmi yüksek olana göre daha fazla enerji ister dolayısıyla daha çok gaza basarsınız ve daha çok yakar. ama bunların tamamı afaki ve teorik durumlar. çünkü pratikte, kullanım yerii, trafik durumu, eğimler, yol durumları, kullanım stilleri, aracın bakım durumu vs. gibi durumlar yakıt tüketiminde çok daha fazla etkili...
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    Merhabalar;

    1.)Rover 416 modellerinde 416, 416 Si, 416 SLi modellerinin birbirinden farkı nedir?
    2.)Rover 25 1.4 clup modelerininde 416 gibi değişik versiyonları var mıdır?
    3.)Rover 416 ile Rover 25 1.4 clup yakıt tüketim değerleri nedir?



    1) sondaki harfler donanım seviyelerini temsil ediyor güya ama arada çok ciddi farklar yok ve açıkçası hangisinde ne var, hangisinde ne yok, çoğunlukla kimse bilmez ve pek ayırt edilmez. çünkü; örneğin si'de sun-roof opsiyonel, SLi'de standat olabilir ama si alan bir kullanıcı opsiyonel olan sun-roof'u da almıştır, böylece arkasında si yazar ama SLi donanımına sahip olmuş olur gibi düşünün. o nedenle arkasında yazan harfler yerine, donanımda neler var ona bakabilirsiniz, seçeceğiniz araçta...

    2) rover 25 model, "club" diye geçen de versiyon oluyor bildiğim kadarıyla. tıpkı Si, SLi'de olduğu gibi...

    3) rover'ın 2.0 motorları haricindeki 1.4, 1.6 ve 1.8 motorları üç aşağı beş yukarı aynı yakar. aralarında 0,1-0,2 litre filan oynar aynı şartlar altında... ancak genel itibarıyla hacmi (dolayısıyla gücü) yüksek olanın hacmi düşük olandan daha az yakabileceği gibi bir durum var. çünkü hacmi düşük olan, bazı durumlarda, hacmi yüksek olana göre daha fazla enerji ister dolayısıyla daha çok gaza basarsınız ve daha çok yakar. ama bunların tamamı afaki ve teorik durumlar. çünkü pratikte, kullanım yerii, trafik durumu, eğimler, yol durumları, kullanım stilleri, aracın bakım durumu vs. gibi durumlar yakıt tüketiminde çok daha fazla etkili...

    Aya kardeşim vallahi verdiğin bilgiler için teşekkürler... dediklerinin hepsine sonuna kadar katılıyorum. Ocak ve Şubart ayında Yaa ROVER kullanıcılarının arasına katılacam Ya da VOLVO kullanıcılarının arasına katılacam....

    Nasip kısmet...

    Tekrardan verdiğiniz bilgiler için Teşekkür Ederim...
    _____________________________
    Forum.donanimhaber yönetici ve adminlerine kızdığım için, artık paylaşımlarımı kendi web sitemden yapacağım.

    Yönetim sorunu çözmeden paylaşımlarımı durdurma kararı aldım.

    Hepinizden kendi adıma özür dilerim

    Duyurulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    Merhabalar;

    1.)Rover 416 modellerinde 416, 416 Si, 416 SLi modellerinin birbirinden farkı nedir?
    2.)Rover 25 1.4 clup modelerininde 416 gibi değişik versiyonları var mıdır?
    3.)Rover 416 ile Rover 25 1.4 clup yakıt tüketim değerleri nedir?



    1) sondaki harfler donanım seviyelerini temsil ediyor güya ama arada çok ciddi farklar yok ve açıkçası hangisinde ne var, hangisinde ne yok, çoğunlukla kimse bilmez ve pek ayırt edilmez. çünkü; örneğin si'de sun-roof opsiyonel, SLi'de standat olabilir ama si alan bir kullanıcı opsiyonel olan sun-roof'u da almıştır, böylece arkasında si yazar ama SLi donanımına sahip olmuş olur gibi düşünün. o nedenle arkasında yazan harfler yerine, donanımda neler var ona bakabilirsiniz, seçeceğiniz araçta...

    2) rover 25 model, "club" diye geçen de versiyon oluyor bildiğim kadarıyla. tıpkı Si, SLi'de olduğu gibi...

    3) rover'ın 2.0 motorları haricindeki 1.4, 1.6 ve 1.8 motorları üç aşağı beş yukarı aynı yakar. aralarında 0,1-0,2 litre filan oynar aynı şartlar altında... ancak genel itibarıyla hacmi (dolayısıyla gücü) yüksek olanın hacmi düşük olandan daha az yakabileceği gibi bir durum var. çünkü hacmi düşük olan, bazı durumlarda, hacmi yüksek olana göre daha fazla enerji ister dolayısıyla daha çok gaza basarsınız ve daha çok yakar. ama bunların tamamı afaki ve teorik durumlar. çünkü pratikte, kullanım yerii, trafik durumu, eğimler, yol durumları, kullanım stilleri, aracın bakım durumu vs. gibi durumlar yakıt tüketiminde çok daha fazla etkili...

    Aya kardeşim vallahi verdiğin bilgiler için teşekkürler... dediklerinin hepsine sonuna kadar katılıyorum. Ocak ve Şubart ayında Yaa ROVER kullanıcılarının arasına katılacam Ya da VOLVO kullanıcılarının arasına katılacam....

    Nasip kısmet...

    Tekrardan verdiğiniz bilgiler için Teşekkür Ederim...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 6-7-8 bin liraya rover alabilirmiyim? Önerirmisiniz arkadaşlar, bütçem çok kısıtlı..
    _____________________________
    Web Tasarım Ankara - Netnet Ajans İnternet ve Reklamcılık Hizmetleri




  • Almayın. O paraya araba alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Almayın. O paraya araba alınmaz.

    Neden böyle dediniz. Motor sınırlanmış modeller görüyorum bu fiyatlarda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Web Tasarım Ankara - Netnet Ajans İnternet ve Reklamcılık Hizmetleri
  • Cevap basit; ben de arabanı satıyorum ve 11,5 istiyorum. Peki benimkiyle aynı arabaya ben 11,5 isterken, bir başkası aynı arabayı niye 8'e veriyor? Ben malımı seviyorum da 8 isteyen malının düşmanı mı?

    Üstelik ben onlar gibi motor sıfırlamış filan da değilim. Bildiğin 230 bine merdiven dayadı benim motor. Ama hiç bir sıkıntısı yok. Motor sıfırlandığı halde (ki adam akıllı bir motor sıfırlama neresinden baksan 2-3 bin tutar) o kadar masraf edip üstüne niye benimkinin yarı fiyatına satıyor adam o arabayı?

    Çünkü öyle denilip satılan arabaların yüzde 99,5'unda artık çözülemeyen kronikleşmiş sorunlar var. 6-8 bine gidecek bir rover bir an önce kurtulmak için o fiyata inilmiş bir rover'dır.

    Bir kaç istisna olabilir ama istisnalar genel kuralları bozmazlar. Eğer istisnalardan birini bulabilme beceriniz varsa güle güle kullanın. Ama istisnayı bulamaZsanız (ki bulamayacaksınız) şimdiden geçmiş olsun. Sorunlarınızın çözümlerine dair öneriler için ne zaman olsa bu başlığa bekleriz sizi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 9 Kasım 2013; 19:48:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Cevap basit; ben de arabanı satıyorum ve 11,5 istiyorum. Peki benimkiyle aynı arabaya ben 11,5 isterken, bir başkası aynı arabayı niye 8'e veriyor? Ben malımı seviyorum da 8 isteyen malının düşmanı mı?

    Üstelik ben onlar gibi motor sıfırlamış filan da değilim. Bildiğin 230 bine merdiven dayadı benim motor. Ama hiç bir sıkıntısı yok. Motor sıfırlandığı halde (ki adam akıllı bir motor sıfırlama neresinden baksan 2-3 bin tutar) o kadar masraf edip üstüne niye benimkinin yarı fiyatına satıyor adam o arabayı?

    Çünkü öyle denilip satılan arabaların yüzde 99,5'unda artık çözülemeyen kronikleşmiş sorunlar var. 6-8 bine gidecek bir rover bir an önce kurtulmak için o fiyata inilmiş bir rover'dır.

    Bir kaç istisna olabilir ama istisnalar genel kuralları bozmazlar. Eğer istisnalardan birini bulabilme beceriniz varsa güle güle kullanın. Ama istisnayı bulamaZsanız (ki bulamayacaksınız) şimdiden geçmiş olsun. Sorunlarınızın çözümlerine dair öneriler için ne zaman olsa bu başlığa bekleriz sizi...
    sizin sorununuzla ilgili fikir vermesi açısından, şimdi rastladığım bir videoyu paylşmak isteyorum. konuda da referans olarak kalır diye umuyorum.




    bu videoda sağdan direksiyonlu ingiltere araçlarının trafiğin ingiltereye göre ters aktığı almanya'da yapılan bir testi var. araçların farlarına yapıştırlan bantlara dikkatinizi çekmek istiyorum. kırılma açıları yola doğru olan farların diğer sürücüleri rahatsız etmemesi için böyle bir kısıtlamaya gitmişler. sizin far sorununuz da aynen bu durumdan mütevellit...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 15 Kasım 2013; 14:35:28 >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    sizin sorununuzla ilgili fikir vermesi açısından, şimdi rastladığım bir videoyu paylşmak isteyorum. konuda da referans olarak kalır diye umuyorum.




    bu videoda sağdan direksiyonlu ingiltere araçlarının trafiğin ingiltereye göre ters aktığı almanya'da yapılan bir testi var. araçların farlarına yapıştırlan bantlara dikkatinizi çekmek istiyorum. kırılma açıları yola doğru olan farların diğer sürücüleri rahatsız etmemesi için böyle bir kısıtlamaya gitmişler. sizin far sorununuz da aynen bu durumdan mütevellit...
    beyler aya aracını satmış, dağılabiliriz

    (kendini yalnız hissetme diye toplaşmıştık aslında, başlığın yarısı alt sokaktaki dönerciden diğer yarısı papatya sevenler derneğinden geldi)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Son Sahibi Olursun -- 19 Kasım 2013; 23:58:27 >
    _____________________________

    Bir Aracın Son Sahibi Olanlar Kulübü

    "Son sahibi olursun, nikahına alırsın.."




  • Haaa, "misilleme" diyorsun güya aklınca. Zaten senin "espri" niyetine yazdıklarına bakınca kapasiten konusunda fikrim vardı, kendi başlığında da belirtmiştim, böylece bir kez daha teyit etmemize vesile oldun burda da... Berhüdar ol, böyle devam et, sakın kendini geliştirip, bozma. Aynen devam, istikrar iyidir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Haaa, "misilleme" diyorsun güya aklınca. Zaten senin "espri" niyetine yazdıklarına bakınca kapasiten konusunda fikrim vardı, kendi başlığında da belirtmiştim, böylece bir kez daha teyit etmemize vesile oldun burda da... Berhüdar ol, böyle devam et, sakın kendini geliştirip, bozma. Aynen devam, istikrar iyidir...
    Arkadaşlar,
    Sahibinden comda Denizli den Asalet konfor başlıklı Rover 75 20000 model aracımı üzülerek satılığa çıkardım.Sonat veya İnsiğna almak istiyorum.Tavsiyeleriniz bekliyorum.iyi geceler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevket25

    Arkadaşlar,
    Sahibinden comda Denizli den Asalet konfor başlıklı Rover 75 20000 model aracımı üzülerek satılığa çıkardım.Sonat veya İnsiğna almak istiyorum.Tavsiyeleriniz bekliyorum.iyi geceler.

    Satana kadar nolur nolmaz sizi grubumuzda agirlayalim, israr ediyoruz

    Hayir sana guvenmedigimizden degil, alicilara guvenmiyoruz biz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Bir Aracın Son Sahibi Olanlar Kulübü

    "Son sahibi olursun, nikahına alırsın.."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevket25

    Arkadaşlar,
    Sahibinden comda Denizli den Asalet konfor başlıklı Rover 75 20000 model aracımı üzülerek satılığa çıkardım.Sonat veya İnsiğna almak istiyorum.Tavsiyeleriniz bekliyorum.iyi geceler.

    Arkadasim fiyat nekadar istiyorsun ve arac ne kadar yakiyor belirtirsen sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    samsung galaxy a6 2018
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.aslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: şevket25

    Arkadaşlar,
    Sahibinden comda Denizli den Asalet konfor başlıklı Rover 75 20000 model aracımı üzülerek satılığa çıkardım.Sonat veya İnsiğna almak istiyorum.Tavsiyeleriniz bekliyorum.iyi geceler.

    Arkadasim fiyat nekadar istiyorsun ve arac ne kadar yakiyor belirtirsen sevinirim

    Alıntıları Göster
    Bir süre sonra bende Rover peşine düşeceğim. Bütçeyi o zaman ayarlayabilirim diye umuyorum yoksa bir an beklemezdim. 25 ve 216 önceliğim.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.