Şimdi Ara

Rölantide Stop Ediyor (Sadce sabahları) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
2
Favori
77.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • enjektör değişimi aşağı yukarı kaça maloluyor arkadaşlar
  • arkadaşlar bende 15 gün önce renault symbol 2009 model aracıma atiker sıralı sistem taktırdım. 3-5 gün herhangi bir sorun yaşamadım. Sonra sabahları gaza geçince stop etmeye başladı. Gaz yemiyor titriyor vuruntu yapıyor. Bugün dikkat ettim stop edecekken gaza bastım sanki silindirlerin hepsine gaz gitmiyor. Aşırı bir titremeyle çalışıyor. motor ısınınca düzeliyor. sorunla ilgili fikri olan var mı ?
  • arkadaşlar benim sorunum ayarla çözüldü.sadece ayar hiçbir parça degişmedi ama usta tam 4.5 saat ayarla ugraştı orası ayrı
    quote:

    Orijinalden alıntı: umutech

    Bu sorun bende de var arkadaslar su sekilde sadece sabahları gaza geçtiği ilk anda gaz yemiyor araç boşa alırsam stop ediyor onun için deviri 3000in altına dusurmemeye çalışıyorum zar zor 1-2 dk sonra hersey normale donüyor ve araç 12 saat beklese bile tekrar etmiyor yani sadece sabahları
    ayrıca Buda tam tersi motor isindiktan sonra arabayı stop edip calistirdikdan sonra rolanti Dalgalanmasi oluyor bazen toparlayamayip stop ediyor gaza geçtiği zaman hemen normale donüyor bu sorunumda sadece stop edip çalıştırdıktan sonra oluyor başka hiçbir zaman olmuyor boşta vs. servise verecek zamanımda yok versem bile ilk seferde cozulecegine inanmıyorum yardımlarınızı bekliyorum sorunlarim neden kaynaklabilir
    1999 Megane coupe 1.6 atiker sirali sistem (1aylik)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: katabolism

    arkadaşlar bende 15 gün önce renault symbol 2009 model aracıma atiker sıralı sistem taktırdım. 3-5 gün herhangi bir sorun yaşamadım. Sonra sabahları gaza geçince stop etmeye başladı. Gaz yemiyor titriyor vuruntu yapıyor. Bugün dikkat ettim stop edecekken gaza bastım sanki silindirlerin hepsine gaz gitmiyor. Aşırı bir titremeyle çalışıyor. motor ısınınca düzeliyor. sorunla ilgili fikri olan var mı ?



    Anlattıklarınızdan sanki yazılımsal bir problem varmış gibi geliyor bana. Araç soğukken bilgisayara
    bağlanarak test edilerse problemin kaynağı bulunur sanırım. Geçiş ısısı ve basıç ayarlarıda önemli.
    Gaza geçerken regülatöre dokunun sıcak mı yoksa soğuk mu. Küçük ihitmal ama araç tam ısınmadan
    termostat açılıyor olabilir. Devirdaim ile ilgili bir sorunda olabilir( hava yapma, su eksiltme).
    Aklıma gelenler bunlar en iyisini ustalar bilir yine de.




  • arkadaşlar merheba 2 sene bende bu sorunlardan az mı arabayı tekmeledim tüpü takan yere küfür etmedim..öncelikle sabah geçişlerde stop ediyor ve çalıştırdığımda ısınana kadar ışıklarda 2-3 kez stop ediyordu .. hangi usta tavsiye edilirse edilsin gittiğinizde bilgisayara bağlayıp yolluyorsa kesinlikle heveslenmeyin..arabanıza suç atılmasınada izin vermeyin maf ıac lamda egr vs. 154.000 km de aracım 147.000 de taktırmıştım 5.000 km sıkıntı çektim daha 2009 km deki arabalara arıza buluyorlar.. sabahki çalışmama sorunumuz yanlış geçme ısısı ve ENJEKTÖR hergün getire götüre 10 saatim sanayide başlarında geçmişir.atiker multifast sistem stop eder fast yada fast 2 kolay kolay etmez. artık mahkemeye vereceğim deyince tüpü takan yer bana şöyle dedi gerekli iyileştirmeler var onları yapacağız.yaptıkları enjektörü değiştirmek oldu. hava daha 10 dereceyken 3 gün sonra yine stop etti.enjektörler bozukmuş. tekrar değişti.fakat rengi felan farklı gürültü bir enjektör takımı -9 derecede marş bastım gaz geçerken 1.5 saniye hafif tekler gibi yapıp düzeldi geçiş sıcaklığıda 40 dereceye ayarlı ( 20 derecede gaz fazzına geçermiş) o yüzden 40 uygun diyorlar..şimdi hiç bir sorunum yok. 5 derece havada çalıştırıp a butonuna 5 saniye basarsam manuel gaza geçiyor gaza dokunduğum anda ise 750 devirde silkeleyip duruyor yerinde oynatamıyorum ama stop etmesi kesinlikle yok bu yüzden 40 dereceye ayarlatın derim..sandığım kadarı ile tüpteki sorunu çözülemez tek sorun yüksek hızda boşa atıldığında stop etmesiymiş ( regülatör hemen soğuduğu için) 120 ile virajda aşırı yavaşlamam gerekti her nedense debriyaja bastım ve stop etti bu konuda dikkatli olun malumunuz direksiyon ağırlaşıyor fren sertleşiyor...sağlıcakla kalın efendim..




  • Ben de stop etme sorunu vardı. Bulunduğum ildeki servisler çözüm bulamadı. Atiker fabrikadaki Mehmet bey kalibrasyon ve enjektör nozullarının değişmesiyle sorunumu çözdü. Aslında yaptığı çok basit bir işlemdi. Ecuye bağlandı ayar kısımlarındaki değerleri değiştirdi. Fakat yapılan bu ayarları malesef montaj yapan teknik servisler bilmiyor. Bence atiker Türkiye çapında teknik servislerinin eğitimine daha fazla önem vermeli. Sadece basit bir ayarla bir kaç dakida çözülebilecek bir problem için aracın sağlam olan parçaları değiştiriliyor. bir sürü deneme yapılıyor para,zaman ve emek harcanıyor. bu süreçte araç sahiplerinin yaşadığı hayal kırıklığı ve stres yanında, lpg kiti üreten firmaların imajları da harcanıyor.
  • arkadaşlar ben günde 140 km yol yapıyorum. 3 depo aygazdan gaz aldım bu dönemden sonra başladı. Bugün atiker servise götürdüm enjektörleri söktüler içlerinde yağ var. Resimlerini çektim. Usta bu 15 gün önce takılmış enjektörte olmaz dedi. Bende aygaz kullandım ondan olurmu dedim. Forumdada yazıyordu. Katkı maddesi sanırım yağlı kalıntı bırakıyor. Sabahları donduğu için enjektörler 50-60 saniye kendine gelemiyor sanırım yağ eriyene kadar. Motorun ısınmasıyla ilgisi yok çünkü denemek için sabah 15 km benzinle gittim motor ısındı sonra arabayı stop edip gazla çalıştırdım aynı haltı yine yapmıştı. Yani bu katkı maddesi herneyse yağ yapıyor enjektölerin içini. Serviste tutanak tutturdum. Ancak henüz denemedim. sabah olsun deniycem. REsimlerle hem atikere hemde aygaza göndericem.
  • Siz beni dinleyin lpg ye geçiş sıcaklığını 30 veya 35 dereceye düşürünüz probleminiz ortadan kalkacaktır.40 ve üezrinde stop etmesi doğal olabilir.en iyisi 30 diye düşünüyorum.bende 35 derece lpg ye geçiş sıcaklığı hiçbir türlü stop etme titreme felan olmuyor.30a düşürsem hiç problem kalmaz kanımca.
  • Probleminiz hallolmuştur umarım.bu arada 30 veya 35 e düşürünce lpg ye geçiş sıcaklıgını aynı zamanda lpg ye geçiş devrinide 1000 yapmanız gerekecek.bundan sonra tamamen ortadan kalkacaktır probleminiz.saygılarımla
  • Soğukta stop etme problemi bendede var .Aracı montaj yapılan yere götürdüm bir kaç kere en sonunda motora suçu atıp sıyrıldılar.Başka servise götürsem ayar için ücret alınırmı yada değişim gerekiyorsa problem olurmu ? Eskişehirde tavsiye edebileceğiniz servis varmı ?
  • garantiniz devam ediyorsa ısrarla servise götürün ve her gidişinizde servis formu lın. probleminizi çözemezlerse en azından tüketici haklarınızı kullanmak için işinize yarar.

    ben en az 5 kere taktırdığım servise gittim olmadı. daha doğrusu sonunda yaptılar ama 100 km daha az yol gitmeye başladım, motora veya enjektörlere ne yaptılarsa artık

    sonra başka bir servise gittim, bilgisayardan ayarları bayağı bir değiştirdiler ve sorun çözüldü. 1 yıldır da yazılıma hiç dokundurtmuyorum...

    ankara'da olanlar için söyleyeyim. ostim'deki bölge bayisine gittim...
  • Arkadaşlar firmamız lpg enjektörleri temizleme ve test cihazları üretmesinden dolayı, enjektörler üzerinde oldukca yogun arge calısmalarımız oldu. bahsettiginiz sorunların bazıları enjektörlerde oluşan tortudan kaynaklanmakta. Tortuyu inceledigimizde bally olarak bildigimiz yapıstırıcıya benzeyen soguk ortamda katılaşan sıcak ortamda sıvılaşan bir madde oldugunu tespit ettik. Bu madde tortu halindeyken bazı enjektörlerin tam kapanmamasına (işemesine diye tabir edilen) yada tam acılmamasına (bu durumdada düşük seviye) sebep oldugunu gördük. Eğer imkan varsa enjektörleri temizletmenizi tavsiye ederim. Eğerki ayarlanabilir enjektörler ise temizlenmeden yapılan ayar kesinnikle sağlıksız olacaktır. Enjektörleri periodik bir şekilde temizlettiginiz sürece icerisindeki işleyen materyallerin daha uzun ömürlü oldugunu göreceksiniz.

    İşeme diye tabir edilen olayın enjektörler sıcak iken tespit edilmesinin güc oldugunu gördük. İşeme yapan enjektörler tam kapanamadığı icin azda olsa gaz birikimine neden oluyor. Buda aracın ilk çalışmasında bogulmaya benzer sıkıntıyı ortaya cıkarıyor. Ancak enjektör ısınıp tortu sıvılaşınca bircok enjektör kapama işlemini gercekleştirebildigi icin daha sonraki calıştırmalarda bu sorun yaşanmıyor.
    Seyir halindeykenki tekleme sorunlarının da enjektörlerin eşit calısamama sebebinden de kaynaklandığı oluyor. . Enjektörlerin sıcakken dahi düzensiz calışma sebebide tortunun bölgede uzun süre kalması sonucu enjektörün zarar görmesidir.
    Sağlıklı seyir icin enjektörlerin yanma odalarına eşit gaz göndermesini sağlamamız gerekiyor.

    Paylaşmak istediğim bilgilerim bukadar.
    Hepinize bol tasarruflu keyifli sürüşler.




  • mesajım bulunsun
  • Mesajım bulunsun. Bu lanet relanti sorunu 6 yıldır kullandığım focusu aracımda yılda bir-iki kez bir-iki haftalığına uğrayıp kendiliğinden çekip gidiyordu. Ama bu seferki ziyaret uzun sürdü. Misafir değil de ev sahibi oldu yani :)
    Sorunlarını paylaşan arkadaşların bilgileri doğrultusunda çözüm arayacağım. Mesajım bulunsun.
  • Benim aracım clio symbol,brc takılı..8,5 ayda 41.000 km yol yaptım..arabam sabahları soğukken 1 km civarı gidip gaza geçmeye yakın bir zamanda debriyaja basıp durunca stop ediyor...gaza geçince olmuyor ama..heme hemen her sabah yapmaya başladı...bunu sadece sabahları soğukken yapıyor..sanayide sordum net bir şey demediler,aracı bize bırak sabah çalıştırıp bakalım dediler....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilter

    Benim aracım clio symbol,brc takılı..8,5 ayda 41.000 km yol yaptım..arabam sabahları soğukken 1 km civarı gidip gaza geçmeye yakın bir zamanda debriyaja basıp durunca stop ediyor...gaza geçince olmuyor ama..heme hemen her sabah yapmaya başladı...bunu sadece sabahları soğukken yapıyor..sanayide sordum net bir şey demediler,aracı bize bırak sabah çalıştırıp bakalım dediler....

    Hangi ilde , ilçede yaşıyorsunuz,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: hilter

    Benim aracım clio symbol,brc takılı..8,5 ayda 41.000 km yol yaptım..arabam sabahları soğukken 1 km civarı gidip gaza geçmeye yakın bir zamanda debriyaja basıp durunca stop ediyor...gaza geçince olmuyor ama..heme hemen her sabah yapmaya başladı...bunu sadece sabahları soğukken yapıyor..sanayide sordum net bir şey demediler,aracı bize bırak sabah çalıştırıp bakalım dediler....

    Hangi ilde , ilçede yaşıyorsunuz,

    Üstadım ,Sivas merkezde yaşıyorum...:)
  • Benim saracımda 2007 Renault Synboll. Araçta atiker marka gaz takalı. Aracın sorunu sabahları motor soğukken gaza geçdikten sonra kırmızı ışıkta felan durunca araç stop ediyor. Araba ısındıktan sonra sorun ordadan kalkıyor ama her sabah ve motor soğuk olduğu her zaman aynı hatayı yapıyor. Bir kaç ustaya götürdüm bakımlarını yaptırdım. Gazın beyninde sorun var dediler değiştirdim.Kelebeklerinde sorun var dediler temizlettim. Hava -Gaz filtrelerini değiştirdim. Bujilerini değişdittirdim velhasılı 400 liraya yakın masraf koydum hala aynı sorun devam ediyor. Aynı şekilde sorunu olan varsa cevap yazarsa sevinirim.Yardımlarınızı bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilter

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: hilter

    Benim aracım clio symbol,brc takılı..8,5 ayda 41.000 km yol yaptım..arabam sabahları soğukken 1 km civarı gidip gaza geçmeye yakın bir zamanda debriyaja basıp durunca stop ediyor...gaza geçince olmuyor ama..heme hemen her sabah yapmaya başladı...bunu sadece sabahları soğukken yapıyor..sanayide sordum net bir şey demediler,aracı bize bırak sabah çalıştırıp bakalım dediler....

    Hangi ilde , ilçede yaşıyorsunuz,

    Üstadım ,Sivas merkezde yaşıyorum...:)

    ACILIM OTOM. TIC. SAN. LTD. STI.
    Sivas Erzincan Karayolu 7.Km / SIVAS
    Yetkili : Ali Kose
    Telefon : 0 346 218 14 47
    Faks : 0 346 218 14 51
    Mobil : 0 543 939 03 51
    E-Mail : servis.acilim@htrdealer.com

    ERKAY OTOMOTIV LTD. STI
    4 Eylul Kucuk San. Sit. 37 A Blok No:29 / SIVAS
    Yetkili : ERGUN KAYNAK
    Telefon : 0 346 226 21 31
    Faks : 0 346 226 15 17
    Mobil : 0542 326 61 38
    E-Mail : erkankaynak@hotmail.com

    SURTAS MUHENDISLIK A.S.
    Gultepe mah. 14. sok. Toptancilar sit. No:4 Sivas (Toptanci sebze hali onu) / SIVAS
    Yetkili : MUSTAFA ISIK
    Telefon : 0 346 226 22 55
    Faks : 0 346 226 22 55
    Mobil : 0555 876 99 62
    E-Mail : lpg@surtasotogaz.com

    Adresler deki arkadaşlardan birine giderek durumu anlatınız sorununuzu hallederler.
    Saygılar




  • arkadaşlar bende 98 model polo var araçta arada rölanti dalgalandırıyor..gaza basınca devir önce düşüyor sonrada yükseliyor benzinden lpgye geçişte rölanti devri baya aşağı düşüyor yani geçişleri hissettiriyor fakat benzinde tıkır tıkır sıkıntı yok ..lütfen yardım şimdiden teşekkürler...cevaplarınızı bekliyorum
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.