Şimdi Ara

Rift: Planes of Telara (ÇIKTI) (F2P Oldu!) (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.364
Cevap
5
Favori
170.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: iek

    Benim anlamadığım şimdi cdkeyi girdik ve bilgisayara indirdik oyunu diyelim başka bir bilgisayarda oynamak istiyoruz o olayı nasıl yapacağız ?

    Diğer MMO"lardan farkı yok. Sadece indirme linkleri accountlara özel.


    Anladım teşekkürler birde bazı yardımlarınız oluyor char buildi flan sadece sizin için söylemiyorum benim gibi bir kaç yabancı kelimeli terimi anlayan arkadaşların daha rahat anlaması açısından Türkçe karşılıklarını söylerseniz sevinirim :)
  • Ya ben açıkçası biraz soğudum riftten.
    Karakterlerin rolleri bana pek oturmamiş gibi geldi.
    PvP de warrior benim assasini kite liyosa o oyunda sıkıntı var demektir.
    Warriorda bitmek bilmez stun,disarm,debuff + hayvan gibi ranged stacking DoT olması birazcik sinirimi bozdu.
    Mage hala bana zayıf geliyor ...
    Mage oynarken ben yüksek DPS'in gücünü hissedemedim.
    Cleric fazla iyi...
    PvE'de her class mükemmel...
    PvP'de herkeste CC var...
    Mage dişinda tüm classlarda melee var, tüm 4 classta ranged attack mevcut...
    her classta pet var,mage dişinda her class tank olabiliyor.Mage ve cleric main healer, rogue savaş kazandiran buffer+off healer oluyor,warrior da buffer/debuffer görevini üstlenebiliyor.
    PvP'ler tam karambol oluyor demiş biri çok haklı herkes burst damage sürekli bi CC etkisinde mal mal saga sola kosuyosun zaten , arada sincap yapiyolar zart zurt ... biri uzaga firlatiyo , diyeri yanina işinlaniyo , biri önüne zipliyo...
    Bana göre çoooooooooook update e ihtiyacı var.
    Oturmamış bir sistemi var classların .
    Her class ayni levellarda dogru soul kombinasyonlarla ayni DPS'i vurabiliyor.Kimi daha hizli , daha az vuruyor ; kimi yavaş yavaş hayvan gibi vuruyor ama sonuç ayni...
    level 34ü geçemedim daha 3-4 gündür girmiyorum,mount & blade warband c-RPG'ye devam ediyorum.
    Bu dengesizlik düzelmediği takdirde devam etmeyeceğim gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Ya ben açıkçası biraz soğudum riftten.
    Karakterlerin rolleri bana pek oturmamiş gibi geldi.
    PvP de warrior benim assasini kite liyosa o oyunda sıkıntı var demektir.
    Warriorda bitmek bilmez stun,disarm,debuff + hayvan gibi ranged stacking DoT olması birazcik sinirimi bozdu.
    Mage hala bana zayıf geliyor ...
    Mage oynarken ben yüksek DPS'in gücünü hissedemedim.
    Cleric fazla iyi...
    PvE'de her class mükemmel...
    PvP'de herkeste CC var...
    Mage dişinda tüm classlarda melee var, tüm 4 classta ranged attack mevcut...
    her classta pet var,mage dişinda her class tank olabiliyor.Mage ve cleric main healer, rogue savaş kazandiran buffer+off healer oluyor,warrior da buffer/debuffer görevini üstlenebiliyor.
    PvP'ler tam karambol oluyor demiş biri çok haklı herkes burst damage sürekli bi CC etkisinde mal mal saga sola kosuyosun zaten , arada sincap yapiyolar zart zurt ... biri uzaga firlatiyo , diyeri yanina işinlaniyo , biri önüne zipliyo...
    Bana göre çoooooooooook update e ihtiyacı var.
    Oturmamış bir sistemi var classların .
    Her class ayni levellarda dogru soul kombinasyonlarla ayni DPS'i vurabiliyor.Kimi daha hizli , daha az vuruyor ; kimi yavaş yavaş hayvan gibi vuruyor ama sonuç ayni...
    level 34ü geçemedim daha 3-4 gündür girmiyorum,mount & blade warband c-RPG'ye devam ediyorum.
    Bu dengesizlik düzelmediği takdirde devam etmeyeceğim gibi gözüküyor.


    Stun, silence vb. sürelerine kesinlikle bir azalma gelecektir. 10 saniye falan silence yiyoruz. Okuduğuma göre Wow'un ilk hallerinde de böyleymiş. Düzelecektir hemen yüklenmeye gerek yok bence. Trion çalışıyor. Mage için bildiğim kadarıyla buff patchi gelmedi daha zaten.
    Bilmiyorum, düzeltirler bence. Hatta sanırım major patch olarak sadece 1 tane patch geldi. Onda da fazla bir denge değişikliği olmadı. Diğerleri sadece hotfixdi.
    Trion milletin 50 olmasını bekliyor. 50'deki denge yorumlarını falan. Class yapılandırmalarında neler çıkacak, kimde ne çok güçlü olacak... Oyun çıkalı 12 gün olmuş gerçi..


    sanırım bu da 1 ay geçmeden max lvl'a ulaşılabilen oyunlardan




  • Edit yapamıyorum nedense :S Yukarıdaki mesajı silip şunu yazayım;

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Ya ben açıkçası biraz soğudum riftten.
    Karakterlerin rolleri bana pek oturmamiş gibi geldi.
    PvP de warrior benim assasini kite liyosa o oyunda sıkıntı var demektir.
    Warriorda bitmek bilmez stun,disarm,debuff + hayvan gibi ranged stacking DoT olması birazcik sinirimi bozdu.
    Mage hala bana zayıf geliyor ...
    Mage oynarken ben yüksek DPS'in gücünü hissedemedim.
    Cleric fazla iyi...
    PvE'de her class mükemmel...
    PvP'de herkeste CC var...
    Mage dişinda tüm classlarda melee var, tüm 4 classta ranged attack mevcut...
    her classta pet var,mage dişinda her class tank olabiliyor.Mage ve cleric main healer, rogue savaş kazandiran buffer+off healer oluyor,warrior da buffer/debuffer görevini üstlenebiliyor.
    PvP'ler tam karambol oluyor demiş biri çok haklı herkes burst damage sürekli bi CC etkisinde mal mal saga sola kosuyosun zaten , arada sincap yapiyolar zart zurt ... biri uzaga firlatiyo , diyeri yanina işinlaniyo , biri önüne zipliyo...
    Bana göre çoooooooooook update e ihtiyacı var.
    Oturmamış bir sistemi var classların .
    Her class ayni levellarda dogru soul kombinasyonlarla ayni DPS'i vurabiliyor.Kimi daha hizli , daha az vuruyor ; kimi yavaş yavaş hayvan gibi vuruyor ama sonuç ayni...
    level 34ü geçemedim daha 3-4 gündür girmiyorum,mount & blade warband c-RPG'ye devam ediyorum.
    Bu dengesizlik düzelmediği takdirde devam etmeyeceğim gibi gözüküyor.


    Stun, silence vb. sürelerine kesinlikle bir azalma gelecektir. 10 saniye falan silence yiyoruz. Okuduğuma göre Wow'un ilk hallerinde de böyleymiş. Düzelecektir hemen yüklenmeye gerek yok bence. Trion çalışıyor. Mage için bildiğim kadarıyla buff patchi gelmedi daha zaten.
    Bilmiyorum, düzeltirler bence. Hatta sanırım major patch olarak sadece 1 tane patch geldi. Onda da fazla bir denge değişikliği olmadı. Diğerleri sadece hotfixdi.
    Trion milletin 50 olmasını bekliyor. 50'deki denge yorumlarını falan. Class yapılandırmalarında neler çıkacak, kimde ne çok güçlü olacak... Oyun çıkalı 12 gün olmuş gerçi..
    Diğerlerinde neyi beğenmedin anlayamadım. Class çeşitliliğini arttırmak istemişler ve bence iyi etmişler. Bana sorarsanız PvP dengesizliği haricinde herşey çok iyi. Tabi bu dengesizlikle oyun sadece PvE olarak güzel. Daily görevler de olmasa warfrontlara giresim yok gerçekten.
    Hatta şimdi baktım oyuna 'patch' diyebileceğimiz sadece 1 tane güncelleme gelmiş. Diğerleri hotfix.

    Bu arada @stealthmass aylarca endgame level için mi uğraşılması gerekiyor? Bence kötü birşey yok bunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe

    Edit yapamıyorum nedense :S Yukarıdaki mesajı silip şunu yazayım;

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Ya ben açıkçası biraz soğudum riftten.
    Karakterlerin rolleri bana pek oturmamiş gibi geldi.
    PvP de warrior benim assasini kite liyosa o oyunda sıkıntı var demektir.
    Warriorda bitmek bilmez stun,disarm,debuff + hayvan gibi ranged stacking DoT olması birazcik sinirimi bozdu.
    Mage hala bana zayıf geliyor ...
    Mage oynarken ben yüksek DPS'in gücünü hissedemedim.
    Cleric fazla iyi...
    PvE'de her class mükemmel...
    PvP'de herkeste CC var...
    Mage dişinda tüm classlarda melee var, tüm 4 classta ranged attack mevcut...
    her classta pet var,mage dişinda her class tank olabiliyor.Mage ve cleric main healer, rogue savaş kazandiran buffer+off healer oluyor,warrior da buffer/debuffer görevini üstlenebiliyor.
    PvP'ler tam karambol oluyor demiş biri çok haklı herkes burst damage sürekli bi CC etkisinde mal mal saga sola kosuyosun zaten , arada sincap yapiyolar zart zurt ... biri uzaga firlatiyo , diyeri yanina işinlaniyo , biri önüne zipliyo...
    Bana göre çoooooooooook update e ihtiyacı var.
    Oturmamış bir sistemi var classların .
    Her class ayni levellarda dogru soul kombinasyonlarla ayni DPS'i vurabiliyor.Kimi daha hizli , daha az vuruyor ; kimi yavaş yavaş hayvan gibi vuruyor ama sonuç ayni...
    level 34ü geçemedim daha 3-4 gündür girmiyorum,mount & blade warband c-RPG'ye devam ediyorum.
    Bu dengesizlik düzelmediği takdirde devam etmeyeceğim gibi gözüküyor.


    Stun, silence vb. sürelerine kesinlikle bir azalma gelecektir. 10 saniye falan silence yiyoruz. Okuduğuma göre Wow'un ilk hallerinde de böyleymiş. Düzelecektir hemen yüklenmeye gerek yok bence. Trion çalışıyor. Mage için bildiğim kadarıyla buff patchi gelmedi daha zaten.
    Bilmiyorum, düzeltirler bence. Hatta sanırım major patch olarak sadece 1 tane patch geldi. Onda da fazla bir denge değişikliği olmadı. Diğerleri sadece hotfixdi.
    Trion milletin 50 olmasını bekliyor. 50'deki denge yorumlarını falan. Class yapılandırmalarında neler çıkacak, kimde ne çok güçlü olacak... Oyun çıkalı 12 gün olmuş gerçi..
    Diğerlerinde neyi beğenmedin anlayamadım. Class çeşitliliğini arttırmak istemişler ve bence iyi etmişler. Bana sorarsanız PvP dengesizliği haricinde herşey çok iyi. Tabi bu dengesizlikle oyun sadece PvE olarak güzel. Daily görevler de olmasa warfrontlara giresim yok gerçekten.
    Hatta şimdi baktım oyuna 'patch' diyebileceğimiz sadece 1 tane güncelleme gelmiş. Diğerleri hotfix.

    Bu arada @stealthmass aylarca endgame level için mi uğraşılması gerekiyor? Bence kötü birşey yok bunda.


    bence evet. bi oyunda endgame üzerine kurulu ne kadar şey olabilir ki? oyunun oynanabilirliği açısından grind gerekli. dekaronu örnek vereyim oyun yıllardır var olan bi oyun ama max lvla ulaşan kimse yok benim bildiğim kadarıyla. tabi bu da biraz abartı ama en azından 1 senelik bi grind hiç de kötü değil.




  • Ya classlar arası dengesizlik tabi ki zamanla düzeltilecektir.Sonuçta bu kadar geniş bir optimizasyon sagliyor adamlar haklı olarak dengeyi feedbacksiz kuramazlar.Ancak tek sıkıntı orada değil.
    Marksman diye soul yapmişlar.Yazmişlar bi de "Kite yap, yoksa ölürsün"
    Bu soulla neden sabit bir yerde durdugu zaman + damage veren skill veriyosun,ver buff olarak ? 1 mobu kite larken 5 mob takiyosun peşine....
    Sabo taşiyorum sirf adhesive bomb için nerde "özgürlük" hadi kite et 5 mobu sabo taşımadan...
    spawn süreleri ve mobların aggro alma mesafesi çok kısa...
    Pelerin yok
    Atlar çok büyük...
    level 10daki armor texture'u level 50de de aynı ...Çeşitlilik yok...
    Bence CC sürelerini kısaltmaktan ziyade CC'ye ihtiyacı olacak classlara versinler.Healerda olmayıversin CC.
    Her class de-buff,snare,stun,fear vb herip duruyo ya tam bi curcuna...
    Biraz aceleyle çıkarmışlar gibi geldi bana rifti.7 beta yaptilar üstüne headstartta da bize bildigin beta oynattılar hala bu "gariplikleri" düzeltecek bi adım atmadılar.Ben pek çalıştıgını düşünmüyorum Trionun.Herkes agliyor forumda Riftblade'i nerfleyin,mageleri bufflayin , Riftblade Pyromancer'dan nasıl daha fazla vurabilir diye...
    Instance a girerken çok enteresan gruplar çıkıyor..
    Healer = Mage çünkü mana sıkıntısı yaşamadan tüm grubu heallayabiliyor .
    Tank = Cleric hem kendini hem de tüm grubu healliyor,warriora yakin armour ve cana sahip...
    Buffer = Rogue çünkü bard harika bir support soulu
    DPS = Warrior = CC,DoT,DeBuff,AoE bildigin whole package...
    gibi...

    Bu garipligi gormek için herkesin 50 olmasına gerek yok bence açık bir şekilde ortada.

    Ama oyunun malzemesi güzel inaniyorum (inanmak istiyorum) ki bu malzemeden güzel birşey yapicaklar gerekli düzeltmelerle...
    not: şu atları ufaltsınlar lütfen ya...merdivenle mi çıkılıyo onlara ?

    Hepinize iyi geceler ben kaçar =)




  • Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Ya classlar arası dengesizlik tabi ki zamanla düzeltilecektir.Sonuçta bu kadar geniş bir optimizasyon sagliyor adamlar haklı olarak dengeyi feedbacksiz kuramazlar.Ancak tek sıkıntı orada değil.
    Marksman diye soul yapmişlar.Yazmişlar bi de "Kite yap, yoksa ölürsün"
    Bu soulla neden sabit bir yerde durdugu zaman + damage veren skill veriyosun,ver buff olarak ? 1 mobu kite larken 5 mob takiyosun peşine....
    Sabo taşiyorum sirf adhesive bomb için nerde "özgürlük" hadi kite et 5 mobu sabo taşımadan...
    spawn süreleri ve mobların aggro alma mesafesi çok kısa...
    Pelerin yok
    Atlar çok büyük...
    level 10daki armor texture'u level 50de de aynı ...Çeşitlilik yok...
    Bence CC sürelerini kısaltmaktan ziyade CC'ye ihtiyacı olacak classlara versinler.Healerda olmayıversin CC.
    Her class de-buff,snare,stun,fear vb herip duruyo ya tam bi curcuna...
    Biraz aceleyle çıkarmışlar gibi geldi bana rifti.7 beta yaptilar üstüne headstartta da bize bildigin beta oynattılar hala bu "gariplikleri" düzeltecek bi adım atmadılar.Ben pek çalıştıgını düşünmüyorum Trionun.Herkes agliyor forumda Riftblade'i nerfleyin,mageleri bufflayin , Riftblade Pyromancer'dan nasıl daha fazla vurabilir diye...
    Instance a girerken çok enteresan gruplar çıkıyor..
    Healer = Mage çünkü mana sıkıntısı yaşamadan tüm grubu heallayabiliyor .
    Tank = Cleric hem kendini hem de tüm grubu healliyor,warriora yakin armour ve cana sahip...
    Buffer = Rogue çünkü bard harika bir support soulu
    DPS = Warrior = CC,DoT,DeBuff,AoE bildigin whole package...
    gibi...

    Bu garipligi gormek için herkesin 50 olmasına gerek yok bence açık bir şekilde ortada.

    Ama oyunun malzemesi güzel inaniyorum (inanmak istiyorum) ki bu malzemeden güzel birşey yapicaklar gerekli düzeltmelerle...
    not: şu atları ufaltsınlar lütfen ya...merdivenle mi çıkılıyo onlara ?

    Hepinize iyi geceler ben kaçar =)

    Hiç bir beta releasedan etkili olamaz, gerçeği ortaya çıkaramaz. Bunda bir karar kılalım ilk başta.
    Eşya tasarımı bence de kötü. Heleki Aion'dan gelen birisi için o şatafattan sonra Rift'teki hep aynı türden armorları görmek kötü.
    Spawn süreleri kolay ayarlanabilir birşey. Mesela ilk girdiğimizde mobun ceseti bile gözükmüyordu çıkan öldüğü için. Sonraki gün bir baktım spawn sürelerini kısaltmışlar daha kolay görev yapılsın diye.
    Bir arkadaştan duyduğuma göre yakın zamanda gelecek büyük bir eklentiyle Housing sistemi eklenecekmiş. Pelerin de varmış o eklentilerin içinde. Tabi doğrumudur bilmem ama resmi forumda söylendi dedi.

    Şu sıralar PAX fuarı olduğundan hotfix de göremiyoruz farkındaysan. (En son 12'sinde gelmiş) PAX'ten sonra büyük bir update ile karşımıza çıkabilirler beklemek lazım.

    İyi geceler ben de kaçar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Ya classlar arası dengesizlik tabi ki zamanla düzeltilecektir.Sonuçta bu kadar geniş bir optimizasyon sagliyor adamlar haklı olarak dengeyi feedbacksiz kuramazlar.Ancak tek sıkıntı orada değil.
    Marksman diye soul yapmişlar.Yazmişlar bi de "Kite yap, yoksa ölürsün"
    Bu soulla neden sabit bir yerde durdugu zaman + damage veren skill veriyosun,ver buff olarak ? 1 mobu kite larken 5 mob takiyosun peşine....
    Sabo taşiyorum sirf adhesive bomb için nerde "özgürlük" hadi kite et 5 mobu sabo taşımadan...
    spawn süreleri ve mobların aggro alma mesafesi çok kısa...
    Pelerin yok
    Atlar çok büyük...
    level 10daki armor texture'u level 50de de aynı ...Çeşitlilik yok...
    Bence CC sürelerini kısaltmaktan ziyade CC'ye ihtiyacı olacak classlara versinler.Healerda olmayıversin CC.
    Her class de-buff,snare,stun,fear vb herip duruyo ya tam bi curcuna...
    Biraz aceleyle çıkarmışlar gibi geldi bana rifti.7 beta yaptilar üstüne headstartta da bize bildigin beta oynattılar hala bu "gariplikleri" düzeltecek bi adım atmadılar.Ben pek çalıştıgını düşünmüyorum Trionun.Herkes agliyor forumda Riftblade'i nerfleyin,mageleri bufflayin , Riftblade Pyromancer'dan nasıl daha fazla vurabilir diye...
    Instance a girerken çok enteresan gruplar çıkıyor..
    Healer = Mage çünkü mana sıkıntısı yaşamadan tüm grubu heallayabiliyor .
    Tank = Cleric hem kendini hem de tüm grubu healliyor,warriora yakin armour ve cana sahip...
    Buffer = Rogue çünkü bard harika bir support soulu
    DPS = Warrior = CC,DoT,DeBuff,AoE bildigin whole package...
    gibi...

    Bu garipligi gormek için herkesin 50 olmasına gerek yok bence açık bir şekilde ortada.

    Ama oyunun malzemesi güzel inaniyorum (inanmak istiyorum) ki bu malzemeden güzel birşey yapicaklar gerekli düzeltmelerle...
    not: şu atları ufaltsınlar lütfen ya...merdivenle mi çıkılıyo onlara ?

    Hepinize iyi geceler ben kaçar =)

    Hiç bir beta releasedan etkili olamaz, gerçeği ortaya çıkaramaz. Bunda bir karar kılalım ilk başta.
    Eşya tasarımı bence de kötü. Heleki Aion'dan gelen birisi için o şatafattan sonra Rift'teki hep aynı türden armorları görmek kötü.
    Spawn süreleri kolay ayarlanabilir birşey. Mesela ilk girdiğimizde mobun ceseti bile gözükmüyordu çıkan öldüğü için. Sonraki gün bir baktım spawn sürelerini kısaltmışlar daha kolay görev yapılsın diye.
    Bir arkadaştan duyduğuma göre yakın zamanda gelecek büyük bir eklentiyle Housing sistemi eklenecekmiş. Pelerin de varmış o eklentilerin içinde. Tabi doğrumudur bilmem ama resmi forumda söylendi dedi.

    Şu sıralar PAX fuarı olduğundan hotfix de göremiyoruz farkındaysan. (En son 12'sinde gelmiş) PAX'ten sonra büyük bir update ile karşımıza çıkabilirler beklemek lazım.

    İyi geceler ben de kaçar


    Cevabını beklemeden çıkmadım
    Ya düzeltirler tabi baktım hepimiz güzel,iyi,harika yazıp durmuşuz birazcık çamur atiyim dedim .
    Çok taze bir oyun tabi ki sıkıntıları olacaktır.Bunları da yazalım ki oyuna başlayan "Noluyoruz lan !?!" şeklinde kalmasın dedim.(Yalan ! Açıkçası rage quit yaptim geçenlerde birazcık kin kusasım geldi )
    Housing lotro da da vardi herhalde hiç kullanmadıgım tek özelliğiydi oyunun Ancak outfit sistemi şart. O da gelmezse napalım bahminin pembe donuyla /tease yapmak için bile oynanir bu oyun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR


    quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Ya classlar arası dengesizlik tabi ki zamanla düzeltilecektir.Sonuçta bu kadar geniş bir optimizasyon sagliyor adamlar haklı olarak dengeyi feedbacksiz kuramazlar.Ancak tek sıkıntı orada değil.
    Marksman diye soul yapmişlar.Yazmişlar bi de "Kite yap, yoksa ölürsün"
    Bu soulla neden sabit bir yerde durdugu zaman + damage veren skill veriyosun,ver buff olarak ? 1 mobu kite larken 5 mob takiyosun peşine....
    Sabo taşiyorum sirf adhesive bomb için nerde "özgürlük" hadi kite et 5 mobu sabo taşımadan...
    spawn süreleri ve mobların aggro alma mesafesi çok kısa...
    Pelerin yok
    Atlar çok büyük...
    level 10daki armor texture'u level 50de de aynı ...Çeşitlilik yok...
    Bence CC sürelerini kısaltmaktan ziyade CC'ye ihtiyacı olacak classlara versinler.Healerda olmayıversin CC.
    Her class de-buff,snare,stun,fear vb herip duruyo ya tam bi curcuna...
    Biraz aceleyle çıkarmışlar gibi geldi bana rifti.7 beta yaptilar üstüne headstartta da bize bildigin beta oynattılar hala bu "gariplikleri" düzeltecek bi adım atmadılar.Ben pek çalıştıgını düşünmüyorum Trionun.Herkes agliyor forumda Riftblade'i nerfleyin,mageleri bufflayin , Riftblade Pyromancer'dan nasıl daha fazla vurabilir diye...
    Instance a girerken çok enteresan gruplar çıkıyor..
    Healer = Mage çünkü mana sıkıntısı yaşamadan tüm grubu heallayabiliyor .
    Tank = Cleric hem kendini hem de tüm grubu healliyor,warriora yakin armour ve cana sahip...
    Buffer = Rogue çünkü bard harika bir support soulu
    DPS = Warrior = CC,DoT,DeBuff,AoE bildigin whole package...
    gibi...

    Bu garipligi gormek için herkesin 50 olmasına gerek yok bence açık bir şekilde ortada.

    Ama oyunun malzemesi güzel inaniyorum (inanmak istiyorum) ki bu malzemeden güzel birşey yapicaklar gerekli düzeltmelerle...
    not: şu atları ufaltsınlar lütfen ya...merdivenle mi çıkılıyo onlara ?

    Hepinize iyi geceler ben kaçar =)

    Hiç bir beta releasedan etkili olamaz, gerçeği ortaya çıkaramaz. Bunda bir karar kılalım ilk başta.
    Eşya tasarımı bence de kötü. Heleki Aion'dan gelen birisi için o şatafattan sonra Rift'teki hep aynı türden armorları görmek kötü.
    Spawn süreleri kolay ayarlanabilir birşey. Mesela ilk girdiğimizde mobun ceseti bile gözükmüyordu çıkan öldüğü için. Sonraki gün bir baktım spawn sürelerini kısaltmışlar daha kolay görev yapılsın diye.
    Bir arkadaştan duyduğuma göre yakın zamanda gelecek büyük bir eklentiyle Housing sistemi eklenecekmiş. Pelerin de varmış o eklentilerin içinde. Tabi doğrumudur bilmem ama resmi forumda söylendi dedi.

    Şu sıralar PAX fuarı olduğundan hotfix de göremiyoruz farkındaysan. (En son 12'sinde gelmiş) PAX'ten sonra büyük bir update ile karşımıza çıkabilirler beklemek lazım.

    İyi geceler ben de kaçar


    Cevabını beklemeden çıkmadım
    Ya düzeltirler tabi baktım hepimiz güzel,iyi,harika yazıp durmuşuz birazcık çamur atiyim dedim .
    Çok taze bir oyun tabi ki sıkıntıları olacaktır.Bunları da yazalım ki oyuna başlayan "Noluyoruz lan !?!" şeklinde kalmasın dedim.(Yalan ! Açıkçası rage quit yaptim geçenlerde birazcık kin kusasım geldi )
    Housing lotro da da vardi herhalde hiç kullanmadıgım tek özelliğiydi oyunun Ancak outfit sistemi şart. O da gelmezse napalım bahminin pembe donuyla /tease yapmak için bile oynanir bu oyun



    Bütün bu yazdıklarını aramızda o kadar çok konuştuk ki bıkma derecesindeyiz. Hepsinde haklısın. Assassin benim bildiğim arkadan geldimi alayını keser ama oyunda aşırı dengesizlik var bi türlü yere seremiyorum item farkı olmadan. Saboteur inanılmaz güçlü yapmışlar bence 3 sab. girdik herkez sağa sola kaçışmaya başladı warfront'da. O kadar çok sab. denedikki en iyi vuran soul yarattık sanırım. Şuan birine kritik'de gelirse rahat 3-4 k damage atabiliyorum.




  • Bende bırakma noktasına geldim oyunu pvp'sinden gıdım zevk almamaya başladım. Ölmekten bıktım, onun bunun egosunu tatmin etmekten bıktım diyebilirim. Oyunda classlar arası inanılmaz bir denge sorunu var. Eğer bu giderilmez ise devam edeceğimi sanmıyorum. Bekliyip görücez.
  • http://forums.riftgame.com/showthread.php?128030-Rift-1.02-NA-3-17-11-8-00am-PDT

    Tahmin ettiğim gibi. PAX haftası olduğundan oyunun ayrıntılı yerlerinde(class dengesi) değişiklik gelmiyor. Biraz daha sabretmemiz lazım görünüşe göre.
    Coin Lock ile uğraşmışlar bayağı. Harika bir sistem kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü


    ne zaman oynadın bilmiyorum ama action 6 ile birçok yeni quest geldi ve action 7 ile çok daha fazlası eklenecek keşke gamehi oyunla daha çok ilgilenseydi de her şey zamanında olsaydı hack olmasaydı oyunda...riftin pvplerine bakıyorum da bence dekaronla boy ölçüşmesi mümkün değil çok oyun oynadım dekaron gibi pvp'si olan görmedim 1vs1'ler bile çok taktiksel bi oynayış gerektiriyor bi de karakter optimizasyonu güzel demişsin herkes warrior op diye ağlıyor oynamadan bilemem tabi ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stealthmass


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü


    ne zaman oynadın bilmiyorum ama action 6 ile birçok yeni quest geldi ve action 7 ile çok daha fazlası eklenecek keşke gamehi oyunla daha çok ilgilenseydi de her şey zamanında olsaydı hack olmasaydı oyunda...riftin pvplerine bakıyorum da bence dekaronla boy ölçüşmesi mümkün değil çok oyun oynadım dekaron gibi pvp'si olan görmedim 1vs1'ler bile çok taktiksel bi oynayış gerektiriyor bi de karakter optimizasyonu güzel demişsin herkes warrior op diye ağlıyor oynamadan bilemem tabi ama

    Karakter optimizasyonundan bahsedilen şey;http://telarapedia.com/wiki/Soul
    Bu arada ne OP bir classmış ya(!)... Warriorum o kadar ve nedense ben ağlıyorum.

    Bu arada artık attan düşmeyeceğiz
    - Reduced the minimum aggro range of monsters significantly below a character's level.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quirah -- 17 Mart 2011; 17:48:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stealthmass


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü


    ne zaman oynadın bilmiyorum ama action 6 ile birçok yeni quest geldi ve action 7 ile çok daha fazlası eklenecek keşke gamehi oyunla daha çok ilgilenseydi de her şey zamanında olsaydı hack olmasaydı oyunda...riftin pvplerine bakıyorum da bence dekaronla boy ölçüşmesi mümkün değil çok oyun oynadım dekaron gibi pvp'si olan görmedim 1vs1'ler bile çok taktiksel bi oynayış gerektiriyor bi de karakter optimizasyonu güzel demişsin herkes warrior op diye ağlıyor oynamadan bilemem tabi ama


    Hayatmda oynadığım tüm oyunların içinde en iyi pvp'si olan oyun bence Knight Online'dır. Rift'deki class lar arası dengesizlik müthiş derecede. Warrior hem uzaktan vuruyor hem heal yapıyor hem uçuyor hem kaçıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: stealthmass


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü


    ne zaman oynadın bilmiyorum ama action 6 ile birçok yeni quest geldi ve action 7 ile çok daha fazlası eklenecek keşke gamehi oyunla daha çok ilgilenseydi de her şey zamanında olsaydı hack olmasaydı oyunda...riftin pvplerine bakıyorum da bence dekaronla boy ölçüşmesi mümkün değil çok oyun oynadım dekaron gibi pvp'si olan görmedim 1vs1'ler bile çok taktiksel bi oynayış gerektiriyor bi de karakter optimizasyonu güzel demişsin herkes warrior op diye ağlıyor oynamadan bilemem tabi ama


    Hayatmda oynadığım tüm oyunların içinde en iyi pvp'si olan oyun bence Knight Online'dır. Rift'deki class lar arası dengesizlik müthiş derecede. Warrior hem uzaktan vuruyor hem heal yapıyor hem uçuyor hem kaçıyor.


    Ben de knight online oynadım,pathos'ta commanderlik yaptığım da oldu birkaç kere ve onun dışında edana,areste 80+ charlarım oldu,birçok pvp serverda oynadım ama yine de dekaron bence çok çok daha üstün pvp konusunda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: stealthmass


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü


    ne zaman oynadın bilmiyorum ama action 6 ile birçok yeni quest geldi ve action 7 ile çok daha fazlası eklenecek keşke gamehi oyunla daha çok ilgilenseydi de her şey zamanında olsaydı hack olmasaydı oyunda...riftin pvplerine bakıyorum da bence dekaronla boy ölçüşmesi mümkün değil çok oyun oynadım dekaron gibi pvp'si olan görmedim 1vs1'ler bile çok taktiksel bi oynayış gerektiriyor bi de karakter optimizasyonu güzel demişsin herkes warrior op diye ağlıyor oynamadan bilemem tabi ama


    Hayatmda oynadığım tüm oyunların içinde en iyi pvp'si olan oyun bence Knight Online'dır. Rift'deki class lar arası dengesizlik müthiş derecede. Warrior hem uzaktan vuruyor hem heal yapıyor hem uçuyor hem kaçıyor.

    Abi heali yapan warrior değil de yanındaki cleric olmasın? Bildiğim kadarıyla Paladin'de complete heal var 10 cd, Reaver'da da talent treeden açılan saniyede +2hp heali var(Bu da öyle buff gibi birşey değil, belli bir stance a gelince oluyor. Tam hatırlamıyorum ne gerekli). 2 hp se warrioru OP(!) yapan birşey diyemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: 10.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: stealthmass


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZuhalteR

    Dekaronu ornek verme ben oynadım o oyunu.
    Riftin questleri interaktif,eğlenceli.
    Her class PvE'de ciddi zevkli PvE'sine diyecek lafim yok hakkaten çok zevkli ve acı çekmeden end game e ulaşmak bence en mantıklısı.
    Ben bu oyuna vakit harcamak için değil,eğlenceli vakit geçirmek için para ödüyorum.
    Hızlı level alma,karakter optimizasyonu çok güzel. Ancak ufak ama beni hayal kırıklıgına ugratan noktalar var onları paylaşmak istedim ve mutlaka düzeltilecektir böyle gitmez çünkü


    ne zaman oynadın bilmiyorum ama action 6 ile birçok yeni quest geldi ve action 7 ile çok daha fazlası eklenecek keşke gamehi oyunla daha çok ilgilenseydi de her şey zamanında olsaydı hack olmasaydı oyunda...riftin pvplerine bakıyorum da bence dekaronla boy ölçüşmesi mümkün değil çok oyun oynadım dekaron gibi pvp'si olan görmedim 1vs1'ler bile çok taktiksel bi oynayış gerektiriyor bi de karakter optimizasyonu güzel demişsin herkes warrior op diye ağlıyor oynamadan bilemem tabi ama


    Hayatmda oynadığım tüm oyunların içinde en iyi pvp'si olan oyun bence Knight Online'dır. Rift'deki class lar arası dengesizlik müthiş derecede. Warrior hem uzaktan vuruyor hem heal yapıyor hem uçuyor hem kaçıyor.

    Abi heali yapan warrior değil de yanındaki cleric olmasın? Bildiğim kadarıyla Paladin'de complete heal var 10 cd, Reaver'da da talent treeden açılan saniyede +2hp heali var(Bu da öyle buff gibi birşey değil, belli bir stance a gelince oluyor. Tam hatırlamıyorum ne gerekli). 2 hp se warrioru OP(!) yapan birşey diyemem.


    Oyunu bırakmama yeter bu kadar dengesizlik olmaz. Resmen delirdim ya. Warrior aynı kalsın'da sen assassin'i rogue'nin en iyi olması gereken soul'u en kötü soul yaparsan hiçbirşey olmaz o oyundan.




  • Bu arada @ZuhalteR, Mage sanırım 50'de patlama yapıyor. Bu ne yav adam resmen biçiyor kite ile



    Ek: PCGamer 8.5http://www.pcgamer.com/2011/03/16/rift-review/
    NZGamer 9.0http://nzgamer.com/pc/reviews/1308/rift.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quirah -- 17 Mart 2011; 18:13:22 >




  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.