Bildirim
Renault'un 1.5 dci Motoru
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
16 valf motor getirse vergisi bilmem nesi ıvırı zıvırı astarı yüzünden pahalı olur örneğin imzamdaki araç sıfırken 18.000 YTL idi bunun 6.000 YTLsi vergi gözüküyo faturasında tabi bizlerin bilmediği diğer etkenlerde var ve de MAİS gerçeği -
motor hacimleri ayni oldugu surece 8 valve - 16 valve arasinda vergi farki olmaz.
o motorun bircok farkli bg. gucu olmasinin nedeni, en dusuk bg. gucunde turbo bulunmamasi, 80 bg ve 100 bg. turbo olmasi, 100 bg.'in 80 bg motordan elektronik olarak farkli programlanmis olmasidir.
bircok ihtiyaca cevap verecek tek bir motor gelistirerek uretim maliyetlerini dusurmuslerdir. -
Yanlış olmasın,65 HP motorda da turbo vardır;intercooler ve bir iki parça yok benim bildiğim kadarıyla:)
quote:
Orjinalden alıntı: ^Biotech^
o motorun bircok farkli bg. gucu olmasinin nedeni, en dusuk bg. gucunde turbo bulunmamasi, 80 bg ve 100 bg. turbo olmasi, 100 bg.'in 80 bg motordan elektronik olarak farkli programlanmis olmasidir.
-
ben şahsen begeniyorum
en azından 100 HP istegimi fazlasıyla karşılıyor.
bu bg işi de yazılımla yapılıyormuş. -
bide lagunada 1.5 dcı 110 bg geldi -
aynı motor hacmine farklı beygir güçleri kullanmak pazarlama stratejisidir.
farklı motor üretip maliyetlerini yükseltmek yerine aynı motor hacminden farklı ihtiyaçlara cevap verebilicek şekilde uyarlıyorlar motorları. -
quote:
Orjinalden alıntı: atiyba
Yanlış olmasın,65 HP motorda da turbo vardır;intercooler ve bir iki parça yok benim bildiğim kadarıyla:)
quote:
Orjinalden alıntı: ^Biotech^
o motorun bircok farkli bg. gucu olmasinin nedeni, en dusuk bg. gucunde turbo bulunmamasi, 80 bg ve 100 bg. turbo olmasi, 100 bg.'in 80 bg motordan elektronik olarak farkli programlanmis olmasidir.
evet evet, simdi tekrar baktim, turbo var intercooler yok. tesekkurler -
65 hp sadece turbo
80hp turbo intercooler
100hp turbo intercooler ve yazılımı değişik.
En basit böyle anlatılır herhalde -
turbo farkı da olabilir.turbo basıncı vs.. -
neden dizeller ara hacimde üretiliyor vergi dilimine bakılınca?...
1.3 1.5 1.7 1.9
niye 1.4 1.6 1.8 2.0 değil vergileri tamamen aynı?....
nedendir acaba az yaksın diyemi?...
1.6 tdci lar var tabi de -
Lagunalarda sanırım 110pslik bir motor kullanılmakta
Lagunadaki 16v mi? -
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
65 hp sadece turbo
80hp turbo intercooler
100hp turbo intercooler ve yazılımı değişik.
En basit böyle anlatılır herhalde
ek olarak 1.5 dci 100 hp'ler 16 subaplı. -
1.5 dci motorun türkiyedeki versiyonlarının hiçbiri 16V değil ki...
Laguna'da kullanılan 1.5 dCi bile 110 Hp 8V
tabii renault teknik verilere yanlış yazmadı ise... -
eminmisiniz ?
quote:
Orjinalden alıntı: bucakli
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
65 hp sadece turbo
80hp turbo intercooler
100hp turbo intercooler ve yazılımı değişik.
En basit böyle anlatılır herhalde
ek olarak 1.5 dci 100 hp'ler 16 subaplı.
-
sadece yeni laguna 2.0 dci motor 16v diğerleri 8v. -
ilk defa sana katılıyorum -
quote:
Orjinalden alıntı: ^Biotech^
motor hacimleri ayni oldugu surece 8 valve - 16 valve arasinda vergi farki olmaz.
o motorun bircok farkli bg. gucu olmasinin nedeni, en dusuk bg. gucunde turbo bulunmamasi, 80 bg ve 100 bg. turbo olmasi, 100 bg.'in 80 bg motordan elektronik olarak farkli programlanmis olmasidir.
bircok ihtiyaca cevap verecek tek bir motor gelistirerek uretim maliyetlerini dusurmuslerdir.
80 bg 100 bg farkı sadece farklı programlanmış olması değildir
kullanılan malzemelerde de farklılık var bununla ilgili Renault'un teknik bir yazısı vardı ama bulamadım bulursam eklerim
zaten öyle olsa her iki motor da chip tuningle eşit güce sahip olurlardı
80 bg chip tuningle 105 bg 100 bg 125 bg oluyor
renaultun sadec 2.0 motorları 16 V diğerleri 8 V yeni lagunayla gelen 110 bg motor ise yanlış hatırlamıyorsam 2-3 senedir kullanılan ve avrupaya satılan meganlarda bulunan motorun aynısı
-
quote:
Orjinalden alıntı: Whisper911
neden dizeller ara hacimde üretiliyor vergi dilimine bakılınca?...
1.3 1.5 1.7 1.9
niye 1.4 1.6 1.8 2.0 değil vergileri tamamen aynı?....
nedendir acaba az yaksın diyemi?...
1.6 tdci lar var tabi de
toyotada 1.4 dizel var mesela. -
chip tuning farki olmadigi icin ekstra olarak elektronik olarak farkli progralanmasi yazmistim. ama bende merak ettim yazin uzerine, dedigin belgeyi eklersen cok memnun olurum sahsen.
quote:
Orjinalden alıntı: baybars_
quote:
Orjinalden alıntı: ^Biotech^
motor hacimleri ayni oldugu surece 8 valve - 16 valve arasinda vergi farki olmaz.
o motorun bircok farkli bg. gucu olmasinin nedeni, en dusuk bg. gucunde turbo bulunmamasi, 80 bg ve 100 bg. turbo olmasi, 100 bg.'in 80 bg motordan elektronik olarak farkli programlanmis olmasidir.
bircok ihtiyaca cevap verecek tek bir motor gelistirerek uretim maliyetlerini dusurmuslerdir.
80 bg 100 bg farkı sadece farklı programlanmış olması değildir
kullanılan malzemelerde de farklılık var bununla ilgili Renault'un teknik bir yazısı vardı ama bulamadım bulursam eklerim
zaten öyle olsa her iki motor da chip tuningle eşit güce sahip olurlardı
80 bg chip tuningle 105 bg 100 bg 125 bg oluyor
renaultun sadec 2.0 motorları 16 V diğerleri 8 V yeni lagunayla gelen 110 bg motor ise yanlış hatırlamıyorsam 2-3 senedir kullanılan ve avrupaya satılan meganlarda bulunan motorun aynısı
Benzer içerikler
- ford focus kronik sorunları
- volkswagen caddy otomatik vites yorumları
- mg zs kullanıcı yorumları
- peugeot 207 alırken nelere dikkat edilmeli
- mercedes b 180 yorum
- en az yakan arabalar
- renault logan
- togg satış rakamları
- uçan araba fiyatları
- sıfır araba fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X