Şimdi Ara

Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
5.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar burdaki amacim Turkiyede cikti cikacak veya halen yolda olan Renault marka Twizy model elektrikli arabayi tanitmak ve kendi deneyimlerimi paylasmak

    Herseyden once bu araci kesinlikle tavsiye ediyorum neden mi ? okuyup kendiniz kara verin su anda kendi aracim Twizy Technic 80 modeli…

    Urban 45 5.776,86 €
    Urban 80 6.355,37 €

    Color 45 6.024,79 €
    Color 80 6.603,31 €

    Technic 45 6.438,02 €
    Technic 80 7.016,53 €

    Yukarda verdigim fiyatlar avrupa satis fiyatlari olup vergiler dahil degildir araclarda 3 farli model var aralarinda ki tek fark renk farkliligi ve tabiki 2 motor tipi var

    45 lik model max hiz olarak 54 km hiz yapabiliyor 7 KW lik elektrik motoru 10 beygir guc uretebiliyor tork olarak da 33 Nm kendim test ettim hizlanmasi gercekten cok guzel ancak 54 km gelince insan daha da hizlanmasini istiyor ama hizlanmiyor 

    80 lik model su anda kendim kullaniyorum 3 ay da 4500 km yaptim en fazla 83 km hiza ulasiyor 13 KW lik elektrik motoru +-20 beygir guc uretiyor tork olarak da 57Nm veriyor kendim bu aractan cok memnunum ama tabiki hosuma gitmeyen daha iyi olabilirdi diyecegim bir cok sey var bunlara yazinin sonlarinda zaman ayiracagim

    Araci alirken ki opsiyonlari

    *Kapi
    *Arka koltuk cantasi
    *Cam tavan (tavsiye etmem)
    *Celik cant
    *Alarm
    *Parrot marka muzik sitemi

    Araci aldiktan sonra alinabilecekler

    *Cam
    *on camurluk uzatici (kesinlikle alinmali)
    *park sensoru


    Butun tanitimlarinda aracin 100 km yol gidebildigini yaziyorlar ama ben ne kadar ugrassamda yapamadim bu yolu ve bir cok yabanci sitede arastirdim gidilebilecek ve kendilminde test ettigi max 85 km yol gidebiliyor arac bunun disinda yol gitmeniz imkansiz arac yokus assagi kendi pilini doluruyor ancak sonrun su ki arac yavasliyor ya gercekten dik bir yokus bulacaksiniz yada benim yaptigim gibi yokus assagi inerken vitesi bosa alip aracin hizlanmasini saglayip daha sonra vitese alip pilini doldurmasina yardimci olacaksiniz ama pil doldurmadan buyuk bir sey beklemek tabiki mantiksiz bir sey ama kirmizi isiga gelirken frene bastiginizda arac kendi kendine dururken pilini az da olsadoldurmasi tabiki guzel bir sey (hic yoktan iyidir mantigi)

    Youtube da ve bazi forum sitelerinde twizy nin sinyal lambalarini led le degistirildigini gordum biraz sacma cunku Renault nunun cozumunu arabaya elektrik veren akuyu ayri yapmakla bulmus bu yuzden sizde ‘’kirmizi isikta firene basmazsam stop lambam yanmaz elektrik harcamam bu sekkilde daha fazla yol giderim gibi bir sey dusunmek mantiksiz aracin on tarafinda sarj kablosunun ciktigi yerin altinda 20 A lik 12 V aku bulunmakta buda size rahat rahat yetiyor 85 km yol digerken farlariniz yakmaya

    Aracta en buyuk sorun ilk 2500 km cunku aracin amortusorleri cok ama cok sert kucucuk bir tas parcasinin ustunden gecseniz dahi hissedilebiliyor zaten aracin koltuguda pek yumusak sayilmaz renault a sordugumda belli bir sure sonra acilacagini soylediler ve dedikleri gibede oldu

    Araci calarlarmi ???? evet calarlar ama bir kac iri adamla neden mi ? arac siz icinde olmadan 470 kg agirliginda pil 100 kg dahil sekilde bu yuzden araci bir yerden bir yere kaldirmak gercekten zor ve aracin el freni arac calistirilmadan acilmiyor bu yuzden calacak kisi biraz ugrasmasi gerekecek hos boyle bir araci calmak da akil isi degil neden diyecek olursaniz cok dikkat cektigi icin hemen bulunur :)

    Bir cok yerde okudum camlari olsaydi daha iyi olurdu filan diye bunuda Renault a somustum onlarinda verdigi cevap gayet inandiriciydi sorun su ki arac ta cam olsa araci kullanirken on cam buhu oluyor ve bunu gidermek icin isitici kullanmak gerekiyor bunu kullanmaniz icinde + bir aku daha veya mevcut akuleden yardim almak + aku olursa fazla agirlik olur ve daha az yol didersiniz mevcut akulerden isiticiyi kulanirsaniz yine az yol gidersiniz bu yuzden Renault bu ise gitmemis ama su anda araci aldiktan sonra Renault markasi olmasada Renault servislrinden alabileceginiz bri cam satiyor +-600€ bir ucret karsiliginda evet biraz hirsizlik mis gibi duruyor ama ne yapacaksiniz boyle bir arac icin vereceksiniz

    Twizy nin bir baska sorunu da elektrik motorunun cikardigi ses pek yuksek degil alcak bir ses de degil ama kafayi sese takarsaniz gercekten rahatsiz edici bir ses bazen muzik dinlerken kullanmak daha zevkli oluyor +60 km den sonra gercekten yukseliyor ses

    Bir sorun daha on camurluklar biraz kisa oldugu icin islak bir yerden gectiginizde kapilar tamamen kirleniyor o yuzden de Renault su anda camurluklari uzatici bir aparat satmaya basladi kesinlikle ilk gunden itibaren kullanin derim cunku kapilar plexsiglas ve cok cabuk ciziliyor

    Neden cam tavan tavsiye etmiyorum ? aracin camlari olmasada aracin yapisindan dolayi surus esnasinda sofore kesinlikle ruzgar gelmiyor ama arka koltuktaki yolcu icin ayni sey gecerli degil  arka yolcu tamamen ruzgarda kaliyor ama sofor bundan kesinlikle etkilenmiyor aracimi yagmurda da kullandim giderken bir sorun yok iceri bir kac damla dusuyor o da tavandaki su kanallari sayesinde ama araci durdurursaniz soforun az da olsa omuz kisimlari islaniyor hele birde ruzgar varsa ister istemez iceri diriyor neden konuyu bu kadar uzattin cam tavanla ne alakasi var der gibisiniz sorun su ki bu anlattigim sorun gunesli ve sicak havalardada gecerli cunku sicak havada sofor hic ruzgar almadigi icin terliyorsunuz ama yolcu ise pufur pufur yolculuguna devam ediyor :) bendeki normal fiberglas tavan gunes girmiyor ama camli modeli de kullandim sicak bir havada inanin icinde pisiyorsunuz o zamanda kapilari uste acilan camsiz elektrikli ferrarinize klima olsaydi diyorsunuz ;(

    Soguk gunlerde araci kullanirken nefesinizden on cam buhulaniyor bunu da Renault on cama gizli isitici koyarak bulmus ama bu istici aracin ana akusunden guc aliyor ve otomatik bir system actiktan 3 dakika sonra otomatik kapaniyor

    Arac islak yollarda cok buyuk bir savrulma yapmiyor ama tekerlek yapisindan dolayi ve agirligindan dolayi islak zeminlerde dikkatli kullanmak gerekli
    Araci ortalama 3 saatte tam doluyor kendi kablosu 3 metreye kadar uzanabiliyor ama 1 metreden sonrasini cikartmanizi tavsiye etmem cunku geri koymasi gercekten zor ve zahmetli bir is oluyor

    Aracin pili bildiginiz gibi kiralaniyor ne gerek var o kadar paraya filan demeyin cunku pil garantili oluyor ve istediginiz zaman istediginiz kadar pili doldurabiliyorsunuz tamamen sahibi olsaniz performansi bitmemesi icin pilin ister istemez tamamen bitirip tekrar doldurup edeceksiniz ama bu sekilde istediginiz % de pili pirize takabilirsiniz

    Aracin bir kucuk sorunu da bayir kukari kirmisi isikta bekliyorsunuz diyelim ayaginizi frenden cekip gaza basana kadar eger arkanizda bir arac varsa kesin carparsiniz o yuzden ister istemez iki ayaginizida kullanmaniz gerekecek bir ayak frende bir ayak gazda bu sekilde araci kaydirmadan kaldirabiliyorsunuz

    Aracin kapilarilarinin yukari dogru acilmasi gercekte, cok havali ve kullanisli dusunulmus cok dar alanlara bile araci park edebiliyorsunuz

    Aractaki on cam silecegi pek bir ise yaramiyor onun yerine elinizi uzatip bir bezle silmek daha mantikli sadece guvenlik standartlarindan dolayi koyulmus bir sey bence

    Aracta guvenlik acisindan sofor icin iki emniyet kemeri ve bir hava yastigi var arka yolcu icin ise sadece bir emniyet kemeri kaza aninda sofor ve yolcuya bir sorun olacagini zannetmem ama carpilan yerde buyuk bir sorun olacagina garanti ederim gercekten boyutlarina gore agir bir arac cunku

    Aracta standart olarak kucuk bir bip-bip de var bu ne dir ne ise yarar derseniz park alanlarinda veya yayalarin gectigi yerlerde bu sistemi acarak arac disindaki insanlara ikaz sesi veriyor ve olmaz sa olmazlardan biri cunku motor sesi dusuk suratte kesinlikle ne icerde need disarda duyulmuyor ve inanmayacaksiniz belki ama yayalara siz degil onlar size carmiyor 

    Aracin pilini doldururken uzatma kablo kullanacaksaniz eger en az 2.5mm² lik bir kablo kullanmanizi tavsiye ederim aracin icindeki inverter cok guclu ve ilk doluma biraktiginizda 10 A elektrik cekiyor 3 islem yaptigi icin

    1- inverteri sogutuyor
    2- ana pili dolduruyor
    3- aracin akusunu dolduruyor yaklasik 1 saat sonra 5-6 A dusuyor cektigi akim

    elektrik olarak pek pahaliya dolmuyor 3.5 saatte tam dolumda vereceginiz elektrik parasi +- 2 YTL 85 km yol icin pek de buyuk bir para degil
    aracin pili % 10 kaldiginda max hiz olarak 15 km hiz yapabiliyor bunun sebebi de pili hemen bitirmeyip yavas ta olsa size ilk priz e ulastirabilmek
    bazi elektrikci arkadaslarin aklina gelebilir gunes paneli ustune koyarsak kendi kendine doldurur bu sekilde daha fazla yol gideriz gibi yorumlar okudum bu imkansiz gibi bir sey aracin tamamini gunes pilleri ile kaplasak dahi 1 hafta guneste bekletsek dahi en fazla 2 km gidecek elektrik biriktirebilirsiniz

    1 gunluk gunesle doldurmak istersekte +- 80 m² lik bir gunes paneline ihtiyacimiz var :)

    Himmm birde jenerator olayi var evet o da mantikli arka tarafina yapacagimiz bir kucuk aparatla jeneratoru sabitliyebiliriz ama burda da bir sorun varki Renault bunuda dusunmus invertoru tek yonlu calisiyor yani arac giderken hic bir sekilde pillerin dolumuna izin vermiyor zatende mantikli degil 1 saat lik jenerator 2 litre benzin yaksa pilin yarisini doldurmaz zaten bu araclarla hic durmadan binlerce km gidemezsiniz araclar otobanlara cikamiyor 

    su an icin twizy ile ilgili anlatacaklarim deneyimlerim bu kadar su anda 94 km hiz yaptigim video youtube de yakinda turkce tanitim video su da yapacagim

    sormak istediginiz seyler olursa yardimci olmaya calisirim

    bu arada elimde Renault twizy aksesuar montaj bilgileri var orjinal bunlarida merak edenlerle paylasacagim


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi


     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi larry2008 -- 1 Ocak 2013; 17:07:07 >







  • degisik bir modifiyi cok kucuk de olsa bagaj kismina ulasmak icin aracin arkasindan acilan bir kapak kullanisli :)

     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi
  • cok kullanisli bir extra bagaj kismi

     Renault Twizy tanitim gorus oneri paylasimi








  • kendi cektigim bir video yakinda 100 km denemesi yapacagim ama zannedersem gosterge 99 kadar izin verecek :)
  • inceleme için teşekkürler. Aracı Türkiye yollarında görmek için sabırsızlanan biriyim. ama ne yazık ki şuan buna ayıracak param yok. Zevkle okudum. teşekkür ederim..


    Ayrıca, videoları Youtube'ye eklerseniz siteye entegre etmesi daha kolay olur. Hem daha rahat izleyebiliriz..
  • Geçen yaz, kısa süre de olsa giriş seviyesi motor sahibi oldum. Yoldaki taş ve çukurları hissetmenin ne demek olduğunu çok iyi bilirim.
    O küçük çaptaki lastikler ancak bu kadar konfor verebiliyor. Süper bir araç performansıda beklememek lazım tabi.

    85 km şehir içi menzili gayet iyi sayılabilir. Ben şunu merak ediyorum. Aracın arka kısmında büyük bir boşluk var oralara güvenlik sebebiyle pil konulmamış galiba. Yoksa çok daha fazla bir menzile sahip olunabilirdi.

    ayrıca 3 saatlik bir şarj süresi çok iyi. Herhangi bir avm'ye gittiğinizde yada okul için kullanan bir öğrencinin ortalama kalma süresi aşağı yukarı bu kadar bir süre..
    Yani sonuna kadar bitmiş bir akü bile gün içinde ikinci kere şarj edilebilir.. İllaki gece bırakıp sabah almak zorunda değiliz.

    Mesela 70 km uzaklıktaki bir okula dersine giden bir öğrenci bu yöntemle aracı park ettiğinde şarja bırakır ve dersin çıkışında yeniden 85 km'lik menzile kavuşur..
    Yani gün içinde şarj etme imkanı olduktan sonra 3 kere falan şarj edilebilir.. Bu da günlük ortalama 250 Km yapar. Kaldı ki şehir içinde her zaman bu kadar kilometre yapılmaz bile..

    Tam bir şehir aracı. Çok güzel..

    Tekrar teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 31 Aralık 2012; 2:17:37 >




  • Ek olarak pil kirası neye göre hesaplanıyor? Yıllık yapılan KM mi yoksa yıl bazında mı bir değerlendirme yapılıyor?

    Ayrıca yıllık bakım yada bakım KM aralıkları ne zamanda bir yapılıyor ve hiç yaptırdınız mı? Yaşadığınız şehirde ki renault ne kadar bir ücret belirlemiş ?

    Ve son olarak, yaşadığınız ülke bu araç için yada diğer normal araçlar için yıllık vergi alıyor mu? Alıyorsa ne kadar..

    Soru yağmuruna tuttum. Teşekkürler..
  • Bu araçta kapıların üstünde cam olmaması çok büyük sıkıntı.

    Yağmurda üzerimiz ıslanacak ve altyapısı süper yollarımızdan ve diğer araçların lastiklerinden su - çamur sıçrayacaktır.

    Mutlak surette kapalı garajınızın olması gerekiyor zira kedi-köpek ve hırsızlar için biçilmiş kaftan bir araç.

    Şimdiki yol - trafik - demografik şartlarımızda bize gideceğini sanmıyorum.


    Paylaşım için teşekkürler. :)
  • Paylaşım için teşekkürler,seviyorum bu arabamsı şeyi
  • emeğinize sağlık, güzel paylaşım olmuş.
    bende twizy i merak ederdim hep.
  • Hangi kabız bu kapının altını şeffaf yapıp üstüne cam yapmamışsa....

    Eksiği:
    Kapılara Cam.
    Arkada olmayan bagaj kapağı.
    Arkaya gerekirse extra bagaj.
    Park sensörü.
    Alarm.
    Tavanda güneş paneli.
    Arka cam. ( Seyir halinde önemli bence )

    Bunlar tamamlanırsa süper bir araç olur.

    Yine bir eksik kalıyor, o da bizim ülkede bunu kaldırıp götürürler.

    Edit:

    Bir de bu aracın 3 kişiliği olmalı. Anne-Baba-Çocuk üçlemesine uygun mini şehir içi aile aracı haline gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 31 Aralık 2012; 13:19:58 >
  • düz yolda max 120'ye çıksın başka birşey istemem, istanbul'da tem bağlantısında 80-90 sıkıntılı oluyor 110-120 çok yeterli
  • valla rangeler hummerla içinde ezilir bu araba türkiyede , ama dehşet uçurum olmaz ise bende alabilrim
  • Çok detaylı bir inceleme olmuş, emeğiniz için ellerinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Ek olarak pil kirası neye göre hesaplanıyor? Yıllık yapılan KM mi yoksa yıl bazında mı bir değerlendirme yapılıyor?

    Ayrıca yıllık bakım yada bakım KM aralıkları ne zamanda bir yapılıyor ve hiç yaptırdınız mı? Yaşadığınız şehirde ki renault ne kadar bir ücret belirlemiş ?

    Ve son olarak, yaşadığınız ülke bu araç için yada diğer normal araçlar için yıllık vergi alıyor mu? Alıyorsa ne kadar..

    Soru yağmuruna tuttum. Teşekkürler..

    pil kirasi sizin sececeginiz yillik km icin odeniyor renault bunun icin tum dunyada ayni ucreti aliyor ulkesine gore degismiyor sadece KDV farkliligi oluyor

    ornek olarak 4 senelik bir kiralama apiyorsunuz ve senede 2500 km gideceginizi hesaplarsaniz bunun renault 50€ aliyor
    ama 1 senede 10000 km gidecem derseniz 64 € istiyor eger 4 senelik her senesi 10000 km secerseniz de 54 € istiyor hos senelmik 10000 km bu arac icin biraz zor ama yapabilecekler de vardir eminim ki

    herhangi bir km bakim secenekleri yok cunku aracta degisecek bir sey yok sadece bozulursa degisecek bir sey olabilir su an icin 4500 km deyim bir sorun yasamadim belki 15000 km de disk frenler degisebilir o kadar

    belcikada yasadigim icin belcika devleti elektrikli tum araclardan kamyonet vergisi aliyor yani cok az bir ucret senelik 80€ gibi bu vergi

    renault un tum elektrikli arabalari
    opelin amper modeli
    chavrolet in volt modeli
    nissanin ve citroen in elektrikli arabalari icin ayni ama su bir gercek ki yayginlastigi zaman tabiki ister istemez bu devlette daha fazla vergi bindirecek tir bu kesin




  • çok teşekkürler. Güzel bir örnek teşkil edecek uygulama.

    yıllık 10.000 km yol için 54 euro pil kirası, ve yıllık 80 euro vergi uygun rakamlar..

    türkiye için ortalama bir hesap yaparsak,

    85 km'nin ortalama elektirik maliyeti 2,5 TL olsa yıllık 10.000 km için;

    300 TL ye yakın elektirik parası (10bin km için)(ortalama rakam)

    125 TL pil kirası (ortalama) (54 euro)

    190 TL yıllık vergisi (ortalama) (80 euro) (türkiye için de bundan fazla olacağını sanmam)

    150 TL de bakım falan olsa (tahmini)

    = ortaya 765 TL gibi komik bir rakam çıkıyor...

    kilometre başına kuruş hesabı yaparsak; 765 TL / 10.000 KM = 0,0765 TL Kilometre maliyeti


    ülkemizde de uygun bir fiyat, vergi ve bakım maliyetleri ile satışa sunulmasını temenni ediyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 31 Aralık 2012; 19:32:48 >




  • biraz arabaya benzetseymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    çok teşekkürler. Güzel bir örnek teşkil edecek uygulama.

    yıllık 10.000 km yol için 54 euro pil kirası, ve yıllık 80 euro vergi uygun rakamlar..

    türkiye için ortalama bir hesap yaparsak,

    85 km'nin ortalama elektirik maliyeti 2,5 TL olsa yıllık 10.000 km için;

    300 TL ye yakın elektirik parası (10bin km için)(ortalama rakam)

    125 TL pil kirası (ortalama) (54 euro)

    190 TL yıllık vergisi (ortalama) (80 euro) (türkiye için de bundan fazla olacağını sanmam)

    150 TL de bakım falan olsa (tahmini)

    = ortaya 765 TL gibi komik bir rakam çıkıyor...

    kilometre başına kuruş hesabı yaparsak; 765 TL / 10.000 KM = 0,0765 TL Kilometre maliyeti


    ülkemizde de uygun bir fiyat, vergi ve bakım maliyetleri ile satışa sunulmasını temenni ediyorum..


    PIL KIRASI YILLIK 54 DEGIL AYLIK 54 € DAN HESAPLAMANIZ GEREKLI !!!!! :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: larry2008

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    çok teşekkürler. Güzel bir örnek teşkil edecek uygulama.

    yıllık 10.000 km yol için 54 euro pil kirası, ve yıllık 80 euro vergi uygun rakamlar..

    türkiye için ortalama bir hesap yaparsak,

    85 km'nin ortalama elektirik maliyeti 2,5 TL olsa yıllık 10.000 km için;

    300 TL ye yakın elektirik parası (10bin km için)(ortalama rakam)

    125 TL pil kirası (ortalama) (54 euro)

    190 TL yıllık vergisi (ortalama) (80 euro) (türkiye için de bundan fazla olacağını sanmam)

    150 TL de bakım falan olsa (tahmini)

    = ortaya 765 TL gibi komik bir rakam çıkıyor...

    kilometre başına kuruş hesabı yaparsak; 765 TL / 10.000 KM = 0,0765 TL Kilometre maliyeti


    ülkemizde de uygun bir fiyat, vergi ve bakım maliyetleri ile satışa sunulmasını temenni ediyorum..


    PIL KIRASI YILLIK 54 DEGIL AYLIK 54 € DAN HESAPLAMANIZ GEREKLI !!!!! :)



    Bu kötü haber, o zaman işler değişir.

    10.000 KM için 2.000 TL civarı toplam yıllık ortalama maliyeti oluyor.

    2.000 TL / 10.000 KM = 0,2 TL yani 20 KURUŞ yapar ki bunun yerine Türkiye şartlarında A, B, hatta C sınıfı LPG'li araç kullanılabilir..

    Aylık pil kirası işi hiç hoşuma gitmedi..



    TÜRKİYE için FLUENCE Z.E. fiyat listesinde BATARYA İÇİN KİRA BEDELİ; Aylık 83 EURO / 10.000 KM diyor..

    http://www.renaultelektrikliaraclar.com/page.aspx?id=2082



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 31 Aralık 2012; 20:40:38 >




  • Fluence Z.E için yıllık 83 euro * 12 ay = 996 Euro yapar.

    996 euro * 2,36 TL (şuan ki kur fiyatı) = 2350 TL yapıyor.

    Bu batarya yıllık 10.000 km yapılarak 3 yılda bozulsa, (SADECE TAHMİN)(BENCE 30binde bozulmaz) ; 2350 * 3 = 7.000 TL yapıyor. (düz hesap)

    E zaten bu batarya kaç para ????


    Bu batarya olayını işin teknik kısmını bu işten anlayan arkadaşlar yorumlasınlar...

    Bir batarya kaç yıl / km dayanır? Bu bataryaların türü nedir? vs..


    Bu işi LPG'li araçların motor arızası için yapılan masrafa benzetmek lazım.

    Kira işi biraz kötü...

    umarım Twizy için, umarım hem yıllık 10.000 Km yol yapmak zor olacağı için hemde küçük bir araç olduğundan dolayı kira bedelleri daha uygun olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 31 Aralık 2012; 20:55:04 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.