Şimdi Ara

Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault Sport ailesinin son üyesi adından anlaşılacağı üzere Twingo RS. Ateşli Twingo kaputunun altından 133 beygir saklıyor. Umuyoruzki bu Renault'un en küçük hatchback inin ihtiyacı olduğu şeydir.

    Şase bu versiyonda Twingo GT den 6cm daha geniş lastikler ve 1 cm yere yakınlaştırılmayla yeniden elden geçirilmiş.

    Twingo RS ayrıca %10 daha sert amortisörlere ve yaylara sahip, 4mm daha kısa Cup opsiyonuyla alınabiliyor. İzlenimde kullandığımız araç bu özellikle donatılmış.


    Neye benziyor?
    Kuşkusuz daha iyi yere basarak Twingo GT den sportif bir araç. Ayrıca Cup şasisiyle sizi kendinizi özel hissetmenizi sağlıyacak özellikleri sportif ünvanını hakedecek şiekilde bize sunuyor.

    Kesinlikle Cup olmayan Twingo RS bile size sert bir sürüş dinamiği sunuyor ancak bu 28 yaşında ilk performanslı araç kullanımını motorda tadan birini sıkacak türden bir sertlik.

    7000 devir çevirebilen motor Modena'da üretilmemiş bir araç için donatılabilecek en güzel egzoz sistemiyle donatılarak güzel bir devir grafiği sunuyor.

    Kısa şanzıman oranlı araç kullanımı dahada zevkli bir hale getirmekte fakat şanzımınanın Cup olmayan versiyonda bu kadar tatlı olmadığını belirtelim.

    Direksiyon sistemi keskin ve direk olmasıyla beğenimizi kazanıyor. Cup versiyonuyla gelen 17 inch jantlar normal versiyondaki 16inchlik jantlardan daha seksi bir görünüme sahip.

    Aracın içindeki ekstra logolar ve Renault sport imzalı koltuklar ve direksionun hemen önündeki devir göstergesi sizi normal bir Twingo dan farklı olarak içerde bekliyor.

    Almalı mıyım?
    Kesinlikle. Eğer daha keskin bir sürüş istiyorsanız ve cup versiyonu için paranız varsa, Twingo RS heyacanlı gençlerin performans dünyasına ilk adımı atması için doğru seçim.

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi
    Pedalların star pause stop ile donatılması süper olmuş
     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi



    Kaynak:http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Renault-Twingo-1.6-Renaultsport/234661/
    Çeviri: asilx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 30 Ağustos 2008; 14:36:34 >








  • asil eline sağlık birebir çevirmişsin

    bu autocar testi yapmışta insan performans verilerini de koyar oraya değil mi ?

    dün gördüm bende gıcık oldum
  • Evet teknik veri yok henüz Kapsamlı testinde koyarlar herhalde
  • Ellerine sağlık
    Pedallar çok hoş gerçekten gençlere hitap eden güzel bir araç ama gençlere bunları alıp da hıza alıştırmamak lazım
  • Twingonun arkasını daha güzel yapabilirdi renault, pedallar süper bir düşünce. Yol tutuş, fren performansı eminim renault'a yakışır şekildedir. Ama bu sınıfta alacağım araç kesinlikle fiat 500 abarth olurdu. Hatta koşulları sağlayabilirsem gelir gelmez atlamayı düşündüğüm bir araç 500 abarth.
  • güzel paylaşım asil emeğine sağlık
  • pedallara hasta oldum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bi gazlamak lazım tabi
  •  Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi




  • Panaromik tavan çok güzel olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GöKHaN 35 -- 30 Ağustos 2008; 16:34:26 >
  • dışı güzel görünüyor.Pedallar dahice.Ama hız göstergesi ortada
  •  Renault Twingo RS Sürüş izlenimi


    bu da fast forward
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi


    bu da fast forward




    Bu da eject.

     Renault Twingo RS Sürüş izlenimi




  • Asil ellerine saglık cok guzel paylasım
  • param olsa okulda ne havam olurdu bunla be
  • direksiyonu ve konsolu hoşuma gitmedi
  • Arkadan hafif c2 yi anımsatıyor.
  • Pedalların o şekilde olması çok dahice ama arka tasarımı hâla gözüme çok köşeli geliyor belki canlı görsem fikrim değişebilir ama

    asil çeviri için tşk
  • Önemli değil arkadaşlar
  • Eline sağlık Asil.

    Göstergeler ortada ama işte devir saatini sürücünün önüne ve analog koyması çok iyi olmuş bence.

    Bunun Türkiye'ye geldiğindeki fiyatı ne olur acaba hiç düşündünüz mü? Megane Privilage ile aynı olur sanırım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.