Şimdi Ara

Renault Talisman 2017 Business Car seçildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault Talisman 2017 Business Car seçildi

    Danimarka’da düzenlenen ve D segmentindeki 10 farklı aracın yarıştığı 2017 Yılının Business Aracı kategorisinde Talisman ödüle ulaşan isim oldu. Business Denmark üyelerinden oluşan özel bir jüri tarafından verilen ödül için iki otomotiv gazetecisi ile otomobillerin ergonomik özelliklerinin de değerlendirilebilmesi adına fizyoterapist de yer almış.

     

    Business Denmark, meslekleri gereği yılda 30 bin ile 80 bin kilometre yol kat eden satış temsilcilerini temsil eden yerel bir federasyon. Uzun yıllardır verilen bu ödül, son dönemde otomobil şirketleri için prestij simgesi haline gelmeye başlamış durumda. Renault’un aldığı bu ödül, bir Fransız otomobilinin Danimarka’da aldığı ilk ödül olması adına da önem taşıyor.

     

    Dizel motoru ile 100 kilometrede sadece 3.6 litre yakıt tüketen 95g/km emisyon düzeyi ile de son derece çevreci olan Renault Talisman, 8.7inç dokunmatik ekranda internet erişim destekli R-Link2 araç içi eğlence sistemi, Head Up Display, eller serbest park sistemi, Pure Vision Full LED ön farlar, elektronik koltuk ayarı ve masajlı sürücü koltuğu gibi özellikler sunuyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
    Renault Talisman
     







  • D Sınıfı Renault Araçlar
    1951-1960 Renault Frégate
    1974-1984 Renault 20/30
    1983-1992 Renault 25
    1992–2000 Renault Safrane
    2002–2009 Renault Vel Satis
    2010-Günümüz Renault Latitude
    2015-Günümüz Renault Talisman
    Görüldüğü üzere d segmentinde Renaul'un bir devamlılığı var. 1960-1974 arası bir kopukluk var. O zamanlar Renault küçük arabalara odaklanmıştı. Hatchback formu oluşturan firmadır kendileri. Minivanların atası Espacedir. 4 ve b segmentinde İtalyanlarla birlikte harika işler yapmışlardır. D segmentinde var olmaları tüketiciler için lütuftur çünkü rekabet sebebiyle fiyatlar düşer. Alman hayranı kitle de daha ucuza Alman arabalarını alır.
  • Yolda görünce dönüp bidaha bakıyorum gerçekten tasarım olarak mükemmel bir araç.

    Renault olmasa 500bin TL olurdu Türkiye'de.

  • Mondeo daha şık

  • Renault'un beğendiğim tek arabası.

  • Gerçekten iyi bir araç olmuş. 2007 Laguna efsanesinden sonra Renault'dan gelen malesef tek güzel araç bu. Ama bu fiyata skoda superb yine net tercihim olurdu.

  • Skoda dan kalitelidir kesin

  • Tasarımı mükemmel. Ama araba sadece tasarım değildir. Vermem arkadaş o parayı tekerlekli tabuta. Arabam olmasın yürüyerek gideyim daha iyi.

  • Superb'in fonksiyonelliği yok ne yazıkki.Renonun harcadığı d sınıfı araçlar listesine girer sadece.

    safrane concord manager laguna latitude talisman. Bir d sınıfı model devamlılık gerektirir.

  • D Sınıfı Renault Araçlar
    1951-1960 Renault Frégate
    1974-1984 Renault 20/30
    1983-1992 Renault 25
    1992–2000 Renault Safrane
    2002–2009 Renault Vel Satis
    2010-Günümüz Renault Latitude
    2015-Günümüz Renault Talisman
    Görüldüğü üzere d segmentinde Renaul'un bir devamlılığı var. 1960-1974 arası bir kopukluk var. O zamanlar Renault küçük arabalara odaklanmıştı. Hatchback formu oluşturan firmadır kendileri. Minivanların atası Espacedir. 4 ve b segmentinde İtalyanlarla birlikte harika işler yapmışlardır. D segmentinde var olmaları tüketiciler için lütuftur çünkü rekabet sebebiyle fiyatlar düşer. Alman hayranı kitle de daha ucuza Alman arabalarını alır.

  • Hocam vel satis E segmenti değil mi?

  • Peugeot'a Renault'a "Fransız arabası alınmaz, o kadar etmez" gözüyle bakmanın bir anlamı yok bu devirde. Diğer firmalardan tasarım güvenlik ve donanım olarak pek bir farkları yok ayrıca şanzıman ve motor olarak da gayet sorunsuzlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arabanın önüne aşık oldum uzay gemisi gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault'un en iyi arabası...

  • Günümüzde belki alınası nadir araçlardan böyle harika tasarıma harika performansı var

  • Arabada almandan sasma, fransiza yaklasma..

  • 100km de 3.6lt mükemmel bir değer buna nasıl ulaşmışlar merak ettim doğrusu. sürüş konusunda'da bi pürüzü yoksa mükemmel bir araç!

  • E Sınıfı Renault Araçlar
    1951-1960 Renault Frégate
    1974-1984 Renault 20/30
    1983-1992 Renault 25
    1992–2000 Renault Safrane
    2002–2009 Renault Vel Satis
    2010-Günümüz Renault Latitude
    2015-Günümüz Renault Talisman
    Görüldüğü üzere e segmentinde Renaul'un bir devamlılığı var. 1960-1974 arası bir kopukluk var. O zamanlar Renault küçük arabalara odaklanmıştı. Hatchback formu oluşturan firmadır kendileri. Minivanların atası Espacedir. a ve b segmentinde İtalyanlarla birlikte harika işler yapmışlardır. E segmentinde var olmaları tüketiciler için lütuftur çünkü rekabet sebebiyle fiyatlar düşer. Alman hayranı kitle de daha ucuza Alman arabalarını alır.
    Not1: Arkadaş concorde, laguna deyince aklım d segmentinde takılı kalmış. Özür dilerim.
    Not2: Eskiden Auto Show takip ederdim Alman arabaları rakipsiz gelirdi, sonra farkettim ki Auto Show Alman "Auto Bild" dergisinin ortağı. Arabaların fiyatına bakmadan (Meela bazı testlerde Alman arabaları 1,5 kat 2 kat daha pahalı ama rakiplerinden cüzi puanla önde.) her testte Almanlar galip geliyordu.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: fantomasds

    E Sınıfı Renault Araçlar
    1951-1960 Renault Frégate
    1974-1984 Renault 20/30
    1983-1992 Renault 25
    1992–2000 Renault Safrane
    2002–2009 Renault Vel Satis
    2010-Günümüz Renault Latitude
    2015-Günümüz Renault Talisman
    Görüldüğü üzere e segmentinde Renaul'un bir devamlılığı var. 1960-1974 arası bir kopukluk var. O zamanlar Renault küçük arabalara odaklanmıştı. Hatchback formu oluşturan firmadır kendileri. Minivanların atası Espacedir. a ve b segmentinde İtalyanlarla birlikte harika işler yapmışlardır. E segmentinde var olmaları tüketiciler için lütuftur çünkü rekabet sebebiyle fiyatlar düşer. Alman hayranı kitle de daha ucuza Alman arabalarını alır.
    Not1: Arkadaş concorde, laguna deyince aklım d segmentinde takılı kalmış. Özür dilerim.
    Not2: Eskiden Auto Show takip ederdim Alman arabaları rakipsiz gelirdi, sonra farkettim ki Auto Show Alman "Auto Bild" dergisinin ortağı. Arabaların fiyatına bakmadan (Meela bazı testlerde Alman arabaları 1,5 kat 2 kat daha pahalı ama rakiplerinden cüzi puanla önde.) her testte Almanlar galip geliyordu.

    Hocam yazdığınız araçlar d segmenti değil mi ?
    Edit: Pardon düzelmişsiniz zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zwanzig -- 19 Kasım 2016; 14:3:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiasco

    100km de 3.6lt mükemmel bir değer buna nasıl ulaşmışlar merak ettim doğrusu. sürüş konusunda'da bi pürüzü yoksa mükemmel bir araç!

    3.6 gunluk siradan kullanim olarak oldugunu sanmıyorum ozel alanlarda kosullarda basarilmistir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fantomasds

    D Sınıfı Renault Araçlar
    1951-1960 Renault Frégate
    1974-1984 Renault 20/30
    1983-1992 Renault 25
    1992–2000 Renault Safrane
    2002–2009 Renault Vel Satis
    2010-Günümüz Renault Latitude
    2015-Günümüz Renault Talisman
    Görüldüğü üzere d segmentinde Renaul'un bir devamlılığı var. 1960-1974 arası bir kopukluk var. O zamanlar Renault küçük arabalara odaklanmıştı. Hatchback formu oluşturan firmadır kendileri. Minivanların atası Espacedir. 4 ve b segmentinde İtalyanlarla birlikte harika işler yapmışlardır. D segmentinde var olmaları tüketiciler için lütuftur çünkü rekabet sebebiyle fiyatlar düşer. Alman hayranı kitle de daha ucuza Alman arabalarını alır.

    Renonun onceki d segmenti lagunadır. Safrane ve vel statis e segmenti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.