|
Taliant'ın ilk ilanı girilmiş. İlk araç 236 bin ilan fiyatına sahip. Umarım 10 yıl sonra bu konuya bakanlar zamanında 230'a Taliant varmış ne kadarda ucuzmuş diyerek o zaman ki fiyatlardan şikayet etmez. ![]() Kokpit bu şekilde. Bence hiç fena görünmüyor. Aynı galeride muadil donanım Egea'da varmış ikisini de DH işi bir göz atalım arkadaşlar. Taliant kokpit olarak tek şerit giden Piano Black ve 3 kollu direksyon ile çok hafiften VW grubuna benzer geldi bana. A sütunları vs. Taliant'tan çok Megane gibi sanki C segment essahtan iyi bir araba gibi duruyor. ![]() Egea makyajlı kasa Urban ise bu şekilde. ![]() Kokpit Taliant Touch ![]() Kokpit Egea Urban ![]() Arka diz mesafeleri ise bu şekilde. Taliant ![]() Egea ![]() Detaylardan devam edelim. Talaint cam kumandaları ![]() Egea cam kumandaları ![]() Dış tasarıma geçelim. Taliant arka ![]() Egea arka ![]() Ön çeyrek Taliant ![]() Egea ön çeyrek ![]() Taliant'a geri gelirsek şu an en ucuz turboşarjlı motor+otomatik şanzıman kombinasyonuna sahip Sedan araç o. Taliant ya da söylemesi zor olduğu için kısaca Taliş diyebileceğimiz Taliş 1.0 TCe'ye X-Tronic şanzımanda LPG getirmemişler. Aynı motor-şanzımana sahip Clio alan arkadaşlar ve forum üyeleri Lovato marka kit ile araçlarını LPG dönüşümü yapmış. 1.0 ECO-G fabrikasyon LPG'li motor 6 ileri manuel ve otomatik yok, otomatik Taliant TCe+otomatik sürücü ve yakıt dahil 1212 kg ağırlığa sahip bir araç sonuçta LPG uyumu varsa LPG'siz binmek şu an saçma görünüyor. Fabrikasyon LPG'li versiyon ise 1226 kg ama 10 beygir ve 10 N/m daha güçlü olmasının yanı sıra torku da daha erken verdiği için 0-100 hızlanması 2 saniye kadar daha iyi mesela. Forumda Clio V'e LPG takan arkadaşların yorumları önemli olacaktır. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


















Hızlı






