Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.142
Cevap
29
Favori
121.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    katılıyorum sürüş zevki adına daha tatminkar keyif veren bir araç 308 ama megane da bir çok nedenden ötürü tercih edilebilir ki ztn tutuyor baya

    ama hala her megane gördüğümde hele ki gtline uzun uzun seyrediyorum yapışıyorum yolda arkasına
  • kaddix kullanıcısına yanıt
    @yunus88 mesela bu gt-line mavisi, arka difüzör görünce izlettiriyor araç kendini

    ama tek renk yerine daha sportif çift renk jantları olmalıydı mevcutları fena değil ama sönük kalıyor kanımca

    bir de sürekli tıkırdayan ses çıkaran sunroof yerine panoramik cam tavan olsa meganenın havası değişirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandırma10.5

    @yunus88 mesela bu gt-line mavisi, arka difüzör görünce izlettiriyor araç kendini

    ama tek renk yerine daha sportif çift renk jantları olmalıydı mevcutları fena değil ama sönük kalıyor kanımca

    bir de sürekli tıkırdayan ses çıkaran sunroof yerine panoramik cam tavan olsa meganenın havası değişirdi



    Arka süspansiyondan gelen seslerin , direksiyon altından gelen zırıltıların bir önemi yok yani. Cam tavandaki ses daha mı önem li ?..
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    o bahsettiğiniz sesler benim araçta yok kronik sıkıntıs giıderilen değişimi yapılmış travers sonrası ses seda kesiliyor 308 de

    5000 km lik iki farklı sunrooflu megane a bindim tıkırdama sesi vardı biri işlem de görmüş ama bunlar büyütülecek sorunlar değil

    ben şu araç olmasın illa bu olsun demiyorum her aracın bir noksanı var

    sadece iç mekan ferahlığı önemli olan bu konuda değindiğim
  • Megane 4 için soruyorum
    Sizde de oluyor mu ama aklıma takılduğından dolayı soruyorum, ayagı frenden kaldırır kaldırmaz arac gaza basmadan hareket ediyor ve rampa vs dinlemiyor tırmanıyor bildiğiniz, öyle aman aman hız değil tabi ama sanki gaz veriyormuşsunuz gibi hareket ediyor, tabi geri viteste iken de aynı şey oluyor
    Sizlerin düşüncesi önemli ben de mi boyle uoksa normal mi bu durum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosphrus

    Megane 4 için soruyorum
    Sizde de oluyor mu ama aklıma takılduğından dolayı soruyorum, ayagı frenden kaldırır kaldırmaz arac gaza basmadan hareket ediyor ve rampa vs dinlemiyor tırmanıyor bildiğiniz, öyle aman aman hız değil tabi ama sanki gaz veriyormuşsunuz gibi hareket ediyor, tabi geri viteste iken de aynı şey oluyor
    Sizlerin düşüncesi önemli ben de mi boyle uoksa normal mi bu durum.


    Mercedes Benz 300E aracımızda bu durum 30 yıldır aynı anlattığınız gibi, bundan önceki tüm otomatik araçlarımızda yine aynıydı.

    Bu şanzımanın iyi olduğunu gösterir, geri kaçırması makbul değildir. Tabi o rampanın dikliğide bir yere kadar.

    Gayet normal yani içiniz rahat olsun hepsi böyle. Zaten otomatik şanzımanın genel çalışma karakteri bu yöndedir.

    Sanırım ilk defa otomatik araç kullanıyorsunuz ?

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Kasım 2017; 0:15:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaddix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Konuda bulunan bütün mesajları okudum teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için.

    Aklımda 4 seçenek var sizlerinde yorumunu almak isterim.

    1.1.16d Joy plus
    2.308 Gt-Line
    3.Megane Gt-Line
    4.Hyundai i30 Elite+Plus+Smart

    3 aracı sürdüm sürmediğim tek araç megane. Ankarada bulunan cihan otomotivin saçmalığı, hb megane dizel otomatik test aracı olmayışı.

    Aralarından en performanslı hissettiğim i30 ve 308. 1 serisi nazlanıyor gibi geldi.


    Sıraladığınız tüm araçları aynı ay içinde test ettim. Hatta 116d yi 2 kez kullandım.

    Yalıtım anlamında en iyisi (özellikle lastik yuvarlanma sesi) Megane 4 HB 1.5dci EDC oldu ancak

    GT line versiyonda sunulan sert yapılı ve geniş tabanlı ince yanak 225-45-R18 Continental ContiSportContact

    lastikler nedeniyle diğerlerinden sertlik ve yalıtım anlamında pek bir farkı kalmıyor.


    18 jant özellikle Megane da konforu olumsuz etkiliyor çünkü aynı aracı 16 ve kendime ait 17 jant

    ile kullandım en iyi süspansiyon konforu tabiki 16 jantlı versiyonlarda mevcut. 17 tatlı sert ve orta ayarda.

    Ara hızlanmalarda Megane 1.6 dizeli kesinlikle 116d den çok daha iyi. Kağıt üzerindeki veriler bir yana performans

    anlamında en iyi hissettiren motor Renault ve Peugeot imzalı bu sıralamada. Hyundai nedense hoşuma gitmedi özellikle

    malzeme kalitesi konusunda diğerleri gibi hissettirmiyor. Ancak yalıtım ve konfor anlamında i30 da iyi iş çıkarmış.


    Seçim zor tabiki beğeni kişiden kişiye değişen bir durum, sizin beğendiğiniz aracı bir başkası beğenmeyebilir.

    Mesela ben 3 ayda neredeyse tüm C segment araçları test ettim (hatta birçoğunu 2-3 kez) ve kendime göre en beğendiğim aracı aldım.

    308 makyajlısını da test edeceğim içerideki ekran kapasitif olmuş ve deri döşemeli gt line donanım ile. Tartacağım ve mutlaka megane test edeceğim 18 opsiyon listesinde gt line 17 geliyor diye düşünmüştüm.

    Şanzıman konusu çok önemli benimli benim için sorunsuzluk, Eat6 tam otomatik ve gayet başarılı bir şanzıman.Edc hakkında muallak yorumlar okudum çift kavrama olduğu için çekiniyorum,sizin tecrübe ettiğiniz hususlar oldu mu Teşekkürler.

    GT Line orjinal donanım jantları ''Gun Metal'' renkli ve 17'' jant ile geliyor. Ancak bayiler nedense çoğunlukta GT Line için

    18 jant ile sipariş veriyorlar test araçlarını. Bu nedenle insanlarda GT Line sanki normal donanımda 18 jant gibi algılanıyor.

    Bence 17 jant en ideali hem yol tutuş hem konfor anlamında. Bundan önceki aracım Subaru Impreza olduğu için yol tutuş konusunda

    bir çok kez karşılaştırma fırsatım oldu. Karda kışta tabiki değil ama sıcak asfaltta Megane 4 Hb yol tutuşu tahminlerin üzerinde.


    308 konusunu çok araştırdım hatta en yakın arkadaşım dayanamayıp 308 Allure satın aldı birlikte uzun süre kullanma fırsatım oldu.

    Ön akslarda kronik bir boşluk oluşuyor bunu arkadaşım aldıktan sonra öğrendik. Servis 1 kez garantiden değişim yaptı ancak yaklaşık

    6 ay sonra aynı sesin gelmeye başladığını duyunca problemin halen giderilmediğini gördük. (Sizde bunu iyice araştırın)

    Özellikle tümseklerden geçerken lık-lık gibi gelen bir ses. Hepsinde oluyormu tecrübe etmedim ancak birkaç araçta bunun olduğunu söyledi

    servis bende bu nedenle biraz soğudum açıkçası. DSG gibi bu konu beni Golf ten nasıl soğuttuysa (ki bir daha düzeltmedikleri sürece asla almam)

    bu kronik sorunda 308 den uzaklaştırdı. Ayrıca yüksek hızlardaki stabilitesi biraz tedirgin ediciydi, bu konuda Megane 4 oldukça başarılı.

    Bence en doğru kararı her iki aracıda test ederek verebilirsiniz ancak ben olsam asla 18 jant almazdım, güzel görünüyor ancak konforu olumsuz etkiliyor.


    Ön aks konusunda ilk defa sizden duymuş oldum eski 2014 2015 2016 yılı üretimlerde arka travers kutu kola ezilmesi gibi ses yapıyordu iyileştirilmiş parça ile çözülüyor 308 forumundayım orada hiç okumadım yazdığınız sorunu ilginç ve can sıkıcı bir sorun inceleyeceğim.


    İki aracın da gt line donanımı ile test edeceğim teşekkürler keyifli sürüşler dilerim.

    Merhaba,

    size fikir vermesi açısından gt-line da gelen 17" standart jantlar şöyle. açıkçası almadan önce ben de 18" olsun, olmasın diye tereddütteydim fakat gittikçe hoşuna gidiyor insanın.
    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    Çok teşekkürler ışık tuttunuz. Siyah kaplama ile çok daha sportif olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt
    Megane Sedan kullanıcısıyım. Dediğiniz gibi sunroof ses yapiyor. Hatta araci alır almaz basliyor gibi bu ses daha araç 500 km de. Tabi düz yolda falan değil engebelı yollarda da yavaş gidince sıkıntı olmuyor. Aracın ön ve arka tekerinde kot farki oluşunca mesela yokuş çıkarken vs. Çıt çıt tarzinda ses geliyor. Tabi bu abartı bir ses değil. Bende bu nedenden dolayı tavanın sunroof degil, daha geniş panaromik cam olmasını isterdim. 308'in panaromik cam olması daha iyi bu durumda.

    EDC konusunda olan 1-2 vites sorunu aslında yazılımla gayet çözülebilir ancak hala bekliyoruz. Araç 1. viteste gereğinden fazla duruyor gibi hissediyorum. Düşük hızlarda bir yerde gidiyorsanız inatla 2 ye atmıyor biraz gaz vermeniz gerekiyor. EDC ye alışınca tabi bu sorunun üstesinden geliyorsunuz kullanım alışkanlığınız ona göre şekilleniyor. 1. viteste fazla bekleme disinda EDC den gayet memnunum. Bazı araçlara yazılım guncellemesi geliyor ara ara. Servisten randevu aldım bakalım güncelleme var mı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 17 Kasım 2017; 2:15:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Sevindim normal olduğuna, bir önceki aracım da otomatikti onda böyle bir durumla karşılaşmamıştım bu sebeple sordum.geri kaçırma değil anlatmak istediğim düz yerde geri vitese aldığımda da hareketlenme başlıyor öne doğru olanın aynısı yani.
    Tekrar normal olduğuna sevindiğimi belirteyim servise soracaktım siz de de olduğunu anladım , tesekkur ederim hızlı dönüş için @yildiz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • R_DeNiro kullanıcısına yanıt
    Benim 2016 Megane 4 HB 1.5dci EDC için sanzıman ve elektronik ateşleme bobini iyileştirme güncellemesi geldi.


    Serviste ilk bakımda kontrol edilmesini istedim ve aracın şasesine ait bu güncellemenin tanımlandığını söylediler. Yaklaşık 20dk sürdü bu iki güncelleme. Şimdi sokak aralarında düşük hızlarda dik rampalardan iniş yada çıkışta düze çıkarken ara sıra nadirende olsa yaşadığım bir kaç saniyelik beklemenin giderildiğini söyleyebilirim.


    Yaklaşık 2 aydır aynı rampalardan her gün geçiyorum ve gayet memnun edici bir şekilde hatanın düzeldiğini gözlemliyorum. Uzun süre DSG kullandım değişim hızı haricinde EDC daha konforlu ve güvenilir bir şanzıman.


    Ama tabiki şuan Megane 4 ile birlikte sahip olduğumuz ve 30 yıldır Motoru ve şanzımanı hiç açılmadan çalışan 87 model tam otomatik Mercedes Benz 300 E gibi zamana meydan okuyabilir diyemiyorum.

    Gerçek hayatta "iyi" olanı sadece "Zaman" belirliyor.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Kasım 2017; 23:8:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R_DeNiro

    Megane Sedan kullanıcısıyım. Dediğiniz gibi sunroof ses yapiyor. Hatta araci alır almaz basliyor gibi bu ses daha araç 500 km de. Tabi düz yolda falan değil engebelı yollarda da yavaş gidince sıkıntı olmuyor. Aracın ön ve arka tekerinde kot farki oluşunca mesela yokuş çıkarken vs. Çıt çıt tarzinda ses geliyor. Tabi bu abartı bir ses değil. Bende bu nedenden dolayı tavanın sunroof degil, daha geniş panaromik cam olmasını isterdim. 308'in panaromik cam olması daha iyi bu durumda.

    EDC konusunda olan 1-2 vites sorunu aslında yazılımla gayet çözülebilir ancak hala bekliyoruz. Araç 1. viteste gereğinden fazla duruyor gibi hissediyorum. Düşük hızlarda bir yerde gidiyorsanız inatla 2 ye atmıyor biraz gaz vermeniz gerekiyor. EDC ye alışınca tabi bu sorunun üstesinden geliyorsunuz kullanım alışkanlığınız ona göre şekilleniyor. 1. viteste fazla bekleme disinda EDC den gayet memnunum. Bazı araçlara yazılım guncellemesi geliyor ara ara. Servisten randevu aldım bakalım güncelleme var mı :)

    2006 yılında aldığım megane 2 dci'de de dediğiniz gibi aracın ön ve arka tekerinde kot farki oluşunca çıt çıt tarzinda ses geliyordu. Sanırım şasi yeterince rijid değil onca dolayı




  • Araç park halinde kendini bilmezin (biri bayağı kötü söz aldı ) aracımın benzin yerinden başlayarak yaklaşık 20 cm kadar anahtar çiziği gibi çizip defolmuş.
    Üzüldüm ne yaparsam bu gibi çiziği kapatabilirim. Bilen bir arkadaş yazarsa sevinirim.
    Çizik kalemini araştırdım işe yaramıyor diyen çok arkadas vardı.
    Sizin önerileriniz ne olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çizik kalemi işe yaramaz tırnak girmiyorsa pasta cila giriyorsa rötüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 nisan çıkışlı 2. el megane sedan sahibiyim. Pardon hali hazırda araca Halkbank sahip, 4 sene sonra bana devrederler diye düşünüyorum.

    5 bin km'de satın aldım şu an 12 bin km.

    Eksiler

    - Cam tavan ses yapıyor herkesin belirttiği gibi. Önceki aracım megane 3 hb idi. Onda da sunroof vardı ve ufak ufak cızırtı gelirdi dizel vibrasyonu nedeniyle. Renault bu sunroof veya panoramik sunroof olayını beceremiyor doğrusu

    - Arka park sensörü korkutucu. Zira çok yaklaştığınızda ses vermeye başlıyor. Önceki aracımda böyle değildi. Yan ve iç aynalarla park kamerasına güvenmek zorundasınız

    - Hill hold şayet araç stop modundaysa sıkıntılı. Ben buna bir çözüm buldum gerçi. Ayağımı hafif frenden çektiğimde çalışıyor ve hill holder devreye giriyor böylelikle geri kaydırma sıkıntısı ortadan kalkıyor. Ancak sorun şu, araç stop modunda iken bunu farketmezseniz bir anda geri bırakıyor. Bu sebeple geri kaçırma riski var.

    - Klimada sorun var. 3 mod açık olduğunda havalandırma nozullarının hepsinden hava gelmiyor. Soğutma çok iyi değil, ısıtma baya iyi.

    - Arka cam ısıtması önceki aracımdan daha kötü. Geç ısınıyor ne yalan söyleyim


    Artılar.

    - Tork 10 nm artmış etkisi hissediliyor.

    - Motor çok verimli. Hızlanma çok güzel. Sport mod ve neutral en sevdiğim modlar

    -Koltuklar çok rahat. Arka diz mesafesi çok iyi

    - Viraj kabiliyeti güzel

    - Led farlar güzel ışıklandırıyor. Arka ledler görünürlüğünüzü inanılmaz artırıyor

    - Ses yalıtımı önceki megane'a göre baya baya iyileşmiş. 130'dan sonra kabin hafif ses almaya başlıyor.

    - Direksiyon hissiyatı artırılmış ama yine de hissiyat zayıf

    28 kasım için mais'ten randevu aldım. Bu sorunların bazılarının çözümlenebileceği söylendi. Sonuçları anlatırım bu başlıkta.

    Arabadan genel olarak çok memnunum. İyi ki almışım diyorum




  • megane 1.2 tce sedan edc yakıt tüketimi nasıl??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESNGL

    2017 nisan çıkışlı 2. el megane sedan sahibiyim. Pardon hali hazırda araca Halkbank sahip, 4 sene sonra bana devrederler diye düşünüyorum.

    5 bin km'de satın aldım şu an 12 bin km.

    Eksiler

    - Cam tavan ses yapıyor herkesin belirttiği gibi. Önceki aracım megane 3 hb idi. Onda da sunroof vardı ve ufak ufak cızırtı gelirdi dizel vibrasyonu nedeniyle. Renault bu sunroof veya panoramik sunroof olayını beceremiyor doğrusu

    - Arka park sensörü korkutucu. Zira çok yaklaştığınızda ses vermeye başlıyor. Önceki aracımda böyle değildi. Yan ve iç aynalarla park kamerasına güvenmek zorundasınız

    - Hill hold şayet araç stop modundaysa sıkıntılı. Ben buna bir çözüm buldum gerçi. Ayağımı hafif frenden çektiğimde çalışıyor ve hill holder devreye giriyor böylelikle geri kaydırma sıkıntısı ortadan kalkıyor. Ancak sorun şu, araç stop modunda iken bunu farketmezseniz bir anda geri bırakıyor. Bu sebeple geri kaçırma riski var.

    - Klimada sorun var. 3 mod açık olduğunda havalandırma nozullarının hepsinden hava gelmiyor. Soğutma çok iyi değil, ısıtma baya iyi.

    - Arka cam ısıtması önceki aracımdan daha kötü. Geç ısınıyor ne yalan söyleyim


    Artılar.

    - Tork 10 nm artmış etkisi hissediliyor.

    - Motor çok verimli. Hızlanma çok güzel. Sport mod ve neutral en sevdiğim modlar

    -Koltuklar çok rahat. Arka diz mesafesi çok iyi

    - Viraj kabiliyeti güzel

    - Led farlar güzel ışıklandırıyor. Arka ledler görünürlüğünüzü inanılmaz artırıyor

    - Ses yalıtımı önceki megane'a göre baya baya iyileşmiş. 130'dan sonra kabin hafif ses almaya başlıyor.

    - Direksiyon hissiyatı artırılmış ama yine de hissiyat zayıf

    28 kasım için mais'ten randevu aldım. Bu sorunların bazılarının çözümlenebileceği söylendi. Sonuçları anlatırım bu başlıkta.

    Arabadan genel olarak çok memnunum. İyi ki almışım diyorum



    Sizlere de teşekkür ederim.

    Araçtan vazgeçiyorum iç mekan olarak çok yavan geldi büyük ekranda hele o klima tuşlarını hiç beğenmedim tasarım faciası b sınıflarında bile o butonların içi dijital oluyor burada traktör gibi kaba geldi gözüme ve 0-100 değeri. araç hem ağır hem de bu ağırlık için verilen tork ve beygir oldukça az,araba baya nazlı hızlanıyor.

    Geriye iki araç kaldı Yeni 308 ve i30



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 22 Kasım 2017; 13:29:42 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    İyi akşamlar uzun zamandır forum sabit kaldı,size danışmak istiyorum aracınıza yapmışsınız,
    Çizik olmaması için araca film mi çektirdiniz bana size zahmet olmazsa çizik önleyici olarak neler yapabilirim ve sağlamlığı,kullanışlığı neler öneririsiniz . Yaptırmayı düşünüyorum ama nerde nasıl yapabilşrim araştırıyorum malum eline bez alan herkes araç yıkamacısı cilacı pastacısı olmuş.
    Bu konuda hata yapmak istemediğimden tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum pm den de yazabilirsiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosphrus

    İyi akşamlar uzun zamandır forum sabit kaldı,size danışmak istiyorum aracınıza yapmışsınız,
    Çizik olmaması için araca film mi çektirdiniz bana size zahmet olmazsa çizik önleyici olarak neler yapabilirim ve sağlamlığı,kullanışlığı neler öneririsiniz . Yaptırmayı düşünüyorum ama nerde nasıl yapabilşrim araştırıyorum malum eline bez alan herkes araç yıkamacısı cilacı pastacısı olmuş.
    Bu konuda hata yapmak istemediğimden tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum pm den de yazabilirsiniz


    İyi akşamlar. Yoğunluktan şimdi fırsat bulabildim kusura bakmayın.

    Ön kaput + Ön çamurluklar + farlar dahil ön tampon (yani aracın ön kısmı komple maskeli)

    LLumar PPF Gloss marka şeffaf film ile kaplandı. Üzerine komple Gyeon Mohs Q2 Seramik kaplama yapıldı.

    Ben yaptıralı 1 yılı geçti ve çok memnunum. İyiki yaptırmışım zira birçok taş, tampona araç sürtmesi gibi

    çeşitli darbeler gelmesine rağmen şeffaf film boyayı harika korudu diyebilirim.

    Bunun yanında seramik kaplama ile boyası ilk günkü gibi. Alttaki bu hafta çektiğim en son fotoğrafı.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 3 Aralık 2017; 20:21:19 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için tesekkur ederim.
    Memnunum demişsiniz aklımdaki soruları izin verirseniz sormak isterim
    1) sıcak soguk ta kaplamalar zarar görüyor mu araca zarar veriyor mu verir mi ?
    2) sadece ön tarafamı uygulanaıyor bu kaplama?
    3) seramik kaplama tam olarak neyi sağlıyor? Kaplamadan sonra mı once mi yapılıyor?
    4) çizikleri önlemede işe yarar mı ? Kasti anahtar vb çizmelerini engeller mi yoksa sadece taş sıçramlarından kaynaklı çizikleri mi engelliyor.
    5) son olarak tüm bunyaptıklarınız ne kadar tuttu ve nerelerde yaptırılmalı sağlıklı ve kaliteli olması için hangi marka modelleri önerirsiniz?

    Biraz fazla mı oldu sorular hakkınızı helal edin, vereceğiniz bilgiler önemli benim için elinize sağlık
    Not İstanbulda ikame ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosphrus

    Cevabınız için tesekkur ederim.
    Memnunum demişsiniz aklımdaki soruları izin verirseniz sormak isterim
    1) sıcak soguk ta kaplamalar zarar görüyor mu araca zarar veriyor mu verir mi ?
    2) sadece ön tarafamı uygulanaıyor bu kaplama?
    3) seramik kaplama tam olarak neyi sağlıyor? Kaplamadan sonra mı once mi yapılıyor?
    4) çizikleri önlemede işe yarar mı ? Kasti anahtar vb çizmelerini engeller mi yoksa sadece taş sıçramlarından kaynaklı çizikleri mi engelliyor.
    5) son olarak tüm bunyaptıklarınız ne kadar tuttu ve nerelerde yaptırılmalı sağlıklı ve kaliteli olması için hangi marka modelleri önerirsiniz?

    Biraz fazla mı oldu sorular hakkınızı helal edin, vereceğiniz bilgiler önemli benim için elinize sağlık
    Not İstanbulda ikame ediyorum.


    1- Bu yaz +45 derece sıcaklıkta Marmariste 1 hafta güneşin altında yattı (ağacın altına bırakmıyorum)
    Ankarada geçen kış -21 derecede sert bir kış geçirdi ve şuan ilk yapıldığı gibi pırıl pırıl ve
    filme dokunduğunuzda hala yumuşak bir doku olarak kendini muhafaza edebildiğini görüyorsunuz.
    Bunun en büyük sebebi LLumar PPF Gloss bu konuda fiyat performansta dünyadaki en iyi film kaplama deniyor.

    2- İsterseniz aracın tamamını bu film tabakası ile kaplatabilirsiniz ancak fiyat çok ciddi seviyelere ulaşır.
    Ben komple aracın ön tarafını maskelettim zira bu filmin sadece kaput kaplaması için ödenen fiyatı 1200tl civarında şuan.

    3- Seramik kaplama zar gibi ince fakat oldukça sert bir tabaka oluşturarak boyayı dış etkenlerden koruyor.
    Ben faydasını gördüm çünkü daha önceki sıfır aracımda yoktu ve farkını çok net görebildim. Seramik en son yapılıyor.

    4- Film kaplama çizikleri tabiki önlüyor. Seramik ise kısmen sert bir tabaka olduğu için kılcal çizikleri önlüyor.
    Kaput, farlar ve ön tampondaki film kaplama taş sıçramalarından ciddi anlamda korudu bunu uzun yolda birebir gözlemledim.

    5- 2016 Ağustos ayında tüm işlemler (komple LLumar ATR35 cam filmi ve LLumar PP60 ön cam filmi dahil) 4500tl civarında tutmuştu.

    Estağfurullah elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım herzaman. Bu işi Türkiye'de en iyilerden biri Ankara DBY Detailing.

    Ben aracımı 3 gün boyunca DBY Detailing'e teslim ettim tüm bu işlemler için. Aldığım gün teslim ettiğim için zor geçen 3 gün oldu tabiki

    İstanbul için bu işlemleri yaptırabileceğiniz en iyi yeri öğrenmeye çalışırım.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 5 Aralık 2017; 0:18:35 >




  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.