Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.141
Cevap
29
Favori
121.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt
    bu arada küçük direksiyon ve i-cockpit bağımlılık yapıyor meganenın sürücü koltuğuna oturmak istemiyorum bu nedenden ötürü

    308'in de koltukları sarmıyor bel desteği yok 18'' çok konforsuz tüm yol sesi içerde tüketim aşırı o ebatlı jantta

    her ikisinin de arka diz mesafesi yetersiz en güzel özelliği de açılmasa da 308 deki panoramik cam tavanı

    megane'nın içindeyken basıyor insanı 308 den sonra

    oyak ile alınan indirimli megane kabul ama 308 daha ötede benim için
  • Arkadaslar yorumlarınız gayet açıklayıcı olmuş aynı durumu bende sizler gibi 308 ve megane arasındaydım 308 in eat 6 sı çok beğendim ancak megane dan yana kullandım tercihimi, en önde gelen sebebi ise fiyatlama oldu, 2. El piyasasının da çok değer kaybı yaşatacağı için 308 den vazgeçtim. Yeni kasa daha gelmemişti sanırsam bu aralar geliyor bayilere,
    Megane daha dinamik ve kaslu yapıda olması 2. El değerlenmesi, yakıt seviyesi gibi unsurlar etkiledi kararımı. Yaklasık 2 aydır kullanıyorum şuana kadar memnun kaldım.
    Forumdaki arkadaşların fikirleride gayet yerinde hepsine tşk ederim.özellikle konu sahibi yıldız arkadasımıza.
    Bu arada kaskoyu yaptım 990₺ ye.
    Gecen yılki aracım 500 civarında idi bu yıl kasko değerine bağlı olarak artış oldu.
    Allah kaza bela göstermesin kimseye
  • bosphrus B kullanıcısına yanıt
    amin hayırlı olsun size de güle güle binin çok mantıklı bir tercih olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandırma10.5

    bu arada küçük direksiyon ve i-cockpit bağımlılık yapıyor meganenın sürücü koltuğuna oturmak istemiyorum bu nedenden ötürü

    308'in de koltukları sarmıyor bel desteği yok 18'' çok konforsuz tüm yol sesi içerde tüketim aşırı o ebatlı jantta

    her ikisinin de arka diz mesafesi yetersiz en güzel özelliği de açılmasa da 308 deki panoramik cam tavanı

    megane'nın içindeyken basıyor insanı 308 den sonra

    oyak ile alınan indirimli megane kabul ama 308 daha ötede benim için





    308 Gt line donanım almayı düşünüyorum bu sebeple ön koltuklar spor ve daha iyi kavrayacağını tahmin ediyorum, 18 jant lastik geliyor gt line.
    308 de bu çok kötü 17 yapabilirsem bayide hatta 16 tercih ederim alacak olursam:)

    308 test sürüşünden önce i30 test etmiştim ve 308 koltuğuna oturduğumda sanki kendi arabam gibi alışılmış geldi. Sürüş aşırı derecede kullanıcı odaklı çok memnun etmişti beni, hem şanzıman sorunsuzluğu hem performans en büyük etken bakalım yeni kasa fiyat listesi nasıl olacak çok teşekkür ederim yorumunuz için. İki araçta makasımda. Keyifli sürüşler dilerim sizlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 15 Kasım 2017; 23:37:34 >




  • ben dayanamadım 17'' jant aldım kışlıklar için konforlu hale geldi nihayet araç

    görsel olarak 18'' harikaydı ama 17'' isteyin her çukurda arkada oturanlar homurdanıyor 45 yanaklı lastikler çok sekiyor 17'' olması gerekenmiş 2 gündür deneyimliyorum en güzel yanı dediğim gibi cam tavanı i-cockpiti ve direksiyonu döşeme kumaş olmamalıydı açık renk oluşu ferahlatıyor ama koltuk dolgusu zayıf 3008'in multimedya ekranı ve 1,5 yıl sonra geleceği söylenen hayalet ekran ile 308 elini iyice güçlendirecek megane konsol tasarımı estetik açıdan kaba kalıyor malzeme kalitesi yakın birbirlerine performans aman aman fark yok ama şanzıman eat6 dır tek kelimeyle 2. elde niyedir pejo algısı kötü eli o açıdan megane a ülkemizde ezilir
    megane için edc 1-2 vites geçiş kararsızlığına alışmak ve öğrenip ona göre gaz vermek gerekiyor tepkisiz kaldığı oluyor çözüm de üretmiyorlar gariptir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Konuda bulunan bütün mesajları okudum teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için.

    Aklımda 4 seçenek var sizlerinde yorumunu almak isterim.

    1.1.16d Joy plus
    2.308 Gt-Line
    3.Megane Gt-Line
    4.Hyundai i30 Elite+Plus+Smart

    3 aracı sürdüm sürmediğim tek araç megane. Ankarada bulunan cihan otomotivin saçmalığı, hb megane dizel otomatik test aracı olmayışı.

    Aralarından en performanslı hissettiğim i30 ve 308. 1 serisi nazlanıyor gibi geldi.


    Sıraladığınız tüm araçları aynı ay içinde test ettim. Hatta 116d yi 2 kez kullandım.

    Yalıtım anlamında en iyisi (özellikle lastik yuvarlanma sesi) Megane 4 HB 1.5dci EDC oldu ancak

    GT line versiyonda sunulan sert yapılı ve geniş tabanlı ince yanak 225-45-R18 Continental ContiSportContact

    lastikler nedeniyle diğerlerinden sertlik ve yalıtım anlamında pek bir farkı kalmıyor.


    18 jant özellikle Megane da konforu olumsuz etkiliyor çünkü aynı aracı 16 ve kendime ait 17 jant

    ile kullandım en iyi süspansiyon konforu tabiki 16 jantlı versiyonlarda mevcut. 17 tatlı sert ve orta ayarda.

    Ara hızlanmalarda Megane 1.6 dizeli kesinlikle 116d den çok daha iyi. Kağıt üzerindeki veriler bir yana performans

    anlamında en iyi hissettiren motor Renault ve Peugeot imzalı bu sıralamada. Hyundai nedense hoşuma gitmedi özellikle

    malzeme kalitesi konusunda diğerleri gibi hissettirmiyor. Ancak yalıtım ve konfor anlamında i30 da iyi iş çıkarmış.


    Seçim zor tabiki beğeni kişiden kişiye değişen bir durum, sizin beğendiğiniz aracı bir başkası beğenmeyebilir.

    Mesela ben 3 ayda neredeyse tüm C segment araçları test ettim (hatta birçoğunu 2-3 kez) ve kendime göre en beğendiğim aracı aldım.

    308 makyajlısını da test edeceğim içerideki ekran kapasitif olmuş ve deri döşemeli gt line donanım ile. Tartacağım ve mutlaka megane test edeceğim 18 opsiyon listesinde gt line 17 geliyor diye düşünmüştüm.

    Şanzıman konusu çok önemli benimli benim için sorunsuzluk, Eat6 tam otomatik ve gayet başarılı bir şanzıman.Edc hakkında muallak yorumlar okudum çift kavrama olduğu için çekiniyorum,sizin tecrübe ettiğiniz hususlar oldu mu Teşekkürler.

    GT Line orjinal donanım jantları ''Gun Metal'' renkli ve 17'' jant ile geliyor. Ancak bayiler nedense çoğunlukta GT Line için

    18 jant ile sipariş veriyorlar test araçlarını. Bu nedenle insanlarda GT Line sanki normal donanımda 18 jant gibi algılanıyor.

    Bence 17 jant en ideali hem yol tutuş hem konfor anlamında. Bundan önceki aracım Subaru Impreza olduğu için yol tutuş konusunda

    bir çok kez karşılaştırma fırsatım oldu. Karda kışta tabiki değil ama sıcak asfaltta Megane 4 Hb yol tutuşu tahminlerin üzerinde.


    308 konusunu çok araştırdım hatta en yakın arkadaşım dayanamayıp 308 Allure satın aldı birlikte uzun süre kullanma fırsatım oldu.

    Ön akslarda kronik bir boşluk oluşuyor bunu arkadaşım aldıktan sonra öğrendik. Servis 1 kez garantiden değişim yaptı ancak yaklaşık

    6 ay sonra aynı sesin gelmeye başladığını duyunca problemin halen giderilmediğini gördük. (Sizde bunu iyice araştırın)

    Özellikle tümseklerden geçerken lık-lık gibi gelen bir ses. Hepsinde oluyormu tecrübe etmedim ancak birkaç araçta bunun olduğunu söyledi

    servis bende bu nedenle biraz soğudum açıkçası. DSG gibi bu konu beni Golf ten nasıl soğuttuysa (ki bir daha düzeltmedikleri sürece asla almam)

    bu kronik sorunda 308 den uzaklaştırdı. Ayrıca yüksek hızlardaki stabilitesi biraz tedirgin ediciydi, bu konuda Megane 4 oldukça başarılı.

    Bence en doğru kararı her iki aracıda test ederek verebilirsiniz ancak ben olsam asla 18 jant almazdım, güzel görünüyor ancak konforu olumsuz etkiliyor.




  • Dün istanbuldabir bayiiden 1.5 dci edc icon sedan için 122 K fiyat aldım 20 K için 12 ay 0 faiz varmış. Nasıl sizce fiyat? 16' ile 17 arasında konforda belirgin bir fark olur mu ? Icon ile touch arasında kararsızım. Icon un cezbeden yönleri 17 jantların çok estetik olması ve arka camların güneş korumalı olması.
  • 308 sürüş olarak bir seviye daha rafine modu vadediyor.

    İç mekan 308 daha güzel dış kupa ise Megan 4 daha hoş şahsi fikrim.

    Vites olayında ise Eat6 ile EDC'yi asla kıyaslamam ibre 308'den yana.

    Bir dünya EDC sorunu yaşayan var çift kavrama her daim risktir. Eat6 daha verimli ve sorunsuzdur.
  • onder46 kullanıcısına yanıt
    katılıyorum size tasarım olarak megane önden 308 arkadan far ve stop gruplarını beğeniyorum

    her iki aracı da 8 er ay kullandım megane ı babama bıraktım hala her haftasonu bir çıkar turlarım megane ile

    308 direksiyonuyla yol tutuşuyla direksiyon üstü kadranıyla daha çok zevk veriyor sürüşü

    megana da sevdiklerim camların sanırım çift katmanlı oluşuyla ve daha iyi yalıtımıyla içerisi izole edilmiş trafik ve yol sesi yok gibi yüksek hızlarda bile sessiz iç mekan

    koltukları harika sarıyor virajda savrulmadan sıkıyor tutuyor, dikey büyük ekran ve kişiselleştirmeler sıkıldıkça seçenek sunulması ayrıca direksiyon sertliği değişikliği yapılabilmesi güzel olmuş

    daha az yakıyor şehir içi benim kullanımımda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sxn4

    Dün istanbuldabir bayiiden 1.5 dci edc icon sedan için 122 K fiyat aldım 20 K için 12 ay 0 faiz varmış. Nasıl sizce fiyat? 16' ile 17 arasında konforda belirgin bir fark olur mu ? Icon ile touch arasında kararsızım. Icon un cezbeden yönleri 17 jantların çok estetik olması ve arka camların güneş korumalı olması.

    icon ile touch çok farklı donanımlar. Bunlar sadece Jant ve camlardan ibaret değil.



    imkanınız varsa kesinlikle icon. Aradaki farklar çok fazla.



    1. Geri görüş kamerası.



    2. Pure Vision Full LED ön farlar.



    3. LED gösterge ekranı (Hayalet ekran)



    4. Multi Sense sistemi (Değişken direksiyon sertliği Değiştirilebilir motor sesi Değişken motor tepkiselliği Ayarlanabilir ısı konforu Ayarlanabilir ekran stilleri ve renkleri Ayarlanabilir led ambiyans aydınlatması Koltuk Masaj ayarları)



    5. Elektrikli park freni.



    6. Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası.



    7. Elektrikli katlanan dış dikiz aynaları.



    8. Elektrikli bel destekli, masajlı sürücü koltuğu.



    9. Multimedya sistemi.



    10. 8.7 inç dokunmatik lcd ekran.



    11. R link 2.0 kendinden internet.



    12. 17 inç alaşımlı jantlar.



    13. Arka koltuk koy dayanağı.



    14. icon kapı içleri dahil parçalı deri koltuk döşeme.



    15. Üst donanım sürgülü kapaklı vites konsolu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Konuda bulunan bütün mesajları okudum teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için.

    Aklımda 4 seçenek var sizlerinde yorumunu almak isterim.

    1.1.16d Joy plus
    2.308 Gt-Line
    3.Megane Gt-Line
    4.Hyundai i30 Elite+Plus+Smart

    3 aracı sürdüm sürmediğim tek araç megane. Ankarada bulunan cihan otomotivin saçmalığı, hb megane dizel otomatik test aracı olmayışı.

    Aralarından en performanslı hissettiğim i30 ve 308. 1 serisi nazlanıyor gibi geldi.


    Sıraladığınız tüm araçları aynı ay içinde test ettim. Hatta 116d yi 2 kez kullandım.

    Yalıtım anlamında en iyisi (özellikle lastik yuvarlanma sesi) Megane 4 HB 1.5dci EDC oldu ancak

    GT line versiyonda sunulan sert yapılı ve geniş tabanlı ince yanak 225-45-R18 Continental ContiSportContact

    lastikler nedeniyle diğerlerinden sertlik ve yalıtım anlamında pek bir farkı kalmıyor.


    18 jant özellikle Megane da konforu olumsuz etkiliyor çünkü aynı aracı 16 ve kendime ait 17 jant

    ile kullandım en iyi süspansiyon konforu tabiki 16 jantlı versiyonlarda mevcut. 17 tatlı sert ve orta ayarda.

    Ara hızlanmalarda Megane 1.6 dizeli kesinlikle 116d den çok daha iyi. Kağıt üzerindeki veriler bir yana performans

    anlamında en iyi hissettiren motor Renault ve Peugeot imzalı bu sıralamada. Hyundai nedense hoşuma gitmedi özellikle

    malzeme kalitesi konusunda diğerleri gibi hissettirmiyor. Ancak yalıtım ve konfor anlamında i30 da iyi iş çıkarmış.


    Seçim zor tabiki beğeni kişiden kişiye değişen bir durum, sizin beğendiğiniz aracı bir başkası beğenmeyebilir.

    Mesela ben 3 ayda neredeyse tüm C segment araçları test ettim (hatta birçoğunu 2-3 kez) ve kendime göre en beğendiğim aracı aldım.

    308 makyajlısını da test edeceğim içerideki ekran kapasitif olmuş ve deri döşemeli gt line donanım ile. Tartacağım ve mutlaka megane test edeceğim 18 opsiyon listesinde gt line 17 geliyor diye düşünmüştüm.

    Şanzıman konusu çok önemli benimli benim için sorunsuzluk, Eat6 tam otomatik ve gayet başarılı bir şanzıman.Edc hakkında muallak yorumlar okudum çift kavrama olduğu için çekiniyorum,sizin tecrübe ettiğiniz hususlar oldu mu Teşekkürler.

    GT Line orjinal donanım jantları ''Gun Metal'' renkli ve 17'' jant ile geliyor. Ancak bayiler nedense çoğunlukta GT Line için

    18 jant ile sipariş veriyorlar test araçlarını. Bu nedenle insanlarda GT Line sanki normal donanımda 18 jant gibi algılanıyor.

    Bence 17 jant en ideali hem yol tutuş hem konfor anlamında. Bundan önceki aracım Subaru Impreza olduğu için yol tutuş konusunda

    bir çok kez karşılaştırma fırsatım oldu. Karda kışta tabiki değil ama sıcak asfaltta Megane 4 Hb yol tutuşu tahminlerin üzerinde.


    308 konusunu çok araştırdım hatta en yakın arkadaşım dayanamayıp 308 Allure satın aldı birlikte uzun süre kullanma fırsatım oldu.

    Ön akslarda kronik bir boşluk oluşuyor bunu arkadaşım aldıktan sonra öğrendik. Servis 1 kez garantiden değişim yaptı ancak yaklaşık

    6 ay sonra aynı sesin gelmeye başladığını duyunca problemin halen giderilmediğini gördük. (Sizde bunu iyice araştırın)

    Özellikle tümseklerden geçerken lık-lık gibi gelen bir ses. Hepsinde oluyormu tecrübe etmedim ancak birkaç araçta bunun olduğunu söyledi

    servis bende bu nedenle biraz soğudum açıkçası. DSG gibi bu konu beni Golf ten nasıl soğuttuysa (ki bir daha düzeltmedikleri sürece asla almam)

    bu kronik sorunda 308 den uzaklaştırdı. Ayrıca yüksek hızlardaki stabilitesi biraz tedirgin ediciydi, bu konuda Megane 4 oldukça başarılı.

    Bence en doğru kararı her iki aracıda test ederek verebilirsiniz ancak ben olsam asla 18 jant almazdım, güzel görünüyor ancak konforu olumsuz etkiliyor.


    Ön aks konusunda ilk defa sizden duymuş oldum eski 2014 2015 2016 yılı üretimlerde arka travers kutu kola ezilmesi gibi ses yapıyordu iyileştirilmiş parça ile çözülüyor 308 forumundayım orada hiç okumadım yazdığınız sorunu ilginç ve can sıkıcı bir sorun inceleyeceğim.


    İki aracın da gt line donanımı ile test edeceğim teşekkürler keyifli sürüşler dilerim.




  • Ahmet bey selamlar. Forumda bu konuyu gördükten sonra, ben de çok şaşırdım. Meğerse çocukluğumuzun efsane dizisi Kara şimşek gibi; kendi kendine motoru çalıştırabilen(!) Vites değiştirip, hareket edebilen, bir araba almışız(!) Gerçi bizim Megane manuel ama olsun! Bir de bizimle sohbet ettimi tamdır(!) Forumda bahsi geçen bu konuçok ilginç geldi bana. Kendi unutkanlığını, hatasını... adına ne dersek artık, Renault'a yüklüyor gibi sanki. Sizler ne düşünüyorsunuz?

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: giovanni

    Ahmet bey selamlar. Forumda bu konuyu gördükten sonra, ben de çok şaşırdım. Meğerse çocukluğumuzun efsane dizisi Kara şimşek gibi; kendi kendine motoru çalıştırabilen(!) Vites değiştirip, hareket edebilen, bir araba almışız(!) Gerçi bizim Megane manuel ama olsun! Bir de bizimle sohbet ettimi tamdır(!) Forumda bahsi geçen bu konuçok ilginç geldi bana. Kendi unutkanlığını, hatasını... adına ne dersek artık, Renault'a yüklüyor gibi sanki. Sizler ne düşünüyorsunuz?

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    Aynı fikirdeyim. Muhattab olmaya gerek yok. Meyve veren ağaç taşlanır. En çok satılan Megane Sedan da aynı durumda.




  • giovanni G kullanıcısına yanıt
    Aracın yokuşta ileriye doğru gitmesinin tek sebebi vitesin D de bırakılması diye düşünüyorum. Birde aracı bulduklarında vites D konumundaymis fiziksel olarak. Sistemsel olarak D de olsa anlarim ama direk vites kolu D konumuna gecmis. Bu bana baya imkansız geldi. Kullanıcı hatası var gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 16 Kasım 2017; 17:44:13 >
  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 308 ile megane arasında tüketim olarak ne kadar fark var ?
  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    308 i 18'' 225 tabanlı 4 mevsim lastikle şehiriçi 7 lt fakat ev iş arası yakın motor ısınmadan ışıkta dur kalk trafikte hızlanamadan geçen 10 dakikalık sürüşteki tüketimim ortalama hız 23 km/h
    17'' lastikle de denemek lazım ama yeni geçtim bu ebata bakalım görecez ne fark ediyor 18'' e göre
    fakat ortalama hızı 30 km/h bulduğunda tüketim direk 5.8 lt iniyor yani ideal bir dizel araç
    megane ile aynı yolu aynı şartlarda 17'' lastikle 5.5 lt tüketiyor
    fakat 308 forumlarında kasıp tüketimini 4.0 lt ye çekenler de var ben takılmadan düşünmeden kullanınca 7 uzun yolda 4.6 lt yaptım
    ama megane daha ekonomik
  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt
    Megane 23kmh ortalama hızda mı 5.5 yakıyor?Yanlış anlamadıysam inanılmaz bir değer gerçekten.Bende ehdi manuel 308 var, evdeki diğer araç kadjar kafa kafaya yakıyor gibi.Megane ile farkı o yüzden merak ettim.
  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    evet doğrudur meganın ortalama hızını bilmiyorum ama aynı yol aynı şartlarda 17'' lastiklerle yaktığı değer bu

    bleuhdi eat6 18'' lastiklerle 7 lt yakıt tüketimim ortalama 23 km/h

    1.5 dci edc daha ekonomik 308 e geçiş nedenim servisin edc nin saçma vites geçişlerine yani geçemeyişine çözüm sunamamasıydı
  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt
    308 de iyi yakmış ama yeni nesil 1.5 dci rakipsiz kesinlikle.



    Varsın 1 lt fazla yaksın her sürüş sonunda sıradan bir araba kullanmadığınızı hissettiriyor 308, küçük direksiyon, o direktlik çeviklik bambaşka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Konuda bulunan bütün mesajları okudum teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için.

    Aklımda 4 seçenek var sizlerinde yorumunu almak isterim.

    1.1.16d Joy plus
    2.308 Gt-Line
    3.Megane Gt-Line
    4.Hyundai i30 Elite+Plus+Smart

    3 aracı sürdüm sürmediğim tek araç megane. Ankarada bulunan cihan otomotivin saçmalığı, hb megane dizel otomatik test aracı olmayışı.

    Aralarından en performanslı hissettiğim i30 ve 308. 1 serisi nazlanıyor gibi geldi.


    Sıraladığınız tüm araçları aynı ay içinde test ettim. Hatta 116d yi 2 kez kullandım.

    Yalıtım anlamında en iyisi (özellikle lastik yuvarlanma sesi) Megane 4 HB 1.5dci EDC oldu ancak

    GT line versiyonda sunulan sert yapılı ve geniş tabanlı ince yanak 225-45-R18 Continental ContiSportContact

    lastikler nedeniyle diğerlerinden sertlik ve yalıtım anlamında pek bir farkı kalmıyor.


    18 jant özellikle Megane da konforu olumsuz etkiliyor çünkü aynı aracı 16 ve kendime ait 17 jant

    ile kullandım en iyi süspansiyon konforu tabiki 16 jantlı versiyonlarda mevcut. 17 tatlı sert ve orta ayarda.

    Ara hızlanmalarda Megane 1.6 dizeli kesinlikle 116d den çok daha iyi. Kağıt üzerindeki veriler bir yana performans

    anlamında en iyi hissettiren motor Renault ve Peugeot imzalı bu sıralamada. Hyundai nedense hoşuma gitmedi özellikle

    malzeme kalitesi konusunda diğerleri gibi hissettirmiyor. Ancak yalıtım ve konfor anlamında i30 da iyi iş çıkarmış.


    Seçim zor tabiki beğeni kişiden kişiye değişen bir durum, sizin beğendiğiniz aracı bir başkası beğenmeyebilir.

    Mesela ben 3 ayda neredeyse tüm C segment araçları test ettim (hatta birçoğunu 2-3 kez) ve kendime göre en beğendiğim aracı aldım.

    308 makyajlısını da test edeceğim içerideki ekran kapasitif olmuş ve deri döşemeli gt line donanım ile. Tartacağım ve mutlaka megane test edeceğim 18 opsiyon listesinde gt line 17 geliyor diye düşünmüştüm.

    Şanzıman konusu çok önemli benimli benim için sorunsuzluk, Eat6 tam otomatik ve gayet başarılı bir şanzıman.Edc hakkında muallak yorumlar okudum çift kavrama olduğu için çekiniyorum,sizin tecrübe ettiğiniz hususlar oldu mu Teşekkürler.

    GT Line orjinal donanım jantları ''Gun Metal'' renkli ve 17'' jant ile geliyor. Ancak bayiler nedense çoğunlukta GT Line için

    18 jant ile sipariş veriyorlar test araçlarını. Bu nedenle insanlarda GT Line sanki normal donanımda 18 jant gibi algılanıyor.

    Bence 17 jant en ideali hem yol tutuş hem konfor anlamında. Bundan önceki aracım Subaru Impreza olduğu için yol tutuş konusunda

    bir çok kez karşılaştırma fırsatım oldu. Karda kışta tabiki değil ama sıcak asfaltta Megane 4 Hb yol tutuşu tahminlerin üzerinde.


    308 konusunu çok araştırdım hatta en yakın arkadaşım dayanamayıp 308 Allure satın aldı birlikte uzun süre kullanma fırsatım oldu.

    Ön akslarda kronik bir boşluk oluşuyor bunu arkadaşım aldıktan sonra öğrendik. Servis 1 kez garantiden değişim yaptı ancak yaklaşık

    6 ay sonra aynı sesin gelmeye başladığını duyunca problemin halen giderilmediğini gördük. (Sizde bunu iyice araştırın)

    Özellikle tümseklerden geçerken lık-lık gibi gelen bir ses. Hepsinde oluyormu tecrübe etmedim ancak birkaç araçta bunun olduğunu söyledi

    servis bende bu nedenle biraz soğudum açıkçası. DSG gibi bu konu beni Golf ten nasıl soğuttuysa (ki bir daha düzeltmedikleri sürece asla almam)

    bu kronik sorunda 308 den uzaklaştırdı. Ayrıca yüksek hızlardaki stabilitesi biraz tedirgin ediciydi, bu konuda Megane 4 oldukça başarılı.

    Bence en doğru kararı her iki aracıda test ederek verebilirsiniz ancak ben olsam asla 18 jant almazdım, güzel görünüyor ancak konforu olumsuz etkiliyor.


    Ön aks konusunda ilk defa sizden duymuş oldum eski 2014 2015 2016 yılı üretimlerde arka travers kutu kola ezilmesi gibi ses yapıyordu iyileştirilmiş parça ile çözülüyor 308 forumundayım orada hiç okumadım yazdığınız sorunu ilginç ve can sıkıcı bir sorun inceleyeceğim.


    İki aracın da gt line donanımı ile test edeceğim teşekkürler keyifli sürüşler dilerim.

    Merhaba,

    size fikir vermesi açısından gt-line da gelen 17" standart jantlar şöyle. açıkçası almadan önce ben de 18" olsun, olmasın diye tereddütteydim fakat gittikçe hoşuna gidiyor insanın.
    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaddix -- 16 Kasım 2017; 22:50:30 >




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.