Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daxteroy Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.381
Cevap
39
Favori
134.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    hocam siz gaza falan dokunuyormusunuz ?



    1 depo 1400 km diyorsunuz bu mantıken imkansız bir olay.benim Astra J 50 liraya 70 km gidiyor.yalan söyleyecek haliniz yok gerçi.helal olsun sabrın sonu selamet :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 lira mazot ile 350-400km arası Ankara içi çok rahat şuan ekranda hala değerler. Sizin araç içiyormuş resmen.
    Benim LPG li Subaru Impreza 1.5 motor aracım 50 liralık LPG ile en son geçen yaz 230km şehir içinde gidiyordu.

    Bence sizin aracınızda problem var.
  • İnceleme için teşekkürler öncelikle. Ben cx3 sahibiyim, araçlar hakkında sizin kadar bilgim ve tecrübem yok, fakat en sinir olduğum şeylerden biri Trim ses. Benim arçata da böyle sesler var, servise götürüp yaltırdığım halde yine aynı sesler zaman zaman oluyor. Konsol plastik çok sert ve kaliteli değil. Yeni meganeda da izlediğim incelemelerde bu trim seslerden şikayetler var. Sizin araçta durum nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jigsaw79 -- 9 Kasım 2016; 14:31:56 >
  • Bende trim sesi konusunda çok hassas biriyim, en ufak ses sinirimi bozar. Şuan aracımız 4200km ve Ankara Oran- Dikmen / İlker mh. gibi oldukça bozuk zeminlerde hiç esirgemeden kullanıyorum zira çıkacaksa garanti kapsamında çıksın halledelim diyorum ancak şuana kadar en ufak trim sesi gelmedi çok şükür. Zamanla her araçta az da olsa genleşmeden dolayı ufak tefek sesler oluyor ama bunu yeni Megane'da tabiki zaman gösterecek. Şuan çok memnunuz ve umarım hep bu istikrarını korur. HB araçlarda genelde arka bagajın üstündeki pandizot denen tabladan zıplamalarda ses gelir ama şuan ondada sıkıntı yok. Ben özellikle bu süreçte aracı çok iyi dinliyorum.

    Geçtiğimiz hafta yine Golf 7 (bu kez 1.4 tsi yerine 1.6tdi) , Volvo V40 (1.5 T3 otom.) , BMW 116i (1.5t otom.) gibi araçları test ettim.

    Bunun yanında Porsche Macan , Range Rover Sport , Jaguar F-Pace , BMW 525 Xdrive , Audi A6 Quattro, Infiniti Q50 gibi üst düzey araçlarıda test ettik.

    Oldukça yorucu ama bir o kadar güzel tecrübeler oldu bizim için.

    Bugünkü One Tower OtoPark buluşmasından birer kare..

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 13 Kasım 2016; 17:43:23 >




  • @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 13 Kasım 2016; 18:28:25 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Bmw 1 in yalıtımı golf ten, sizin aracınızdan iyi mi daha mı kötü?
    Konfor olarak da. Karşılaştırırsanız sevinirim.
    Aracınız muhteşem. Allah kaza bela vermesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsettıgınız aracları bende test surusune gittim. Artık rekabet cok kızısmıs ve araçlar birbirine çok yakın kaliteye gelmişler. Aracları birbirinden ayıran sey motorları olmaya basladı sadece. Ha birazda surus zevki farklı oluyor , biri cok hissizve konforluyken biri konfordan odun verip surusu zevkli hale getiriyor. Bu saatten sonra dıs tasarımı iyi olan araç daha cok satacaktır diye dusunuyorum ki malum sıfır araç alan biri artık baska seylerı takmıyor, tasarım , içindekı kısımlar yumusakmı fln gibi ıvır zıvıra bakıp alıyor. Nasıl olsa 4-5 yıl bınıp satıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sukru96

    Bmw 1 in yalıtımı golf ten, sizin aracınızdan iyi mi daha mı kötü?
    Konfor olarak da. Karşılaştırırsanız sevinirim.
    Aracınız muhteşem. Allah kaza bela vermesin

    BMW 1 serisini daha öncede kullanmıştım, Golf 7 ve Megane 4 birbirine çok yakınlar yalıtım konusunda ancak
    BMW 116i de lastikten gelen hafif bir uğultu vardı kaymak asfaltta bunuda RunFlat lastiklere bağlıyorum.
    Onun haricinde sürüşleri oldukça rafine ve keyifli araçlar. Hepsinin kendine has sürüş pozisyonları ve karakterleri var.

    Süspansiyon konforu anlamında Golf 7 - Megane 4 ve BMW 116i olarak sıralayabilirim.
    Ancak viraj kabiliyeti ve sert manevralar ile ani şerit değişimlerinde güven veren sürüş hissi konusunda Megane 4 ve BMW 116i birbirine çok yakınlar.
    Bu ikiliyi Golf 7 izliyor ancak bunuda dizel modellerde kullanılan torsiyon sisteminin karakterine bağlıyorum.
    Aksi halde daha önce kullandığım 1.4 TSI bu tip ani manevralarda ve virajlarda daha fazla güven veriyordu. Çünkü ondaki süspansiyon sistemi daha farklı.

    Megane 4 te kullanılan süspansiyon sistemi kendine has bir çalışma karakteri sergiliyor. Bu da sürücüsüne her türlü koşulda oldukça güven veriyor.
    Şase Megane 4 te daha gergin ve sürüş biraz daha sert, tabi buda sert çukurlarda konfora azda olsa etki ediyor. Süspansiyon salınımları Golf 7 de biraz daha yumuşak.
    Ama sert virajlarda Golf 7 1.6tdi ın biraz yana yattığını hissediyorsunuz. Bu size huzursuzluk verebiliyor, Megane 4 te durum pek böyle değil.
    Yürüyen aksamın gerginliği burada kendini olumlu yönde gösteriyor. Yalıtım konusundada Megane 4 için ciddi çalışma yapıldığı ve yeni karosere ustaca aktarıldığı farkediliyor.

    Değerli yorumunuz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Allah herkese gönlündeki aracı nasip eder inşallah.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 13 Kasım 2016; 23:6:36 >




  • Fotograflar cok iyi yahu. :)

    Ayrica Megane 4 alinacaksa minimum Gt line veya onun bir alt donanim paketinden itibaren secim yapilmali. Onun haricinde arac cok sonuk kaliyor.

    Aracinizin rengi falan sahane.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bahsettıgınız aracları bende test surusune gittim. Artık rekabet cok kızısmıs ve araçlar birbirine çok yakın kaliteye gelmişler. Aracları birbirinden ayıran sey motorları olmaya basladı sadece. Ha birazda surus zevki farklı oluyor , biri cok hissizve konforluyken biri konfordan odun verip surusu zevkli hale getiriyor. Bu saatten sonra dıs tasarımı iyi olan araç daha cok satacaktır diye dusunuyorum ki malum sıfır araç alan biri artık baska seylerı takmıyor, tasarım , içindekı kısımlar yumusakmı fln gibi ıvır zıvıra bakıp alıyor. Nasıl olsa 4-5 yıl bınıp satıyor

    Haklısınız, bu tespiti yapmak için araçları mutlaka hissederek kullanmak gerekiyor.

    Motor teknolojisi ve yalıtımı konusunda Renault ciddi mesafe kaydetmiş ve 4.ncü son nesil 1.5dci Mercedes Benz ile yapılan ortak çalışma sonunda en rafine ve sorunsuz haline gelmiş durumda.

    Daha önce aynı motoru aynı güçteki Fluence ve Megane 3 te kullanmıştım. Gaz pedalına dokunduğunuzda biraz kontrolsüz bir karakter hakimdi. Bu sert tepkiler daha hızlı ve seri olmasını sağlıyordu ama tork gücü aniden ve kontrolsüz bir şekilde yola aktarıldığı için ikinci viteste dahi patinaja düşüp önden kontrolü zorlaştırabiliyordu.

    Bu karakter yeni nesilde yerini, daha sakin ve dizginlenmiş bir "kontrollü" güce bırakmış. Toparlamak gerekirse gaz tepkileri Megane 4'e has yeni bir yazılımla dizginlenmiş ve böylece sürüş konforuda arttırılmış durumda.

    Dış tasarım konusunda yeni tasarım anlayışı (Van Den Acker) ile Renault kendine özgü bir tasarım kimliğine kavuştu. Özellikle gündüz led farları mesafe ne olursa olsun kendini gösteriyor ve ince led çizgiler oldukça ilgi topluyor. Açıkçası şuan en iyi dış tasarıma sahip C segmenti aracın Megane 4 olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 13 Kasım 2016; 23:51:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bahsettıgınız aracları bende test surusune gittim. Artık rekabet cok kızısmıs ve araçlar birbirine çok yakın kaliteye gelmişler. Aracları birbirinden ayıran sey motorları olmaya basladı sadece. Ha birazda surus zevki farklı oluyor , biri cok hissizve konforluyken biri konfordan odun verip surusu zevkli hale getiriyor. Bu saatten sonra dıs tasarımı iyi olan araç daha cok satacaktır diye dusunuyorum ki malum sıfır araç alan biri artık baska seylerı takmıyor, tasarım , içindekı kısımlar yumusakmı fln gibi ıvır zıvıra bakıp alıyor. Nasıl olsa 4-5 yıl bınıp satıyor

    Haklısınız, bu tespiti yapmak için araçları mutlaka hissederek kullanmak gerekiyor.

    Motor teknolojisi ve yalıtımı konusunda Renault ciddi mesafe kaydetmiş ve 4.ncü son nesil 1.5dci Mercedes Benz ile yapılan ortak çalışma sonunda en rafine ve sorunsuz haline gelmiş durumda.

    Daha önce aynı motoru aynı güçteki Fluence ve Megane 3 te kullanmıştım. Gaz pedalına dokunduğunuzda biraz kontrolsüz bir karakter hakimdi. Bu sert tepkiler daha hızlı ve seri olmasını sağlıyordu ama tork gücü aniden ve kontrolsüz bir şekilde yola aktarıldığı için ikinci viteste dahi patinaja düşüp önden kontrolü zorlaştırabiliyordu.

    Bu karakter yeni nesilde yerini, daha sakin ve dizginlenmiş bir "kontrollü" güce bırakmış. Toparlamak gerekirse gaz tepkileri Megane 4'e has yeni bir yazılımla dizginlenmiş ve böylece sürüş konforuda arttırılmış durumda.

    Dış tasarım konusunda yeni tasarım anlayışı (Van Den Acker) ile Renault kendine özgü bir tasarım kimliğine kavuştu. Özellikle gündüz led farları mesafe ne olursa olsun kendini gösteriyor ve ince led çizgiler oldukça ilgi topluyor. Açıkçası şuan en iyi dış tasarıma sahip C segmenti aracın Megane 4 olduğunu düşünüyorum.

    1.5 dci mercedes ile ortak mi yapılmış? Detaylı aciklarmisiniz lutfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bahsettıgınız aracları bende test surusune gittim. Artık rekabet cok kızısmıs ve araçlar birbirine çok yakın kaliteye gelmişler. Aracları birbirinden ayıran sey motorları olmaya basladı sadece. Ha birazda surus zevki farklı oluyor , biri cok hissizve konforluyken biri konfordan odun verip surusu zevkli hale getiriyor. Bu saatten sonra dıs tasarımı iyi olan araç daha cok satacaktır diye dusunuyorum ki malum sıfır araç alan biri artık baska seylerı takmıyor, tasarım , içindekı kısımlar yumusakmı fln gibi ıvır zıvıra bakıp alıyor. Nasıl olsa 4-5 yıl bınıp satıyor

    Haklısınız, bu tespiti yapmak için araçları mutlaka hissederek kullanmak gerekiyor.

    Motor teknolojisi ve yalıtımı konusunda Renault ciddi mesafe kaydetmiş ve 4.ncü son nesil 1.5dci Mercedes Benz ile yapılan ortak çalışma sonunda en rafine ve sorunsuz haline gelmiş durumda.

    Daha önce aynı motoru aynı güçteki Fluence ve Megane 3 te kullanmıştım. Gaz pedalına dokunduğunuzda biraz kontrolsüz bir karakter hakimdi. Bu sert tepkiler daha hızlı ve seri olmasını sağlıyordu ama tork gücü aniden ve kontrolsüz bir şekilde yola aktarıldığı için ikinci viteste dahi patinaja düşüp önden kontrolü zorlaştırabiliyordu.

    Bu karakter yeni nesilde yerini, daha sakin ve dizginlenmiş bir "kontrollü" güce bırakmış. Toparlamak gerekirse gaz tepkileri Megane 4'e has yeni bir yazılımla dizginlenmiş ve böylece sürüş konforuda arttırılmış durumda.

    Dış tasarım konusunda yeni tasarım anlayışı (Van Den Acker) ile Renault kendine özgü bir tasarım kimliğine kavuştu. Özellikle gündüz led farları mesafe ne olursa olsun kendini gösteriyor ve ince led çizgiler oldukça ilgi topluyor. Açıkçası şuan en iyi dış tasarıma sahip C segmenti aracın Megane 4 olduğunu düşünüyorum.

    1.5 dci mercedes ile ortak mi yapılmış? Detaylı aciklarmisiniz lutfen?

    1.5dci Renault-Nissan işbirliğiyle geliştirilen bir ünite ancak Mercedes Benz 1.5dci motoru kullanmaya başladıktan sonra bu motorun gelişim sürecinde otomotiv mühendisi olarak Unterturkheim Mercedes Benz tesislerinde çalışan Türk arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla (3.ncü ve son 4.ncü nesilde) Mercedes Benz mühendislerinin bu motor için bir takım geliştirme çalışması yaptıklarını öğrendim. (Özellikle egzantrik milinin daha kaygan bir yüzeyle kaplanması, silindir başları ve sübap açıları gibi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bahsettıgınız aracları bende test surusune gittim. Artık rekabet cok kızısmıs ve araçlar birbirine çok yakın kaliteye gelmişler. Aracları birbirinden ayıran sey motorları olmaya basladı sadece. Ha birazda surus zevki farklı oluyor , biri cok hissizve konforluyken biri konfordan odun verip surusu zevkli hale getiriyor. Bu saatten sonra dıs tasarımı iyi olan araç daha cok satacaktır diye dusunuyorum ki malum sıfır araç alan biri artık baska seylerı takmıyor, tasarım , içindekı kısımlar yumusakmı fln gibi ıvır zıvıra bakıp alıyor. Nasıl olsa 4-5 yıl bınıp satıyor

    Haklısınız, bu tespiti yapmak için araçları mutlaka hissederek kullanmak gerekiyor.

    Motor teknolojisi ve yalıtımı konusunda Renault ciddi mesafe kaydetmiş ve 4.ncü son nesil 1.5dci Mercedes Benz ile yapılan ortak çalışma sonunda en rafine ve sorunsuz haline gelmiş durumda.

    Daha önce aynı motoru aynı güçteki Fluence ve Megane 3 te kullanmıştım. Gaz pedalına dokunduğunuzda biraz kontrolsüz bir karakter hakimdi. Bu sert tepkiler daha hızlı ve seri olmasını sağlıyordu ama tork gücü aniden ve kontrolsüz bir şekilde yola aktarıldığı için ikinci viteste dahi patinaja düşüp önden kontrolü zorlaştırabiliyordu.

    Bu karakter yeni nesilde yerini, daha sakin ve dizginlenmiş bir "kontrollü" güce bırakmış. Toparlamak gerekirse gaz tepkileri Megane 4'e has yeni bir yazılımla dizginlenmiş ve böylece sürüş konforuda arttırılmış durumda.

    Dış tasarım konusunda yeni tasarım anlayışı (Van Den Acker) ile Renault kendine özgü bir tasarım kimliğine kavuştu. Özellikle gündüz led farları mesafe ne olursa olsun kendini gösteriyor ve ince led çizgiler oldukça ilgi topluyor. Açıkçası şuan en iyi dış tasarıma sahip C segmenti aracın Megane 4 olduğunu düşünüyorum.

    1.5 dci mercedes ile ortak mi yapılmış? Detaylı aciklarmisiniz lutfen?

    1.5dci Renault-Nissan işbirliğiyle geliştirilen bir ünite ancak Mercedes Benz 1.5dci motoru kullanmaya başladıktan sonra bu motorun gelişim sürecinde otomotiv mühendisi olarak Unterturkheim Mercedes Benz tesislerinde çalışan Türk arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla (3.ncü ve son 4.ncü nesilde) Mercedes Benz mühendislerinin bu motor için bir takım geliştirme çalışması yaptıklarını öğrendim. (Özellikle egzantrik milinin daha kaygan bir yüzeyle kaplanması, silindir başları ve sübap açıları gibi)

    Bilgi icin teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet beni de çok şaşırttı ama fiyatıyla. 4 sene evvel aldığım araçtan farkı; bir iki şerit led, Çin'den alınma eşşek kadar ekran, bluetooth. Motor şanzıman plastikler, hatta bende sunroof var bunda yok. Kısaca her halt aynı, ama fiyat 50 bin tl yüksek. Teşekkürler Türkiye, teşekkürler Renault

    Not: Megane3spor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Fotograflar cok iyi yahu. :)

    Ayrica Megane 4 alinacaksa minimum Gt line veya onun bir alt donanim paketinden itibaren secim yapilmali. Onun haricinde arac cok sonuk kaliyor.

    Aracinizin rengi falan sahane.

    Teşekkür ederim.

    Haklısınız Icon paket ile diğerleri arasında ciddi farklar var.

    Örneğin Touch versiyonu ile arada bu kadar fark olmamalıydı mesela.

    GT Line zaten ayrı spor bir paket. Icon ile farklı kavramlar. GT Line da koltuklar görece sert ve kabuk gibi sizi kavrıyor.

    Iconda çok daha konforlu hem kavrıyor hem rahat hissettiriyor. Onun haricinde 18 jant ile 17 jant arasında bile hissedilir konfor farkı oluyor.

    Bu hafta Ankara - Sinop - Ankara toplam 1200km civarında yol yaptık ve hem yakıtından hem yol konforundan memnun kaldık.




  • Aracınıza hayırlı günlerde binmeye devam etmenizi dilerim. Bir kaç sorum olacak:
    Bu araç Türkiye'de mi üretiliyor?
    Ne kadara mal oldu ve kredi var mıydı?
    A3 ü de test ettim demişsiniz, hatırladığınız farklar var mı?


    Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖzGüR-LüK

    Aracınıza hayırlı günlerde binmeye devam etmenizi dilerim. Bir kaç sorum olacak:
    Bu araç Türkiye'de mi üretiliyor?
    Ne kadara mal oldu ve kredi var mıydı?
    A3 ü de test ettim demişsiniz, hatırladığınız farklar var mı?


    Şimdiden teşekkür ederim.

    Sağolun. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Megane 4 HB versiyonu ithal geliyor, sedan versiyonu ise Türkiye'de üretiliyor.

    Ağustos ayında bize 92bin liraya mal oldu. 24 ay sıfır faizli kredi ile satın aldık kalan tutarı nakit ödedik.


    A3 bana göre Audi standartlarından uzak bir araç olmuş. Kardeşi Golf 7 bile ondan daha iyi diyebilirim.

    Yalıtım sınıf standartlarında ancak lastik ve motor sesinin kabine yansıması ve genel sürüş konforu ile birlikte

    donanım zenginliğide hesaplanınca Megane 4 ün biraz daha iyi olduğunu anlıyorsunuz. (Test : Ankara içi Konya yolu)


    Aslında bunlar Megane 4 ten beklemediğim nitelikte üstünlükler oldu. Çünkü bende test edip kullanmadan önce

    Megane 3 ten sonra böyle bir araç beklemiyordum açıkçası. Ancak yeni Megane 4 konusunda ciddi şekilde çalışıldığı ortada.


    Kullandığım A3 Sportback 1.6 TDI 110 hp Ambition S tronic versiyonu bana vites değişim hızları haricinde daha iyi olan bir yönünü

    pek hissettirmedi. Direksiyon simidi tasarımı hoşuma gitti dizayn olarak onun dışında eski A3 ten pek bir farkı yok.


    Kullanmayan arkadaşlar burada yapılan yorumlara ters bakabilirler ancak Megane 4 bu sınıfta artık olayları ciddiye aldığını gösteriyor.

    Aslında bu sınıfla birlikte birçok aracı Ağustos ayından bu yana test ettim ve test etmeye devam ediyorum.

    (Hatta yarın saat 11.00 de Mercedes Benz Koluman'da yeni E serisi E220d versiyonu test edeceğim, Ankara'da olan varsa buyursun gelsin)


    Yazımın başındada belirttiğim gibi Subaru Impreza aracımızı sattıktan sonra C segmenti ''dizel otomatik'' araçlara bakmaya başladığımızda

    Renault Megane araca bu fiyatı vereceğimi aklımın ucundan geçirmezdim, hatta biri söylese gülerdim, çok ciddiyim.

    O kadar aracı test ettikten sonra tek gitmediğim markanın Renault olmasıda ayrıca bir trajikomik, ta ki o gün 2 ayrı arkadaşımla konuyu konuşup

    onların ciddi ısrarları üzerine Renault Mais bayisine giderek test ettim ve şaşkınlığımı gizleyemedim. O günde ani bir kararla bu aracı satın aldık.

    Allah tüm arkadaşlara gönüllerindeki aracı almayı nasip etsin inşallah. Bugün aracımız 5340km oldu ve gayet memnun kullanıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 21 Kasım 2016; 18:11:47 >




  • bugünden..


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 27 Kasım 2016; 22:16:58 >




  • Hayırlı olsun araca body kıt yaptırın bence bambaska bır arac oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirf bu degerli uslubunuz ve istah kabartan anlatiminiz dolayisi ile bende gecenlerde buyukcekmecede araci test ettim.

    Test icin yardimci olan satis danismani arkadasim cok nazik ve ilgili idi.

    18" jantli model olan araci test ettik.

    Test suresince sizin yazdiklarinizin etkisiyle buyuk bir konfor ve sessizlik beklerken kullandigim civic yani c sinifinin en sesli aracindan indigim halde daha sesli ve asfalttaki en kucuk puruzu dahi iceriye hissettiren bir aracla karsilasinca sok oldum.

    Performans ise vatec2 den sonra resmen kamyon kullaniyormusum hissi verdi.

    Bu arac ekonomi araci dedim ve satiscidan en ekonomik moda almasini rica ettim. Masaj ozellikli koltuk ise masaj yapmiyor resmen basincli bir hava ile koltuk icindeki pedleri sisirip indirerek bana rahatsizlik verdigi icin arkadastan onuda kapatmasini rica ettim. Bu sekilde beklenti olmayarak surdugunuzde biraz daha sessiz ( sadece motor olarak ) ve ekonomikti ancak verdiginiz rakamlar normal bir surus icin strese girmeden ve fren pedalına arada bir ihtiyac duyulacak bir trafikde dahi olsa çok uzak rakamlarmis onu anladim.

    Bu araci aman aman doldurarak fiyat sisirip almak hele hele 18 jantlar ile bana cok mantikli gelmedi 6 ay sonra bu jantkar yuzunden aracin ses gelmeyen yeri kalmaz hissi aldim.

    1.5 otm ve mumkun oldugunca en yuksek yanak ile alinir performans beklenmeden normal bir ekonomi beklentisini bosa cikarmayacak sekilde kullanilir.

    Saygilarimla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.