Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.142
Cevap
29
Favori
121.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault ne kadar guzel araba yaparsa yapsin sonucta renault'tur. Satis danismanlariyla birak araba satmayi el arabasi satamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Megane 4 hiç binme fırsatım olmadı fakat tasarım olarak farklı olduğu aşikar. Göreceli bi kavram tasarım ama kendini diğerlerinden ayrıştırıyor araba hemen. Benim merak ettiğim tek konu arabanın yol tutuşu ve birde 1.5 dci motor. Bu arabayla mukayese edilmez tabi fakat 2012 model clio vardı dedemde o arabaya değil 5 ileri 7 ileri olsa kesmezdi. Yine aynı şekilde şuan Duster var daha 2bin devirde sanki 4bin devirdeymiş gibi ses çıkarıyor motor. Meganede böyle değildir muhtemelen fakat merak ettim yinede. Hayırlı olsun bu arada Allah kaza bela vermesin.

    Ailece yaklaşık 30 yıldır Mercedes Benz araçları kullanıyoruz ve son 3 yıldır aynı zamanda Subaru Impreza 4x4 kullanıcısıydım.
    Bildiğiniz gibi Subaru yol tutuşu ile ünlüdür ve bazı zamanlarda limitlerini zorladığım olmuştu çok memnundum.

    Yeni Renault Megane 4 test edene kadar diğerlerini test ettiğimde yol tutuş konusunda beni BMW 1 serisi, Mercedes A serisi ve Honda Civic
    haricinde pek etkileyen olmamıştı. Ancak Megane 4 kullandığımda en hoşuma giden karakteri sessizliği ve yol tutuşu oldu.
    Araç gerçekten asfalta tutunuyor. Altındaki Continental lastiklerinde katkısı bunda büyük. Subaru ile geçtiğimiz virajlardan aynı hızlarda geçerken
    asla tedirgin etmedi aksine virajlarda oldukça güven veriyor. Tabiki ıslak veya karlı bir zeminde asla bir Subaru olamaz ancak kuru asfaltta zorlar buna kanaat getirdim.

    Bu forumda çoğu ''genç'' arkadaşımız araçları test etmeden olumlu / olumsuz birçok yorum yapıyor haliyle onlara göre ortam buna müsait.
    Herkes nasıl olsa görmüyor diyerek istediği gibi dalgada geçip insanları rencide edebiliyor bunlara şahit oluyoruz ve ne yazık ki bu bizim
    genel eğitim seviyemizi gösteriyor. Bu nedenle kullandığından emin olmadığınız yorumlara itibar etmeyiniz.

    1.5dci motor şuan 4.ncü nesil üretim ve bütün sorunlarından arındırılmış muhtemel son nesil. Bu nedenle gerek performans gerekse çalışma karakteri
    olarak sınıfının en iyisi diyebilirim (Mercedes A-B-CLA ile GLA da bu motoru kullanıyor) Dünyanın en iyi dizel motor üreticisi Mercedes Benz kolay kolay
    başka bir motora güvenipte yıldızının altına koymaz bunu söylemeye gerek yok sanırım. Yakıt / Performansına gelince gerçekten bu hacimde etkileyici.

    Bence müsait zamanınızda bir Renault bayisine uğrayıp Megane 4 - 1.5dci ve 1.6dci versiyonlarından birini test edin. Sizde şaşıracaksınız.

    Renault insanlarda symbol gibi düşük kaliteli modelleri nedeniyle kötü bir ön yargı bıraktı bu konuda hata tamamen markanın ancak değişen tasarımcıları ve
    piyasadaki güçlü rakiplerinin ciddi üretim kaliteleri ile kendilerine çeki düzen verme zamanı geldiğinin farkına varmış görünüyorlar..

    Bugatti - Audi - Mazda ve Ford tasarım bölümlerinde çalışmış olan Laurens van den Acker

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz. @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz. @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    Konsept ile üretilen model arasındaki yakın bağlantıya dikkat neredeyse aynısını üretmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 6 Ekim 2016; 11:17:17 >




  • Artık markalar concept ler ile birebir çıkarıyor, fazla değişikliğe gitmiyor, bakınız ülkemizde üretilecek olan Toyota chr
    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haunt54 -- 6 Ekim 2016; 16:28:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun aracımız 2700km yi aştı. Müsait olduğum için tekrar gidip farkları şimdi daha net görebilmek adına Opel Astra 1.6 dizel otomatik ve Mazda 3 Sedan 1.5 dizel otomatik araçları yeniden test etmek istedim ilk başlarda her iki firmada randevunuz varmı falan dedi (sanki doktora gidiyoruz)

    Neyse ben bugun müsaitim dedim baktım onlarda sinek avlıyor ne randevusuysa artık derken kabul ettiler. Önce Opel Astrayı test ettim ardından yolun karşısındaki Mazda bayisine uğrayıp 3 serisi sedan dizel otomatiği test ettim.

    Opel Astra Excellence >>

    ilk harekette özellikle alt devirlerde motorun sesi içeri fazla giriyor ve yalıtım konusunda Golf ve Megane 4 ün gerisinde olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. orta konsol elektronik park freni yeri ve o bölgenin kalitesi hoşuma gitmedi. Direksiyon direkt tepkileri güzeldi ancak süspansiyon bana biraz sert geldi. Frenler gayet güzeldi. Özellikle viraj dönüşlerinde gaza yüklendiğimde tepkileri iyiydi ancak hafif bozuk zeminde dahi gelen trim sesi rahatsız ediciydi. Zaten kısa bir test oldu gaz pedalına bir kaç kez yüklendiğimde tepkileri hızlanması 1.5dci ile çok farklı gelmedi.

    Mazda 3 Power Sense >>

    ilk harekette direksiyon ve süspansiyon kalitesi 18 jantlara rağmen gayet güzeldi. Test ettiklerim içinde darbe emişi en iyi araçlardan biri diyebilirim. CX3 modelinde aynı motoru test ettiğimde içeri gelen motor sesinden fazlasıyla rahatsız olmuştuk ancak sanki Mazda 3 sedan da kullanılan motor evrim geçirmişçesine çok daha sessizdi. Yani motor yalıtımı gayet başarılı diyebilirim. Koltuklarda el freni bölgesinde kullanılan deri gayet yumuşak ve hissiyatı kaliteliydi. Ancak C segment Japonların çoğunda olduğu gibi yol uğultusu azda olsa hissediliyordu. Honda ile aynı diyebilirim. (Bu konuda en iyisi Subaru.) Yine gaza bir kaç kez sonuna kadar yüklendiğimde tepkilerin CX3 te olduğu gibi geç geldiğini farkettim. Ara hızlanma ve sessizlik konusunda yine 1.5 dci Renault motorunun daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.

    Her iki model ile özellikle iç mekanın kalitesi ve dizaynı konusunda Yeni Megane 4 ile karşılaştırdığımda Renault mühendislerinin bu sefer işi şansa bırakmadıklarını anladım. Tabi yine söylüyorum zevkler ve renkler tartışılmaz. Şahsi fikrim bu yönde.

    Araçları test ettikten sonra Doğuş oto Ankara bayisine uğrayıp giriş katındaki passat ve golf allstar modelini tekrar inceledim. Volvo bayisine uğrayıp V40 dahil S90 a kadar hepsine baktım. Volvo farklı bir araç, Bmw ile Audi gibi premium tadında ama vw değil bunu tekrar gördüm. A3 yine hoşuma gitmedi nedense Golf ün sedanı kıvamında sanki. A4 çok güzeldi ama kapıda duran yeni RS6 resmen efsaneydi. Bu dünyadan değil gibi duruyordu. Golf,ün asıl sedan modeli olan jetta ise özellikle kapı içlerinde kullanılan kötü malzeme kalitesi ile dış görünüşünün aksine bir karakter sergiliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 7 Ekim 2016; 20:27:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54

    Artık markalar concept ler ile birebir çıkarıyor, fazla değişikliğe gitmiyor, bakınız ülkemizde üretilecek olan Toyota chr



    Toyota CHR de konsept gibi bir araç Sakarya fabrikası önünden geçerken görmüştüm çok farklı bir tasarım diline sahip. Japon genleri taşıdığı çok belli, samuray kılıcı gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Ekim 2016; 17:49:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Geçenlerde 2. defa Talisman test etmek için bayiye gitmiştim, ilk testimde de kıyaslama imkanı bulduğum Megane ile tekrar kıyasladığımda gene Megane daki işçiliğin daha özenli olduğunu farkettim, Talisman yolda daha sessiz ve sarsıntısız yol alsa da Megane da da hiç tıkırtı yoktu.

    Ayrıca girişte sizinkinin aynısından bir Megane vardı, renk sadece sizin hünerinizden değil, gerçekten çok güzel görünüyormuş :)
  • Talismanı bende test ettiğimde yeni Megane dan pek farklı olmadığı gördüm, hatta ikisinide "ilk defa kullanacak" birinin gözlerinizi bağlasalar hangisi diye sorsalar anlayabileceğini pek sanmıyorum .

    Genel farklar ancak uzun süre kullanımdan sonra daha net anlaşılabiliyor.

    Megane 4 konusu bir önceki neslin (Megane 3 ve sedanı Fluence'in) rakipleri karşısında bu denli iyi olmaması nedeniyle inceleyip kullanmayanlar tarafından hala kabul edilemiyor gibi, ama bu kez ciddi bir ilerleme kaydedilmiş. Bunu test edip kullanan herkez rahatlıkla söyleyebiliyor.

    Bugün 2014 Passat B7 sahibi olan iş arkadaşım ile biraz gezdik , kendisi otomobillere çok meraklıdır ve en ufak şeylere dahi dikkat eder. Biraz Ankara içinde yol yaptıktan sonra bana aracı çok beğendiğini hatta bana " Bu paraya Megane alınır mı ? " demeyi düşündüğünü ancak kullandıktan sonra bütün fikirlerinin değiştiğini söyledi.

    Bütün bu ön yargıların sebebi aslında markanın ta kendisi. Marka, modellerindeki çizgiyi başından beri korusaydı özellikle ülkemizdeki insanlar bu markaya bu denli ön yargılı yaklaşmazdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Ekim 2016; 18:48:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dış görünüş, yakıtı , klasikleşmiş sorunsuz motoru, uygun yedek parça ile çok cazip geliyor (1.5 dci edc) ancak ah şu kafamdaki Renault önyargısını kırabilsem.
    Astra ile megane arasında gidip geliyorum bugün meganı test edeceğim inş.
    Bakalım bir karar verebilecekmiyim ?

    Bu arada bu konu ve yorumlarınız için teşekkürler, megane ile ilgili adam akıllı değerlendirme yok hiçbiryerde.
    Bu konunuz beni megane'a kaydırdı. Renaulttan reklam ücreti alsanız yeridir
  • Bukadar yorum okuduk,bir sürü insan aracı test edip beğenmiş.. şöyle iyi böyle iyi..vs tamamdır iyi araç ama biraz gerçekçi olmak gerekirse cebinde 90bin tl si olan kac kişi megane a (daha dogrusu renoya) yatırır bu parayı??
    Bir elin parmaklarını geçmez bu sayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LEONFR L kullanıcısına yanıt
    Çünkü herkesin cebinde direk 90bin yok.
    Kredi vs. işin içine girince %0 faiz veya uygun kredi oranları ile Reno ve Opel öne çıkıyor.

    Wv grubu bankalarla denk faiz oranı uyguladığı için aracın değeri zaten yüksek iken, faiz ile 8-10 bin daha artıyor. Hem de megane kadar donanımda yok.

    Anlık şartları alıp, güzel yorumlara da bakınca çok da mantıksız gelmiyor megane.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: accyln

    Dış görünüş, yakıtı , klasikleşmiş sorunsuz motoru, uygun yedek parça ile çok cazip geliyor (1.5 dci edc) ancak ah şu kafamdaki Renault önyargısını kırabilsem.
    Astra ile megane arasında gidip geliyorum bugün meganı test edeceğim inş.
    Bakalım bir karar verebilecekmiyim ?

    Bu arada bu konu ve yorumlarınız için teşekkürler, megane ile ilgili adam akıllı değerlendirme yok hiçbiryerde.
    Bu konunuz beni megane'a kaydırdı. Renaulttan reklam ücreti alsanız yeridir

    Test edebildiniz mi ? Ben aynı gün Opel Astra 1.6 cdti otom. ile Megane 4 - 1.5dci otom. test etme fırsatım bulmuştum ve yaklaşık 2700 km Megane 4 kullandıktan sonra yine gittim Opel Astra test ettim. Şimdi farkı daha rahat görebiliyorum. Astra ilk bakışta güzel araç ancak hala bir şeyler eksik gibi. Özellikle kol dayama bölümü yani otomatik park freni olan bölge hala eski araçlar gibi. Kokpitle bir bütün gibi durmuyor ve özellikle o bölgede kullanılan malzeme yakışmamış. Ayrıca test esnasında bir çok yerden gelen trim sesi hala birşeylerin yerine tam oturmadığının habercisi gibi. Aslında işte bu noktada neden vw diyenleride anlamak lazım zira bu sınıfta ortalamanın üstünde bir konfor sunan ve diğer markaların nirengi aldığı araç golf. Onunda dsg sorunları devam ediyor haliyle otomatik araç alacakların aklında çözülmesi zor sorular bırakıyor.




  • Dün Ankara Oran'daki Nokian bayisinden Kışlık Nokian WR D4 satın aldım (yazlıklarla aynı ölçülerde 205-50-R17)

    Sadece Megane 4 GT versiyonunda sunulan (GT Line değil) sipariş verdiğim 17 inch ''Magny Cours'' Jantlar ile birlikte taktırdım.

    Araç hem yumuşadı (34psi olmasına rağmen) hemde farklı bir sürüş karakteri geldi (haliyle kışlıklarla rampalarda kalkışta çok daha iyi tutunuyor)

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.@  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.
    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.@  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 13 Ekim 2016; 0:04:30 >




  • @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Bu lastikler benim de radarımda D4. Şimdiden mi taktırdınız daha erken değil mi? Peki lastik konusunda ne dersiniz kalitesi belli de hani sevip sevmediğiniz yönleri oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Hayırlı olsun. Bu lastikler benim de radarımda D4. Şimdiden mi taktırdınız daha erken değil mi? Peki lastik konusunda ne dersiniz kalitesi belli de hani sevip sevmediğiniz yönleri oldu mu?


    Teşekkür ederim. Darısı başınıza inşallah. (Hava durumuna bakılırsa önümüzdeki hafta Ankarada sabah hava 7 derecenin altına düşmeye başlayacak)

    Ekim ortası, Kasım başı gayet normal kış lastiğine geçmek için. Özellikle Ankara gibi bir yerde.

    WR D3 modelini W124 kasa 300E Mercedes-Benz aracımızda kullanıyoruz ve çok memnunuz.

    WR D4 ler daha iyi olarak görünüyor teknik özelliklerine bakıldığında. (C-A etiketi alan ilk kış lastiği ve 69db) Gayet sessiz.

    Daha önce Toyota aracımda Nokian Hakkapeliitta R modelini kullanıyordum (daha ağır kış şartlarına uygun özel seri) o biraz sesliydi haliyle.

    Şuan WR D4 lerde 34psi nitrojen var ve gayet yumuşak tepkileri var. Megane 4 ile gelen Continental EcoContact haliyle nispeten biraz daha sert yapılıydı.

    Rampalarda kalkışta tutunma hissedilir derecede arttı. Tabi bu gayet normal Continental'lere göre çok daha yumuşak bir lastik.

    Subaru aracımda geçtiğimiz 3 kış Ankara'da Continental TS-850 kışlık lastik kullandım ondanda çok memnun kaldık tavsiye ederim.

    WR D4 ler konusunda içim rahat ama 4 çekerden 2 çekere geçtiğimiz için asıl marifeti bu kış ortaya çıkacak. Kışın Ankarada kullanmadan yorum yapmamak en doğrusu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 12 Ekim 2016; 23:08:07 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ben de 6 gün önce 308'e geçtim başka bir Fransız ve Eskişehir'deyiz biz de. Şartlar aynı sayılır. D3, D4, A3 bunların kıyası olan bir tablo vardı karda en iyisi D4 gözüküyor. Sessiz aynı zamanda. Hepsiburada 338 liradan satıyor tanesini. Kargo bedava ve sökme, takma, balans hediye. Siz kaç liraya aldınız acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Teşekkür ederim ben de 6 gün önce 308'e geçtim başka bir Fransız ve Eskişehir'deyiz biz de. Şartlar aynı sayılır. D3, D4, A3 bunların kıyası olan bir tablo vardı karda en iyisi D4 gözüküyor. Sessiz aynı zamanda. Hepsiburada 338 liradan satıyor tanesini. Kargo bedava ve sökme, takma, balans hediye. Siz kaç liraya aldınız acaba?


    Sizinde yeni aracınız hayırlı olsun.

    Aldığım lastiklerin Hepsiburada fiyatı şuan 359tl tanesi. Ben 350tl den aldım bayiden.

    Lastik modeli 93V XL >> http://www.hepsiburada.com/nokian-205-50-r17-93v-xl-wr-d4-kis-lastigi-uretim-yili-2016-pm-otkmt429535

    Evet etiket değerleri çok iyi. Sessizliğinden memnun kaldım. Eskişehir çok soğuk olur iyi bilirim. Bence WR D4 doğru seçim olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 12 Ekim 2016; 23:23:34 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Eskişehir'de bir bakayım bayilere umarım yerinde hallederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretim tarihine dikkat edin çünkü bazılarının elinde 2015 lastiği var ve aynı fiyata satmaya çalışıyorlar. 2015 yeni sayılır ama 2016 üretimi ile aynı fiyata satılmaz.

    Benim aldıklarım (3116) yani 31.nci hafta 2016 yılı üretimi. Buda Ağustos 2016 ya denk geliyor.
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Haklısınız Hepsiburada'dan taze lastikler gelir bence. Beni endişelendiren daha yepyeni arabanın jantlarını çizmeseler bari. Jant alıp lastik takacak durumum da yok lastiklerin bile tanesi 350 lira. Nasıl olacak bilmiyorum..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.