Şimdi Ara

Renault Latitude... Renault, E segmentine sedan ile dönüyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
0
Favori
40.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirkan47

    Arkadaşlar aracın içine bakarsanız lagunanın sınıf arkadaşı. Yani d sınıfı. Zaten bir kaç ay önce bir otomobil yazarı bu aracın türkiyeye lagunanın sedan versiyonu olarak gelmesinin iyi olacağına dair yorumunu yazmıştı. C segmentindeki fluence ve megane ın yüzleri artık tamamen farklı olduğu için, bunun d sınıfındaki laguna ve samsungun bu modeli içinde olabileceğini yazmıştı. Yani bu model safrane değil safrane zaten var. Belki de laguna sedan olarak gelir kimbilir. Aşağıda iki latitude ve safranenin renault nuın web sitesindeki fotoları var.


    latitude
    http://www.renault.com/en/Vehicules/Renault/Pages/latitude.aspx

    safrane
    http://www.renault.com/en/Vehicules/Renault/Pages/safrane.aspx


    Bu safrane o safrane değil ..... Bu uzak doğu ülkelerine satılan tabiri caizse çakma safrane.... bir çok markanın böyle biraz farklı tipte ve isimde araçları var uzak doğu ülkeleri için...

    Renault Vel satis lagunanın üstündeki kesime hitap ediyordu... Ancak bu araç pek tutmadı... E segmentinde Hb zaten pek akıl karı değil... Şimdi sedan bir E segment geliyor adam gibi... D segment değil bu....

    Liftback tasarım hb kadar sedana da benziyor laguna safkan bir HB olsaydı belki dediğiniz olabilirdi ama laguna bir liftback bir çok kişi uzaktan sedan zannedebilir ...

    (her zaman sedana tercih ederim yükleme kolaylığı inanılmaz... Buz dolabı taşıdım ben lagunayla istanbul izmit arası )

    Ama ülkemizde tutmuyor... Bence daha avantajlı hemde yol tutuş olarak hb esintisi de oluyor ki fena bir şey değildir her halde...




  • Baya Tok duruyo. Gayet güzel tasarım.
  • fluance kasa arkadan laguna önden saab tarzında genel görünümüyle güzel bi tasarım olmuş
  • bizde tutmaz bana sorarsan 520 den cok daha güzel ,heleki iç tasarımı , ama bizde yemez .nedeni bizde lüks arabaya para verilcekse mercedes bmw audi:) bomboş araçları 70 bin euro daha çok çakarlar bu felsefe ile bize , renault cok güzel iş cıkarmıs , hiç hazetmezdim reno dan ama yeni tasarımları gayet şık helal olsun .
  • Fransız markaları içinde lüks segmentte en çok bu araba satar,tasarım çok güzel.Reno otomobilde en iyi fransız markası olmak için çabalıyor.Türkiyede diğer fransızları rahat geçer bu modelle.Lüks segmentte diğer ülkelerin üreticilerinin çoğunuda rahat ekarte eder(japon,kore,italyan,ingiliz,amerikan).Lüks segmentte Almanlara ulaşamaz o ayrı.
  • bence dış tasarımda güzel iç tarafta fiyatı hakkında yorum yapamıycem
  • 2000 yılındaki 28 milyarla günümüzün 28.000TL'sinin değeri ve alım gücü aynı değildir.

    2000 yılında bnm evimin sokağında 41 milyara iki katlı bir ev alabiliyorken günümüzde aynı ev (Taşındık ordan ayrı konu) 250-260.000TL civarıdır.

    Düşününkü 28 milyarın 2.5 katındaki bir parayı aranay bağlamışsınız o dönemde yani kafadan zararınızı daha yüksek.

    Sölemeye çalıştığım şu bu memlekette araba alacaksanız 2. elde değer kaybetmesinide, vergisinide, kaskosunuda, bakımınıda kısacası edeceğin zararı cebinden çıkacak paraları bilip öle alacaksın.

    Ha diyorsanki fazla para kaybetmeyeim etmeyim şudur budur o zaman 2 sene sonra arabanı satmıyacaksın kullanacaksın yeni yeni. 2sene sonra arabanı değiştireceksen cebinde paran vardır o yüzden değiştiriyorsundur 100.000tl lik arabanı ettiğin 5-10bin tl zarar (hani vw gurubuna kıyasla diyorum millet keriz bizim 2.elde verir vw-doğan 19-megan..) sana koymaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockford Fosgate -- 10 Haziran 2010; 13:25:16 >




  • Renault hayatının tasarımını yapmış çok güzel olmuş beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    2000 yılındaki 28 milyarla günümüzün 28.000TL'sinin değeri ve alım gücü aynı değildir.

    2000 yılında bnm evimin sokağında 41 milyara iki katlı bir ev alabiliyorken günümüzde aynı ev (Taşındık ordan ayrı konu) 250-260.000TL civarıdır.

    Düşününkü 28 milyarın 2.5 katındaki bir parayı aranay bağlamışsınız o dönemde yani kafadan zararınızı daha yüksek.

    Sölemeye çalıştığım şu bu memlekette araba alacaksanız 2. elde değer kaybetmesinide, vergisinide, kaskosunuda, bakımınıda kısacası edeceğin zararı cebinden çıkacak paraları bilip öle alacaksın.

    Ha diyorsanki fazla para kaybetmeyeim etmeyim şudur budur o zaman 2 sene sonra arabanı satmıyacaksın kullanacaksın yeni yeni. 2sene sonra arabanı değiştireceksen cebinde paran vardır o yüzden değiştiriyorsundur 100.000tl lik arabanı ettiğin 5-10bin tl zarar (hani vw gurubuna kıyasla diyorum millet keriz bizim 2.elde verir vw-doğan 19-megan..) sana koymaz.


    Aslında aynı şeyleri söylüyoruz. Benim kastım edilen zarar yüzde açışından bakılmasıydı. Ama meblağ açısından bakarsanız dediğim gibi tabii ki zarar daha fazla. Ama ekonomide zarar meblağdan ziyade anapara üzerinden kaybedilen paranın yüzdesine göre hesaplanır. İsterseniz iki örnekle açıklıyayım.

    Örnek 1 :
    Şimdi sizin 100.000 tlniz arkadaşınızın 10.000 tlsi olduğunu varsayalım. İkinizde farklı işlere yatırım yapıyorsunuz ve siz sene sonunda zarar ederek 98.000tl ile yatırımınızı bırakıyorsunuz. Arkadaşınız da zarar ederek 9.000tl ile bırakıyor. İşe bakarsanız sizin zararınız daha fazla gözüküyor. Ancak ekonomide siz daha az zarar etmiş sayılırsınız. Çünkü sizin zararınız %2 iken arkadaşınızın zararı %10dur. Keza aynı durum kar için de geçerlidir. Siz 2000tl kar etseniz o 1000tl kar etse o daha karlıdır. Çünkü sizin kar oranınız %2 ken onun kar oranı %10dur. Evet düşününce sizin ettiğiniz kar daha fazla ama ekonomide arkadaşınız daha karlıdır.

    Örnek 2 :
    Ev-araba örneğinden bahsetmiştiniz. Buna da bir örnek vererek durumu netleştireyim. Şimdi sizin 50.000tlniz arkadaşınızın 100.000tlsi olduğunu var sayalım. Bu paraya siz bir ev alacakken arkadaşınız iki ev alabiliyor. Ancak siz ve arkadaşınız da araba almayı seçiyorsunuz ve siz bir renault arkadaşınız bir bmw alıyor. 5 sene sonra sizin aracınızın değeri 25.000 tl arkadaşınızın aracının değeri 50.000 tl oluyor. Evlerin değeri ise 100.000 tl oluyor. Eğer ev alsaydınız sizin paranız 100.000 tl arkadaşınızın parası 200.000tl olucaktı. Şimdi zararlar meblağ açısından bakarsak arkadaşınızın zararı 200.000-50.000=150.000 tl iken sizin zararınız 100.000-25.000=75.000 tldir. Bakınca arkadaşınız sizden daha çok zarar etmiş gözükmektedir. Ama çıkan zararı anaparanın yüzdesine göre hesaplarsak arkadaşınız 150.000/100.000=1.5 ve siz de 75.000/50.000=1.5 şeklinde eşit oranlarla zarar etmiş olursunuz. Bu karda olsa aynı olacaktır. Evleri almış olsa idiniz siz 50.000 tl koyup 100.000 tl olarak geri alırken arkadaşınız 100.000 tl koyup 200.000tl olarak geri alacaktır. Hesaplarsanız 100.000/50.000=2 iken sizin kar oranınız arkadaşınızınki 200.000tl/100.000tl=2dir. Yani aslında siz de 100.000tl koysanız aynı karı elde edecektiniz. Ya aslında basit bir faiz hesaplaması gibi de düşünebilirsiniz. Aynı fazi oranlarını aldığınızda elde edilen faizdeki meblağ fazla olsada faiz aynıdır.

    Sonuca gelicek olursak aynı şeyleri söylüyoruz aslında. Daha pahalı araba alan daha fazla meblağ kaybeder çünkü daha pahalı arabay binmiştir. Bu tıpkı kiralamada olduğu gibidir. Pahalı araba daha fazla kira ister. Ama bu demek değildir daha fazla zarar etti. Sadece daha fazla değer kaybetti denir. Çünkü siz 500 tl kira ödeyecekken, eğer ki aracı kiralamış olsaydınız, arkadaşınız 1000 tl kira bedeli ödeyecektir. Bu açıdan kaybedilen meblağ daha fazladır. Ancak bu daha zararlı demek değildir. Evet biraz karmaşık bir durum ama ekonominin karmaşık olmadığını kim söyleyebilir ki?




  • Aynen doğrudur detaylı açıklama için teşekkürler.
  • Ön ızgara ve farlar heyecan vermeyen sıradan bir "clio sembol" tasarımı olmuş. Arabanın önünü değişirlerse daha iyi olur bence
  • Ön farlar saab a benzemiş.Renault nun da özgün bir tasarımı malesef yok.

     Renault Latitude... Renault, E segmentine sedan ile dönüyor


     Renault Latitude... Renault, E segmentine sedan ile dönüyor


     Renault Latitude... Renault, E segmentine sedan ile dönüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizashi -- 10 Haziran 2010; 17:18:27 >




  • ben beğendim.
    fiyatı belirler satışını.
  • Saabı andırıyor hakikatten
  • Tasarım olarak fena değil tok bir duruşu var sonuçta E segmenti bir araba.
  • bişi yokmuş daha sitede 1-2 resim o kadar
  • Renault ilk defa Passat ayarinda bir araba cikardi arkadaslar, degil mi ?
  • tasarım olarak evet
    ama bence laguna 3 ile passat arasında çok fark yok.... hatta bazı kıstaslarda laguna 3 daha iyi olabilir
  • Evet tasarım olarak ço9k güzel olmuş eğer fiyatı iyi olursa satabilir yoksa işi zor...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.