Şimdi Ara

<<<<< RENAULT LATİTUDE KULÜBÜ >>>>> (114. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.955
Cevap
68
Favori
518.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomkedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCee

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCee

    bizde sonunda aldık 2011 19000 binde 2,0 exe otomatik araba yarın gelecek görüşlerimi paylaşırım artık çokta uyguna aldık.

    Aracınız hayırlı olsun nereden katıldıgınızı sölerseniz sizleride listemize ekleyelim :). Arac hakkında yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

    bulut turhal - kayseri

    beklediğimden çok üstün seviyede buldum ama ilk gözüme çarpan orta tavanda bulunan lambanın çok dandik gelmesi. onun haricinde ayağınızın altında bir canavar var gibi bastığınızda araba ucuyor 2.0 motor kendini gösteriyor. araba çok büyük geldi gemi gibi :D bu arabaya 18. jantlar çok yakışır gibi düşünüyorum. motor sesi 30-40 km hızla giderken duyuluyor ama bu hızdan sonra yok aracın çalıştığını ve kapatıldığını hissetmiyorsunuz bile şuanda ort yakıt tüketimi 8 de.

    Bulut kardeşim hayırlı olsun. Allah kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin. İlk defa 2.0 ile ilgili yorumlar okuyorum ve açıkçası sevindim de. Sıfır km olanı bana pahalı geldi yani o kadar bütçem yoktu ama 1.5'e bindikten sonra 2.0'ın ne atak bir araba ne güçlü bir Latitude olduğunu tahmin edebiliyorum. Eğer sonraki buluşmamıza katılabilirseniz 2.0 bir Latitude'ü kulanılıyor olarak görmeyi isterim...

    Tekrar hayırlı olsun kardeşim...Bu arada Kayseri'de askerliğimi yaptım çok sevdim oraları...

    çok teşekkür ederim Allah herkese nasip etsin. bu aralar iş yoğunluğum çok fazla ama inş bende buluşmalara katılmak istiyorum, katılacağımda umarımda. motor gerçekten güçlü içine binip dolaşmayan kişi önce keşke mercedes alsaydınız diyor bir turdan sonra bu reno mu duysam inanmam diyorlar sonra..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomkedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: HEPHAISTOS
    O kilitleme ikaz lambasının söndüğüne hiç dikkat etmedim açıkçası Emre eğer sönüyorsa mükemmel diyebilirim. Savaş abinin aracı ile yolculuk yaptığımızda daha dikkatlice bakarım.

    Simdi sevgili mehmet öztürk kardesim sana kısaca cevap vereyim
    Evet Laguna 2 faz 2 de yolcu koltuğu emniyet kemer ikazı mevcut.
    Benim LTTD almama gelince ben hayatım boyunca dizel araç kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum ne zamanki benzinlisini çıkartırlar o zaman düşünebilirim diyebilirim ancak orda da sedan kasa benim tarzım değil liftback olmasını daha çok seviyorum bu tercih meselesidir.
    LTTD almanın buraya yazmak için şart olduğuna dair bir yerde kural mı varda ben görmedim acaba. Senin gibi kalkıp en azından olmayan şeyleri olmuş gibi yazmıyorum. En cok yazım da zaten Laguna 2 forumunda ve Laguna 1 forumundadır. Ama asıl unuttuğunuz şey benim 80 yılların başından bu yana RENAULT fanatiği olduğumdur bu demek değildir ki hatalı eksik yada kusurlu gördüğüm şeyleri yazmayacağım. Hayatım boyunca 5 tane arabam oldu bunların 4 u RENAULT tur. Renault 11 TXE Flash - Renault 21 Concorde - Fiat Tempra 2.0 ie SW - Renault Laguna 2.0 S - Renault Laguna 2.0 T o yüzden kimse kalkıp bana burada Renault düşmanı muamelesi yapamaz yapmaya kalkanda cevabını alır. Bundan sonra ortaya bir iddia atıyorsanız lütfen destekli atın kalkıp aracımın resimleri deyip baska arac resimlerini üstelik birde beyaz renkli bir aracın resimlerini koyarak komik duruma düşmeyin.


    Değerli kardeşim sen sıkma canını....

    Burası bir forum ve sana katılıyorum, bu forum her ne kadar Latitude forumu olsa da, bu kadar Renault aracı kullanmış birisi olarak elbette görüşlerin ve fikirlerin değerlidir...

    Sen yaz kardeşim yada eleştir. Okuyan okur okumayan da kendi bilir...

    Canını sıkma yani...

    Sevgili Metin abi öncelikle yaklaşımız için teşekkür ederim ve o güzel yazılarınızı okurken keyif aldığımı, zaman zaman gülümsediğimi, zaman zaman da ibret alarak satır satır harf harf takip ettiğimi bilmenizi isterim.

    Savaş KAYAN abim de hem büro komşumdur hemde kendisiyle abi kardeş gibiyizdir ki onun Latitude almasında belkide en çok aklını çelenlerin başında ben gelirim. Aracın alındığı gün Renault Buhari de 4x4 Dacia Duster ın pazarlığını yaparken ya abi gel bir daha bakalım şu Latitude zaten 50 bin ustu para verıyoruz bari biraz daha verelimde adam gibi bişey olsun diyerek zorla showrooma tekrar indirdip oydu buydu derken aracı aldırtan benim.

    Eğer Latitude benim için kotu bir araç olsa bunu abime aldırmazdım herhalde ama mehmet kardeşim neredeyse beni burada aracın dusmanı ilan edecek. Oysa Emre de bilir ki tahmınım sızde okumuzssuzdur gecmıstekı yazılarımı bu aracın bir sürat aracı olmadığı keyif, ekonomi ve konfor odaklı olduğu bunun sınırlarının bilinmesinin gerektiği (1.5 DCI içindir sözlerim 2.0 ın performansı hakkında bir fıkır sahibi değilim) hep ifade ettim. Ama arkadasımız sildği postlarında yok sislere meganın orjinal adaftif xenonlarını taktırdı oysa megane de xenon var var olmasına da adaptif değil, yok klıma kompresorunu motordan bagımsız hale getirdi, yok 240 gordu hep dediğim şu oldu kendisine yazmayı bırakın madem bısey yaptırdıgınızı ıddıa edıyorsunuz koyun resımlerını verın ustanızın adını bu ıslemlerı hepımız yaptıralım. Hani yapılmayacak şeyler değiller belki ama hem çok çok maliyetli hemde 0 alınan bir aracın garanti kapsamı dısına cıkmasına yol açacak şeyleri yapmak ne denli akıl kârı dır açıklaki öğrenelim dedim. Arabayı sattım dedi hay hay dedik. Turkiyeye ithal edilmeyen 3.0 V6 dCI rusyadan getırttım dedı az bucuk ıthalat hukukunu bilirim hesp çıkardım rakam uçtu hadı dedık getırtmıste olabilirsiniz koyun resımlerını bir gece gordum hatta o resımlerı ındırdım de forumdan hesapta getırttıgı araç sıyahtı resımlerde ılk araç okyanus mavızı son araç resmıyse aracın ıcerden gorunumu ama gozunden kacmıs kapı dıreklerının rengı bellı oluyor ve o resımdekı araç beyaz. Yani aramızdaki durumda bundan ibaret.

    Mehmet kardeşimin belkide anlamadığı en nemli nokta şudur bugun Renault'un Latitude de kullandığı neredeyse butun elektronik sistemin temel alt yapısı Laguna dan gelmedir keşke sunu da söyle yapsaydı dediğim eleştirdiğim yönler elbette ki var ve olacaktır. Zaten mükemmel araba diye bir şey yoktur. Arabalar kullanıcılarının yorumları dıkkate alınarak geliştirilirler. Renault benim için cocukluğumda seyretmeye basladıgım formula 1 den gelen bır tutkudur pek çok insan bilmez motor sporlarının zırvesı olan formula da ilk turbo motor devrini başlatan hatta dalga geçilip SARI ÇAYDANLIK adı takılan araçlardır ama o araçlar 2 yıl sonra atmosferık motorlara toz yutturmustur. Herkes v12 motor kullanırken çıkıp ben v10 motor kullanıcam dediğinde herkesin güldüğü Renault 6 yıl ust uste şampiyon olan araçların motorunun temellerini atmıştır ve halende son iki yılın şampiyonu araçta Renault motoru vardır.

    O yüzden Renault'un yeri benim gönlümde daima bambaşkadır elbetteki kusursuz değildir ama Latitude D segmentinde umarım kı Renault'un yüz akı olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEPHAISTOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomkedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: HEPHAISTOS
    O kilitleme ikaz lambasının söndüğüne hiç dikkat etmedim açıkçası Emre eğer sönüyorsa mükemmel diyebilirim. Savaş abinin aracı ile yolculuk yaptığımızda daha dikkatlice bakarım.

    Simdi sevgili mehmet öztürk kardesim sana kısaca cevap vereyim
    Evet Laguna 2 faz 2 de yolcu koltuğu emniyet kemer ikazı mevcut.
    Benim LTTD almama gelince ben hayatım boyunca dizel araç kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum ne zamanki benzinlisini çıkartırlar o zaman düşünebilirim diyebilirim ancak orda da sedan kasa benim tarzım değil liftback olmasını daha çok seviyorum bu tercih meselesidir.
    LTTD almanın buraya yazmak için şart olduğuna dair bir yerde kural mı varda ben görmedim acaba. Senin gibi kalkıp en azından olmayan şeyleri olmuş gibi yazmıyorum. En cok yazım da zaten Laguna 2 forumunda ve Laguna 1 forumundadır. Ama asıl unuttuğunuz şey benim 80 yılların başından bu yana RENAULT fanatiği olduğumdur bu demek değildir ki hatalı eksik yada kusurlu gördüğüm şeyleri yazmayacağım. Hayatım boyunca 5 tane arabam oldu bunların 4 u RENAULT tur. Renault 11 TXE Flash - Renault 21 Concorde - Fiat Tempra 2.0 ie SW - Renault Laguna 2.0 S - Renault Laguna 2.0 T o yüzden kimse kalkıp bana burada Renault düşmanı muamelesi yapamaz yapmaya kalkanda cevabını alır. Bundan sonra ortaya bir iddia atıyorsanız lütfen destekli atın kalkıp aracımın resimleri deyip baska arac resimlerini üstelik birde beyaz renkli bir aracın resimlerini koyarak komik duruma düşmeyin.


    Değerli kardeşim sen sıkma canını....

    Burası bir forum ve sana katılıyorum, bu forum her ne kadar Latitude forumu olsa da, bu kadar Renault aracı kullanmış birisi olarak elbette görüşlerin ve fikirlerin değerlidir...

    Sen yaz kardeşim yada eleştir. Okuyan okur okumayan da kendi bilir...

    Canını sıkma yani...

    Sevgili Metin abi öncelikle yaklaşımız için teşekkür ederim ve o güzel yazılarınızı okurken keyif aldığımı, zaman zaman gülümsediğimi, zaman zaman da ibret alarak satır satır harf harf takip ettiğimi bilmenizi isterim.

    Savaş KAYAN abim de hem büro komşumdur hemde kendisiyle abi kardeş gibiyizdir ki onun Latitude almasında belkide en çok aklını çelenlerin başında ben gelirim. Aracın alındığı gün Renault Buhari de 4x4 Dacia Duster ın pazarlığını yaparken ya abi gel bir daha bakalım şu Latitude zaten 50 bin ustu para verıyoruz bari biraz daha verelimde adam gibi bişey olsun diyerek zorla showrooma tekrar indirdip oydu buydu derken aracı aldırtan benim.

    Eğer Latitude benim için kotu bir araç olsa bunu abime aldırmazdım herhalde ama mehmet kardeşim neredeyse beni burada aracın dusmanı ilan edecek. Oysa Emre de bilir ki tahmınım sızde okumuzssuzdur gecmıstekı yazılarımı bu aracın bir sürat aracı olmadığı keyif, ekonomi ve konfor odaklı olduğu bunun sınırlarının bilinmesinin gerektiği (1.5 DCI içindir sözlerim 2.0 ın performansı hakkında bir fıkır sahibi değilim) hep ifade ettim. Ama arkadasımız sildği postlarında yok sislere meganın orjinal adaftif xenonlarını taktırdı oysa megane de xenon var var olmasına da adaptif değil, yok klıma kompresorunu motordan bagımsız hale getirdi, yok 240 gordu hep dediğim şu oldu kendisine yazmayı bırakın madem bısey yaptırdıgınızı ıddıa edıyorsunuz koyun resımlerını verın ustanızın adını bu ıslemlerı hepımız yaptıralım. Hani yapılmayacak şeyler değiller belki ama hem çok çok maliyetli hemde 0 alınan bir aracın garanti kapsamı dısına cıkmasına yol açacak şeyleri yapmak ne denli akıl kârı dır açıklaki öğrenelim dedim. Arabayı sattım dedi hay hay dedik. Turkiyeye ithal edilmeyen 3.0 V6 dCI rusyadan getırttım dedı az bucuk ıthalat hukukunu bilirim hesp çıkardım rakam uçtu hadı dedık getırtmıste olabilirsiniz koyun resımlerını bir gece gordum hatta o resımlerı ındırdım de forumdan hesapta getırttıgı araç sıyahtı resımlerde ılk araç okyanus mavızı son araç resmıyse aracın ıcerden gorunumu ama gozunden kacmıs kapı dıreklerının rengı bellı oluyor ve o resımdekı araç beyaz. Yani aramızdaki durumda bundan ibaret.

    Mehmet kardeşimin belkide anlamadığı en nemli nokta şudur bugun Renault'un Latitude de kullandığı neredeyse butun elektronik sistemin temel alt yapısı Laguna dan gelmedir keşke sunu da söyle yapsaydı dediğim eleştirdiğim yönler elbette ki var ve olacaktır. Zaten mükemmel araba diye bir şey yoktur. Arabalar kullanıcılarının yorumları dıkkate alınarak geliştirilirler. Renault benim için cocukluğumda seyretmeye basladıgım formula 1 den gelen bır tutkudur pek çok insan bilmez motor sporlarının zırvesı olan formula da ilk turbo motor devrini başlatan hatta dalga geçilip SARI ÇAYDANLIK adı takılan araçlardır ama o araçlar 2 yıl sonra atmosferık motorlara toz yutturmustur. Herkes v12 motor kullanırken çıkıp ben v10 motor kullanıcam dediğinde herkesin güldüğü Renault 6 yıl ust uste şampiyon olan araçların motorunun temellerini atmıştır ve halende son iki yılın şampiyonu araçta Renault motoru vardır.

    O yüzden Renault'un yeri benim gönlümde daima bambaşkadır elbetteki kusursuz değildir ama Latitude D segmentinde umarım kı Renault'un yüz akı olacaktır.

    Değerli kardeşim, dedim ya sıkma canını sen.

    Yazdıklarına harfiyyen katılıyorum. Ta başından beri Latitude'ü atak bir araç yada makaslara şunlara bunlara sokmaya kalkanlara ki en başta bizim Yunus Emre gelir :)) hep demişim arkadaşlar arabamızın ağırlığını taşıyın diye...Latitude bir ağır abidir. Bu aynı zamanda bir karizmadır ve karizmayı çizdirmeyin bana göre.

    Mesela, önceki gün Eskişehir-Bozüyük arası yol alırken bir Toyota Corolla arkadan hızlı bir şekilde geliyordu ve ben onu uzaktan gördüm. Sonra yol boş olduğu halde arkama kadar girdi ve bana sellektör yaptı. Ben tınlamadım çünkü geçmek istiyorsan ben zaten orta şeritten gidiyorum yürü git yani. Yok ama onun derdi başkaydı aklınca bana tahrik edecek ve ben de onun peşine takılıcam. Belki aklında şu vardı "aha bir Latitude buldum şuna bir tokat çekeyim de görsün dünyanın kaç bucak olduğunu" ama dedim ya ben tınlamadım. Cruise Control'da 120 km. ye kitlemiş sakin sakin gidiyorum ve bir yandan da Boss sisteminin katkısıyla müzik keyfi yaşıyorum. O an ki keyfimi bozamam yani....Ve adam bana bir sellektör daha yaptı geçti gitti. Ama yok ileride tekrar yavaşladı. Sandı ki ben onu geçicem ve o yine beni geçecek ve böylece beni sinir edip yine peşine takacak. Ama dedim ya arkadaşlar kontrolü hiç bir zaman bu tiplere bırakmam. O yavaşladıkça ben de yavaşladım. Şehirlerarası yolda 50 km.ye kadar düştük. Sonra bana dörtlüleri yaktı. Ben gene tınlamadım. O şekilde giderken ben çok yavaşladığımız için sağ şeride geçtim. O da geçti. Sonra ileride bir akaryakıt istasyonu geldi ve ben oraya giricerdim. Adam önümde olduğu için geçti gitti. Ve ben istasyonda 1 dk. kadar durdum ve sonra çıkıp yoluma devam ettim. Ve az ileride ne gördüm inanamazsınız. :)) Polis radar tutuyormuş ve onunla beraber 4 aracı durdurmuş. Ben geçtim gittim. Velhasılı arkadaşlar kontrolsüz güç güç değildir adıyla zamanında yazdığım bir yazı geldi aklıma. Altımda 240 PS bir araba bile olsa kontrol her zaman bendedir. Trafikte kimseye kendimi kontrol altına aldırmam...Benim trafik kurallarından öte kurallarım vardır ve önce ben bhunları ihlal etmem ki başkalarına ihlal ettireyim.

    Daha önce de yazdım ki, çok fazla üst sınıf araba aldım ve bindim. Bu fiyata bu kadar sürüş keyif aldığım bir arabam olmadı emin olun ki.

    Ben arabama aşığım....Arabamı seviyorum...Bakınız 3 gün önce kar yağdı ve hava hemen yumuşadığı için kar eridi ve akabinde yolları sulu kar ve yollarda biriken tozlardan dolayı resmen çamurlu bir sıvı vardı. Ve malum arabamın sağı solu hem çamurlu su lekeleri oldu. Ve bugün gittim arabamı yıkattım. Yıkama yerinde benden başka 3 tane araba vardı. Birisi yine beyaz A6, birisi BMW 520, birisi KIA Sportage ve sonuncusu da Mercedes S kasaydı. Oradaki kadın dedi ki, arabanızı bu havada yıkatıyorsunuz bravo dedi. Ben de şunu söyledim "D segmenti bir ayrıcalıktır. Bu segmentteki arabalar diğerlerinden farklı olacak. Pislik içinde toz toprak içinde olmayacak. Çünkü bu araçlar bir ağrılık taşıyor ve bu ağırlığa da pislik yakışmaz. Ben araba şu üzerindeki pislikle binemem. Belki akşama yine kar yağacak ama farketmez ben arabamı temiz kullanırım" Kadın "tebrik ederim" dedi.

    Velhasılı arkadaşlar üstünüze 3.000 TL lik bir takım elbise alıyorsanız, o elbiseyi temiz giyeceksiniz. Çünkü o elbisenin farkına varanlar paçasındaki çamur lekesinden dolayı bile size kıro diyebilirler. Yani kıroyum ama para bende deyip bundan da gurur duyanlara gülmüşümdür hep :))) Para bende ama adamım derim bende :)))

    Neyse sevgili kardeşim şimdilik bana müsade...Dikkatli, titiz ve detayları kaçırmayan tarafını da takdir ettiğimi söylemeliyim. Ayrıca teknik bilgi birikiminden dolayı da...

    Sevgi ve muhabbetle kalın tüm forumdaşlarım...hayırlı geceler.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEPHAISTOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomkedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: HEPHAISTOS
    O kilitleme ikaz lambasının söndüğüne hiç dikkat etmedim açıkçası Emre eğer sönüyorsa mükemmel diyebilirim. Savaş abinin aracı ile yolculuk yaptığımızda daha dikkatlice bakarım.

    Simdi sevgili mehmet öztürk kardesim sana kısaca cevap vereyim
    Evet Laguna 2 faz 2 de yolcu koltuğu emniyet kemer ikazı mevcut.
    Benim LTTD almama gelince ben hayatım boyunca dizel araç kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum ne zamanki benzinlisini çıkartırlar o zaman düşünebilirim diyebilirim ancak orda da sedan kasa benim tarzım değil liftback olmasını daha çok seviyorum bu tercih meselesidir.
    LTTD almanın buraya yazmak için şart olduğuna dair bir yerde kural mı varda ben görmedim acaba. Senin gibi kalkıp en azından olmayan şeyleri olmuş gibi yazmıyorum. En cok yazım da zaten Laguna 2 forumunda ve Laguna 1 forumundadır. Ama asıl unuttuğunuz şey benim 80 yılların başından bu yana RENAULT fanatiği olduğumdur bu demek değildir ki hatalı eksik yada kusurlu gördüğüm şeyleri yazmayacağım. Hayatım boyunca 5 tane arabam oldu bunların 4 u RENAULT tur. Renault 11 TXE Flash - Renault 21 Concorde - Fiat Tempra 2.0 ie SW - Renault Laguna 2.0 S - Renault Laguna 2.0 T o yüzden kimse kalkıp bana burada Renault düşmanı muamelesi yapamaz yapmaya kalkanda cevabını alır. Bundan sonra ortaya bir iddia atıyorsanız lütfen destekli atın kalkıp aracımın resimleri deyip baska arac resimlerini üstelik birde beyaz renkli bir aracın resimlerini koyarak komik duruma düşmeyin.


    Değerli kardeşim sen sıkma canını....

    Burası bir forum ve sana katılıyorum, bu forum her ne kadar Latitude forumu olsa da, bu kadar Renault aracı kullanmış birisi olarak elbette görüşlerin ve fikirlerin değerlidir...

    Sen yaz kardeşim yada eleştir. Okuyan okur okumayan da kendi bilir...

    Canını sıkma yani...

    Sevgili Metin abi öncelikle yaklaşımız için teşekkür ederim ve o güzel yazılarınızı okurken keyif aldığımı, zaman zaman gülümsediğimi, zaman zaman da ibret alarak satır satır harf harf takip ettiğimi bilmenizi isterim.

    Savaş KAYAN abim de hem büro komşumdur hemde kendisiyle abi kardeş gibiyizdir ki onun Latitude almasında belkide en çok aklını çelenlerin başında ben gelirim. Aracın alındığı gün Renault Buhari de 4x4 Dacia Duster ın pazarlığını yaparken ya abi gel bir daha bakalım şu Latitude zaten 50 bin ustu para verıyoruz bari biraz daha verelimde adam gibi bişey olsun diyerek zorla showrooma tekrar indirdip oydu buydu derken aracı aldırtan benim.

    Eğer Latitude benim için kotu bir araç olsa bunu abime aldırmazdım herhalde ama mehmet kardeşim neredeyse beni burada aracın dusmanı ilan edecek. Oysa Emre de bilir ki tahmınım sızde okumuzssuzdur gecmıstekı yazılarımı bu aracın bir sürat aracı olmadığı keyif, ekonomi ve konfor odaklı olduğu bunun sınırlarının bilinmesinin gerektiği (1.5 DCI içindir sözlerim 2.0 ın performansı hakkında bir fıkır sahibi değilim) hep ifade ettim. Ama arkadasımız sildği postlarında yok sislere meganın orjinal adaftif xenonlarını taktırdı oysa megane de xenon var var olmasına da adaptif değil, yok klıma kompresorunu motordan bagımsız hale getirdi, yok 240 gordu hep dediğim şu oldu kendisine yazmayı bırakın madem bısey yaptırdıgınızı ıddıa edıyorsunuz koyun resımlerını verın ustanızın adını bu ıslemlerı hepımız yaptıralım. Hani yapılmayacak şeyler değiller belki ama hem çok çok maliyetli hemde 0 alınan bir aracın garanti kapsamı dısına cıkmasına yol açacak şeyleri yapmak ne denli akıl kârı dır açıklaki öğrenelim dedim. Arabayı sattım dedi hay hay dedik. Turkiyeye ithal edilmeyen 3.0 V6 dCI rusyadan getırttım dedı az bucuk ıthalat hukukunu bilirim hesp çıkardım rakam uçtu hadı dedık getırtmıste olabilirsiniz koyun resımlerını bir gece gordum hatta o resımlerı ındırdım de forumdan hesapta getırttıgı araç sıyahtı resımlerde ılk araç okyanus mavızı son araç resmıyse aracın ıcerden gorunumu ama gozunden kacmıs kapı dıreklerının rengı bellı oluyor ve o resımdekı araç beyaz. Yani aramızdaki durumda bundan ibaret.

    Mehmet kardeşimin belkide anlamadığı en nemli nokta şudur bugun Renault'un Latitude de kullandığı neredeyse butun elektronik sistemin temel alt yapısı Laguna dan gelmedir keşke sunu da söyle yapsaydı dediğim eleştirdiğim yönler elbette ki var ve olacaktır. Zaten mükemmel araba diye bir şey yoktur. Arabalar kullanıcılarının yorumları dıkkate alınarak geliştirilirler. Renault benim için cocukluğumda seyretmeye basladıgım formula 1 den gelen bır tutkudur pek çok insan bilmez motor sporlarının zırvesı olan formula da ilk turbo motor devrini başlatan hatta dalga geçilip SARI ÇAYDANLIK adı takılan araçlardır ama o araçlar 2 yıl sonra atmosferık motorlara toz yutturmustur. Herkes v12 motor kullanırken çıkıp ben v10 motor kullanıcam dediğinde herkesin güldüğü Renault 6 yıl ust uste şampiyon olan araçların motorunun temellerini atmıştır ve halende son iki yılın şampiyonu araçta Renault motoru vardır.

    O yüzden Renault'un yeri benim gönlümde daima bambaşkadır elbetteki kusursuz değildir ama Latitude D segmentinde umarım kı Renault'un yüz akı olacaktır.

    Sen lagunayı bende ltt ü güle güle kullanalım. Kazasız belasız hapistos kardeş hadi eyw.




  • Arkadaşlar merhaba birkaç sorum olacak

    Benim aracım 1.5 privilage tekno paket

    Acaba bu araçlarda lastik basınç kontrol sistemi var kitapçıkta yazıyor ama ben hiç göremedim.

    Birde Vites değişimlerini gösteren uyarı var diyor öyle bir şeyde görmedim.

    Göreninizi veya ayarlamasını bilen arkadaş varsa yardımlarını bekliyorum. Teşekkürler
  • Arkadaşlar merhaba,

    Amcamlar dün itibari ile İzmit'ten İzmir'e sağ sağlim yanımıza ulaştılar. Bugün ise detaylı bir test sürüşü gerçekleştirdim. Sizlerle izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.

    Dış Tasarım

    Amcam aracı beyaz ve Privilage paket olarak satın almış. Bu donanıma ek olarak Teknoloji paketini ekletmiş. Bu Paket, Navigasyon ve Elektronik park frenini içeriyor. Aracın daha önce de belirttiğim gibi, albenisi bir hayli yüksek. İnsan araca yaklaştığın da ufak bir heyecan duyuyor. Kapılar açıldığın da bu heyecanınız devam ediyor ve araç konfor odaklı üretildiğini size hissettiriyor. Çok elzem bir olay olmasa da, arka lambaların led olması ve gündüz seyir farlarının olması daha iyi olabilirdi. Tahminimce makyaj ile bu tür eksiklikler giderilecektir.

    İç Tasarım

    İncelediğim araç kumaş koltuklara sahip. Ve kesinlikle bu araca yakışmamış. Bu aracın hakkını veren deri döşemedir. Şahsi fikrim, bu araç tercih edilmek istediğin de, kesinlikle Executive donanım alınmalı. Ön park sensörü, deri bej döşeme, elektrikli koltuklar ve ahşap kaplama ön konsol gibi donanımlar ile araç bana daha çok hitap ederdi. Aracın içine oturduğunuz da oldukça ferah bir alan sizi karşılıyor. Özellikle bu aracın arka koltuğun da yolculuk etmek ayrı bir keyif noktası. Aracın iç mekanın da genel olarak eliştirebileceğim bir husus bulunmuyor. Herşey yerli yerdin de. Fakat, navigasyon kullanımını biraz alışkanlık istiyor. Fazla kurcalamaya vaktim olmadı.

    Yol Tutuş ve Sürüş Konforu

    Amcamla ikimiz, aracı test etmek üzere yola çıktık. Araç henüz 6.100 kilometre de. Aracın içine oturup, koltuk ve ayna ayarlarını yaptıktan sonra yola koyulduk. Aracı çalıştırtıktan sonra rölanti sesini iç mekana az da olsa bize ulaştırması dikkatimi çekti. Vitese takıp, hareket ettiğim de, araç park frenini kendisi bıraktı. Yol aldıkça konforu beklediğim gibi gayet iyiydi. Ve araç devirlendikçe dizel sesini fazla iç mekana yansıtmadı. Yalıtım konusun da beklentileri mi karşıladı diyebiliriz. İlk çalıştırma da rölanti de oluşan ses sanırım motorun soğuk olmasından kaynaklanıyordu. Çünkü motor ısındıktan sonra ışıklar da bekleme yaptığım da, o derece bana bir rahatsızlık vermemişti. Hatta neredeyse ses işitmiyordum. Henüz bozuk bir yola denk gelmemiştim ve aracı sakin kullanıyordum. Bu arada, şunu kesinlikle belirtmeliyim ki, 1.5 motor araca gayet yeterli geliyor. Bu aracın üstünde ki motorun limiti belli, bu araçla performans beklentisi olanlar, biraz hüsrana uğrayabilirler. Çünkü ekonomi amaçlı ve hacmi ufak bir motorla yol alıyoruz. Buna rağmen gayet yeterli buldum performansını.

    Aracın süspansiyonları beklediğim gibi değildi. Dediğim yanlış anlaşılmasın, demek istediğim daha sessiz bir süspansiyon bekliyordum. Araçla lakaya girdiğiniz de, sesi gayette içeriye alıyor. Süspansiyon konusun da Passat'a çok yakın buldum diyebilirim. Hatta LTT bu konuda bir adım önde. Araç darbeleri yolcuya daha az hissettiriyor. Tabii benim kullandığım 2008 Comfortline bir Passattı. Güncel kasaların nasıldır bilemiyorum. Aracın f/p göz önüne alındığın da, daha iyisi de beklenemezdi zaten.

    Araçla 160-170 gibi yüksek hızlara çıktım. Özellikle 130'dan sonra rüzgar sesi hissedilir derece de iç mekana yansıyordu. Araçla yüksek hızlar da dahi güvenle yol alabiliyorsunuz. Fakat daha geçen haftalarda test ettiğim Ford Mondeo'yu bu sınıfta geçebilecek araç çok azdır. Beni rahatsız eden bir durum yaşamadım kısacası.

    Gelelim can alıcı noktaya. En sonunda, aracı test edeceğimiz yola ulaştık (Didim/Akbük). Buraya varana kadar İzmir'den 170 kilometre yol aldık. Bir o kadar da dönerken yol yapacağız. Akbük'e varana kadar, aracın sunduğu konfor yeterliydi. Taşlı yollar da lastik sesini araç içine bir nebze alsa da, rahatsızlık duyabileceğiz bir boyuta ulaşmıyordu. Araçla ortalama 70-80 kilometre'lik hızlar ile bozuk zeminde yol aldım. Bu dakika'dan sonra, aracın bana sunduğu güven duygularını yitirdim. Araç arka salma izlenimi yaratmadı, resmen ESP'yi devreye soktu. Amcam o saniye dedi, ''İşte bundan bahsediyorum'' diye. Size nasıl bahsedebilirim bilemedim. Bu araçla yüksek süratle yol alırken çukura girdiğiniz de, araç arkasını salıyor. Eğer bunu önemsememek istiyorsanız, aldırış etmeden yolunuza devam etmeniz gerekiyor. Fakat aldırış etmeme gibi bir lüksünüz yok. Çünkü ne oluyoz lan diyor insan. Bu aracı bu şekilde nasıl müşteriye sunmuşlar hayret. Üstelik çözüm'de üretilmiyor. Bu konuda Renault Türkiye'yi kınıyorum. Amcam aracı iki kez servise götürmüş ve sorun yok denilerek araç kendisine aynı şekilde teslim edilmiş. Sizin burada konuştuğunuz gibi bilgili değil bu çalışanlar anladığım kadar ile. Onların bizim peşimizden koşması lazım iken, bizler onların peşinde koşuyoruz. Böyle birşey olmaz.

    Sonuç

    Araç genel olarak konforlu ve donanımı oldukça iyi. İç mekan sizi şımartacak kadar geniş ve araçla yol aldığınız da diğer kişiler aracınıza ilgi ile bakıyorlar. Ortalama 360 kilometrelik bir yol yaptık ve aracın ortalama tüketimi 6.1'di. Fakat, aracın bozuk zeminlerde oluşan sürüş güvensizliği, araçta ki tüm artıları mı gözümden sildi. Bu olay normal değil arkadaşlar. Hakkınızı arayın diyorum. Bu olayın lastik havası ile giderilecek birşey değil. Eğer bu rot ayarlarından kaynaklanıyorsa, ne diye araçları bu şekilde satışa sunarsın ey Renault?

    Renault Türkiye'nin bu konuda tüm LTT'leri toplayıp, araçları ile ilgilenmesi şart. Bunu müşteriler şikayet etmeden yapmalıydı zaten.

    Bu gelişmeler ışında latütede tercih edeceğim bir model olmaktan çıkıyor maalesef. Ve, bu olay beni gerçekten çok üzdü. Çünkü bu aracı gerçekten istiyordum. Artık bu dakika'dan sonra, isterse Mondeo'dan iyi yol tutsun, kesinlikle bu model ile işim olmaz :((.

    D segmentinde şuan da tercih edeceğim bir model kalmıyor. Geçici olarak B veya C segmenti tercih edeceğim. İlerleyen zamanlarda ise, Allah uzun ömür ve sağlık nasip eder ise, E segmentine geçmeyi düşünüyorum.

    Saygılarımla.




  • Bu arada bir ekleme daha. Yaklaşık 2 sene evvel Dizel megan II kullanmıştım. O aracı kullanım sırasın da kesinlikle bu tip yol bir tutuş problemi ile karşılaşmamıştım. Bu normal bir olay değil arkadaşlar. Bu araçta ciddi ciddi bir problem var. Bakalım Renault bu soruna bir çare üretecek mi? Fakat, benim için LTT hikayesi bitmiştir maalesef. Umarım bu sıkıntıyı yaşayanlar bir an evvel sıkıntılarını çözüme kavuştururlar.

    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Bu arada bir ekleme daha. Yaklaşık 2 sene evvel Dizel megan II kullanmıştım. O aracı kullanım sırasın da kesinlikle bu tip yol bir tutuş problemi ile karşılaşmamıştım. Bu normal bir olay değil arkadaşlar. Bu araçta ciddi ciddi bir problem var. Bakalım Renault bu soruna bir çare üretecek mi? Fakat, benim için LTT hikayesi bitmiştir maalesef. Umarım bu sıkıntıyı yaşayanlar bir an evvel sıkıntılarını çözüme kavuştururlar.

    Saygılarımla.

    Arkadaşım anlattığın duyguların aynısını ben de yaşadım. Bu kesinlikle normal olamaz dedim kendi kendime. Ancak forumun tamamı incelendiğinde biz bu sounun TÜM TEKERLEKLERİN BAĞIMSIZ SÜSPANSİYON sisteminden olduğu sonucuna vardık. Ve şimdiye kadar böyle bir sistemli araç kullanmadığımız için bu duruma alışık değildik.

    Durumu şöyle örnekle de açıklayayım: Benim babam askerdi. Ve ben orta okuldayken o zaman babam kesinlikle izin vermese de ondan habersiz orjinal JEEP e biniyordum. Bu araçlar da arazi özellikleri ve bağımsız süspansiyon sistemleri vardı ve hatırlıyorum o araçda da bir kasis veya çukura girdiğimizde BUGÜN HİSSETTİĞİM DUYGULARI HİSSETMİŞTİM.

    Belki bahsettiğimiz bu durum normal olan şey. Biz belki kendi alışkanlıklarımızla normali anormal hissediyoruz. Tıpkı halen yurdumuzda %90 TV kanalları 4/3 oranında yayın yaparken biz panel TV lerde 16/9 izliyoruz ve gerçek maça gittiğimizde çocuklarımız bize diyorki: BABA bu futbolcuların boyu bu kadar uzun muydu? Aslında sorun şu ki; 16/9 panel tv lerdeki ANORMAL OLAN görüntüyü normal olduğuna inanıyoruz ve normal olanla karşılaştığımızda normali anormal görüyoruz.

    Benim düşüncem bu. Ama neticede olayın TEKNİK AÇIDAN BİLGİLİ UZMAN TARAFINDAN bilimsel olarak da açıklanması gerektiği kanısındayım.

    Hepinize saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juf1 -- 14 Ocak 2012; 23:55:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juf1

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Bu arada bir ekleme daha. Yaklaşık 2 sene evvel Dizel megan II kullanmıştım. O aracı kullanım sırasın da kesinlikle bu tip yol bir tutuş problemi ile karşılaşmamıştım. Bu normal bir olay değil arkadaşlar. Bu araçta ciddi ciddi bir problem var. Bakalım Renault bu soruna bir çare üretecek mi? Fakat, benim için LTT hikayesi bitmiştir maalesef. Umarım bu sıkıntıyı yaşayanlar bir an evvel sıkıntılarını çözüme kavuştururlar.

    Saygılarımla.

    Arkadaşım anlattığın duyguların aynısını ben de yaşadım. Bu kesinlikle normal olamaz dedim kendi kendime. Ancak forumun tamamı incelendiğinde biz bu sounun TÜM TEKERLEKLERİN BAĞIMSIZ SÜSPANSİYON sisteminden olduğu sonucuna vardık. Ve şimdiye kadar böyle bir sistemli araç kullanmadığımız için bu duruma alışık değildik.

    Durumu şöyle örnekle de açıklayayım: Benim babam askerdi. Ve ben orta okuldayken o zaman babam kesinlikle izin vermese de ondan habersiz orjinal JEEP e biniyordum. Bu araçlar da arazi özellikleri ve bağımsız süspansiyon sistemleri vardı ve hatırlıyorum o araçda da bir kasis veya çukura girdiğimizde BUGÜN HİSSETTİĞİM DUYGULARI HİSSETMİŞTİM.

    Belki bahsettiğimiz bu durum normal olan şey. Biz belki kendi alışkanlıklarımızla normali anormal hissediyoruz. Tıpkı halen yurdumuzda %90 TV kanalları 4/3 oranında yayın yaparken biz panel TV lerde 16/9 izliyoruz ve gerçek maça gittiğimizde çocuklarımız bize diyorki: BABA bu futbolcuların boyu bu kadar uzun muydu? Aslında sorun şu ki; 16/9 panel tv lerdeki ANORMAL OLAN görüntüyü normal olduğuna inanıyoruz ve normal olanla karşılaştığımızda normali anormal görüyoruz.

    Benim düşüncem bu. Ama neticede olayın TEKNİK AÇIDAN BİLGİLİ UZMAN TARAFINDAN bilimsel olarak da açıklanması gerektiği kanısındayım.

    Hepinize saygılarımla...

    Mehmet ağabeycim merhaba,

    Dediklerinizi anlıyorum. Fakat, bu olayın alışkanlıklarımız ile pek bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Araç Esp'yi devreye soktu. Farklı segmentler de bir çok araç kullandım. D segmentin de; Mondeo, Passat, Primera dahil böyle bir problem yaşamadım. Bağımsız süspansiyon demek aracın gezmesi demekse, alsınlar, ben istemiyorum. Eski jipiniz de bu sıkıntıları yaşadığınızı söylemişsiniz. Kaldı ki bu araç binek. Ve 2012 yılındayız. Kısacası şunu vurgulamak istiyorum ki, araç Tofaş Kartal gibi bozuk zeminler de savuruyor. Renault'un bu sorunu bir an evvel çözüme kavuşturması lazım. Bu konuda son olarak demek istediğim; Aldık artık, idare edeceğiz diye bakmayın olaya. Hakkınızı arayın. Bu sorun, kabul edilebilir bir sorun olmaktan çok uzak. Araçta kendinizin ki dahil, diğer insanların da canını taşıdığınızı unutmayın. Ben şu olayı biraz daha yüksek süratle Bodrum'a giderken bafa gölünde yaşasam, imkanı yok esp bile kurtaramaz beni...

    Bu olayı hiç tecrube etmemiş kişiler için, anlatılması zor bir durum gerçekten. Yaşayarak öğrenilecek cinsten :)). Sizler için tek temennim, Allah kaza bela vermeden, bu sorunu bir an evvel çözüme kavuşturabilmenizdir.

    Bu arada, amcamın aracın da bozuk zeminlerde orta göğüste tıkırtılar oluşuyor. Bunun yanında torpido kapağın'dan sesler geliyordu. Orta göğüs için olmasa da, torpido kapak kilitinin değişmek üzere sipariş verildiğini söyledi. Yani araçta tıkırtılar var. Fakat oldukça bozuk zeminler de oluşuyor. Yukarı da ki yazımda belirtmeyi unutmuşum, buradan ekleme yapmak istedim.

    Saygılarımla.




  • Beyler herkese merhaba.
    Öncelikle Latitude'u olanların aracı kazasız belasız kullanmalarını diliyorum.

    Ben yurt dışından araç motoru ithal ediyorum.
    Aynı zamanda gerek motor gerekse de yakıt sistemini onarım bakım yapan firmam var.

    LTT'yi birkaç aydır araştırıyorum. Ya Amarok ya da LTT almada karar verme aşamasına geldim.

    Kısaca şunu söylemek istiyorum. Kusursuz araç yoktur. LTT yeni bir araç, elbet 1-2 eksiği olacaktır.
    D segmentinin en uzun aracı. Hatta E segmenti boyutlarında olan bir araç.
    Buna rağmen 1.5 DCI gibi, hem vergi avantajı hem de yakıt tasarrufu sunan bir motora sahip.

    İnsan tabii ki hakkını aramalı sonuna kadar. Fakat 1 özelliği kötü diye de, araçtan soğutmamak lazım.

    300 C, aracın kalkışta gazını köklediğinizde, arkası 1 sola 1 sağa deli gibi kıç atıyor, daha sonradan toparlayıp ok gibi fırlıyor araba.
    şimdi bu özellik 300 C 'yi tamamen kötü yapmaz.
    Mesela, Dodge Nitro, gazı köklediğinizde mm kıç atmıyor, ok gibi fırlıyor. Fakat aracın kalkışta sola ve sağa dönüşleri büyük problem. O da bunun problemi.

    Fordların dizel motorları, 70 bin oldu mu başlar problem yaratmaya.
    Aynı motor peugeot + citoren + volvo s40 ' da da var.
    Volkswagen in 4 enjektörü 5000 TL mesela. yakıt arızasını da garantiye sokamazsınız. insanlar alman teknolojisi diye alıyorlar, sağamdır diye. fayat parçaları da sağlam fiyat.
    o yüzden, benim kanaatimce kusursuz araba yoktur.
    tabii ki, şikayetleri renault mais'e dile getirmek gerekli.
    kısacası sevgili dostar, her aracın eksik yanı var..

    Bu arada, benim kanaatime göre, araca gerek chip ile yazılım atılması, gerekse de tork'unun yükseltimeye çalışılması,
    kısa ve orta vadede olmasa bile uzun vadede motorun ömrünü azaltır.
    Her ne kadar, motorlar, fabrikasyon değerlerinin üzerinde dayanıklılığa karşı üretilmiş olsa da uzun vadede motorun ömründen yer.

    En çok dikkat etmeniz gereken şey, yakıt sistemi. Onda da kötü mazot kullanmamaya dikkat edin.
    saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Monsieur -- 15 Ocak 2012; 3:06:26 >




  • dediğiniz gibi aracın mutlaka eksiği var ama şartlat donanım vkonfor rahatlık güvenlik ve parası elealındığından da şu an da en iyi araç ltt. diğer modelleriden üstünlüğü bariz veya biraz kesinle vardır. bir kaç sorunda araba şu diye kestirilip atılamaz önemli olan düzeltmek, herkese keyifli sürüşler .allah kimseye kaza bela vermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Mehmet ağabeycim merhaba,

    Dediklerinizi anlıyorum. Fakat, bu olayın alışkanlıklarımız ile pek bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Araç Esp'yi devreye soktu. Farklı segmentler de bir çok araç kullandım. D segmentin de; Mondeo, Passat, Primera dahil böyle bir problem yaşamadım. Bağımsız süspansiyon demek aracın gezmesi demekse, alsınlar, ben istemiyorum. Eski jipiniz de bu sıkıntıları yaşadığınızı söylemişsiniz. Kaldı ki bu araç binek. Ve 2012 yılındayız. Kısacası şunu vurgulamak istiyorum ki, araç Tofaş Kartal gibi bozuk zeminler de savuruyor. Renault'un bu sorunu bir an evvel çözüme kavuşturması lazım. Bu konuda son olarak demek istediğim; Aldık artık, idare edeceğiz diye bakmayın olaya. Hakkınızı arayın. Bu sorun, kabul edilebilir bir sorun olmaktan çok uzak. Araçta kendinizin ki dahil, diğer insanların da canını taşıdığınızı unutmayın. Ben şu olayı biraz daha yüksek süratle Bodrum'a giderken bafa gölünde yaşasam, imkanı yok esp bile kurtaramaz beni...

    Bu olayı hiç tecrube etmemiş kişiler için, anlatılması zor bir durum gerçekten. Yaşayarak öğrenilecek cinsten :)). Sizler için tek temennim, Allah kaza bela vermeden, bu sorunu bir an evvel çözüme kavuşturabilmenizdir.

    Bu arada, amcamın aracın da bozuk zeminlerde orta göğüste tıkırtılar oluşuyor. Bunun yanında torpido kapağın'dan sesler geliyordu. Orta göğüs için olmasa da, torpido kapak kilitinin değişmek üzere sipariş verildiğini söyledi. Yani araçta tıkırtılar var. Fakat oldukça bozuk zeminler de oluşuyor. Yukarı da ki yazımda belirtmeyi unutmuşum, buradan ekleme yapmak istedim.

    Saygılarımla.

    Abi yaşadıkların için çok üzüldüm açıkçası .

    sana şöyle açıklayı verim ilk zamanlar bende paylaştım uzun yol anımı ve senin gibi kapıldım fakat şimdi ise çok normal benimsiyorum.

    bence çok fazla tehlike araz etmiyor ve arkayı salmıyor sadece çukura girip çıkıyor arac. 110 120 130 bana 170 le bile oluyor. bu hızla giden bir aracın arkasını salması demek ölüm demektir ve hiç şekilde toplayamaz fakat siz ESP ışıgının yandıgını söylemişssiniz şuana kadr bende böyle bir durumla karşılaşmadım. ve sizde bir aracı servise gösterin bir an önce..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honda06

    Arkadaşlar merhaba birkaç sorum olacak

    Benim aracım 1.5 privilage tekno paket

    Acaba bu araçlarda lastik basınç kontrol sistemi var kitapçıkta yazıyor ama ben hiç göremedim.

    Birde Vites değişimlerini gösteren uyarı var diyor öyle bir şeyde görmedim.

    Göreninizi veya ayarlamasını bilen arkadaş varsa yardımlarını bekliyorum. Teşekkürler

    Abi lastik basınc kitapçıkta yazıyor fakt bu sistemi hala çözemedik benim aracımda bile yok en üst paket olmasına ragmen servis ise lastik havalarında anormalik oldugunda size uyarı vercek diyor ...

    vites degişim göstergisi maalese yok . otomotik sanjımanlarda var ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monsieur

    Beyler herkese merhaba.
    Öncelikle Latitude'u olanların aracı kazasız belasız kullanmalarını diliyorum.

    Ben yurt dışından araç motoru ithal ediyorum.
    Aynı zamanda gerek motor gerekse de yakıt sistemini onarım bakım yapan firmam var.

    LTT'yi birkaç aydır araştırıyorum. Ya Amarok ya da LTT almada karar verme aşamasına geldim.

    Kısaca şunu söylemek istiyorum. Kusursuz araç yoktur. LTT yeni bir araç, elbet 1-2 eksiği olacaktır.
    D segmentinin en uzun aracı. Hatta E segmenti boyutlarında olan bir araç.
    Buna rağmen 1.5 DCI gibi, hem vergi avantajı hem de yakıt tasarrufu sunan bir motora sahip.

    İnsan tabii ki hakkını aramalı sonuna kadar. Fakat 1 özelliği kötü diye de, araçtan soğutmamak lazım.

    300 C, aracın kalkışta gazını köklediğinizde, arkası 1 sola 1 sağa deli gibi kıç atıyor, daha sonradan toparlayıp ok gibi fırlıyor araba.
    şimdi bu özellik 300 C 'yi tamamen kötü yapmaz.
    Mesela, Dodge Nitro, gazı köklediğinizde mm kıç atmıyor, ok gibi fırlıyor. Fakat aracın kalkışta sola ve sağa dönüşleri büyük problem. O da bunun problemi.

    Fordların dizel motorları, 70 bin oldu mu başlar problem yaratmaya.
    Aynı motor peugeot + citoren + volvo s40 ' da da var.
    Volkswagen in 4 enjektörü 5000 TL mesela. yakıt arızasını da garantiye sokamazsınız. insanlar alman teknolojisi diye alıyorlar, sağamdır diye. fayat parçaları da sağlam fiyat.
    o yüzden, benim kanaatimce kusursuz araba yoktur.
    tabii ki, şikayetleri renault mais'e dile getirmek gerekli.
    kısacası sevgili dostar, her aracın eksik yanı var..

    Bu arada, benim kanaatime göre, araca gerek chip ile yazılım atılması, gerekse de tork'unun yükseltimeye çalışılması,
    kısa ve orta vadede olmasa bile uzun vadede motorun ömrünü azaltır.
    Her ne kadar, motorlar, fabrikasyon değerlerinin üzerinde dayanıklılığa karşı üretilmiş olsa da uzun vadede motorun ömründen yer.

    En çok dikkat etmeniz gereken şey, yakıt sistemi. Onda da kötü mazot kullanmamaya dikkat edin.
    saygılar..

    İnş sizleride en kısa sürede aramızda görmek isteriz :))




  • Beende bu araci alirken bu arka savrulma olayini cok dusundum. Bu yuzdende araci 3-4 kez test ettim cokda zorladim ama oyle salinma vs birsey hissetmedim. Yani koskoca dunyanin en buyuk otomotiv firmalarindan biri kalkipta bu kadar riskli bir hata yapmaz diye dusunuyorum. Daha inceleri bazi arkadaslar rot ayari ile bu sorun varsa bile cozduklerini soylediler.

    Sonuc olarak bu arac ile ralli yapmiyacaksiniz o zaman sorun yok. Kesinlikle fiyat performans olarak muthis bir arac. Hele parca fiyatlari ve motor omrude dusunulunce tartismaya gerek yok.

    Bazilarida tikirtilar sesler geliyor diyorlar ki ben son kasa mindeoya bindim bir abimin arac 30 bin civarindaydi on plastikten gelen gavur gucur sese inanamadim. Bunu da su yuzden soyluyorum bu marka ile ilgli degil yani her aracta olabilir. Arkadasin dedigi gibi virkac olumsuz oZelligi yuzunden ben asla almam alinmaz bu arac demek yanlis olur. O zaman git mercedes s kasa al kullan eminim onda bile bazi sorunlar vardir.

    Ne olursa olsun bu fiyatlara alinabilecek en baba araba bu. Dusunsenize makam araci gibi yakiti inanilmaz az bakimi 20 binde bir ve cok uygun yedek parca cok ucuz.

    Ayrica aldigim bir habere giro ise reno mercedes icin motor da uretecek
    ki bu motorun hangisi olacagi belli.

    Ozet olarak almak isteyen dusunmeden alsin. Alanlar ise ici rahat sekilde kullansin.

    Bunu ben manyak bir honda fanatigi olarak soyluyorum :) ki accord alacakken bu araci aldim :)

    Herkese sevgiler saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi honda06 -- 15 Ocak 2012; 19:33:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honda06

    Beende bu araci alirken bu arka savrulma olayini cok dusundum. Bu yuzdende araci 3-4 kez test ettim cokda zorladim ama oyle salinma vs birsey hissetmedim. Yani koskoca dunyanin en buyuk otomotiv firmalarindan biri kalkipta bu kadar riskli bir hata yapmaz diye dusunuyorum. Daha inceleri bazi arkadaslar rot ayari ile bu sorun varsa bile cozduklerini soylediler.

    Sonuc olarak bu arac ile ralli yapmiyacaksiniz o zaman sorun yok. Kesinlikle fiyat performans olarak muthis bir arac. Hele parca fiyatlari ve motor omrude dusunulunce tartismaya gerek yok.

    Bazilarida tikirtilar sesler geliyor diyorlar ki ben son kasa mindeoya bindim bir abimin arac 30 bin civarindaydi on plastikten gelen gavur gucur sese inanamadim. Bunu da su yuzden soyluyorum bu marka ile ilgli degil yani her aracta olabilir. Arkadasin dedigi gibi virkac olumsuz oZelligi yuzunden ben asla almam alinmaz bu arac demek yanlis olur. O zaman git mercedes s kasa al kullan eminim onda bile bazi sorunlar vardir.

    Ne olursa olsun bu fiyatlara alinabilecek en baba araba bu. Dusunsenize makam araci gibi yakiti inanilmaz az bakimi 20 binde bir ve cok uygun yedek parca cok ucuz.

    Ayrica aldigim bir habere giro ise reno mercedes icin motor da uretecek
    ki bu motorun hangisi olacagi belli.

    Ozet olarak almak isteyen dusunmeden alsin. Alanlar ise ici rahat sekilde kullansin.

    Bunu ben manyak bir honda fanatigi olarak soyluyorum :) ki accord alacakken bu araci aldim :)

    Herkese sevgiler saygilar.

    Abi Ferarri de bile problemler yaşanıyor ufak tefek hataları pekte büyütmemek lazım :)




  • Bu arada cuma günü babam servise gitmiş ve araca güncelleme yapmışlar neden bilmiyorum. alt devirlerde biraz daha isteklenmiş arac.
  • Ya arkadaşlar birde şu tomtom ücretsiz güncelleme işini beceremedim bu konuda yapan varsa bilgi verirse çok sevinirirm. Özelden telini verirse arayabilirim kendisini..

    Teşekkürler.

    Yek-ka kardeş, doğru diyorsun büyütmemek lazım ama çok önyargılı davranıyoruz ya hep bu marka fanatikliği :P Ama ne yalan söyleyim kolay kolay atılmıyor bu hala accordlara bakmıyor değilim :)) ama çok çok mantıklı bir karar verdiğimin de farkındayım. Aynı paraya benzinli 2.0 motor araç alacaktım nerdeyse :)

    Ben aracımı leasing (finansal kiralama) ile aldım ve kendi firması şirketi olanlar için çok mantıklı bir alışveriş oldu çok çok uyguna geliyor araç. Tek dezavantajı aracı 2 yıl içinde satsanız dahi alan kişi üzerine alamıyor leasing firması üzerinde kalıyor fakat leasing firmasında sahibi satın alan oluyor, yani borcu kalmıyor ama kanunen böyle bir kural var işte :)

    Neyse sonuç olarak bir Ankara buluşması organize etmek istiyorum. Tabiki şu havalar dahada iyileştikten sonra. Bu konu ile ilgili fikirleri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    Sevgiler, saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honda06

    Ya arkadaşlar birde şu tomtom ücretsiz güncelleme işini beceremedim bu konuda yapan varsa bilgi verirse çok sevinirirm. Özelden telini verirse arayabilirim kendisini..

    Teşekkürler.

    Yek-ka kardeş, doğru diyorsun büyütmemek lazım ama çok önyargılı davranıyoruz ya hep bu marka fanatikliği :P Ama ne yalan söyleyim kolay kolay atılmıyor bu hala accordlara bakmıyor değilim :)) ama çok çok mantıklı bir karar verdiğimin de farkındayım. Aynı paraya benzinli 2.0 motor araç alacaktım nerdeyse :)

    Ben aracımı leasing (finansal kiralama) ile aldım ve kendi firması şirketi olanlar için çok mantıklı bir alışveriş oldu çok çok uyguna geliyor araç. Tek dezavantajı aracı 2 yıl içinde satsanız dahi alan kişi üzerine alamıyor leasing firması üzerinde kalıyor fakat leasing firmasında sahibi satın alan oluyor, yani borcu kalmıyor ama kanunen böyle bir kural var işte :)

    Neyse sonuç olarak bir Ankara buluşması organize etmek istiyorum. Tabiki şu havalar dahada iyileştikten sonra. Bu konu ile ilgili fikirleri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    Sevgiler, saygılar...

    Abi güncelleme olayına gelince :) 0534-470-23-29 bu numaran ulaşırsanız detaylı şekilde anlatırım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yek_ka -- 15 Ocak 2012; 20:27:51 >




  • arkadaşlar bu güncelleme işini bende beceremedim.

    Aracımı alalı 1 hafta oldu haritayı güncellemek için tomtom home programını bilgisayarıma yükledim kartı güncellemek istediğimde şu fiyata alabilirsiniz diyor. Aracı aldığım bayii güncelleme sınırının olmadığını söylemişti. Şu an program benden ücret talep ediyor.

    Bu konuda yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.