Şimdi Ara

RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
4
Favori
95.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: acht und zwanzig

    Babamın makam aracı da latitude.Arka cam perdeliğinin dişleri kırılıyor bu doğru.Ayrıca şöför,arabanın kliması açıkken kalkışlarda zorlandığını söylemişti ve amcamda da latitude var o da aynı şeyi söyledi.

    Bu olay gerçekten yaygın galiba. 838439 milyara satılıyor ama kalite olarak eski araçların yanına yanaşamaz bu araçlar.

    Alıntıları Göster
    Bizim apartmanda vardı geçen sene 2 adet gri ve füme olarak bende bir ara heveslendim o zaman fluence vardı bende, verip bundan alayım dedim. Şimdi biri sattı diğeride satmaya çalışıyor. İkiside alt takımlardan gelen sesten ve titreşimlerden artı direksiyonun kararsızlığından çok şikayetçi. Birde yakıt olarak fluence tan oldukça fazla yakıyor benim araç 4.5 ortlamalarda iken onların 7 ortlama gösteriyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Bizim apartmanda vardı geçen sene 2 adet gri ve füme olarak bende bir ara heveslendim o zaman fluence vardı bende, verip bundan alayım dedim. Şimdi biri sattı diğeride satmaya çalışıyor. İkiside alt takımlardan gelen sesten ve titreşimlerden artı direksiyonun kararsızlığından çok şikayetçi. Birde yakıt olarak fluence tan oldukça fazla yakıyor benim araç 4.5 ortlamalarda iken onların 7 ortlama gösteriyordu.



    4.5 ortalama derken sehir ici mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: acht und zwanzig

    Babamın makam aracı da latitude.Arka cam perdeliğinin dişleri kırılıyor bu doğru.Ayrıca şöför,arabanın kliması açıkken kalkışlarda zorlandığını söylemişti ve amcamda da latitude var o da aynı şeyi söyledi.

    Bu olay gerçekten yaygın galiba. 838439 milyara satılıyor ama kalite olarak eski araçların yanına yanaşamaz bu araçlar.

    Kesinlikle katılıyorum.Eskiler şimdiki arabaları görse bunlar da araba mı hepsi plastik ve teneke diye gülerlerdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Bizim apartmanda vardı geçen sene 2 adet gri ve füme olarak bende bir ara heveslendim o zaman fluence vardı bende, verip bundan alayım dedim. Şimdi biri sattı diğeride satmaya çalışıyor. İkiside alt takımlardan gelen sesten ve titreşimlerden artı direksiyonun kararsızlığından çok şikayetçi. Birde yakıt olarak fluence tan oldukça fazla yakıyor benim araç 4.5 ortlamalarda iken onların 7 ortlama gösteriyordu.



    4.5 ortalama derken sehir ici mi ?

    Çok şehiriçi değil yani istanbulun göbeği değil. Ama fluence gerçekten çok ekonomik makinaydı. Depoyu fulle git git bitmiyordu meret bazen acaba göstergemi bozuk depo havamı yaptı diye depo kapağını açıp kapatırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Fransız Baklavası Tarifi :

    Malzemeler :

    1 Adet Kore'de tutunamamış araç
    1 Adet Baklava

    Yapılışı :

    Kore'de satılamayan araca 1 adet baklava takılır, etiketleri EU yapılır. Tatlımız servise hazır, afiyet olsun.

    Öneriler :
    Glikozlusu denk gelirse bol su için.



    Harbiden öyleymiş ya. Vay anasını, rönoya bak. Tamam alt yapısını vs al kullan ama kendine özgü bir tasarım yap yahu. Bu kadar da ucuza kaçmak olmaz diyeceğim ama rönoda olur. Her şey beklenir. Tamam röno böyle bir yol izliyor onu da anlıyorum ama röno fanatiklerini hiç anlamıyorum. Bir Türk insanı nasıl röno fanatiği olur? Ne farkı, ne üstün yanı var da fanatiği oluyorsun, övüyorsun? Büyük ihtimal ilk arabaları reno toros sıtejşın wagon'du, sonra parçası ucuz yine röno alalım diye megane vs aldılar öyle fanatik oldular bence.

    Arabanın alt yapısı Laguna zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Hafiften bir Cihan Havayolları esintisi geldi mi size de?







  • normal şeyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    normal şeyler.
    @Başlığı açan arkadaşıma direk yazıyorum umarım okursun.

    2011 Latitude araca sahibim en baz donanımını kullanıyorum. Şirket aracı aldığım için full donanıma karşıyım.

    Rakipleri Opel Insignia , Superb , Citroen c5 , Passat tarzı araçlar.

    Ben aracımı alırken en uygunuyla arasında 12.000tl fiyat farkı vardı. Aracımı 52.000TL aldım.

    Kasko rakamı , 1090tl , vergisi düşük , bakım aralıkları 20bin km ve fiyatları 300-400tl arasında gidip geliyor. Diğer markalara göre çok uygun.

    * Direksiyon sorunu malesef kronik - şikayetimi gerekli yere ilettim zaten.
    *Viraj savrulma olayına gelince servisten aradılar , güncelleme var dediler , sorun yoktu ortadan kalktı

    *Yakıt tüketimine gelince aracınıza has bir durum olabilir.

    Ben izmir şehiriçi trafiğinde ortalama hızım 28km / 32km arasında değişiyor. 980km ila 1090km kadar yol yapabiliyorum. (klima açık)

    *Gıcırtı sesleri bende yok , umarım olmaz.

    Aracımın km olarak 43250km civarına geldi.

    Uygun aldığın aracı uygun rakama satacaksın ki 2. eli olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    @Başlığı açan arkadaşıma direk yazıyorum umarım okursun.

    2011 Latitude araca sahibim en baz donanımını kullanıyorum. Şirket aracı aldığım için full donanıma karşıyım.

    Rakipleri Opel Insignia , Superb , Citroen c5 , Passat tarzı araçlar.

    Ben aracımı alırken en uygunuyla arasında 12.000tl fiyat farkı vardı. Aracımı 52.000TL aldım.

    Kasko rakamı , 1090tl , vergisi düşük , bakım aralıkları 20bin km ve fiyatları 300-400tl arasında gidip geliyor. Diğer markalara göre çok uygun.

    * Direksiyon sorunu malesef kronik - şikayetimi gerekli yere ilettim zaten.
    *Viraj savrulma olayına gelince servisten aradılar , güncelleme var dediler , sorun yoktu ortadan kalktı

    *Yakıt tüketimine gelince aracınıza has bir durum olabilir.

    Ben izmir şehiriçi trafiğinde ortalama hızım 28km / 32km arasında değişiyor. 980km ila 1090km kadar yol yapabiliyorum. (klima açık)

    *Gıcırtı sesleri bende yok , umarım olmaz.

    Aracımın km olarak 43250km civarına geldi.

    Uygun aldığın aracı uygun rakama satacaksın ki 2. eli olacak.

    Alıntıları Göster
    Ben savrulma olayını anlamadım. Nasıl bir güncelleme bunu gideriyor bu elektronik bir şey mi ki?. Esp mi devreye giriyor ki sanki güncelleme v.s. düzeltebiliyorlar yürüyen tamamen mekanik değil mi ?.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Yazık araba diye satıyorlar bunları, bilmeyen anlamayanda gidip alıyor.

    Yazık. Hala böyle yorum yapanlar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Ben savrulma olayını anlamadım. Nasıl bir güncelleme bunu gideriyor bu elektronik bir şey mi ki?. Esp mi devreye giriyor ki sanki güncelleme v.s. düzeltebiliyorlar yürüyen tamamen mekanik değil mi ?.

    Alıntıları Göster
     RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI


    Arka yürür yazılım ile iflah olmaz... Rüştünü kanıtlamamış araçlardan uzak durun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Ben savrulma olayını anlamadım. Nasıl bir güncelleme bunu gideriyor bu elektronik bir şey mi ki?. Esp mi devreye giriyor ki sanki güncelleme v.s. düzeltebiliyorlar yürüyen tamamen mekanik değil mi ?.

    Aracım 12 aydan beri bende ve 43bin km kadar kullandım.

    Bir kere bile esp ışığını yakmadı.

    Telefonda arayıp , güncelleme var dediler , zaten fabrikamızın karşısında aracı bıraktım ve sorunu hallettiler.

    Artı birşeyi mi sertleştirdiler bilemiyorum fakat arka koltukta oturunca biraz daha sert olduğunu hissediyorum aracın.

     RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI


     RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI


    Bu arada silecek kolu çalışmıyor diyenlere , konumu ve durumunu gösterecek resimler ekledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanttnc -- 20 Eylül 2012; 17:39:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Ben savrulma olayını anlamadım. Nasıl bir güncelleme bunu gideriyor bu elektronik bir şey mi ki?. Esp mi devreye giriyor ki sanki güncelleme v.s. düzeltebiliyorlar yürüyen tamamen mekanik değil mi ?.

    Aracım 12 aydan beri bende ve 43bin km kadar kullandım.

    Bir kere bile esp ışığını yakmadı.

    Telefonda arayıp , güncelleme var dediler , zaten fabrikamızın karşısında aracı bıraktım ve sorunu hallettiler.

    Artı birşeyi mi sertleştirdiler bilemiyorum fakat arka koltukta oturunca biraz daha sert olduğunu hissediyorum aracın.

     RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI


     RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI


    Bu arada silecek kolu çalışmıyor diyenlere , konumu ve durumunu gösterecek resimler ekledim

    Alıntıları Göster
    ayıp ama! bir arabaya bu kadar da vurulmaz ki...

    hiç mi iyi bir tarafı yok?

    (servis de, garanti kapsamında giderilen durumları sorun olarak saymıyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    @Başlığı açan arkadaşıma direk yazıyorum umarım okursun.

    2011 Latitude araca sahibim en baz donanımını kullanıyorum. Şirket aracı aldığım için full donanıma karşıyım.

    Rakipleri Opel Insignia , Superb , Citroen c5 , Passat tarzı araçlar.

    Ben aracımı alırken en uygunuyla arasında 12.000tl fiyat farkı vardı. Aracımı 52.000TL aldım.

    Kasko rakamı , 1090tl , vergisi düşük , bakım aralıkları 20bin km ve fiyatları 300-400tl arasında gidip geliyor. Diğer markalara göre çok uygun.

    * Direksiyon sorunu malesef kronik - şikayetimi gerekli yere ilettim zaten.
    *Viraj savrulma olayına gelince servisten aradılar , güncelleme var dediler , sorun yoktu ortadan kalktı

    *Yakıt tüketimine gelince aracınıza has bir durum olabilir.

    Ben izmir şehiriçi trafiğinde ortalama hızım 28km / 32km arasında değişiyor. 980km ila 1090km kadar yol yapabiliyorum. (klima açık)

    *Gıcırtı sesleri bende yok , umarım olmaz.

    Aracımın km olarak 43250km civarına geldi.

    Uygun aldığın aracı uygun rakama satacaksın ki 2. eli olacak.

    Alıntıları Göster
    tesekkur ederim,

    inancın olsun dümdüz yolda, hız sabitleyicisini açıyorum 60 km hızla 10 km gidiyorum inancın olsun verdiği değer 7.5 aynı değerleri fluance nin aynı motorunda denedik aynı yolda 4.5 - 5 artık araçmı ağır başka bir problemmi var anlamadım, şu anda ekranda yazan 9.2 ve 3 000 devri hiç geçmiyorum devirli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavilo

    tesekkur ederim,

    inancın olsun dümdüz yolda, hız sabitleyicisini açıyorum 60 km hızla 10 km gidiyorum inancın olsun verdiği değer 7.5 aynı değerleri fluance nin aynı motorunda denedik aynı yolda 4.5 - 5 artık araçmı ağır başka bir problemmi var anlamadım, şu anda ekranda yazan 9.2 ve 3 000 devri hiç geçmiyorum devirli

    Sansız bır araca denk gelmıssınız suan ortalama hızım 45km cıvarında ve yakıt tuketımı 5,3lt.

    Kontrol ettırın aracınızı.

    Resımlerrı koydum , sılecek problemı yok bnm araccımda , onuda ıyıce ogrenın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evrenye

    Silecek Değiştirir Ken Kaputu Açıp Öyle Silecekleri Kaldır Eski Bir Peugeot 307 Kullanıcısıyım Onda Öyleydi


    307 için kaputu kaldırmaya gerek yok.
    bende de 307 var.
    kontağı kapat. direksiyondan silecek kolunu alta doğru çek. silecekler yukarı çıkar ve bekler.
    bir kez daha alta çekersen normal pozisyonuna döner.
    kullanım kılavuzunda yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    8 litre yakması normal,
    silecek işi senin hatan,
    bose olayına şaşırmadım, autoshow 2010'da tanıttıkları arabada bile benzeri sorun vardı,

    ama yol tutuşu en kötü renault'un bile en iyi yanı Türkiye yollarına uygunluğu, yol şartlarına göre yol tutuş istikrarını korumasıdır.
    Türkiye'de renault'un tutulmasının bana göre başlıca sebeplerinden biri bu.

    Senin arabanın arka amortisörün biri patlak çıkarsa şaşırmam :)
    Birde o nasıl bir dizel sesidir öyle ya sanki 3500 motor var arabada.Bende dizel kullanıyorum ama bu zamana kadar böyle ses görmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilecan

    Birde o nasıl bir dizel sesidir öyle ya sanki 3500 motor var arabada.Bende dizel kullanıyorum ama bu zamana kadar böyle ses görmedim

    Alıntıları Göster
    2013'e giricez Renault hala kadran yapmayı öğrenemedi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek varis

    Bu adam fake yada 45 kromozomlu

    47 olmasın o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Fransız Baklavası Tarifi :

    Malzemeler :

    1 Adet Kore'de tutunamamış araç
    1 Adet Baklava

    Yapılışı :

    Kore'de satılamayan araca 1 adet baklava takılır, etiketleri EU yapılır. Tatlımız servise hazır, afiyet olsun.

    Öneriler :
    Glikozlusu denk gelirse bol su için.



    Harbiden öyleymiş ya. Vay anasını, rönoya bak. Tamam alt yapısını vs al kullan ama kendine özgü bir tasarım yap yahu. Bu kadar da ucuza kaçmak olmaz diyeceğim ama rönoda olur. Her şey beklenir. Tamam röno böyle bir yol izliyor onu da anlıyorum ama röno fanatiklerini hiç anlamıyorum. Bir Türk insanı nasıl röno fanatiği olur? Ne farkı, ne üstün yanı var da fanatiği oluyorsun, övüyorsun? Büyük ihtimal ilk arabaları reno toros sıtejşın wagon'du, sonra parçası ucuz yine röno alalım diye megane vs aldılar öyle fanatik oldular bence.

    Arabanın alt yapısı Laguna zaten.

    Bende Laguna 1 var.
    1998 model ve 145bin km'de
    20-30bin km önce alt takımdan lokurtu geliyordu 200TL falan verip yaptırdım, halen iyi.
    Yol tutuşu ve konforu ise günümüz orta sınıf arabalarına göre üst seviyelerde.
    Virajda zorlayınca önden de arkadan da kaymıyor, aşırı zorlandığında kayacaksa da dönüş çizgisine paralel bi şekilde açılıyor dışarı.
    Virajda tutamamak için özellikle uğraşmak gerek.

    Durum böyle olunca adamların 15 yıl sonra yaptıkları üst seviye arabanın virajda arkadan kopması üzerine bir şikayet tuhaf geliyor.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.