Şimdi Ara

RENAULT LATITUDE 1.5 FULL PROBLEMLERİ VE PİŞMANLIKLARI (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
4
Favori
95.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sileceklerin kaldırılması mondeolardaki gibi olabilir mi acaba?Mondeolarda bakım modu var ve stop ettikten sonra silecek koluna basılı tutunca silecekler orta konuma geliyor ve bu şekilde kaldırılabiliyor.Aksi halde dediğiniz gibi kaputa denk geldiği için kaldırılamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fk 1000

    Yani yazmayım yazmayım dedim. Yine dayanamadım yazıyorum. Forumlara çok sık yazan birisi değilim. Seviyeli tartışma olur, bilgi paylaşımı olur, şikayet paylaşımı olur. Forum zaten bunun için var. Ancak BAZILARININ YAZDIĞI GİBİ HERŞEYE ÖN YARGILI YAKLAŞILAMAZ. Ben özellikle hem olumlu hem de olumsuz yönde MARKA FANATİKLİĞİ yapanlara kıl olurum. (Ör: A markası araba mı yapıyor? Teneke. Yada B markasının adı yeter ne yapsa en iyi odur yenisini yapıncaya kadar gibi sığ yaklaşımlar.)

    Öncelikle şunu belirteyim benim Latitude aracım yok. Ancak hem bir akrabamın bu araçtan var ve hem de işim gereği çok sık bu aracı kullanıyorum.

    1) Silecek olay olmuş o zaman buradan başlayım. Daha önceleri lüks segmentlerde yapılan sileceğin kaput önünde gizlenmesi uygulaması giderek yaygınlaşmaktadır. Nedeni sileceklerden gelecek rüzgar sesinin önlenmesi ve aracın aerodinamiğine katkısıdır. yani Latitude aracında sileceğin (kaldı ki sadece 1 tanesi direkt kaldırılamıyor, diğeri kalkıyor.) kaldırılamıyor oluşu BİR EKSİKLİK DEĞİL ÖZELLİKTİR. Ayrıca aracın kullanım kitapçığında nasıl kaldırılacağı da açıkça belirtilmektedir. Her halde camın üstüne kabak gibi koymak mühendislik olarak çok zor olmasa gerek. Ama bazıları bu işi bilen mühendislerden daha iyi biliyor galiba. Hangi marka olursa olsun aracı kullanmadan önce kullanım kitapçığı okunmalıdır. Hele Latitude gibi bol teknolojili bir aracın kullanım kitapçığı MUTLAKA okunmalıdır.

    2) Latitude’de ön yolcu kemer uyarı sisteminin bulunmamasının mantığını hala anlayabilmiş değilim. Büyük bir EKSİKLİK. Herhalde bu araca binenler çok bilinçli olur takar diye düşündüler

    3) Benim kullandığım araç (yaklaşık 1,5 yıllık bir araç) devamlı güneş altında kalmasına rağmen direksiyon soyulması gibi bir problem bulunmamaktadır. Direksiyon soyulması güneş ile ilgili değildir. Elinizde kalan yüksek oranlı alkol ile ilgilidir. Kolonya, parfüm vb. kullanımından sonra elinizde alkol kalıntısı kalır ve direksiyon ile temas ederse, bu problem olarak ortaya çıkar. O yüzden ben hep parfüm ve kolonya kullandıktan sonra ellerimi yıkarım. Zaman içinde bir çok araçta hatta TR’de kaliteli olarak kabul gören modellerde bile benzer problemin olduğunu gördüm. Ancak bu kadar kısa sürede alkolde olsa Latitude’ün direksiyonu soyuluyorsa burada bir problem var demektir.

    4) Şunu diyebilirsiniz. Renault’un uzun dönemde kalitesi ne olur. İlk günkü kalitesini koruyabilir mi? Konforu devam eder mi? Böyle derseniz size hak veririm. Bende genelde bu açıdan çok umutlu olmam Fransız araçlarından. Konuyu açan arkadaş aracında sorun yaşamış olabilir. Aracında şansızlıklar yaşamış olabilir. Onun yorumlarına saygı duymakla beraber, diğer Latitude araçlarına genelleme yapılmasına katılmıyorum. Çünkü benim kullandığım araçta şuan için konfor yönünden ne bir olumsuzluk, ne de bir azalma var. Belki zaman geçtikçe Renault ile ilgili bu olumsuz algı değişir. Bunu zaman ortaya koyacak. Bu nedenle HER ŞEYE EN BAŞTAN YAPILAN TOPTANCI BİR KARALAMAYA karşıyım.

    5) Birisi demiş ki; bu arabayı araçtan anlamayanlar alıyor. Zaten 2. el satış fiyatı da düşük demiş. Ben bu arkadaşa gülüyorum sadece. Bi zahmet Latitude kaç TL etiket fiyatı ile TR piyasasına giriş yapmış bir araştırsın. (kaldı ki satışında bayiler liste fiyatından indirim de yaptılar.) Şuan satanların çoğunun aracı kullandığı sürenin yanında kar ile aracını sattığını görürler. Ayrıca ben akrabamdan biliyorum kesinlikle 2. el kaygısıyla araç almaz. Aracını götürür bayiye farkını verir, yenisini alır. Zaten ülkemizde D segmenti SIFIR ARAÇ alanların ÇOĞUNLUĞU ORTANIN ÜSTÜ GELİR DÜZEYİNE sahip kişilerdir. O yüzden üçe beşe bakmazlar.

    6) Birisi Latitude satmıyor demiş. Evet D segmenti araç ülkemiz gelir düzeyine göre pahallı olduğu için az satar. Örneğin D segmentinde en çok satan Passat’ın 4 katı Polo satılıyor. Şimdi Polo çok sattığı için Passat’tan daha mı üstün oluyor. Ayrıca Passat satış rakamını ayrı tutarsak (bol filo satışı ve ülkemizde anlamsız bir prestij algısı olduğundan) diğer hangi D segment araç Latitude’den veya D segmenti Fransız araçlarından kat kat fazla satıyor? Mondeo mu? İnsignia mı? Accort mu? Avensis mi? Mazda 6 mı? Volvo S60 mı?

    7) Bence D segmenti araç HANGİ MARKA OLURSA OLSUN altındaki segmentlerde ki araçlarla konfor ve kalite yönünden kıyaslanamaz bile. O yüzden alt segmentlerde bulunan araçlarla saçma sapan kıyaslamalar yapmayalım. Komik oluyor ve “KEDİ UZANAMADIĞI CİĞERE MUNDAR DERMİŞ” durumu ortaya çıkıyor.

    8) D segmenti hangi araç hafif? Birisi yazmış Fluence Latitude’den az yakıyor diye. Tabi ki az yakacak Latitude’den. 1.500 kg ağırlığı var Latitude’ün. arada yaklaşık 200-250 kg var. Ayrıca abartılacak bir yakıt tüketim farkı da yok. 105 bg güce sahip Fluence yaklaşık 0,5-1 lt daha az yakar şehir içinde. Şehir dışında çok fark yok aralarında. Bizzat denenmiştir. Birde Fluence’ın 90 bg olanları var. Gitmeyen ama koklayan modeli. Onlar baya az yakıyor. Ama gelen geçer, giden geçer yanınızdan. Ayrıca 75 bg‘lik Dacia Logan’da 90 bg’lik Fluence’den az yakıyor. O zaman senin için yakıt ön planda ve tek kriter ise gidip Logan alacaksın. Kıyaslamaların mantıklı olması lazım. Bakın size mantıksız bir kıyaslama örneği yaptım. Niye segmentler farklı.

    9) Latitude Koreli Samsung ile ortak üretimdir. SM5 olarak bilinir doğru. Zaten Samsung araçların büyük bir kısmı Renault tarafından tasarlandı. Araç tamamen Kore tasarımı olsa ne olacak yani. Kötü araç mı olacak. Buradan nereye varılmaya çalışılıyor anlayamadım. O açıdan bakarsak Ford Focus’da yıllardır bir TÜRK tarafından tasarlanıyor. Focus’u bir alman tasarlamadı diye kötü araç mı diyeceğiz şimdi. ÇOK BASİT BİR KARALAMA YÖNTEMİ BU. Peki satış adetinden yola çıkarsak, TR’de devamlı satışları üst düzey olan Fluence nedir? Fluence’de Samsung SM3‘dür. Millet koşa koşa renault’u tercih ederek Koreli Fluence’yi alıyorda, renault’u tercih etmişken ve gözü Latitude iken niye tercih etmesin. (Anlayın artık D segmenti satış adetlerinin gelir durumu ile doğrudan ilgili olduğunu. Bundan 15 yıl önce sokaklarda kaç tane D segmenti araç görürdünüz, bugün kaç tane görüyorsunuz. Halkın geliri arttıkça lüks harcaması da artar.)

    10) Evet Latitude 'ın yol tutuşu ile ilgili problem vardı.” Var” demiyorum, “Vardı” diyorum çünkü bir çok Latitude araca periyodik bakımında TÜRKİYE 'ye uygun güncel ayarlar yetkili servisler tarafından yapıldı ve PROBLEM ÇÖZÜLDÜ. neydi problem; araçta renault'un TR'deki hiç bir modelinde bulunmayan daha önceden lüks segmentte bulunan TAM BAĞIMSIZ AMORTİSÖR SİSTEMİNİN OLMASI ve ayarlarının KONFOR ODAKLI OLARAK AVRUPA YOLLARINA göre ayarlanmış olması idi. Adamlar aracın hızlı giderken TR yollarındaki gibi garip çukurlara bir anda girebileceğini ön görememişler. Evet bu TR için önemli bir hata. Ancak bu aracın yeni çıkmış bir araç olduğunu unutmamak lazım. Tekerlerin açıları ile ilgili yapılan ayarlama ile bu problem çözülmüştür. Latitude’den bu yönde şikayeti olanlar bir yetkili servise uğrasınlar. Problemin çözüldüğünü görecekler.

    11) Herhangi bir teknik bilgisi olmadan, her fırsatta FRAZSIZ ARABALARI şöyle kötü, böyle sağlam değil, güvenli değil vb. şeklinde, kulaktan dolma veya forumlardan sağdan soldan edinilme doğruluğu belli olmayan bilgiler ile yapılan yorumlar gerçekleri tam olarak yansıtmamaktadır. Ben Fransız araçları 1 numaradır, mükemmeldir demiyorum. Araçları eleştirebilirsiniz. Ama eleştirirken olmayan şeylerle saçmalamayalım. Yok tenekeden, yok çöp kutusu gibi vb. şeyler. Güvenlikse araştırın bakalım EURONCAP testleri başladığında en çok modeli ile 5 yıldız alan firma hangisidir?

    Oturduğu yerden sallayan arkadaşlara diyorum ki: bir aracın EN ÇOK ARIZA ÇIKARMA POTANSİYELİ OLAN KISMI MOTORUDUR. Bu yönden bakacak olursak en sağlam, en az yakıt tüketen DÜŞÜK HACİMLİ dizel motorlar FRANSIZ ARAÇLARINDA vardır. Bu nedenle Fransız üreticiler BEDELİNİ ÖDEYEN diğer otomobil üreticileri ile bu motorları paylaşıyorlar. Aşağıda örneklendiriyorum. Herhalde kötü olduğu için bu markalar bu motorları almıyordur. Bakın örnekler arasında bu başlıkta belirtilen ve hayran olunan VOLVO ve JAPON araçları da var.

    - PSA grubunun dizel motorunu kullananlar (Volvo, Ford, BMW (yeni 3.16 dizel), Mazda 3, Mitsubishi (dizel outlander))

    - Renault dci dizel motorunu kullananlar ( Nissan, Mercedes (yeni çıkacak CİTAN modeli), renault’un YENİ 1.6 dci motorunun Mercedes tarafından B ve C kasalarına konulmak üzere istendiği yönünde haberler vardır.)

    Bu firmalar sağlam olmayan FRANSIZ MOTORLARINI kullanacak kadar aptal olacak, SADECE FORUMLARDA KARALAMA İŞİ OLAN BİR GRUP AKILLI OLACAK. HEMDE KLAVYE BAŞINDAN!

    BANA BURADAN FRANSIZLARIN REKLAMINI YAPTIRIR GİBİ YAZI YAZDIRDINIZYA HELAL OLSUN.

    AMA HAKSIZLIĞA GELEMEM...

    KEŞKE BUNLARI YAPAN BİR TÜRK OTOMOBİL MARKASI OLSAYDI VE ÜRETTİKLERİYLE HAKETSEYDİDE ONA DAHA FAZLASINI YAZSAYDIM.

    Herkese iyi günler…


    simdiye kadar okudugum en iyi yazılardandı . tesekkürler




  • Orijinalden alıntı: tavilo





    bakıyorum 2 günde imlanı geliştirmişsin feyk arkadaş
    sen kaale alınacak biri bile değilsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    @baybars_

    bu konudaki aldığın cevaplar sana yetermi konuyu açan adamı bile ne hale getirdin .


    sen hala ne konuşuyorsun konuyu açanla akrabalığınmı var
    bir hafta önce her kelimeyi yanlış yazan birinin 1 haftada düzgün imla ile cevap vermesi sana garip gelmemiştir
    bundan sonra muhatabım değilsin senin gibilere cevap vermekle zaman harcayamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: fk 1000

    Yani yazmayım yazmayım dedim. Yine dayanamadım yazıyorum. Forumlara çok sık yazan birisi değilim. Seviyeli tartışma olur, bilgi paylaşımı olur, şikayet paylaşımı olur. Forum zaten bunun için var. Ancak BAZILARININ YAZDIĞI GİBİ HERŞEYE ÖN YARGILI YAKLAŞILAMAZ. Ben özellikle hem olumlu hem de olumsuz yönde MARKA FANATİKLİĞİ yapanlara kıl olurum. (Ör: A markası araba mı yapıyor? Teneke. Yada B markasının adı yeter ne yapsa en iyi odur yenisini yapıncaya kadar gibi sığ yaklaşımlar.)

    Öncelikle şunu belirteyim benim Latitude aracım yok. Ancak hem bir akrabamın bu araçtan var ve hem de işim gereği çok sık bu aracı kullanıyorum.

    1) Silecek olay olmuş o zaman buradan başlayım. Daha önceleri lüks segmentlerde yapılan sileceğin kaput önünde gizlenmesi uygulaması giderek yaygınlaşmaktadır. Nedeni sileceklerden gelecek rüzgar sesinin önlenmesi ve aracın aerodinamiğine katkısıdır. yani Latitude aracında sileceğin (kaldı ki sadece 1 tanesi direkt kaldırılamıyor, diğeri kalkıyor.) kaldırılamıyor oluşu BİR EKSİKLİK DEĞİL ÖZELLİKTİR. Ayrıca aracın kullanım kitapçığında nasıl kaldırılacağı da açıkça belirtilmektedir. Her halde camın üstüne kabak gibi koymak mühendislik olarak çok zor olmasa gerek. Ama bazıları bu işi bilen mühendislerden daha iyi biliyor galiba. Hangi marka olursa olsun aracı kullanmadan önce kullanım kitapçığı okunmalıdır. Hele Latitude gibi bol teknolojili bir aracın kullanım kitapçığı MUTLAKA okunmalıdır.

    2) Latitude’de ön yolcu kemer uyarı sisteminin bulunmamasının mantığını hala anlayabilmiş değilim. Büyük bir EKSİKLİK. Herhalde bu araca binenler çok bilinçli olur takar diye düşündüler

    3) Benim kullandığım araç (yaklaşık 1,5 yıllık bir araç) devamlı güneş altında kalmasına rağmen direksiyon soyulması gibi bir problem bulunmamaktadır. Direksiyon soyulması güneş ile ilgili değildir. Elinizde kalan yüksek oranlı alkol ile ilgilidir. Kolonya, parfüm vb. kullanımından sonra elinizde alkol kalıntısı kalır ve direksiyon ile temas ederse, bu problem olarak ortaya çıkar. O yüzden ben hep parfüm ve kolonya kullandıktan sonra ellerimi yıkarım. Zaman içinde bir çok araçta hatta TR’de kaliteli olarak kabul gören modellerde bile benzer problemin olduğunu gördüm. Ancak bu kadar kısa sürede alkolde olsa Latitude’ün direksiyonu soyuluyorsa burada bir problem var demektir.

    4) Şunu diyebilirsiniz. Renault’un uzun dönemde kalitesi ne olur. İlk günkü kalitesini koruyabilir mi? Konforu devam eder mi? Böyle derseniz size hak veririm. Bende genelde bu açıdan çok umutlu olmam Fransız araçlarından. Konuyu açan arkadaş aracında sorun yaşamış olabilir. Aracında şansızlıklar yaşamış olabilir. Onun yorumlarına saygı duymakla beraber, diğer Latitude araçlarına genelleme yapılmasına katılmıyorum. Çünkü benim kullandığım araçta şuan için konfor yönünden ne bir olumsuzluk, ne de bir azalma var. Belki zaman geçtikçe Renault ile ilgili bu olumsuz algı değişir. Bunu zaman ortaya koyacak. Bu nedenle HER ŞEYE EN BAŞTAN YAPILAN TOPTANCI BİR KARALAMAYA karşıyım.

    5) Birisi demiş ki; bu arabayı araçtan anlamayanlar alıyor. Zaten 2. el satış fiyatı da düşük demiş. Ben bu arkadaşa gülüyorum sadece. Bi zahmet Latitude kaç TL etiket fiyatı ile TR piyasasına giriş yapmış bir araştırsın. (kaldı ki satışında bayiler liste fiyatından indirim de yaptılar.) Şuan satanların çoğunun aracı kullandığı sürenin yanında kar ile aracını sattığını görürler. Ayrıca ben akrabamdan biliyorum kesinlikle 2. el kaygısıyla araç almaz. Aracını götürür bayiye farkını verir, yenisini alır. Zaten ülkemizde D segmenti SIFIR ARAÇ alanların ÇOĞUNLUĞU ORTANIN ÜSTÜ GELİR DÜZEYİNE sahip kişilerdir. O yüzden üçe beşe bakmazlar.

    6) Birisi Latitude satmıyor demiş. Evet D segmenti araç ülkemiz gelir düzeyine göre pahallı olduğu için az satar. Örneğin D segmentinde en çok satan Passat’ın 4 katı Polo satılıyor. Şimdi Polo çok sattığı için Passat’tan daha mı üstün oluyor. Ayrıca Passat satış rakamını ayrı tutarsak (bol filo satışı ve ülkemizde anlamsız bir prestij algısı olduğundan) diğer hangi D segment araç Latitude’den veya D segmenti Fransız araçlarından kat kat fazla satıyor? Mondeo mu? İnsignia mı? Accort mu? Avensis mi? Mazda 6 mı? Volvo S60 mı?

    7) Bence D segmenti araç HANGİ MARKA OLURSA OLSUN altındaki segmentlerde ki araçlarla konfor ve kalite yönünden kıyaslanamaz bile. O yüzden alt segmentlerde bulunan araçlarla saçma sapan kıyaslamalar yapmayalım. Komik oluyor ve “KEDİ UZANAMADIĞI CİĞERE MUNDAR DERMİŞ” durumu ortaya çıkıyor.

    8) D segmenti hangi araç hafif? Birisi yazmış Fluence Latitude’den az yakıyor diye. Tabi ki az yakacak Latitude’den. 1.500 kg ağırlığı var Latitude’ün. arada yaklaşık 200-250 kg var. Ayrıca abartılacak bir yakıt tüketim farkı da yok. 105 bg güce sahip Fluence yaklaşık 0,5-1 lt daha az yakar şehir içinde. Şehir dışında çok fark yok aralarında. Bizzat denenmiştir. Birde Fluence’ın 90 bg olanları var. Gitmeyen ama koklayan modeli. Onlar baya az yakıyor. Ama gelen geçer, giden geçer yanınızdan. Ayrıca 75 bg‘lik Dacia Logan’da 90 bg’lik Fluence’den az yakıyor. O zaman senin için yakıt ön planda ve tek kriter ise gidip Logan alacaksın. Kıyaslamaların mantıklı olması lazım. Bakın size mantıksız bir kıyaslama örneği yaptım. Niye segmentler farklı.

    9) Latitude Koreli Samsung ile ortak üretimdir. SM5 olarak bilinir doğru. Zaten Samsung araçların büyük bir kısmı Renault tarafından tasarlandı. Araç tamamen Kore tasarımı olsa ne olacak yani. Kötü araç mı olacak. Buradan nereye varılmaya çalışılıyor anlayamadım. O açıdan bakarsak Ford Focus’da yıllardır bir TÜRK tarafından tasarlanıyor. Focus’u bir alman tasarlamadı diye kötü araç mı diyeceğiz şimdi. ÇOK BASİT BİR KARALAMA YÖNTEMİ BU. Peki satış adetinden yola çıkarsak, TR’de devamlı satışları üst düzey olan Fluence nedir? Fluence’de Samsung SM3‘dür. Millet koşa koşa renault’u tercih ederek Koreli Fluence’yi alıyorda, renault’u tercih etmişken ve gözü Latitude iken niye tercih etmesin. (Anlayın artık D segmenti satış adetlerinin gelir durumu ile doğrudan ilgili olduğunu. Bundan 15 yıl önce sokaklarda kaç tane D segmenti araç görürdünüz, bugün kaç tane görüyorsunuz. Halkın geliri arttıkça lüks harcaması da artar.)

    10) Evet Latitude 'ın yol tutuşu ile ilgili problem vardı.” Var” demiyorum, “Vardı” diyorum çünkü bir çok Latitude araca periyodik bakımında TÜRKİYE 'ye uygun güncel ayarlar yetkili servisler tarafından yapıldı ve PROBLEM ÇÖZÜLDÜ. neydi problem; araçta renault'un TR'deki hiç bir modelinde bulunmayan daha önceden lüks segmentte bulunan TAM BAĞIMSIZ AMORTİSÖR SİSTEMİNİN OLMASI ve ayarlarının KONFOR ODAKLI OLARAK AVRUPA YOLLARINA göre ayarlanmış olması idi. Adamlar aracın hızlı giderken TR yollarındaki gibi garip çukurlara bir anda girebileceğini ön görememişler. Evet bu TR için önemli bir hata. Ancak bu aracın yeni çıkmış bir araç olduğunu unutmamak lazım. Tekerlerin açıları ile ilgili yapılan ayarlama ile bu problem çözülmüştür. Latitude’den bu yönde şikayeti olanlar bir yetkili servise uğrasınlar. Problemin çözüldüğünü görecekler.

    11) Herhangi bir teknik bilgisi olmadan, her fırsatta FRAZSIZ ARABALARI şöyle kötü, böyle sağlam değil, güvenli değil vb. şeklinde, kulaktan dolma veya forumlardan sağdan soldan edinilme doğruluğu belli olmayan bilgiler ile yapılan yorumlar gerçekleri tam olarak yansıtmamaktadır. Ben Fransız araçları 1 numaradır, mükemmeldir demiyorum. Araçları eleştirebilirsiniz. Ama eleştirirken olmayan şeylerle saçmalamayalım. Yok tenekeden, yok çöp kutusu gibi vb. şeyler. Güvenlikse araştırın bakalım EURONCAP testleri başladığında en çok modeli ile 5 yıldız alan firma hangisidir?

    Oturduğu yerden sallayan arkadaşlara diyorum ki: bir aracın EN ÇOK ARIZA ÇIKARMA POTANSİYELİ OLAN KISMI MOTORUDUR. Bu yönden bakacak olursak en sağlam, en az yakıt tüketen DÜŞÜK HACİMLİ dizel motorlar FRANSIZ ARAÇLARINDA vardır. Bu nedenle Fransız üreticiler BEDELİNİ ÖDEYEN diğer otomobil üreticileri ile bu motorları paylaşıyorlar. Aşağıda örneklendiriyorum. Herhalde kötü olduğu için bu markalar bu motorları almıyordur. Bakın örnekler arasında bu başlıkta belirtilen ve hayran olunan VOLVO ve JAPON araçları da var.

    - PSA grubunun dizel motorunu kullananlar (Volvo, Ford, BMW (yeni 3.16 dizel), Mazda 3, Mitsubishi (dizel outlander))

    - Renault dci dizel motorunu kullananlar ( Nissan, Mercedes (yeni çıkacak CİTAN modeli), renault’un YENİ 1.6 dci motorunun Mercedes tarafından B ve C kasalarına konulmak üzere istendiği yönünde haberler vardır.)

    Bu firmalar sağlam olmayan FRANSIZ MOTORLARINI kullanacak kadar aptal olacak, SADECE FORUMLARDA KARALAMA İŞİ OLAN BİR GRUP AKILLI OLACAK. HEMDE KLAVYE BAŞINDAN!

    BANA BURADAN FRANSIZLARIN REKLAMINI YAPTIRIR GİBİ YAZI YAZDIRDINIZYA HELAL OLSUN.

    AMA HAKSIZLIĞA GELEMEM...

    KEŞKE BUNLARI YAPAN BİR TÜRK OTOMOBİL MARKASI OLSAYDI VE ÜRETTİKLERİYLE HAKETSEYDİDE ONA DAHA FAZLASINI YAZSAYDIM.

    Herkese iyi günler…


    simdiye kadar okudugum en iyi yazılardandı . tesekkürler

    +1905

    Tek kelime ile mukemmel olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    @baybars_

    bu konudaki aldığın cevaplar sana yetermi konuyu açan adamı bile ne hale getirdin .


    sen hala ne konuşuyorsun konuyu açanla akrabalığınmı var
    bir hafta önce her kelimeyi yanlış yazan birinin 1 haftada düzgün imla ile cevap vermesi sana garip gelmemiştir
    bundan sonra muhatabım değilsin senin gibilere cevap vermekle zaman harcayamam

    Ne akrabalığım olacak .

    Senin renault ilemi bir akrabalığın mı var , ne anlamadım inanmak bu kadar zor olsa gerek .

    Tamam sus .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea



    Fransız işte...

    5.vites resmen kötülemek istemiş reno yu .Megane 2 nizle bir servise uğradınızmı direksiyonu tam kırık vaziyette far hazenesine rahatlıkla ulaşabildiklerini göreceksiniz.




  • bende latıtude aldım bu arada silgilere gelince kullanım kulavızında var araba çalışmaz durumdayken yani yarım kontaktayken silgi koluna 2 kez dokun kalkıp bakım moduna geçiyor. yani latitude son teklonojik bir araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarkGuardian-53 -- 14 Kasım 2012; 17:55:56 >
  • hafta sonu ford ve honda servislerine uğradık,
    yeni civic , denildiği gibi, hormonlu city olmuş,
    tam bir hayal kırıklığı.
    madem 5 yıl sonra yeniliyorsun, bari akkord a benzetmeye çalışır insan.
    tam anlamıyla hormonlu city.
    hatta bunu yeni city diye satsalardı daha mantıklı iş yapmış olurlardı.
    full civic otomatic için 50500 tl fiyat ama hala 5 vites.
    mondeo 1.6 dizel 59000 tl, , makyaj ile biraz iyileştirmeler olmuş ama 2007 nin kasası.
    yakında yeni kasa geliyor olması bizi tereddüt de bıraktı.
    bir de latitud e bakalım dedik,
    eleman 1.5 motorun diğer markalardan %30 daha az yaktığını söyledi. 4,5 lt yakıtı varmış.
    halbuki ortalama 5 litre yazıyor, mondeo 4.9 lt dedik, mors oldu.
    araç içi kaliteli ve gösterişli duruyor, samsung sm5 orjinli olduğu hissettiriyor kendini.
    ama arka koltuğa bir oturdum,
    başım tavana değdi, sıkıldım boğuldum adeta.
    bir de utanmadan arkaya da sunrof koymuşlar.
    eleman dediki sizden başka şikayetçi olan olmadı,
    nasıl olmaz dedim demekki arkaya hiç binmemişler, tekrar bindim gösterdim.
    halbuki boyum 1.80 bile değil, kilom 90 civarı.
    mondeo da arkası da çok genişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3rgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea



    Fransız işte...

    5.vites resmen kötülemek istemiş reno yu .Megane 2 nizle bir servise uğradınızmı direksiyonu tam kırık vaziyette far hazenesine rahatlıkla ulaşabildiklerini göreceksiniz.

    kesinlikle markayı kötülemek için yapmış fıfth gear programı ben bile eski megan aracımın ampülünü 2 dakikada değiştiriyordum lastiği tam kırdıktan sonra rahatlıkla değiştirilebiliyor.




  • renonun hiç bir D sınıf aracı tutmadı zaten Lati dahil.
  • Reno ilk önce 1.6dci motorunu lati ye koysun 1.5 dci ivedilikle kaldırsın ki d segmenti araç sonucta ama hemen nissana vermiş saglık olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavilo

    Değerli Arkadaşlar,

    Tam olarak 2011 Mayıs ayında latitude araç satın aldım bununla iligili memnuniyetsizliğimi paylaşmak istiyorum öncelikle araçla ilgili bilgileri paylaşayım.

    RENAULT LATITUDE
    GRI
    1.5 dCi 110 bg
    CAM TAVAN
    NAVIGASYON
    BOSS MUZİK SİSTEMİ
    GERİ GÖRÜŞ KAMERASI
    DERİ KOLTUK
    ISITMALI KOLTUK
    UC BOLGE KLIMA
    VIRAJLARDA DONEN FARLAR V.S.

    EVET, YAKLAŞIK 18 AYDIR KULLANMAKTA OLDUĞUM ARACIN ÖNCELİKLE YAKINTINDAN BAHSEDEYİM, HERKES BİLİRKİ KATOLOGTAKİ YAKIT DEĞERLERİ İLE GERÇEK ANLAMDAKİ YAKIT DEĞERLERİ FARKLILIK GÖSTERİR AMA BU MAKUL BİR SEVİYEDE GERÇEKLEŞİR, BENİM ARACIMDA KATALOG DEĞERİ ORTALAMA 5 OLARAK BELİRTİRKEN GERÇEK ANLAMDA 8 LT YAKIYOR, BENİM İYİ KULLANAMADIĞIMI DÜŞÜNEBİLİRSİNİZ, SERVİSE GÖTÜRDÜM VE YETKİLİ USTAYLA UZUN BİR TEST YAPTIK Kİ GÖRSENİZ GÜLMEKTEN ÖLÜRSÜNÜZ OLE TİTİZ KULLANIYKİ AMA MALESEF 7.4 UN ALTINA İNEMEDİĞİ GİBİ BU ORAN HİÇ GERÇEKÇİ DEĞİL ÇÜNKÜ YAPTIĞIMIZ TESTİN KULVARI ŞEHİRLER ARASI FORMATINDAYDI YANİ HİÇ IİIĞA TAKILMADAN DURMADAN 30 KM GİTTİK GELDİK, HERNEYSE BAHSETTİĞİM GİBİ YAKIT ANLAMAINDA SINIFTA KALDI,

    2: ARAÇIN FABRIKASYON BİR PROBLEMİ OLDUĞUNU SERVİSE GİDİNCE ANLATTILAR, (BEN GİTMESEM ÇAĞIRMAYACAKLAR) ARAÇ 60 KM ÜZERİNDE KAÇLA GİDERSENİZ GİDİN EN UFAK BİR ÇUKUR V.B. GEÇERKEN TABİRİ CAİZSE KIÇI ATIYOR , SUREKLİ SAVRULOY VE TOPARLAMAK HAKKATEN SIKINTI VE ZOR Kİ BEN ŞEHİRLER ARASI ORTALAMA 150 160 KM GİDİYORUM BU HIZLARDA DEFALARCA KAZA RİSKİ ATLATTIM, İNANILMAZ DERECEDE SAVRULUYOR, VELHASIL SERVİSE GİDİNCE BUNUN KALİBRASYON HATASI OLDU CİHAZA GİRİP TEKRAR KALİBRE ETMELERİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLERKİ BUNU YAPTIKTAN SONRA YEPYENİ BİR ARAÇ OLDU, ARABA YOLA OTURDU GERÇEKTEN... FAKAAAT BUSEFERDE BİR FABRİKASYON HATA DAHA İSTİHBARATINI İZMİR BAYİSİNDEN ALDIM SAÇMA SAPAN YERSİZ GELEN SESLER VAR ARAÇTA VİRAJLARDA HANİ ROT BAŞLARI ÖLÜRDE KRONİK BİR SES ÇIKARTI AYNE O ŞEKİLDE, BUNUDA ARŞTIRDIĞIMDA YİNE RENAULTLARDA KRONİK HATA "DENGE ÇUBUKLARI" DEĞİŞMESİ GERİYOY, ONUDA BEKLİYORUZ SİPARİŞ VERİLDİ GELECEK İNŞALLAH,

    3: MÜZİK SİSTEMİNİN İŞLETİM SİSTEMİ (NAVİGASYONDEĞİL ) DENGESİZ ÇALIŞAN İŞLETİM SİSTEMİ VAR Kİ TLF REHBERİNİ SAĞLIKLI BİR ŞEKİLDE ATAMADIM BİR TÜRLÜ Kİ BAKMAYIN ELEKTRONİĞE HAKİMİMDİR, DELİSİYİMDİR YANİ, BENİ ÇOK ZORLADI Kİ HALA REHBER AKTARAMDIM,

    4: BOSS MUZİK SİSTEMİ DİYORUZ AMA ÖN SOL TWİTER CIZIRTI YAPIYOR SERVİSE GİTTİK CIZIRTI TESPİT EDİLDİ 2 AYDIR TWİTER GELECEK AMA BU ARADA BEN BAŞKA KURUMSAL BİR MÜZİK SİSTEMLERİ MAĞASASINDAN, TEİTER TAKTIRDIM CIZIRTI DEVAM EDİYOR UZMANIN DEDİĞİNE GÖRE BAGAJDAKİ ANFİDEN MİŞ, BAKALIM KENDİ SERVİSİM TWİTERI TAKTIĞINDA BU SORUNA NASIL BİR CÖZÜM BULACAKLR.


    5: HİÇ SİLECEK LASTİĞİ DEĞİŞTRİRKEN KIPKIRMIZI KESİLDİNİZMİ, MUHTEMELEN BUDA FABRİKA HATASI, SİLECEĞİ DİKLEŞTİREMİYORSUNUZ LATİTUDEDE ÇÜKÜ ÖN KAPUTUN BİRLEŞTİĞİ YERE DENK GELİYOR BİRAZ ZORLARSANIZ CİDDİ BİR CİZİKLE KALDIRABİLİRSİNİZ, AMA BU O KADAR ZORKİ CİZİĞİ GÖZE ALSANIZ BİLE DİK KALMIYOR KAPUT UN BASKISI SONUCUNDA , BENDE OLDUĞU GİBİ UCUNDA SİLECEK YOKKKEN DİKLEŞTİRDİM TAM YENİSİNİ TAKACAMKİ GÜÖMMMMMM METAL KISMI CAMI PATLATTI :-) MALESEF BÖLE SALAK Bİ ŞEY.

    6: 18 AY BOYUN ÖN KAPUTU SADECE SU DOLDURMAK İÇİN AÇTIM BUNUDA TOPLASANIZ 18 DEFA FALAN OLSA GEREK, BU BUGUN KAPUT KAPAĞINI KALTIRDIĞIM DA ONU AÇIK TUTAN AMARTİSÖLER KAPUT U TUTAMIYOR ÖLMÜŞ, KÜT DİYE GERİ DÜŞÜYOR... BU KADAR ADİ BİR MALZEME


    7: DİREKSİYON SİMİDİM Kİ (ARAÇTA UV CAM FİLMİ VARDIR) KAVLADI HER YERİ O DERİ DİREKSİYONDAN ESER KALMADI,

    8:HANİ KIYASLAMA OLMASIN AMA FLUANCE MEGANE DE BİLE HATTA ALT SINIF ARAÇLARDA BİLE EMNİYET KEMERİ SİNYALİ (YOLSU İÇİN) LATİTUDE DE YOK :-)

    9:REKLAMLARDA EN ÇOK VURGULANAN ÖZELLİKLERİNDEN BİRİSİDE KOKU "PARFUM" ŞİMDİ BUNU KARTUŞU 2 TANE ALIYOR, VE YANLIŞ HATIRLMIYOSAM HER BİRİ 25 TL GİBİ FAHİŞ BİRR FİYATTAN SATILIYOR Kİ KOKUYI SADECE TAKTIKTAN 1 HAFTA SONRASINA KADAR ALABİLİYORSUNUZ. ONDAN BİTTİ KOKU MOKU YOK....

    10: MASAJ KOLTUGU NE MASAJ NE MASAJ, TAMAM BİR TAILAND LI MASOZ KADAR BEKLENTİM YOK AMA ÇOK SAÇMA BİR MANTIĞI VAR, BAŞKA ARAÇLARDA TECRÜBE EDİNMEDİĞİM İÇİN ÇOK BİR ŞEY DİYEMİYORUM AMA HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR VALLA, KULLANMIYORUM, ARKANIZDA 3 TAN BALON KOYMUŞLAR SIRAYLA ŞİŞİP ŞİŞİP İNİYOR...

    11:ARKA PENCERE PERDELİRİ KAPALIYKEN SAKIN HAAA PENCEREYİ AZICIK BİLE AÇMAYIN ÇAT DİYE TUTUNDUĞU PLASTİK KLİTLE BERABER AŞŞAĞI İNİYOR,...

    12 EMİN OLUN ŞÖLE BİR 5 MADDE DAHA YAZABİLİRİM AMA BENCE BUKADAR YETERLİ


    EVET BU ARACI DÜŞENEN ARKADAŞLARA UMARIM FAYDASI OLMUŞTUR BU BİLGİLERİN, BEN ŞU ANDA ELDEN ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORUM, VE TABİKİDE DÜNYANIN EN İYİ ARABASI OLAN VOLVO YA TERFİ ETMEK İSTİYORUM...



    HERKESE TEŞEKKÜRLER.....


    LÜTFEN VARSA SİZDE SIKINTILARINIZI EKLEYİN.....


    ----------------------------------------------------------EKLENTİ------------------------------------------------------------------------
    BU KONUYU AÇTIKTAN SONRA, KONUYA YORUM YAZAN ÇOK FAZLA İLGİLİ OLDU, ÖNCELİKLE TEŞEKKÜR EDERİM, AMA BUNLARIN ARASIN PROVAKASYON YAPTIĞIMI YAZAN DOSTLARA, ARAC SAHİBİ OLMADIĞIMI SOYLEYEN ARKADAŞLARA ÖZEL OLARAK VE ŞU VOLVO MESELESİ İLE İLGİLİ YORUM YAPMA İHTİYACI DUYDUM, VOLVODAN BAŞLAYAYIM, VOLVO "BENİM" İÇİN DÜNYANIN EN İYİ ARABASI, BU TAMAMEN GÖRECELİDİR, BENİM VOLVOYKEN BAŞKASININ HYUNDAI GETZ DIR KİMİSİ İÇİNDE FERRARİDEN AŞŞAĞISI EŞŞEKTİR, BU GÖRECELİ BİR KAVRAMDIR, (ANLADIĞIM KADARIYLA ARAMIZDA GÖRECELİLİK KAVRAMININ NE OLDUĞUNU BİLMEYEN ARKADAŞLARADA AÇIKLAMA YAPAYIM "KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞİKLİK GÖSTEREN DEMEKTİR" DİĞER ARKADAŞLARDAN ÖZÜR DİLEYEREK BU AÇIKLAMAYIDA YAPTIĞIMA GÖRE ARACIN BANA AİT OLDUĞU ISPATLAMAK ADINA YANINDA FOTOĞRAF ÇEKTİRDİM, ŞAKA ŞAKA, SADECE ARACIN FOTOLARINI EKLİYORUM , AYRICA SON FOT YAKIT ORTALAMSI İLE İLGİLİ BEN YANLIŞ YAZMIŞIM 9 UN ALTINA İNMİYOR, BAZI ARKADAŞLAR RENO NUN 8 İN ÜZERİNDE YAKAN ARACI YOK DESEDE, ŞİMDİLİK FOTOSUNU GÖNDERDİM, İNŞALLAH YARINDA ORTALAMALARI SIFIRLAYIP VİDEO KAYIT OLARAK PAYLAŞACAĞIM GÖSGERGELRİ, TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM, VOLVOYA TAKILMAYIN O BENİM MESELEM, SİZ YAZDIKLARIMLA İLGİLİ ELEŞTRİDE BULUNUN TEŞEKKÜRLER....

    (BU METNİN ALTINA FOTO EKLEYEMEDİM MUHTEMELEN EN SON SAYFAYA ATMIŞTIR...

    Ekim 2011' den beri LTT kullanıyorum 35.000 km. oldu ve cevap yazıyorum:

    1-) Aracın yakıtı bende şehir içi farlar ve klima yaz kış sürekli açıkken agresife yakın bir kullanımda 7.4 lt. İstanbul-Safranbolu 4.9 lt ile gittim geçen aylarda hemen hemen tüm yol cruise ile gittim. Dönüşte de öyle geldim. 8 yaktığını da gördüm. Özetle şöyle bende yakıt. Çok itinalı şehir içinde 6.4 yakıyor, hiç özen göstermeden yoğun trafik, otoban vs. karışık 7.2 falan yakıyor.

    2-) "Kıç atma" olayı çözüldü artık yazmaya gerek yok onu. Ses konusunda bazı noktalardan ses geliyor bozuk yollarda ve gelmeyen araba da görmedim.

    3-) Telefon rehberini eşleştirmeyi çok yüksek ihtimalle siz yapamadınız. iPhone 4 ve 5' te çok kısa sürede onlarca numarayı tertemiz transfer ettim defalarca problemsiz.

    4-) Müzik sistemi BOSS değil BOSE. Aşırı yüksek açınca temiz bir ses gelmeyebilir, stok sistemlere bu konuda hiç güvenmemişimdir ancak yine de çok başarılı buluyorum.

    5-) Bu konuyu da bilmediğiniz için yapamamışsınız. Silecek kolunu en aşağı getirince silecekler yarıya kadar gelir ve durur böylece silecekler kaldırılabilir hale geliyor. Bir çok arabada var bu olay. Kitapçığı okuyup yapsaydınız çizik ve kırıkla uğraşmazdınız.

    6-) Kesinlikle böyle bir şeyle karşılaşmadım.

    7-) Direksiyon simidim soyulmadan dolayı değişti. Hatalı malzemeden üretmişler, genel bir sorun.

    8-) Bunun sebebini ben de merak ediyorum.

    9-) Dışarıdan parfüm alıp kartuşları şişeye daldırarak kullanıyorsunuz, bulabildiğim tek çözüm bu.

    10-) Benimkinde yok bilemiyorum ama başarısız olduğunu duymuştum.

    11-) Bende hep kapalı, inanın 1 kere bile düşmedi. Sizin tavandaki tırnaklar kaymış olabilir onu kontrol edin derim.




  • Slm arkadaşım latitude silgi değişimi için
    Moturu durdur. Direksiyon simidinin altındaki silgi kolunu otomatik moddan en alt konuma indir. silgi kollarının tavana doğru kalkık vaziyette duracağını göreceksin .İşte şimdi araçtan in ve silgileri geriye kaldır kaputa değmeyeceğini göreceksin. Rahatlıkla değişim yapabilirsin. Bunu servis bile bilmiyor.


    Savrulma konusuna gelince; off-road ve şehir ile otoyol şeklinde iki farklı arka ve ön düzen ayarı vardır bu ayarları yaptırıp rahatlıkla kullanabilirsin.Ama kolay kolay servisler dahil öndüzen ayarlarını kimse yapamıyor simit açı sensör ve kaptör tanıtma işlemi gerekiyor ve direksiyon takviye torklarıda sapıtıyor. Örneğin düşük hızda yetersiz yüksek hızda aşırı takviye gibi.

    viraj kolları ile ilgili bir sorun ve değişim ile ilgili bilgim yok.

    diğer yandan direksiyon, vites topuzu , iç kapı kolları soyulması konularında tüm reno modelleri için tecrübeile sabittir haklısın.

    Emniyet kemeri sistemini latitutta resmen çalmışlar lagunada bile yolcu sensörleri vardı bu sensörler aracılığıyla uyarı veri yordu.
    oturduğu koltuktan yolcu havaya kaldırırsa kendini uyarı ötmeye başlıyordu maalesef bundan tasarruf etmişler.

    Yakıt sarfiyatı ise ortalama 9 un altına düşmüyor benim aracımda böyle değerler mevcut.




  • polemik yaratmak için yazmıyorum gördüğümü, izlenimlerimi aktarmak istiyorum. LTT içine bindiginizde gerçekten kaliteyi hissediyorsunuz. bir araçta olmasını istediğiniz her şey var. direksiyon soyulması, silecek problemi, yakıt ortalaması hakkında hiç bir fikrim yok. bir araçta benim aradığım şey güvenliktir ve D sınıfı araçtan bunu beklerim. ancak yaklaşık 110-120 derecelik viraja 70-80 km hızla ve hafif sertçe girdiğinizde neler olabileceğini merak eden araç sahipleri denesin görsünler. belkide ben kötü sürücüyüm bilemiyorum.donanımları segment farkını ortaya koyuyor fakat Allah korusun başınıza gelebilecek bir kazadan sizi ne katlanır yan aynalar, ne müzik sistemi,ne geri görüş kamerası nede masajlı deri koltuk kurtarır.sizi kurtaracak olan aracın mekaniğidir. bu arada D sınıfı ortalama bir araç yada premium C sınıfı bir araç almak istiyorum. forumda yazan herkese teşekkür ediyorum en azından kafam netleşmeye başladı.




  • tavilo T kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.... Öyle bir kasaya 1.5 motor koymak pek mantıklı gözükmüyordu, demek az biraz sıkıştırmaya gelmiyor.
    Bu araç daha ilk çıktığında "Renault 25, Safrane..." ne kadar sattı ve başarılı olduysa Latitute de o kadar başarılı olabilir" demiştim. Acı gerçek ama D sınıfında hangi araçların başarılı olduğu az çok ortada...

    Tekrar geçmiş olsun diyorum...
  • birisi bombanın pimini çekmiş gitmiş yine

    geçen latitude konusunda passat a b.k atmışlardı bu araç çok çok iyiymiş passat dan falan diye zırvalamışlardı bir şey yazmaya tenezzül etmedim bu konu da aynı b.k olduğu için açıklayıcı bir şey yazmaya gerek yok..
    sadece metal yığınları için kendinizi bu kadar hırpalamaya gerek yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roqi

    polemik yaratmak için yazmıyorum gördüğümü, izlenimlerimi aktarmak istiyorum. LTT içine bindiginizde gerçekten kaliteyi hissediyorsunuz. bir araçta olmasını istediğiniz her şey var. direksiyon soyulması, silecek problemi, yakıt ortalaması hakkında hiç bir fikrim yok. bir araçta benim aradığım şey güvenliktir ve D sınıfı araçtan bunu beklerim. ancak yaklaşık 110-120 derecelik viraja 70-80 km hızla ve hafif sertçe girdiğinizde neler olabileceğini merak eden araç sahipleri denesin görsünler. belkide ben kötü sürücüyüm bilemiyorum.donanımları segment farkını ortaya koyuyor fakat Allah korusun başınıza gelebilecek bir kazadan sizi ne katlanır yan aynalar, ne müzik sistemi,ne geri görüş kamerası nede masajlı deri koltuk kurtarır.sizi kurtaracak olan aracın mekaniğidir. bu arada D sınıfı ortalama bir araç yada premium C sınıfı bir araç almak istiyorum. forumda yazan herkese teşekkür ediyorum en azından kafam netleşmeye başladı.

    yok katlanır ayna, yok ses sistemi, yok xenon far, yok masaj yapan viblatörlü dildolu koltuk falan ile bir şeyleri öne çıkarıp tutulan popüler olanı kötülemek bu forumun yaptığı en çok ve en iyi şeydir..

    bu düşüncede biri olduğunuza çok memnun oldum, malesef dh ahalisi masa başında donanıma fiyata tipine bakarak öneri yapıyor ve ahkam kesiyor...donanım dan çok yol tutuş güvenlik ekonomi ve en önemlisi 2.el değerine bakılması aracın daha mantıklıdır her zaman...ben de bu fikirle yola çıktım çok memnunum tavsiye ederim size de :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    "Xenon'u var, geniş, deri koltuklu masaj bile yapıyor"

    Diye araç alınmayacağını, araç üretiminin toplam bir kalite ve uzmanlık gerektirdiğini,
    aslında aracın kalitesini belirleyen olguların bizim gördüğümüzden çok,
    görmediğimiz aksamlarla alakası olduğunun en bariz örneği işte.

    Bazı arkadaşlar sindirememişler sanırım söylenenleri ve başka taraflara çekmeye çalışmışlar,
    hatta aşağılamışlar ama bu sizde oluşan negatif etki tepkiyi gösteriyor açıkça.

    Aracımla ilgili en ufak bir negatif durum varsa dile getiririm ki,
    bu aracı kullanacak ya da almayı düşünecek biri varsa ona referans olsun.
    Forumun amacı bu değil mi?
    Tek gayemiz
    "En güzel araca biniyorum,
    tık demiyor,
    hiç yakmıyor,
    çıt çıkarmıyor"

    bu mudur yani?

    Kendi bindiğim araçla ilgili şikayetlerimi duysanız ağzınız açık kalır.




    BU manada BMW 1 de alınmaması gereken araçlardan mı?

    Logosunu koymuşsunuz ama, çevremde direksiyon problemleri yaşayan bunu çözemeyen arkadaşlar var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    "Xenon'u var, geniş, deri koltuklu masaj bile yapıyor"

    Diye araç alınmayacağını, araç üretiminin toplam bir kalite ve uzmanlık gerektirdiğini,
    aslında aracın kalitesini belirleyen olguların bizim gördüğümüzden çok,
    görmediğimiz aksamlarla alakası olduğunun en bariz örneği işte.

    Bazı arkadaşlar sindirememişler sanırım söylenenleri ve başka taraflara çekmeye çalışmışlar,
    hatta aşağılamışlar ama bu sizde oluşan negatif etki tepkiyi gösteriyor açıkça.

    Aracımla ilgili en ufak bir negatif durum varsa dile getiririm ki,
    bu aracı kullanacak ya da almayı düşünecek biri varsa ona referans olsun.
    Forumun amacı bu değil mi?
    Tek gayemiz
    "En güzel araca biniyorum,
    tık demiyor,
    hiç yakmıyor,
    çıt çıkarmıyor"

    bu mudur yani?

    Kendi bindiğim araçla ilgili şikayetlerimi duysanız ağzınız açık kalır.




    BU manada BMW 1 de alınmaması gereken araçlardan mı?

    Logosunu koymuşsunuz ama, çevremde direksiyon problemleri yaşayan bunu çözemeyen arkadaşlar var...

    2013 modellerde direksiyon problemi yok, varsa da zaten servis ücretsiz değiştiriyor.

    Ayrıca sorun dediğiniz şeyi bir çok kullanıcı fark bile etmiyor basit bir olay.

    Böyle bir nedenden dolayı alıp almamak size kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.