Şimdi Ara

Renault Kangoo MOTOR ÜFLEME Problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
79.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renaultun motor aksamının parçalarının çok satılması o motorun kötülüğünü göstermez.. bugün çıkmacıdan 750 YTL ye full 2-3 yaşında çıkma clio şanzumanı bulunabilmesinin sebebi neyse senin bu parçları bukadar çok satmanın sebebide o dur.. türkiyede satış rekorları kırdığı için böyle bu durum.. çok araç var ve çok Yol yapıyor bu araçar.. Türkiyede ki kango sayısı doblo sayısının rahat 10 katının üzerindedir.. Bana Wolkswagen ve audinin yakıt sistemlerini hiç övme.. kaçtane arkadaşım varsa hepsi hergün doğuş otomotive sövüyorlar.. hiç caddylerden şikayet gelmiyor değilmi? neden gelmiyor çünkü kimse o araçları ticari amaçla almıyor, yol yapmıyorda ondan.. kangonun koşturduğu yere verin o bilmem kaç milyarlık ticari araç olarak üretilmiş caddyi.. 1. senesinde yürüyormu bakın bakalım. eğer o motor başarılı bir motor olmasaydı bugün 1 avrupa 2 japon firmasının dizel araçlarında kullanılmazdı.. 4 4 lük araç yok nihayetinde.. heryeri teknoloji ile donatılmış yeni nesil araçların illaki arıza yapması gayet normal.. sora renaolar genelde hunhanrca kullanılıyor.. neden çünkü geneli şirket aracı.. ve kullanan şöförün ruh halini varın siz düşünün..




  • kardes guzel konusuosun ama sadece ezber konusuosun kesın sende reno wardırda ondan boyle konusuosundur we vw de sorun yasayan arkadasların ne sorunu yasıo bılmıorum ama ben bugune kadar vw we audı de ozellıkle dızellerınde hıcbır problemle karsılasmadım hatta bende vw audı ye sowuorum cunku arıza yapmıo pompa turbo dısındakı bunların nedenlerıde bellı ornegın pompa we enjektor mazotun kotulugunden kı o senın owdugun arabaların5 satılıosa vw we audının kı 1 satılıo we bın takla atarak musterıye satılıo.turbo konusuna gelıncede turkıyede kımse turbo arabayı kullanmayı bılmedıgı ıcın arızası boldur.vw we audının yagına suyuna bakarsan mumkun deıl arıza wermez senın arkadasların hor kullanıosa kımsenın sucu yok.caddy den bahsetmıssın hıc fark etmez ne model oldugu ynı motor we sanzımanı kullanır genelde vw golf passat herneyse aynı kefeye koyabılırız bunları arızası en aza ındırgenmıs arabalardır bunlar tmm t5 130 luklarda sorun war cok elektronık oldugu ıcın elektrık arızası oluyo ama dıer konularda sorunlu dıenler ya arabayı kullanmayı bılmez yada kulaktan dolma harflerle konusurlar.ben 6 7 senedır bu ısı yapıorum benı gec aılem 30 yıldır en az bu ısı yapıo bırakında bızım konustuklarımız bıraz krıter olustursun.bız ezbere konusan yada konusacak ınsanlar deılız.renoyu kotulemekle kımse nası olsa madalya wermeyecek sadece bıraz bılgı paylasımı we cıkabılecek sorunlardan bahsettım bılgı olması acısından.bu arada o 750 dedıgın sanzımandan 500 e kac tane ıstersen gondereım sana bılgın olsun canım kardesım kazık yeme orda burda!!!!!!!!!!!!!




  • ha unutmadan kardes yukarılara baktımda bırseyden bahsetmıssın 1.5 mılyon km gıdıomus bu motorlar sen sooylemıssın sen dalga mı gecıosun ınsanlarla okuyunca bu saatte yarıldım.hoca sen essek arabasını otomobııl mı zannedıosun anlamadım gıttı kardes bılgın olsun bu gun sıfır tır alsan bıle 1 mılyon km yapamazsın bunu unutma kı kaldı kı kucuk arabayla mumkun deıl en az 4 5 kere rektefıye yapman gerekıo kı zaten kaldır at o blogu:)ha sımdı dıyeceksın kı o tır 20 30 ton tasıo asınması daha fazla dıyeceksın bende sana bılgı wereım tekrar buyuk blokta asınma her zaman daha az olur kucuk motora gore uzerındekı yuk olması beygır gucuyle halledılır asınma konusu farklıdır hanı cvp olarak emınım o tır ne alaka sımdı dıyeceksınde onun ıcın soylemek ıstedım.ankarada usta yok adam deıller gıbı kelıme kullanmıssın onuda gordum hafıf yawas ol bence kasayı takma sona bırıne ankarada hos sozler deıl bunlar benım ustume alınacak bı pozısyonum yok ama yınede ınsanlara boyle genelleme yapma derım ben...bıde cammıreıl motordan bahsetmıssın sen onnun ne demek oldugunu bılıomusun bu bır ıkıncısı ılk kım kullanmıs bı arastır sonra yakısıklı markallara 5 para etmez motorları de:)))




  • corvet senin hiç motordan haberin yok bee kardeşim... adam büyük araçtan bahsetmiş beee... sen hiç şehirler arası otobüs şöförlerinin kolay kolay motor yaptırdığını duydunmu babacan? adamlar her ay 30-40 bin km yapıyolar ortalama adamlar senin 100binde motor yaptırman gerekli demene göre her 2 ayda bir motor yaptırmaları gerekir sitelere bi gir dolaş sıfır bi otobüs ortalama 450 bin dolar adamlar 800.000km'de olan araca 350000ytl istiyor bu ne demek adam 8 kez motor mu yaptırmış yoksa aracın daha motor ömrü bi o kadar varmı demek artık sen düşün.. babaca komik duruma düşme burda beee... sana bi örnek daha hiç haber izlermisin bu olayı şöför olan herkes bilir ankaralı bi adam 86 yılında aldığı 0 bi arabasının km'si 1.5milyon km olmuş ve motora anahtar vurmamış isuzu yetkilileri adama ücretsiz sıfırını hediye ettiler. artık notora bakarsan oda sana bakar yolda bırakmazmı dersin yada markaylamı motor iyidir dersin bence her motorun calışma prensibi hemen hemen aynı bence mersedes tofaş vw renalt farketmez aracını düzgün kullanmayı biliyorsan zamanında bakımını yaptırsan motora hiç bişey olmaz .. tabi senin bilgin olacak motor konusunda kendin ne zamanı gelmişse yaptırcan örneğin 10.000de bir yağlama 90.000de bir triger ve baskı ne bilim araca biniyorsan bilgili olacan kendin zamanı gelince yaptırcan malumunuz günümüzde ne usta var nede servis herkes birilerini tabiri caizse dürtmenin peşinde.. neyse saygılar benden




  • Hocam sen burda yarılmışsın ama cehaletten bence.. yani.. ticari taksilerle konuş bi bakalım.. ben geçen gözlerimle gördüm tofaşla şahinle 750.000 Km yol yapıpta anahtar vurdurmayanları.. benim dayım malatyadaki hedefte sevkiyat şefi.. bi kango ile en az 800-900 000 Km yol yapıyoruz diyor.. onların araçlarını 2-3 şöför kullanıyor.. ayda 20.000 -15000 Km yol yapıyor be araçlar.. geçen 1,5 milyon km de renaulta motor yapılmamış araç gönderdik dedi.. sen hiç vosvos audi gördünmü? 1,5 milyon km de.. renault arızalı araçmış.. bir kaç kronik probleminden başka bukadar kötü kullanılmalarına rağmen ne arızalarını gördün be.. vosvogen sağlam bi araba imiş.. tabi hayatında vosvostan başka araba görmediğin için herşey ona göre sanıyon.. diyorsunya 1 milyon km ye en az 2-3 rektefiye olmuştur diye.. doğru vosvoslarda audilerde 1 milyon km için o gerek.. bizim şirkette (kendi şirketimiz) filomuzda ısuzu, renault ve ford var.. filoya ilk renaultu 2004 yılında aldım, sora çok memnun kaldım ve ağırlık renaulta döndüm... daha önce toyota, mazda, kia ve mitsubishiler vardı, ancak işin şekli değişti, yük taşımaya başlayınca ilk ısuzu ile başladım, sora renaulta döndüm.. ama bak dikkat et hiç vosvos audi yok.. neden çünkü sürekli arıza veren çabuk dökülen araçlar olduğu için.. bizim rakiplerden 2 sinin filosu vosvostu.. birisi 2 sene önce renaulta döndü.. biriside opelin ticari araçlarını alıyor.. sen tabi 20 milyarlık clio ile 100 milyarlık audiyi kıyaslarsan tabi bu bi hata olur...




  • slm arkadaşım sorununu oqudum ve bende renocuyum cvp vermek istedim yağ cubuğundan üfleme her arabada normaldie dediğin igbi usta sana kazık atmak istemiş üfleme yapmasının nedeni yağ pompası ve egsantiriğin hareketindendir yardımcı olabildiysem ne mutlu ..
  • bu arada arkadaşlar motor ömrü olarak en son 900.720 km gördüm model: R9 Broadway dci fatogradını koymak ısterdım fakat cep telim yanımda deildii :=)
  • ne yaptın hocam. broadway e dci motormu taktırdın?
  • hocalar selam..bende de 2003 kango var takas için 2 servise götürdüm peugeot ve fiat.arkadaşında dediği gibi benim aracında yağ cubugunu cıkarttılar ve oradan duman attığını gördüklerinde motorun bittiğini söylediler.araç daha 100binde.bukadar cok satan bir araç nası olurda böyle motoru biter?ben yarım rektefiye yaptırmayı düşünüyorum.sizce ne yapsam?o arac için 6000 tl olduğunu söylediklerinde epey bi moralimi bozmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    hocalar selam..bende de 2003 kango var takas için 2 servise götürdüm peugeot ve fiat.arkadaşında dediği gibi benim aracında yağ cubugunu cıkarttılar ve oradan duman attığını gördüklerinde motorun bittiğini söylediler.araç daha 100binde.bukadar cok satan bir araç nası olurda böyle motoru biter?ben yarım rektefiye yaptırmayı düşünüyorum.sizce ne yapsam?o arac için 6000 tl olduğunu söylediklerinde epey bi moralimi bozmuştu.


    Böyle motordan anlamayan tipler için PCV'yi tıkayıp kakalayacaksın. Olmadı üstünde segman değiştireceksin... Bak bakalım üfleme görebiliyor mu?

    Bir de neymiş motor bitikmiş. Bi yağ çubuğundan mı anlamış bunu...

    O motoru üreten mühendis o üflemeyi normal görmüş ki motora PCV sistemi koymuş.

    Kurtulamadık gitti bu tiplerden ikinci el piyasasında...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    hocalar selam..bende de 2003 kango var takas için 2 servise götürdüm peugeot ve fiat.arkadaşında dediği gibi benim aracında yağ cubugunu cıkarttılar ve oradan duman attığını gördüklerinde motorun bittiğini söylediler.araç daha 100binde.bukadar cok satan bir araç nası olurda böyle motoru biter?ben yarım rektefiye yaptırmayı düşünüyorum.sizce ne yapsam?o arac için 6000 tl olduğunu söylediklerinde epey bi moralimi bozmuştu.


    Böyle motordan anlamayan tipler için PCV'yi tıkayıp kakalayacaksın. Olmadı üstünde segman değiştireceksin... Bak bakalım üfleme görebiliyor mu?

    Bir de neymiş motor bitikmiş. Bi yağ çubuğundan mı anlamış bunu...

    O motoru üreten mühendis o üflemeyi normal görmüş ki motora PCV sistemi koymuş.

    Kurtulamadık gitti bu tiplerden ikinci el piyasasında...

    hocam teşekkür ederim.şimdi ben segman değiştireyim. başka ne önerirsin.bide 120 den sonra direksiyon titremeye başlıyo.rot ayarı ile o geçermi acaba?




  • 150binde clio symbol var ne mavi duman var nede yağ eksiltiyor motor ustası 400bine kadar yolu var bu motorun dedi.
  • hort

    konuyu baştan sona okudum ve 10 dk hayatımdan boşu boşuna eksilmiş oldu, 100 binde motor bitiren arkadaşlardan o 10 dakikamı geri istiyorum

    100 binde bitirdiğiniz(!) clio motorlarını, hor kullanıma rağmen, taksilerde 300 bin 400 bin km altında bulmanız zor.. Motor üflemesi her motorda vardır önemli olan oranıdır, üflemenin bir ölçüsü bir ölçü birimi yoktur, şu kadar üfledi o zaman motor lazım diyen kişiyi motor veya dingil yerine takıp kullanın. Aracınızda böyle bir şüphe belirmiş ise kompresyon testi yaptırmanız gerekir..
  • arkadaşlar bende 2005 dci comfort 70 bg kango var 179.000 de hiçbir sorun yok ne motorda nebişeyde yakıtı da şehir içi 128-130 ve şehirlerrası 125-128 krş.afedersiniz ama e..şş..eeekkk gibi de kullanıyoruz ve dikkat edin arkadaşın birinin de dediği gibi ilaç firmaları türkcell in anadolu bayileri bu araçları kullanıyor haa aracı övmek değil niyetim ama iyi bir araç dediğim gibi e...şşşkkk gibi kullanıyoruz daha itiraz ediyor ve beğenmyoruz ama tabiki bende satmak istiyorum şu anda aracı model yükselteceğim veya vw opel gibi araçlar alıcam özel sebeplerden dolayı aile küçülmesi yaşadım ve binek sedan bir araç düşünmekteyim yoksa ben kangodan memnundum tek sorunu bence virajlarda dikkat etmek gerekiyor saygı ve sevgiler arkadaşlar
  • merhaba arkadaşlar bende de 2005 dizel kangoo var çekişinden felan menmunum da son bir haftadır çalışırken biraz geç çalışıyo önce öle deyildi bilen arkadaşlar varsa bi sölesin neden acaba
  • Selam.

    Aracım 50bin'de. Bugün usta, yağ kontrol çubuğunun kapağını açıp üfleme durumuna baktı. Hafif beyaz duman var dedi ve bir iki sordu:

    - Sabahları çalışmakta zorlanıyor mu? - Hayır, ilk günkü gibi tek atışta alıyor motor.
    - Artan bir yakıt sarfiyatı var mı? - Hayır, gayet normal.
    - Yağ eksiltiyor mu? - Hayır, sonraki bakıma gidesiye kadar yağ seviyesi hep maksimumda (Clio'lardaki ekranda hep "00000000" ifadesi vardır.)

    Üfleme olduğunu, özellikle pistondaki yağı aşağı sıyıran alt segmanlarda sorun olduğundan bahsetti. Kurum temizleyici ile segmandaki kurumları bir ara temizlemeye çalışalım dedi... Öyle muhabbetler işte...

    Canım sıkıldı biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devrim75

    Selam.

    Aracım 50bin'de. Bugün usta, yağ kontrol çubuğunun kapağını açıp üfleme durumuna baktı. Hafif beyaz duman var dedi ve bir iki sordu:

    - Sabahları çalışmakta zorlanıyor mu? - Hayır, ilk günkü gibi tek atışta alıyor motor.
    - Artan bir yakıt sarfiyatı var mı? - Hayır, gayet normal.
    - Yağ eksiltiyor mu? - Hayır, sonraki bakıma gidesiye kadar yağ seviyesi hep maksimumda (Clio'lardaki ekranda hep "00000000" ifadesi vardır.)

    Üfleme olduğunu, özellikle pistondaki yağı aşağı sıyıran alt segmanlarda sorun olduğundan bahsetti. Kurum temizleyici ile segmandaki kurumları bir ara temizlemeye çalışalım dedi... Öyle muhabbetler işte...

    Canım sıkıldı biraz.


    e son durum nedir?




  • isuzu roybus var yag kapagini acinca 20cm kadar ufluyor yag atmiyor
  • 20 cm üflediği ne? motor üflemesi birimi cm ile mi ölçülüyor? daha doğrusu motor üflemesinin bir birimi, belli bir ölçütü mü var?
  • dün 2007 model yeni kasa corolla benzinli , 85bindeki aracın motor kapağını açtığımda fön makinesi gibi hava üflüyordu. ayrıca arada bir yağmur çiselemesi gibi yağ atıyordu. duman vs yok. Satıcı normal dedi ama benim sattığım 2001 model 200 bini geçkin accente bile bu kadar üfleme yoktu. yağda atmıyordu. yani motor problemli mi değil mi bilemem ama hoş birşey de değil. sonuçta arada bir damlacık olarak motorun üzerine yağ serpiştiriyor. deneyimi bilgisi olan varsa merak ettim durumu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.