Şimdi Ara

Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, tamamen elektrikli Trafic E-Tech Electric’in seri üretime hazır hâlini Solutrans 2025’te tanıttı. Model, markanın Ampere tarafından geliştirilen yazılım tanımlı araç platformunu (SDV) kullanan ilk ticari aracı olmasının yanı sıra, Renault’nun 800V elektrik mimarisine geçtiği ilk model olarak da dikkat çekiyor.



    İlk kez yeni Trafic E-Tech Electric'de kullanılan yapı, hafif ticari araçlarda daha yüksek verimliliğin ve hızlı şarj teknolojisinin önünü açıyor. Nitekim yeni Trafic’in %15’ten %80’e şarj süresinin 20 dakikanın altına düşmesi hedefleniyor. Araç seri üretime hazır olmasına rağmen yollara çıkışı için biraz zaman var. Satışlar 2026’nın sonunda başlayacak.



    Trafic E-Tech, 150 kW güç ve 345 Nm tork sunan elektrik motoruyla geliyor. Menzil konusunda iki batarya seçeneği bulunuyor. NMC batarya yaklaşık 450 km’ye ulaşan bir WLTP menzil sağlarken, daha uygun fiyatlı LFP batarya yaklaşık 350 km menzil sunacak. Renault, batarya kapasitelerini henüz açıklamasa da iki ton çekme ve 1,25 ton yük taşıma kapasitesinin mümkün olacağını belirtiyor.



    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Model, L1 ve L2 olmak üzere iki gövde uzunluğuyla sunulacak. Bu versiyonların yük hacmi 5,1 ile 5,8 metreküp arasında değişiyor. Arka akstaki motor yerleşimi sayesinde ön çıkıntının kısalması, daha geniş dönüş açısı ve Clio seviyesinde manevra kabiliyeti, şehir içi ticari kullanım için önemli bir avantaj yaratıyor.



    Ayrıca Bkz.Katı hal bataryalar ne zaman geliyor? İşte üreticilerin yol haritalar



    Tasarımda ilkbaharda gösterilen konsepte sadık kalınmış. Köşeli gövde oranları, aydınlatmalı logo ve geniş LED şerit yeni Trafic’i modern ve dikkat çekici gösteriyor. Asıl fark ise yazılım tarafında. Ampere’in geliştirdiği Android Automotive tabanlı CAR OS sistemi, aracın tüm elektronik altyapısını tek merkezden yönetiyor ve yaşam döngüsü boyunca sürekli güncellenebiliyor.



    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Bu mimari, filo yazılımlarının veya özel amaçlı araçlara yönelik uygulamaların doğrudan araç ekranına entegre edilmesini mümkün kılıyor. Navigasyon sistemi de ticari araç odaklı yeniden tasarlanmış; aracın boyutlarını ve yük durumunu hesaba katarak uygun olmayan yolları otomatik olarak eliyor ve enerji tüketimi analizine göre en verimli şarj duraklarını öneriyor.



    Yeni Trafic’in üretimi gelecek yıl Sandouville fabrikasında başlayacak. İlerleyen süreçte aynı altyapıyı paylaşan iki yeni ticari model de ürün gamına eklenecek.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech
    Renault, 800V mimarisine sahip ilk elektrikli aracını tanıttı: Yeni Trafic E-Tech








  • Aracın çizgileri çok güzel olmuş ,koltuklu versiyonu iyi iş yapar ,en yakışıklı trafic olmuş

    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...
  • Güzel araç, Stellantis çöplerinden ayrıştı Renault ortaklık işini seviyeli tutarak.

  • camelon kullanıcısına yanıt
    Haklısın çok iyi ayrıştı. Teneke çöp clio bile 1600-1700 bandında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Mevcut Trafic Van E-Tech 52 kWh bataryayla 297 km menzil sunarken 50 kW DC şarj desteğine ve 90 kW elektrik motoruna sahipti. Renault büyük ilerleme kaydetmiş.

  • Menzil az. Ticari araç bu. Yüklenecek. Kocaman alan var. Biraz daha batarya koysana.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Vatansever
  • gecceanduana kullanıcısına yanıt
    Bunun suçlusu Renault değil dostum, sakin ol bir çay al uzaklara bakarak düşün anlarsın sebebinin ne olduğunu...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • camelon kullanıcısına yanıt
    Aynen suçlusu reno değil stellantis😁 senin dünyadan ve diğer markalarda fiyatlardan haberin olmayabilir ama fiyat araştırması yaparsan kıytırık hurdadan çok çok daha ucuz araçlar olduğunu suçlununda kim olduğunu belki düşünebilirsin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • gecceanduana kullanıcısına yanıt
    yine kendi küçük dünyasında "senin dünyadan ve diğer markalarda fiyatlardan haberin olmayabilir" ucuz mbasyonuyla kendini mutlu eden bir ergen daha... benim ilk mesajımda belirttiğim şey, saçma sapan 50 tane platforma karışmadan kendi yolundan gidiyor olması idi. Yoksa bütün arabalar teneke artık.

  • camelon kullanıcısına yanıt
    Önüne gelene ergen demek tam zeka seviyene göre. Stellantis çöpleri derken kıyaslama yaptığın diğer çöplerden daha iyi olmalı. 15 yıldır reno çalışanıyım. Tce motor ve çift kavrama şanzumanı mı çok iyi stellantisten, fiyatı mı yoksa tenekesi mi? Karışmamışta sanki uçmuş gibi boş boş şeyler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.