Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.054
Cevap
42
Favori
609.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    yasin 186 -- araçının kapı ayarında sorun olabilir, boya yok yazmışsın ama kapı değişmiş veya işlem görmüş olabilir (sol arka çamurlukta boya varmış kapıda da bu nedenle sorun olabilir) , kapı ayarı iyi yapılmamış ise fitiller sağlam olsada kapı tam oturmayağı için su girebilir. İyi bir kaportacıya danış...

    Fanın çalışınca performans düşmesi enteresan geldi, alternatör arızası dışında böyle bir şey olmaz sanırım...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar aracımın lpg deposu 32 lt civarı yakıt alıyor. bakımdan önce 270 km gidebiliyordum (ş.içi-ş.dışı) güzergahım aynı olmasına rağmen, bakımdan sonra 240 km ye düştü. ortalama 13,3 lt yakıt yakmakta. aracım 2001 - 1.6 alize, zavoli sıralı sistem mevcut, sizce yakıtı normal mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: russolini

    arkadaşlar aracımın lpg deposu 32 lt civarı yakıt alıyor. bakımdan önce 270 km gidebiliyordum (ş.içi-ş.dışı) güzergahım aynı olmasına rağmen, bakımdan sonra 240 km ye düştü. ortalama 13,3 lt yakıt yakmakta. aracım 2001 - 1.6 alize, zavoli sıralı sistem mevcut, sizce yakıtı normal mi?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 96 model Reno19'umda 2 tane problemim var.

    İlki kalorifer-havlandırma-klima fanı. Kafasına göre çalışıyor. Özellikle kışın sıkıntım daha büyük cam buhulanıyor fan çalışmıyor. 5 dakka sonra çalışıyor tekrar susuyor. Çok canımı sıktı bu problem. Kendim bakacam herhangi bir temassızlık-pas vs var mı diye ama ön göğsü sökmem gerektiğini söylediler. Acaba bu motor tam olarak nerede bilen var mı?

    Diğer problem ise daha önemli aslında. Aküm sıfır öncelikle bunu yazayım. Arabada elektrik harcayan bir kaç ekipmanı açınca (farlar-arka cam ısıtıcı-radyo-fan vs) şarj lambası (kırmızı akü ışığı) yanıp sönüyor. Önceleri şarj dinamosunda bir yada birkaç diot patlamıstır diye düşünmekteydim ancak sonradan farkettimki, araç boşta çalışırken ne kadar ekipman çalışırsa çalışsın ışık yanmıyor. Vitese takıp gaza basınca yanıp sönmeye başlıyor. Bir bilene sordum müşür arızalı olabilir dedi. Sizin fikriniz nedir.

    Çözümü aşağı yukarı ne kadar turar. Ankaradayım
    Uzmanlardan cevap bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infra_dark

    Arkadaşlar 96 model Reno19'umda 2 tane problemim var.

    İlki kalorifer-havlandırma-klima fanı. Kafasına göre çalışıyor. Özellikle kışın sıkıntım daha büyük cam buhulanıyor fan çalışmıyor. 5 dakka sonra çalışıyor tekrar susuyor. Çok canımı sıktı bu problem. Kendim bakacam herhangi bir temassızlık-pas vs var mı diye ama ön göğsü sökmem gerektiğini söylediler. Acaba bu motor tam olarak nerede bilen var mı?

    Diğer problem ise daha önemli aslında. Aküm sıfır öncelikle bunu yazayım. Arabada elektrik harcayan bir kaç ekipmanı açınca (farlar-arka cam ısıtıcı-radyo-fan vs) şarj lambası (kırmızı akü ışığı) yanıp sönüyor. Önceleri şarj dinamosunda bir yada birkaç diot patlamıstır diye düşünmekteydim ancak sonradan farkettimki, araç boşta çalışırken ne kadar ekipman çalışırsa çalışsın ışık yanmıyor. Vitese takıp gaza basınca yanıp sönmeye başlıyor. Bir bilene sordum müşür arızalı olabilir dedi. Sizin fikriniz nedir.

    Çözümü aşağı yukarı ne kadar turar. Ankaradayım
    Uzmanlardan cevap bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar.



    bu araba alınır mı sizce?

    arabanın tavanı güneş yanığından dolayı boyalıymış ve arabaya bir ay kadar önce kamyon geri gelirken sağ önden çarpmış. çamurluk ve kaput işlem görmüş.

    muayenesi 4 ay sonra bitiyormuş.

    fiyat olarak nasıl sizce.

    lpgde 20 kuruş civarı yaktığını söyledi sahibi doğru mudur?

    yorumlarınızı bekliyorum.

    teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infra_dark

    Arkadaşlar 96 model Reno19'umda 2 tane problemim var.

    İlki kalorifer-havlandırma-klima fanı. Kafasına göre çalışıyor. Özellikle kışın sıkıntım daha büyük cam buhulanıyor fan çalışmıyor. 5 dakka sonra çalışıyor tekrar susuyor. Çok canımı sıktı bu problem. Kendim bakacam herhangi bir temassızlık-pas vs var mı diye ama ön göğsü sökmem gerektiğini söylediler. Acaba bu motor tam olarak nerede bilen var mı?

    Diğer problem ise daha önemli aslında. Aküm sıfır öncelikle bunu yazayım. Arabada elektrik harcayan bir kaç ekipmanı açınca (farlar-arka cam ısıtıcı-radyo-fan vs) şarj lambası (kırmızı akü ışığı) yanıp sönüyor. Önceleri şarj dinamosunda bir yada birkaç diot patlamıstır diye düşünmekteydim ancak sonradan farkettimki, araç boşta çalışırken ne kadar ekipman çalışırsa çalışsın ışık yanmıyor. Vitese takıp gaza basınca yanıp sönmeye başlıyor. Bir bilene sordum müşür arızalı olabilir dedi. Sizin fikriniz nedir.

    Çözümü aşağı yukarı ne kadar turar. Ankaradayım
    Uzmanlardan cevap bekliyorum.

    Kalorifer fanı konusunda sanırım cevap verebildim ;) Diğer sorunuunuzda şarj dinamosu gibime geliyor ama pek anlamam yanlış bilgi vermek istemem hocam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: russolini

    arkadaşlar aracımın lpg deposu 32 lt civarı yakıt alıyor. bakımdan önce 270 km gidebiliyordum (ş.içi-ş.dışı) güzergahım aynı olmasına rağmen, bakımdan sonra 240 km ye düştü. ortalama 13,3 lt yakıt yakmakta. aracım 2001 - 1.6 alize, zavoli sıralı sistem mevcut, sizce yakıtı normal mi?

    Hocam lpg ayarlarıyla oynadınızmı bilmiyorum ama bazen bakımda size sormadan ayarları değiştiriyorlar. Ayarları biraz kıstırın yakıtınız düşer ama motor için zararı var veya yok diyemem. 19 lar pek tüpü sevmezler ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin186

    arkadaşlar ben de 1 ay önce 99 model europa aldım.beyaz renk 116.000 km'de sedan rne enjeksiyonsuz ve klimasız modeline 9600 tl verdim.sizce fiyat yüksekmi?araçta sadece sol arka çamurlukta boya var.onun dışında tamamen orjinal.ayrıca ruhsata işli çeki kancası da mevcut.şuana kadar marş kömürü haricinde bi sorun çıkartmadı.aldığım yer zaten renault servisi sahibinin kendi arabası.arabamın detayları bitti.gelelim şimdi sorunlara :)evimin pozisyonu gereği arabamı yol kenarına park ediyorum.eğer arabayı işten geldiğim vaziyette sağ tarafa meyilli şekilde koyarsam, yağmurlu günlerde sol arka koltuk önüne su toplanıyor.ama nemlenme değil baya bi su toplanıyor.fakat aynı olay arabayı çevirip sol tarafı aşağıya gelecek şekilde koyunca olmuyor..bikaç yere gösterdim.sol ön kapı fitilinden olabileceğini söylediler.kapı fitilinde hafiften yırtık olduğu için bahaneyle değiştirdim.bir de şoför yani benim paspasın altında 10 cm çapında yuvarlak şekilde nemlenme görüyorum.benim altımdaki ıslanma çok önemli değil çünkü büyük ihtimalle yağmurlu günlerde ayağımdan sızan sulardan kaynaklanıyor olabilir.ama arka taraf için çözüm bulamadım henüz.muhtemel sebepler hakkında sizden yardım ve önerilerinizi bekliyom.iyi forumlar.

    Hocam yağmusr suyu tahliye delikleri tıkanmıştır muhtemelen. Kimseler bunu dikkate almaz ama zamanla tozdan topraktan tıkanır ve bagaj, paspas altı gibi yerlerde su birikir. fitilleri değiştirmek yeterli olmadıysa birde tahliye deliklerine baktırın tıkanmıştır muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myaslicimen


    Merhaba arkadaşlar.



    bu araba alınır mı sizce?

    arabanın tavanı güneş yanığından dolayı boyalıymış ve arabaya bir ay kadar önce kamyon geri gelirken sağ önden çarpmış. çamurluk ve kaput işlem görmüş.

    muayenesi 4 ay sonra bitiyormuş.

    fiyat olarak nasıl sizce.

    lpgde 20 kuruş civarı yaktığını söyledi sahibi doğru mudur?

    yorumlarınızı bekliyorum.

    teşekkürler.

    Satarken başınıza dert açar bu araba. Zaten kronik rahatsızlıkları vardır bunların birde tavandaki boya olayı ve motorunun megane motoru olmaması (gerçi daha iyi o motor çok sorunlu ama) fiyatını etkiler. O para o arabaya çok. Sedanları bile max 8500 den gidiyor. 7750 hadi çok istiyosanız 8000 verin derim ben fazlasını kesinlikle etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan KARPUZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: russolini

    arkadaşlar aracımın lpg deposu 32 lt civarı yakıt alıyor. bakımdan önce 270 km gidebiliyordum (ş.içi-ş.dışı) güzergahım aynı olmasına rağmen, bakımdan sonra 240 km ye düştü. ortalama 13,3 lt yakıt yakmakta. aracım 2001 - 1.6 alize, zavoli sıralı sistem mevcut, sizce yakıtı normal mi?

    Hocam lpg ayarlarıyla oynadınızmı bilmiyorum ama bazen bakımda size sormadan ayarları değiştiriyorlar. Ayarları biraz kıstırın yakıtınız düşer ama motor için zararı var veya yok diyemem. 19 lar pek tüpü sevmezler ;)


    Saol gökhan hocam, aslında en son rölantideki düzensizlik için götürdüğümde ayarları tamam demişlerdi. bi daha götürecem anlaşılan. bu arada aküyü değiştirdim 72 Amp. lik akü taktırdım. motor soğukken eskisi kadar çabuk stop etmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: russolini

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan KARPUZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: russolini

    arkadaşlar aracımın lpg deposu 32 lt civarı yakıt alıyor. bakımdan önce 270 km gidebiliyordum (ş.içi-ş.dışı) güzergahım aynı olmasına rağmen, bakımdan sonra 240 km ye düştü. ortalama 13,3 lt yakıt yakmakta. aracım 2001 - 1.6 alize, zavoli sıralı sistem mevcut, sizce yakıtı normal mi?

    Hocam lpg ayarlarıyla oynadınızmı bilmiyorum ama bazen bakımda size sormadan ayarları değiştiriyorlar. Ayarları biraz kıstırın yakıtınız düşer ama motor için zararı var veya yok diyemem. 19 lar pek tüpü sevmezler ;)


    Saol gökhan hocam, aslında en son rölantideki düzensizlik için götürdüğümde ayarları tamam demişlerdi. bi daha götürecem anlaşılan. bu arada aküyü değiştirdim 72 Amp. lik akü taktırdım. motor soğukken eskisi kadar çabuk stop etmiyor.

    Alıntıları Göster
    Dediğim gibi yorumlarıma bakıp bu işi çok iyi bildiğimi sanmayın lütfen. Başıma bunlara benzer pek çok olay geldi ve başıma gelenlere dayanarak tahmini yorumlar yapıyorum. Şu anki aracım symbol. Gayet memnunum yakıt ve parça anlamında. Önceki arabamda megane coupe f7r dı. Onun yanında bunların hiçbiri 5 para etmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myaslicimen


    Merhaba arkadaşlar.



    bu araba alınır mı sizce?

    arabanın tavanı güneş yanığından dolayı boyalıymış ve arabaya bir ay kadar önce kamyon geri gelirken sağ önden çarpmış. çamurluk ve kaput işlem görmüş.

    muayenesi 4 ay sonra bitiyormuş.

    fiyat olarak nasıl sizce.

    lpgde 20 kuruş civarı yaktığını söyledi sahibi doğru mudur?

    yorumlarınızı bekliyorum.

    teşekkürler.


    kazasız, boyasız, orjinal 45 binde 98 model sedanını 9000 e aldı bir yakınım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    quote:

    Orijinalden alıntı: myaslicimen


    Merhaba arkadaşlar.



    bu araba alınır mı sizce?

    arabanın tavanı güneş yanığından dolayı boyalıymış ve arabaya bir ay kadar önce kamyon geri gelirken sağ önden çarpmış. çamurluk ve kaput işlem görmüş.

    muayenesi 4 ay sonra bitiyormuş.

    fiyat olarak nasıl sizce.

    lpgde 20 kuruş civarı yaktığını söyledi sahibi doğru mudur?

    yorumlarınızı bekliyorum.

    teşekkürler.


    kazasız, boyasız, orjinal 45 binde 98 model sedanını 9000 e aldı bir yakınım...

    Alıntıları Göster
    Yaklaşık 2,5 yıldır 98 model renalut19 1.6 RNe kullanıyorum. Bütün bakımlarını yaptırdım ve bir çok parçasının değiştirdim. (Debriyaj seti, kayış seti, triger, lpg beyni, lpg tesisatı, lpg tankı, ön-arka balatalar, subap ayarı, hava filitresi değişimi, amortisörler .....contalar.. vs.) Aklıma gelmeyen bir çok işlem yaptım. Uzun yola da güvenle gidip geliyorum. Bu güne kadar herhangi bir sıkıntı oluşturmadı.
    Ne yapılabilir? Öneriniz?

    Haziran gibi aracımı satmayı planlıyorum, ilgilenen olursa: gozlugol@gmail.com
    1998 model.
    1.6 Enjeksiyonlu (RNe)
    Lpg ruhsata işli.
    4 lastik yeni sayılır (%85)
    Fiyat konusunda pek bir bilgim yok ama makul bişeyler olur.

    Araç hakkında bilgiler: sol ön çamurluk ve kaput köşeden vurma sonucu işlem gördü. Lokal boyalar mevcut. Tavanda güneşten dolayı kelerme var. Motor ve yürür aksamı gayet iyi. Çok performanslı ve atak. renk: Gelincik Kırmızısı. Tek hava yastığı. Mp3,Usb,Sd Çalar mevcut. Merkezi kilit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gozlugol -- 31 Mayıs 2011; 15:22:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    Yaklaşık 2,5 yıldır 98 model renalut19 1.6 RNe kullanıyorum. Bütün bakımlarını yaptırdım ve bir çok parçasının değiştirdim. (Debriyaj seti, kayış seti, triger, lpg beyni, lpg tesisatı, lpg tankı, ön-arka balatalar, subap ayarı, hava filitresi değişimi, amortisörler .....contalar.. vs.) Aklıma gelmeyen bir çok işlem yaptım. Uzun yola da güvenle gidip geliyorum. Bu güne kadar herhangi bir sıkıntı oluşturmadı.
    Ne yapılabilir? Öneriniz?

    Haziran gibi aracımı satmayı planlıyorum, ilgilenen olursa: gozlugol@gmail.com
    1998 model.
    1.6 Enjeksiyonlu (RNe)
    Lpg ruhsata işli.
    4 lastik yeni sayılır (%85)
    Fiyat konusunda pek bir bilgim yok ama makul bişeyler olur.

    Araç hakkında bilgiler: sol ön çamurluk ve kaput köşeden vurma sonucu işlem gördü. Lokal boyalar mevcut. Tavanda güneşten dolayı kelerme var. Motor ve yürür aksamı gayet iyi. Çok performanslı ve atak. renk: Gelincik Kırmızısı. Tek hava yastığı. Mp3,Usb,Sd Çalar mevcut. Merkezi kilit.

    Alıntıları Göster
    Renaultun bu motoru maalesef pek tüp sevmiyor. Babamın aracında da brc sistem var tastamam ayar tutturamadık. En güzeli benzinle kullanmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karahanli61

    Renaultun bu motoru maalesef pek tüp sevmiyor. Babamın aracında da brc sistem var tastamam ayar tutturamadık. En güzeli benzinle kullanmak.

    Alıntıları Göster
    99 model renault 19 alize aracım var. Aracımın benzin otomatiği çalışmıyor. Neden olmuş olabilir? Ne yapabilirim? Pahalı bir parça olduğu söyleniyor. Ustaya yarın gideceğim. Ucuz yedek parçacı telefonu var mı? Niğde'deyim yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan-51

    99 model renault 19 alize aracım var. Aracımın benzin otomatiği çalışmıyor. Neden olmuş olabilir? Ne yapabilirim? Pahalı bir parça olduğu söyleniyor. Ustaya yarın gideceğim. Ucuz yedek parçacı telefonu var mı? Niğde'deyim yardımcı olursanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar bende 1998 model r19 RNE 4 nokta enjeksiyonlu var.satmayı düşünüyorum ne kadar eder sizce.aracım 131000de benzinli boya kaza yok,temiz bi araba.sadece tavanda malum güneşden kaynaklı yanıklar var.sürücü hava yastığı var,klima yok arabamda.ACİL FİYAT LAZIMMMM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirac66

    arkadaslar bende 1998 model r19 RNE 4 nokta enjeksiyonlu var.satmayı düşünüyorum ne kadar eder sizce.aracım 131000de benzinli boya kaza yok,temiz bi araba.sadece tavanda malum güneşden kaynaklı yanıklar var.sürücü hava yastığı var,klima yok arabamda.ACİL FİYAT LAZIMMMM


    9.500 - 10500 arası satabilirsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan-51

    99 model renault 19 alize aracım var. Aracımın benzin otomatiği çalışmıyor. Neden olmuş olabilir? Ne yapabilirim? Pahalı bir parça olduğu söyleniyor. Ustaya yarın gideceğim. Ucuz yedek parçacı telefonu var mı? Niğde'deyim yardımcı olursanız sevinirim.

    Hocam sanayide bir ustaya götürün ve temizlesin. Büyük ihtimalle azda olsa idare edecek kadar düzelecektir. Yanlışım yoksa 250 TL civarında bir fiyatı var bu parçanın.

    Birde sanırım aracınız lpg li. Benzin otomatiği bu yüzden bozuluyor ve araç benzine alınca stop ediyor ya da benzinde hiç çalışmıyor. Bunlar hep kronik şeyler. Değiştirseniz bile 10-15.000 km sonra lpg ile kullanmaya devam etsenizde etmesenizde tekrarlayacaktır. Belli periyotlarla temizletmek en güzeli. Zaten rolantide dalgalanmalarla vs kendini belli eder temizlenmesi gerektiğini anlamanın en basit yoludur bu. Boşa atınca stop etmeler vs hep bu parça yüzünden oluyor.

    Lpg li kullananlar için söylüyorum. Aracınızı çalıştırın motoru ısıtmadan gaza geçirmeyin veya çalıştırır çalıştırmaz gaza fazlaca basıp tüpe geçmesine sebep olmayın (Bazı sistemlerde lpg ye geçmesi için gaza fazlaca basmak gerekiyor. Bazılarında ise motor ısısı 35 dereceye varınca kendiliğinden geçiyor en iyi sistem bu tür olanlar) bırakın kendisi geçsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    yaklaşık 2,5 yıldır 98 model renalut19 1.6 RNe kullanıyorum. Bütün bakımlarını yaptırdım ve bir çok parçasının değiştirdim. (Debriyaj seti, kayış seti, triger, lpg beyni, lpg tesisatı, lpg tankı, ön-arka balatalar, subap ayarı, hava filitresi değişimi, amortisörler .....contalar.. vs.) Aklıma gelmeyen bir çok işlem yaptım ama yakıt olayını bir türlü çözemedik. İlk aldığımda gayet makuldü ama şimdilerde çok yakıyor. Ayardan sonra bir süre düzeliyor ama ya çekişten düşüyor ya da rolantide sıkıntı oluyor vs. tekrar bozuluyor.

    Ne yapılabilir? Öneriniz?

    Aracım enjeksiyonlu, çalışır çalışmaz hemen tüpe geçiyor bu da beni sıkıyor. motor ısınmadan direk tüpe geçmesi zarar verir mi?
    ....

    Sayın gözlügöl LPG den kaynaklı sorun yaşıyorsunuz LPG dönüşümü çok hassa bildiğiniz üzere.Sıralılarda hortum boylarında mm uzun kısa olması enjektörlere uzaklığı sorun yaşamanıza neden olur.Enjektöre giden hortum uzadıkça yakıt artışı çekiş düşmesi yaşamanız muhtemeldir.İyi bir LPG ustası bulmanızı tavsiye ederim.Markadan ziyade ustalık önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eagle_physics

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkar10

    Selam arkadaşlar ; 96 model 1.4 19 uma cam rüzgarlığı aldım (sunplex) ama bir türlü takamadım fitiller geçen cinsten ama camı kaldırdığımda takılıp kalıyor. Camcıya gittim kaportacıya gönderdi.. fitilin ezileceğini söylediler.Ben de kendim deneyeyim dedim cam çıtasına hasar verdim ..Taktıran arkadaş varsa bilgilendirirseniz sevinirim.


    Hayırlı olsun..
    Ben bir önceki arabama (renault 9 broadway) taktırmıştım..
    aldığım aksesuarcı monte etti hemen 5 dakikada, keşke kendin uğraşmasaydın ...

    Alıntıları Göster
    1.4 Europa RNA 1997 model piyasası nasıl ve klima çalıştığında hızda düşme olurmu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    Yaklaşık 2,5 yıldır 98 model renalut19 1.6 RNe kullanıyorum. Bütün bakımlarını yaptırdım ve bir çok parçasının değiştirdim. (Debriyaj seti, kayış seti, triger, lpg beyni, lpg tesisatı, lpg tankı, ön-arka balatalar, subap ayarı, hava filitresi değişimi, amortisörler .....contalar.. vs.) Aklıma gelmeyen bir çok işlem yaptım. Uzun yola da güvenle gidip geliyorum. Bu güne kadar herhangi bir sıkıntı oluşturmadı.
    Ne yapılabilir? Öneriniz?

    Haziran gibi aracımı satmayı planlıyorum, ilgilenen olursa: gozlugol@gmail.com
    1998 model.
    1.6 Enjeksiyonlu (RNe)
    Lpg ruhsata işli.
    4 lastik yeni sayılır (%85)
    Fiyat konusunda pek bir bilgim yok ama makul bişeyler olur.

    Araç hakkında bilgiler: sol ön çamurluk ve kaput köşeden vurma sonucu işlem gördü. Lokal boyalar mevcut. Tavanda güneşten dolayı kelerme var. Motor ve yürür aksamı gayet iyi. Çok performanslı ve atak. renk: Gelincik Kırmızısı. Tek hava yastığı. Mp3,Usb,Sd Çalar mevcut. Merkezi kilit.

    Alıntıları Göster
    BİRDE YAKITI NASILDIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamkam009

    BİRDE YAKITI NASILDIR

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar aracımı 3. kez ayarlatmaya götürdüm, lpg ayarını yaptılar, çekişi arttı, yakıtı düştü, stop etme olayı çok çok azaldı.
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.