Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.050
Cevap
41
Favori
593.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    Aracınızın motor tipi farklı olmasın?
    1.4i RT (sadece 96-97 arası çıkan bir model) motorlarda (80bg lik tek nokta enjeksiyonlu motor kodu E7J olması lazım) altenatörün konumu motorun altına doğru olduğu için sökmesi değilsede bulunduğu yerden çıkartılması zor..

    Resmi..
    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>


    quote:

    Orjinalden alıntı: dost.79

    arkadslar bı yanlısınız olmasın. bende uzun zaman once alternator yanı sarj dınamosu kömurlerına baktırdım. o kadar ugrasmadılar v kayısındakı kasnaklara baglı oldugu ıcın kayısı gevsetıp alternatorunde vıdalaranı cıkarıp alternatoru yerınden kendı tezgahlarına aldılar cıkarması ugrastırmadı tezgahtada komur vs. bakımları yapılmıstı. daha sonra yerıne takıldı. sızde tekerlegın hatta aksın sokulmesı benı cok sasırttı




    Evet arkadaşlar benim araç resimde görülen araç.
    sorunu sizlerinde yardımıyla çözdüm Allah'a şükür...
    biraz pahalıya maloldu ama, kafama takıntıda kalmadı.
    şimdi yaptıklarımı kısaca anlatayım...
    öncelikle sorun konjöktör de imiş. konjöktör alınca zaten kömürleride üzerinde geliyor. ben altarnatörün söküp takılması zor olduğu için bunların yanında sökülmüşken bilyalarınıda değiştirdim. daha sonra sıkıntı vermesin diye.
    dediğiniz gibi sökülmesi her ne kadar zor olmasada biraz zahmetli... elektirikçi aks i sökemediği için tamirci sağ tekeri ve aks i söktü. daha sonra elektirikçi altarnatörü söküp gerekli parçaları değitirdi. şimdi her iki sorunumda giderildi.

    yaptığım masraflar:
    -----------------------
    tamirci : 15 ytl. (aks i söküp takmak için)
    elektirikçi : 25 ytl.
    konjöktör : 20 ytl.
    2 ad. bilya: 15 ytl.




  • ARKADAŞLAR ARACIM 1.6E RNE 2000 MODEL ARACIM AZ KULLANILMIŞ TEMİZ BİR ARAC YANLIZ DİREKSİYONU HİDROLİK OLDUGU HALDE DİREKSİYON AGIR DÖNÜYOR. DİGER HİDROLİKLİ ARACLAR GİBİ HAFİF DEGİL. BUNLARIN HEPSİMİ BOYLE?. SEBEBİ NE OLABİLİR . AYRİYETEN DEBRİYAC VE GAZ PEDALIDA SERT. ÇOZUM NE OLABİLİR. AYNI SORUNU YAŞAYAN VARMI?.SAYGILAR
  • slm debrıyaj sertlıgı konusunda sana katlıyorum.
    debrıyaj balatası degıstıkten sonra bıle yumusamadı
    dıger araclara gore sert.
    duydugum kadarıyla 19 ların boyle bır huyu var.
  • mrb arkadaşlar.aranıza yeni katıldım.bende renault19 tutkunuyum, bu yüzden bir tane almaya karar verdim.
    secimim 1.8i motor olucak fransız ve seri olması tatmin edici.96 model 120000km de 9000ytl temiz bir tane var.fiyatı iyimidir piyasasımıdır sizce tavsiye edermisiniz bu modeli.yardımınız lütlen..
  • daha sonrada sıralı lpg taktırıcam malüm 1.8 ne dersiniz???
  • Valla mehmet, bizde genelde 1.6 var. Bildigim kadariyla o aracin piyasasi pek yok. Yani 1.6ladan daha düşük bir fiyata alman gerek ama ben oto pazarinada pek hakim oldugumu soyleyemeyeceğim. Ayrica vergisi 1.6dan daha yuksek, gerci araclar artik iyice yaslandi vergileri cok problem olmaktan cikti artik.

    Neyse hocam bunlar isin prim ve ikinci eldeki satis performansiyla ilgili olan kisimlari,

    ben hep 1.8im olmasini istemisimdir. 1.6 karbiratorlu aracin bile ne kadar atak oldugunu gordugumden acikcasi dahada fazla hevesliydim. Hatta bundan 4-5 yıl once tanıdıgımızın on numara temiz 1.8isini almaktan son anda vazgectik. Ah ah, hatta eger bulabilirsen you tube da izledigim bir videoda Audi TTyle yapilan drag yarisinda 1.8 audiyi tokatliyordu. Araba stock muydu bilemiyorum tabi.

    Ahh ahh, neyse hocam ne alirsan hayirlisi olur insallah.
  • arkadaşlar bende yaklaşık 3 aydır renault 19 europe 1.6 RNE aldım... 2000 mod. 11.000 ytl...106.000 km... benzinli..
    arabalar hakkatten taş gibi yükle yükleyebildiğini... köyde girmedim tarla - nadas kalmadı.. bi okadar eşya yükledim.
    yakıt konusundada tam net olarak hesap yapamadım ama 200 ytl benzinle 750 km yi gördüm..ama ışık yanmamıştı sadece ibre 0 da idi... depoyu tam fullemedim...
    100-20-80 olarak doldurdum.. buda yaklaşık bir depo falan yapıyor...
  • sağol kardeşim.valla gönlüm 1.8 diyor bakalım artık ne çıkarsa kısmet şans meselesi.bu piyasada 7500 8000 arası bulurum diyorum, herkes bitmiş okeye döner durumda ekonomik olarak.inş temiz bişey bulurum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..mehmet..

    sağol kardeşim.valla gönlüm 1.8 diyor bakalım artık ne çıkarsa kısmet şans meselesi.bu piyasada 7500 8000 arası bulurum diyorum, herkes bitmiş okeye döner durumda ekonomik olarak.inş temiz bişey bulurum.



    mehmet abi 1.8 ler pek tutulmaz ve pek sevilmez diğer europlara göre ağırlık olarak çok daha fazla olduğu söylenir birde bazı parçaları sorun olabiliyormuş parçaları az bulunup pahalı olabiliyormuş
    benim tavs.yem 1.6 alman o fiyatlara bu ara düşük model bir europa bulabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsuyoi -- 22 Ekim 2008; 21:56:22 >
  • selam milt.
    bu konyu eni gördüm,ende nisan ayında r19 RNE 1999model 98000 km de benzinli aldım. 10000 ytl verdim.
    fenaaraba değil, kliması yk bu arada
  • ARKADAŞLAR SELAMLAR.BEN BU SİTEYE DUN GECE ÜYE OLDUM,HOŞUMA GİTTİ VALA.TÜM PROBLEMLERİ BÖYLESİNE İÇTENLİKLE PAYLAŞMAK İNANIN COK GÜZEL...BENİM 1.4 LPG'Lİ RN 19 VAR...SORUM ŞU OLACAK HİDROLİK DİREKSİYON OLMAYAN ARACIMIN DİREKSİONU SON 2 SENEDİR KAMYON DİREKSİYONU GİBİ.ÖN TAKIM DEĞİŞTİ KÜLE LASTİKLERİ DEĞİŞTİ,AMÖRTİSÖR BİLYALARI DEĞİŞTİ AMA BANAMISIN DEMİYOR.USTALARDA BİŞİ DİYEMİYOLAR.ACABA AMÖRTİSÖRLERDEN YAPAR MI?SANIRIM AMORTİSÖRLER BİTİK.SIRF BU YÜZDEN SATMAYI DÜŞÜNDÜM AMA İNANIN ŞÖYLE GERİDEN BAKINCA YEMİYOR SATMAK AÇIKÇASI HERKESE SEVGİLERRRR.....



    arkadaşlar sevgiler...lpg li arçalara özellikle karbüratörlü olanlara yaprak mikser diye bişi takılıyormuş.karbüratörle hava girişi arasına nette baktım %10-30 arası perfonmas sağlıyormuş bu konuda bilgisi olan varsa herkesi bilgilendirirse sevinrim (bide fiyat konusunda bilgiverilirse...)ilginize simsiden tşk ederim sevgilerr...

    ARKADAŞLAR CEVAP BEKLEDİM AMA KİMSE İLGİLENMEDİ SANIRIM BENİMLE BU KONULARDA İLETİŞİM KURARSANIZ SEVİNİRİM....




  • soruşturdum tanıdıklara parca var yok değil ama biraz daha pahalı. daha tam karar veremedim ama kesin kararım şu 1.4 almıyacağımdır.artık 1.6 mı olur 1.8 mi zaman göstericek acele etmiyorum.1.8 lere sıralı sistem gaz oluyor bilgiğim kadarıyla,peki normalini taktırdık diyelim hadi çekiş sıralı sistem gibi olmuyor buna tamamda normal sistem takıldı arabaya bir zararı varmı?sıralı ile normal sistemlerin arasında epey fiyat farkı var oluyorsa normalmi taktırmak gerekir.manifolt plastikse olmazmış dökümse bişey olmazmış patlasada falan.aslında en iyi uyum sağlayan karbüratörlü olanları imiş hiç korkma bas git diyorlar.nedir bu işin aslı arkadaşlar.bi sorum daha var lpg'li aracı devirli kullanmanın bir zararı varmı bana sanki her an kaput havaya uçacak gibi geliyor.ben otobanda 4500-5000'den devri düşürmem yol boş olsun yeterki.yanlışmı yapıyorum sizce.kayınpederde dacia solenza var 1.4i brc sıralı sistem takılı çeşme otobanında gaz kesmedim durdugumda arabanın kaputuna elimi değdiremedim inanın anormal geldi bana.o ufak araba 190'nı gördü fakat dönüşümde korktum yalan yok,bu yüzden soruyorum lpg'li aracı biraz sakinmi kullanmak gerekir yoksa gayet normalmidir bu durum.ben anlamadım açıkcası.tşklr....




  • dacia solenza ile 190 mı yaptın... valla ne diyim öbür tarafa gitmek için bu kadar acele etme istersen...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ..mehmet..

    soruşturdum tanıdıklara parca var yok değil ama biraz daha pahalı. daha tam karar veremedim ama kesin kararım şu 1.4 almıyacağımdır.artık 1.6 mı olur 1.8 mi zaman göstericek acele etmiyorum.1.8 lere sıralı sistem gaz oluyor bilgiğim kadarıyla,peki normalini taktırdık diyelim hadi çekiş sıralı sistem gibi olmuyor buna tamamda normal sistem takıldı arabaya bir zararı varmı?sıralı ile normal sistemlerin arasında epey fiyat farkı var oluyorsa normalmi taktırmak gerekir.manifolt plastikse olmazmış dökümse bişey olmazmış patlasada falan.aslında en iyi uyum sağlayan karbüratörlü olanları imiş hiç korkma bas git diyorlar.nedir bu işin aslı arkadaşlar.bi sorum daha var lpg'li aracı devirli kullanmanın bir zararı varmı bana sanki her an kaput havaya uçacak gibi geliyor.ben otobanda 4500-5000'den devri düşürmem yol boş olsun yeterki.yanlışmı yapıyorum sizce.kayınpederde dacia solenza var 1.4i brc sıralı sistem takılı çeşme otobanında gaz kesmedim durdugumda arabanın kaputuna elimi değdiremedim inanın anormal geldi bana.o ufak araba 190'nı gördü fakat dönüşümde korktum yalan yok,bu yüzden soruyorum lpg'li aracı biraz sakinmi kullanmak gerekir yoksa gayet normalmidir bu durum.ben anlamadım açıkcası.tşklr....




  • kardeşim ister inan ister inanma o dacia dediğin 190'nı gördü.180'ni rahat rahat kaç kez gösterdim.dediğin doğru tehlikeli yapmamak lazım.
  • görmüşsündür de göstergenin hata payı vardır bilgidğin gibi... ama sanırım bu pay solenzada baya fazla:) zaten benim anlatmak istediğim maksimum kaç km çıktığın değil, o kadar yüksek sürata bu kadar düşük güvenlik ekipmanı olan bir araçla çıkman... kendine dikkat et çok fazla hızlı gitme arkadaşım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ..mehmet..

    kardeşim ister inan ister inanma o dacia dediğin 190'nı gördü.180'ni rahat rahat kaç kez gösterdim.dediğin doğru tehlikeli yapmamak lazım.
  • haklısın.
  • Arkadaslar bu gecenlerde bahsettigimiz alternator problemi cok fazla zaman gecmeden tekrar etti, bu sefer iyi bir ustaya goturduk alternatoru ve bu komurun cabuk bitmesinin sebebini ogrendik. Bu alternatorun sarili oldugu bobinlerin bakiri belli bir sure sonra ( e tabi arac 13 yasinda) bitiyormus. Acikcasi bu bobin olaylarini cok fazla bilmiyorum babamin anlattigi kadariyla bobinciye gonderip alternatorun icini tekrar sardirmislar. Sanirim bundan sonra cok problem yaratmayacak. Bundan sonra yaptiracak arkadaslara ileteyim dedim.
  • bu arada bişi sorucam ışıktan kalkarken sizi geçebilen oldumu hiç
    1.4 rn 97 model yakutkırmızısı europa bnmki

    EDİT:arabamı çooookkk seviyorm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrt522 -- 1 Kasım 2008; 21:22:16 >
  • ARKADAŞLAR 2000 MODEL 1.4 RNA LPGLİ BİR ARCIM VAR LPGYİ İLK TAKTIRDIĞIMDA ÇOK AZ YAKIYORDU ŞİMDİ ÇOK YAKMAYA BAŞLADI BUJİ, HAVA FİLTRESİ BAKI BALATA YENİ DEĞİŞTİ AMA YAKIT YİNE AZALMADI, BİRDE ROLANTİDE DÜZENSİZLİK OLUYOR BİLGİSİ OLAN VARMI ? YARDIMLARINIZ İÇİN TŞKLER
  • gaz ayarı yapan ustalar var.bilgisayara bağlanıp eksozuna bi hortum takıyor.

    kaputu açıp ayarını yaptıktan sonra sorun ortadan kalkıyor.

    1,4 RNA lar çok ekonomiktir.karbüratörlü olanlar tüpe tam uyum sağlıyor.

    bende 97 model 1,4 RNA var .çok sorunsuz ve ekonomik bir araç .şehir içinde 170 yakıyor.
    haftada bir kaç kez anadolu yakasına gidip gelirim.

    ben tempra.clio, brodwey,ve doğan kullandım.Hiç biri reno 19 1,4 kadar sağlam çıkmadı.saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.